• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en eerlijk bedrijf zeker geen overdreven mooie praatjes.\r\nPrima BMW gekocht.\r\nEn eigen auto in alle redelijkheid ingeruild.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben wij bij BF-auto\'s een prachtige Mercedes E-klasse Estate aangekocht.\r\nWij werden zeer vriendelijk ontvangen en geholpen onder het genot van een kopje koffie.\r\nKort na aanschaf gaf de auto een storing. Na het uitlezen van deze storing is dit gerepareerd door een Mercedes dealer bij ons in de buurt. Dit is na een telefoontje snel en uitermate correct opgelost. De kosten hiervan zijn door BF-auto’s helemaal vergoed.\r\nZeer vriendelijke mensen die je netjes te woord staan, de tijd voor je nemen en zich niet opdringen.\r\nBF-auto’s is een echte aanrader, zeker voor de Mercedes liefhebber.\r\nKortom: klasse bedrijf!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf\r\nKomen afspraken na en word er zeer vriendelijk geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs hebben wij bij BF auto\'s een prachtige V70 aangeschaft. \r\nDit hebben wij als zeer prettig ervaren.\r\nKort na aanschaf bleek de auto iets te mankeren wat door niets of niemand te voorzien was, dit is snel en uitermate goed opgelost.\r\nAlles is te bespreken en gaat in goed overleg.\r\nZeer vriendelijke mensen die je netjes te woord staan en de tijd voor je nemen\r\nPluspunten:\r\n* vriendelijke mensen\r\n* zeer goede service\r\n* alles staat er netjes bij\r\n* perfecte openingstijden\r\n* scherpe prijzen\r\nMinpunten:\r\nhebben we hier niet kunnen ontdekken \r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben hier geweest om een auto te kopen voor mijn moeder, ik heb nog niet eerder zo\'n fijne koop gesloten.\r\nEen eerlijk bedrijf met goede en eerlijke auto\'s.\r\nEen aanrader voor een ieder die een betaalbare en betrouwbare auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 24 maart 2017 Ik heb hier een Volvo V50 gekocht. Eigenaar kwam niet over als een gladde smeer maar aan verkoper maar echt een zakelijke en eerlijke verkoper. Bedrijf komt afspraken na. We zagen de auto al op marktplaats maar toen we de auto gingen opzoeken waren we meteen verkocht! Netjes gepoetst. Veelal mercedes. Maar alles wat BF in de garage heeft staan zien er zeer netjes uit. ik zou zo weer hier iets kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg goed geholpen en erg vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring bij het kopen van mijn auto bij BF Auto\'s.\r\n\r\nMocht ik nog een auto nodig hebben zou ik zo weer naar BF Auto\'s gaan.\r\n\r\nDeskundig en betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht bij BF Auto\'s. Vakkundige hulp en advies in een prettige sfeer heb ik een proefrit gemaakt en was meteen overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Beste Johan, Bedankt voor deze ge-wel-dige cijfers! Heel veel succes en veel veilige kilometers gewenst!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele vriendelijke mensen. De eigenaresse van het bedrijf bood zelf aan om ons te rijden naar het postkantoor om de auto op naam te zetten. De eigenaar van het bedrijf is ook erg vriendelijk heeft me zelfs een en ander uitgelegd over de auto. Kon zelfs bij de dealer me auto laten verzekeringen met korting. Het is een echtpaar wat heel vriendelijk overkomt en al 14 jaar auto\'s verkoopt, met name Mercedes. Ze hebben geduld met je en dringen zich niet op aan je.\r\nEchte aanrader zeker voor Mercedes liefhebbers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saab gekocht van dit bedrijf. Ben erg tevreden, lieten ons de hele auto uitpluizen en bekijken zonder ons te storen en zodra we vragen hadden werden we netjes te woord gestaan. Alle occasions staan binnen, is er schoon en netjes. Afspraken worden nagekomen. Ga hier zeker nog eens terug komen..

