goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke eigenaar, prima service. Goed onderhouden auto\'s

Ontzettend bedankt voor je reactie en veel veilige kilometers gewenst!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij dit bedrijf een E klasse uit 2011 gekocht. Ik vond de prijsstelling erg fair en ook de inruilprijs die ik voor mijn oude auto kreeg was zeer redelijk. Omdat ze zelf geen werkplaats hebben werken ze samen met een mercedes specialist uit de regio.Toen ik de E200 een paar dagen in bezit had bleek dat de schakelpeddles op het stuur niet werkten. Dit werd zonder problemen opgelost. Dit bedrijf heeft menselijk contact en service duidelijk hoog in het vaandel staan! Daar kunnen veel merken dealers nog een hoop van leren!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indruk, als je binnenkomt in het bedrijf, geeft je al een goed gevoel. Daarbij de rustige benadering van de eigenaar geeft je nog een beter gevoel. Hij laat je rustig kijken en dringt niet op. De auto\'s die er staan zien er allemaal prima uit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring was buiten gewoon goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, hulpvaardig, betrouwbaar en deskundig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recht door zee, veel expertise en behulpzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, mooie en jonge auto`s, worden prachtig en erg schoon afgeleverd. Afspraken worden nagekomen. Complimenten mijn volgende auto ga ik zeker hier kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een gebruikte mercedes gekocht bij bf auto\'s top auto voor een redelijke prijs. zeer vriendelijke mensen die ook wat meer voor de klant doen dan alleen maar willen verkopen. alle auto\'s staan er ook netjes bij of het nu op een oudere auto of jonge auto gaat. ik kreeg zelfs de auto matten thuis gestuurd omdat ze die vergeten waren. ik vind het gewoon een top autobedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Boris en zijn vrouw hebben een zakelijke en rustige wijze van met de klant omgaan. Geen poespas en ze dringen niets op, laten alles zien wat er staat en proefrijden met wat ook is geen probleem. Ik heb er een mooie tweedehands auto gekocht die prettig rijdt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze hebben er heerlijke koffie. Je wordt er heel openlijk ontvangen ofdat je even op visite bent. Super aardige menesen. In een word TOP!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de benadering en behandeling als klant. Er wordt geluisterd en de in te ruilen auto wordt naar mijn idee zeer goed en eerlijk beoordeeld.\r\nDe eigenaar en zijn vrouw komen eerlijk en vertrouwd over.\r\nGoed bedrijf, ik kan het iedereen aanbevelen.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig behandeld en betrouwbaar voorkomen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed bedrijf met een nette showroom en zeer nette auto\'s. Ook de eigenaar en zijn vrouw zijn zeer prettige mensen. Ik kan dan ook iedereen aanraden als je hier een auto vindt die je aanstaat twijfel dan niet aan het bedrijf want bij BF-autos zit je goed. Lees het onderstaande verhaal!\r\n\r\nOngeveer zo\'n twee maanden geleden een Volkswagen Passat gekocht bij BF auto\'s. Na wat onderhandelen koos ik voor een gedeeltelijke garantie van Cargarantie. Mede omdat ik niet erg dichtbij BF-autos woon. Helaas niet de volledige garantie omdat er dan nog een bedrag boven op kwam. Ik zeg helaas want na 3 dagen in de auto te hebben gereden kreeg ik een storing. Ik ben direct naar een Volkswagen specialist gereden die de storing direct kon verklaren. Het was de EGR-klep. Dit kan komen omdat de auto langer stil heeft gestaan. De garage heeft de auto gereset en de melding was verdwenen. Helaas enkele dagen later weer de melding. Opnieuw naar de Volkswagen specialist. Tja zegt ie dan zit er niets anders op dan de EGR te vervangen. Inmiddels was ik er al achter dat dit niet onder de garantie viel. Daarop heb ik een mail gestuurd naar BF autos. Nog geen minuut later werd ik terug gebeld door de vrouw van Boris (de eigenaar van BF autos). Dit vonden ze niet prettig en ze stelde meteen gerust dat ze nooit een klant zomaar in de kou laten staan als er iets is binnen zo een korte tijd. Omdat BF autos redelijk ver rijden is stelden ze voor de reparatie uit te laten voeren bij de Volkswagen specialist bij mij in de buurt. BF autos heeft € 350 euro van de rekening voor haar rekening genomen. Dat vind ik echt netjes.\r\n\r\nNu is alles opgelost en ben ik echt erg blij met de volkswagen. Hij ziet er piekfijn uit en was ook volgens de Volkswagen specialist in puike conditie. Storing aan de EGR is schijnbaar een veel voorkomend euvel bij Volkswagen legde de Volkswagen specialist uit. Dit kon niet worden voorzien door BF-autos.\r\n\r\nAl met al dus een erg tevreden klant met een prachtige auto van BF-Autos

