Zeer klantvriendelijk en goede service

Ik was bij Bultje voor een caravanbeurt. Bultje ontdekte een mankement aan de trekhaak. Cruciaal voor de veiligheid. Dit uitstekend verholpen

Top adres, uitstekende service.

Ik kom sinds 2 jaar voor onderhoud bij Autobedrijf Bultje in Veendam. Ik ben tevreden over de deskundige aanpak en vind het een betrouwbaar adres om onze beide auto's in onderhoud te hebben. Verder word ik altijd vriendelijk geholpen komen afspraken na en de prijzen zeer eerlijk. Tevens hebben ze na een ongeval onze auto weer in uitstekende staat gebracht, kortom top adres.

In het verhaal hieronder kan ik mij niet vinden. Denk dat die ergens anders op uit zijn. Komen al jaren bij autobedrijf bultje en nooit slechte ervaringen gehad. Zijn altijd netjes behandeld en nooit reparaties uitgevoerd zonder te overleggen.

Slecht

Auto met lekkage bij kleppendekselpakking heen gebracht verder was de auto in goede staat zou nieuwe pakking opkomen zoals beloofd door hun voor een bedrag van 396 euro en goed schoonmaken. Achteraf bij ophalen van auto werd duidelijk dat ze vloeibaarpakking gebruikt hadden en volgens hun schoongemaakt met 5 bussen remreiniger. Bij de testrit werd duidelijk na 2 minuten dat de auto weer rookte net als voor de reperatie en nog wat olie lekte terug bij de garage aangegeven werd gelijk gezegd is normaal en overblijfselen van olie gaat van zelf over(hoe dan 5 remreiniger gebruikt)? We zijn de garage nog niet uitgereden of de rode motorlamp brandt met service en stop. Wij weer terug wordt uitgelezen en gelijk gereset we hadden een onderbuik gevoel. Dag erna auto schakelt niet meer en lekt nog steeds.. auto meer stuk dan gemaakt terug gekregen. Pas op bij ons is vertrouwen weg, vooral na meerdere dingen gehoord te hebben. Betaald voor iets wat niet gerepareerd is en zelfs meer mankementen erbij. Zonde Klacht met bewijs ingediend bij bovag en rdw. Graag onze geld terug

Ze staan altijd voor je klaar. Goede service en heel erg betaalbaar. Ik raad iedereen aan om daar heen te gaan voor reparatie e.d.

Ik rijd met plezier en vertrouwen 20 km naar autobedrijf Bultje, terwijl er meerdere garages in mijn woonplaats zijn.

grote vakkennis en zeer goede service.

In noodgevallen weten ze altijd wel even tijd te maken om je te helpen. Je kan er overal voor terecht , Banden, accu's, arco's, uitlezen van de storingen enz. En natuurlijk het verhelpen van de storingen op een vakkundige en snelle manier en dat alles voor een schappelijke prijs!! Een super garage

Geen op of aanmerkingen

Afspraak nagekomen.

TOP SERVICE

Goede ervaring met dit bedrijf. Komt afspraken na en vraagt eerlijke prijzen.

klantvriendelijk

Alles is er op gericht om de klant zo goed mogelijk te helpen

Topservice en zeer betaalbaar

Topservice en zeer betaalbaar

Betrouwbaar en deskundig

Ik kom al jaren voor onderhoud bij Autobedrijf Bultje in Veendam. Ik ben tevreden over de deskundige aanpak en vind het een betrouwbaar adres om mijn auto in onderhoud te hebben. Verder word ik altijd vriendelijk geholpen.

Goede ontvangst en geholpen

Bij mijn telefonische contact werd er direct een afspraak gemaakt op korte termijn. Op tijd van afspraak werd ik direct netjes te woord gestaan en geholpen, Ook was de hygiƫne voldoende met het ook op de 1,50 m afstand en het reinigen van o.a. de sleutel, pinapparaat e.d. Prima service.

No nonsens bedrijf

Ik hoef niet te twijfelen aan hun reparatie adviezen

Goede behandeling en netjes afgehandeld

Zie hier boven

top!

goede services en duidelijk transparant in wat het gaat kosten een onderhoudsbeurt en wat er aan zit te komen bij het volgend bezoek en zeer betaalbaar en zeer vriendelijk top ! goede garage tot de volgende keer marlin timmerwerken

Goed geregeld

Snel de beurt gedaan, en APK.

Vriendelijk en correcte monteur, mijn reparatie werd direct beoordeelt en een afspraak gemaakt voor reparatie . Toppertje

Vriendelijk en erg geschikt Prima service Wat betreft prijs / kwaliteit verhouding ben ik zeer tevreden

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, no nonsens, betrouwbaar. Ze doen wat ze zeggen.

perfect, zeker aan te bevelen

klantvriendelijk, ongedwongen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Heb mijn dashcam in laten bouwen. Werkt prima, een goede service.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden