Slechte service!

We hebben een auto gekocht, je verwacht een goede auto. Voor 700 euro een half jaar garantie erbij betaald. Nu blijken de remmen en de accu slecht te zijn en krijgen we te horen dat hij niks doet. Wat een slechte service! Hoe kan je met een zuiver geweten mensen een auto verkopen met slechte remmen en een slechte accu??

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste BF auto, beste Galina en Boris,\r\n\r\nDank voor de leuke en vooral zeer correcte service!\r\n\r\nLieve mensen zijn jullie ook\r\n\r\nSuzanne

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en vriendelijk personeel. Netjes en opgeruimd bedrijf. Auto\'s in de showroom staan er piekfijn bij. Ik ben er goed en professioneel geholpen, er werd tijd voor mij genomen. Ik heb hier een prachtige Volvo V70 gekocht, die zijn geld meer dan waard is. Op de valreep kreeg ik er ook nog een set winterbanden op stalen velg gratis bij. Dit autobedrijf is echt een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht bij BF Auto\'s. Zeer aardige mensen!!! Goede auto\'s voor een scherpe prijs. Niets op aan te merken. Tot nu toe ben ik heel tevreden over mijn auto. Bedankt!!\r\n Ga mijn volgende auto daar zeker aanschaffen.\r\n\r\nTop!!!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraken nagekomen, nette aflevering, vriendelijke eigenaren en dan ook zeer tevreden met mijn Mercedes!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht zonder garantie. Na 1 week was auto kapot. Financieel tegemoet gekomen qua kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een skoda fabia combi gekocht bij dit bedrijf. Vriendelijk geholpen en een goede service. Wij komen zeker nog eens terug voor een andere auto.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na binnenkomst ,viel de vw golf waar ik voor kwam kijken zeker niet tegen. na een proefrit te hebben gemaakt viel mij te geruis van volgens mij voorwiellagers erg tegen. voor de rest vind ik de wagen top. tijdens t gesprek dit aangegeven dat dit zo was,er werd gezegd als dit zo is komt dit er met de apk wel uit. dit is immers een apk norm.want apk was nieuw bij verkoop. vervolgens niets uitgekomen over lagers. wel nieuwe voorbanden waren nodig en keurig nieuwe voorbanden gekregen. top. alleen twee voorwiellagers waren na twee weken toch aan vervanging toe bij de dealer. adviseerde mij er ook niet meer mee te rijden. deze reparatie kosten kwamen nu wel voor mijn rekening. beetje jammer dat dit zo is gegaan, vind ik toch een tegenvaller aangezien ik t ook al voor de koop had aangegeven. verder zijn de mensen zeer vriendelijk en gastvrij, en de koffie is er top.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Audi a6 gekocht goed geholpen en mooie prijs betaald mijn volgende auto koop ik gewoon weer daar topppp
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na internet afgezocht te hebben naar de ideale auto, uitgekomen bij bf-auto\'s.\r\n\r\nZocht een nette volle wagen voor niet teveel.\r\n\r\nIk ging kijken voor een bmw 520d touring.\r\nKon de auto zelf mee ophalen bij de apk, dus de proefrit was ook gemaakt.\r\n\r\nBen de dag erop even met iemand wezen kijken die er wat meer verstand van had en na deze technisch goedgekeurd te hebben overgegaan tot aankoop.\r\nWerd netjes geholpen en kon op mijn gemak de auto bekijken zonder verkooppraatjes en opdringende gedrag.\r\nAlle auto\'s staan daar net zo mooi te blinken en worden van binnen en buiten vakkundig gepoetst.\r\n\r\nIk kreeg diezelfde avond nog een Facebook Messenger bericht dat ze nog een reservewiel met velg hadden gevonden, heel netjes.\r\n\r\nMisschien dat ik me volgende auto ook daar weer aanschaf maar eerst genieten van deze.\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en eerlijk bedrijf zeker geen overdreven mooie praatjes.\r\nPrima BMW gekocht.\r\nEn eigen auto in alle redelijkheid ingeruild.\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben wij bij BF-auto\'s een prachtige Mercedes E-klasse Estate aangekocht.\r\nWij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen onder het genot van een kopje koffie.\r\nKort na aanschaf gaf de auto een storing. Na het uitlezen van deze storing is dit gerepareerd door een Mercedes dealer bij ons in de buurt. Dit is na een telefoontje snel en uitermate correct opgelost. De kosten hiervan zijn door BF-auto’s helemaal vergoed.