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij binnenkomst valt al direct op dat de gehele collectie er tip-top uitziet, ook alle spcificaties per auto netjes en geheel kloppend weergegeven. Je kunt er rustig rondkijken, krijgt desgevraagd goed advies en informatie. In mijn geval had ik al meerdere auto\'s en bedrijven gezien, werd echter overtuigd door de transparantie over de auto waar ik interesse in had en uiteindelijk heb aangekocht. Het rijklaar maken en bijkomende services zoals bij voorbeeld spontaan vanuit het bedrijf besluiten nog een set nieuwe banden te monteren en een hout-lederen stuurwiel voor me aanbrachten. Daarnaast zijn het erg aardige en betrokken mensen die door hard en klantgericht te werken de autohandel zeker naar een mooi niveau tillen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet gezocht naar Range Rover Sport.\r\nOp het internet uit gekomen op de site van BF Autobedrijf\r\nVoldoende mooi gemaakte foto\'s info en specificaties op duidelijk en overzichtelijke site.\r\nKeurig net bedrijf met schone showroom net kantoor en enthousiaste medewerkers.\r\nVloer showroom, bedrijfshal en auto\'s zijn prachtig gepoetst, en bij aankomst krijg je meteen heerlijke koffie.\r\nEr werd eerlijk en naar geweten gehandeld en van alles verzonnen om het naar het zin te maken.\r\nHet advies van de verkoopster, het gevoel moet goed zijn, je moet kunnen vertrouwen op het bedrijf dat een auto goed en mooi is.\r\nNu dat hebben we inderdaad, er is totaal geen twijfel geweest. \r\nAuto werd deskundig nagekeken zo nodig een nieuwe APK en/of Distributie riem en na gelang wat was afgesproken voor aflevering een beurt en/of garantie.\r\nBij betaling word u keurig op de hoogte gehouden wanneer u een aan betaling heeft gedaan, of geld overgemaakt heeft.\r\nNa definitieve koop wordt direct een datum van afleveren afgesproken waar ze zich heel netjes ( Bovag ) aan houden.\r\nOp de dag van afleveren staat de auto keurig gepoetst klaar en worden kosten nog moeite gespaard om u ervan te overtuigen dat u blij en tevreden kunt zijn met de goede en mooie aankoop.\r\nWij rijden nu inmiddels 1.1/2 maand rond met onze nieuwe aanschaf, geen haar of seconde spijt alleen maar genieten,echt waar!\r\nNogmaals heel hartelijk dank voor het onbezorgd en plezierig zaken doen.\r\nGr. Fam van Bennekom.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In juli heb ik bij BF Auto\'s een gebruikte Merceds 180B CDI gekocht.\r\nDe auto, die 2 jaar oud was zag er uit als nieuw (verdienste van Boris zijn echtgenote) Over de prijs kwaliteit was en ben ik nog steeds bijzonder tevereden. Ik heb bij BF Auto\'s een behoorlijk bedrag minder betaald dan bij een dealer bij ons in de buurt. Als reden zie ik MINDER OVERHEAD kosten en geen dure showroom.\r\nIk ben daar op een bijzondere prettige en deskundige wijze geholpen.\r\nEen klein minpuntje, het navigatie pakket was nog van 2011. Maar ja dat mag dan ook wel. Boris als ik weer inruil komik weer bij je langs.\r\nVriendelijke groet.\r\nWillie

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aanschaf van een gebruikte auto ben ik op een deskundige en vriendelijke manier geholpen. Ik kom zeker nog eens terug bij dit bedrijf wanneer ik een anders auto nodig heb.Wat mij betreft zijn er van dit sort bedrijven met bijbehorende service nog te weinig van.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige behandeling, zowel bij aankoop van de auto, als ook de nazorg en het onderhoud. Ik kom er speciaal voor uit Roosmalen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden over de hulp bij de keuze van mijn auto, ook heel netjes afgeleverd! Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met BF auto`s, occasion gekocht en super tevreden mee.\r\nAlle afspraken wat er aan de auto moest gebeuren netjes volgens afspraak nagekomen.\r\nGeen handelaar met vlotte babbels, maar recht door zee.\r\nKom ik zeker terug voor een volgende aankoop.\r\nEen echte aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service aangezien wij absoluut geen potentiele klanten waren omdat we 100km van huis waren.Gewoon goed,betrouwbaar. Doen wat ze zeggen.