\r\nZeer vriendelijke mensen die je netjes te woord staan, de tijd voor je nemen en zich niet opdringen.\r\nBF-auto’s is een echte aanrader, zeker voor de Mercedes liefhebber.\r\nKortom: klasse bedrijf!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf\r\nKomen afspraken na en word er zeer vriendelijk geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben wij bij BF auto\'s een prachtige V70 aangeschaft. \r\nDit hebben wij als zeer prettig ervaren.\r\nKort na aanschaf bleek de auto iets te mankeren wat door niets of niemand te voorzien was, dit is snel en uitermate goed opgelost.\r\nAlles is te bespreken en gaat in goed overleg.\r\nZeer vriendelijke mensen die je netjes te woord staan en de tijd voor je nemen\r\nPluspunten:\r\n* vriendelijke mensen\r\n* zeer goede service\r\n* alles staat er netjes bij\r\n* perfecte openingstijden\r\n* scherpe prijzen\r\nMinpunten:\r\nhebben we hier niet kunnen ontdekken \r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier geweest om een auto te kopen voor mijn moeder, ik heb nog niet eerder zo\'n fijne koop gesloten.\r\nEen eerlijk bedrijf met goede en eerlijke auto\'s.\r\nEen aanrader voor een ieder die een betaalbare en betrouwbare auto zoekt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 24 maart 2017 Ik heb hier een Volvo V50 gekocht. Eigenaar kwam niet over als een gladde smeer maar aan verkoper maar echt een zakelijke en eerlijke verkoper. Bedrijf komt afspraken na. We zagen de auto al op marktplaats maar toen we de auto gingen opzoeken waren we meteen verkocht! Netjes gepoetst. Veelal mercedes. Maar alles wat BF in de garage heeft staan zien er zeer netjes uit. ik zou zo weer hier iets kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg goed geholpen en erg vriendelijke mensen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring bij het kopen van mijn auto bij BF Auto\'s.\r\n\r\nMocht ik nog een auto nodig hebben zou ik zo weer naar BF Auto\'s gaan.\r\n\r\nDeskundig en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht bij BF Auto\'s. Vakkundige hulp en advies in een prettige sfeer heb ik een proefrit gemaakt en was meteen overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Beste Johan, Bedankt voor deze ge-wel-dige cijfers! Heel veel succes en veel veilige kilometers gewenst!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke mensen. De eigenaresse van het bedrijf bood zelf aan om ons te rijden naar het postkantoor om de auto op naam te zetten. De eigenaar van het bedrijf is ook erg vriendelijk heeft me zelfs een en ander uitgelegd over de auto. Kon zelfs bij de dealer me auto laten verzekeringen met korting. Het is een echtpaar wat heel vriendelijk overkomt en al 14 jaar auto\'s verkoopt, met name Mercedes. Ze hebben geduld met je en dringen zich niet op aan je.\r\nEchte aanrader zeker voor Mercedes liefhebbers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saab gekocht van dit bedrijf. Ben erg tevreden, lieten ons de hele auto uitpluizen en bekijken zonder ons te storen en zodra we vragen hadden werden we netjes te woord gestaan. Alle occasions staan binnen, is er schoon en netjes. Afspraken worden nagekomen. Ga hier zeker nog eens terug komen..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoonlief heeft afgelopen vrijdag er een andere auto gekocht en was zo enthousiast dat mijn auto zaterdag is ingeruild voor een mooie en heerlijk rijdende volvo c30!!\r\nBen zeer blij ermee en gistermiddag nog een mooie bos bloemen thuis bezorgd, bedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn Volvo v50 gekocht bij bf auto\'s. Super service en het personeel is heel vriendelijk. Wat ik vooral heel prettig vond, is dat ze geen gladde verkooppraatjes hielden, maar gewoon to the point waren. Tot nu toe ben ik heel tevreden over mijn auto. Bedankt!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht kwam ik tot dit verrassend goede bedrijf! Het voelde meteen anders, geen gladde verkopers maar ik werd juist persoonlijk en keurig geholpen. Deze mensen hebben een passie voor auto\'s en leveren tip top af. Ik heb een supermooie Mercedes B gekocht en ik ben helemaal tevreden en gelukkig met mijn aankoop! BF auto\'s is echt een aanrader!\r\n

Beste Edith, Bedankt voor deze ge-wel-dige cijfers! Heel veel succes en veel veilige kilometers gewenst!