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoonlief heeft afgelopen vrijdag er een andere auto gekocht en was zo enthousiast dat mijn auto zaterdag is ingeruild voor een mooie en heerlijk rijdende volvo c30!!\r\nBen zeer blij ermee en gistermiddag nog een mooie bos bloemen thuis bezorgd, bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn Volvo v50 gekocht bij bf auto\'s. Super service en het personeel is heel vriendelijk. Wat ik vooral heel prettig vond, is dat ze geen gladde verkooppraatjes hielden, maar gewoon to the point waren. Tot nu toe ben ik heel tevreden over mijn auto. Bedankt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht kwam ik tot dit verrassend goede bedrijf! Het voelde meteen anders, geen gladde verkopers maar ik werd juist persoonlijk en keurig geholpen. Deze mensen hebben een passie voor auto\'s en leveren tip top af. Ik heb een supermooie Mercedes B gekocht en ik ben helemaal tevreden en gelukkig met mijn aankoop! BF auto\'s is echt een aanrader!\r\n

Beste Edith, Bedankt voor deze ge-wel-dige cijfers! Heel veel succes en veel veilige kilometers gewenst!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was geruime tijd op zoek naar een nette Volvo V50, maar iedere keer dat ik ging kijken bij een auto bleek deze weer erg stevig gebruikt te zijn,... Terwijl er in veel advertentie\'s staat dat auto in perfecte conditie is.\r\nBij BF auto\'s was dit anders,. Er werd mij daar een keurig gepoetste auto aangeboden, die vrijwel in nieuwstaat verkeerde.\r\nDe Auto werd mij niet opgedrongen, er werd zelfs gevraagd of ik er niet eerst over wilde nadenken, maar dat was voor mij niet nodig.\r\nNa een rondje door de keurige showroom viel mij op dat bijna alle autos bij BF werkelijk schadevrij zijn.\r\nDank jullie wel voor de goede service

Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht moest ruim 7x bellen binnen 3 dagen voor een auto, elke keer een andere verhaal, komt afspraken niet na en communicatie is zeer slecht ivm taalgebrek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na recensies gelezen te hebben over dit bedrijf ging ik er al met een gerust gevoel naar toe.\r\nEenmaal aangekomen werd ik warm ontvangen en goed begeleid bij de auto.\r\nDe eigenaar en eigenaresse waren erg vriendelijk en behulpzaam.\r\nHet bedrijf heeft nette \"klasse\" auto\'s staan en verkoopt geen rommel. \r\nDe prijs/kwaliteit verhouding is erg interessant en staat ook zeker hoog in het vaandel bij dit bedrijf.\r\n\r\nNa de koop afgesloten te hebben en een aantal leuke gesprekken gevoerd te hebben ging ik met een perfecte auto (fiat punto evo) en een grote glimlach naar huis. \r\n\r\nDit bedrijf is een zekere aanrader voor mensen die nog twijfelen een goede auto te willen kopen. \r\nIk kom hier zeker een volgende keer terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden bij BF auto\'s een (voor mij nieuwe) Seat Leon.\r\nNa wat telefonisch overleg te hebben gehad met Boris, zijn we snel langs gegaan om de auto te bekijken (en proefrijden). Duidelijk werd ons alles uitgelegd en de auto (en showroom!) zagen er perfect uit. Ook een goede en duidelijke onderhandeling gehad, zodat ik in ieder geval wist wat me te wachten stond. De volgende ochtend heb ik Boris gelijk gebeld om door te geven dat ik de auto graag wilde kopen. Ook bij het overschrijven kregen we duidelijke uitleg van de vrouw van Boris (Sorry ben even je naam kwijt!) over het (voor mij toen nog nieuwe) kenteken pasje en hoe dit exact in z\'n werk ging. \r\nNou Boris, het is jullie beide goed gelukt! Ik stap na 2 weken nog steeds met volle tevredenheid en grote glimlach in mijn nieuwe auto! \r\n\r\n\r\n\r\nOver een paar jaartjes kom ik het nieuwe type Leon bij je ophalen ;). \r\n\r\n

Beste Dennis, Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Waren erg vriendelijk en je wordt goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een tweedehands seat altea xl gekocht en ben onwijs goed geholpen door de eigenaren (man & vrouw ) super aardige mensen en vooral noet opdringerig

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een bezoekje gebracht bij BF Auto,s maat wat een koude bedoeling daar.\r\nMedewerker die bijna niet te verstaan is dan komt hij eindelijk bij ons staan .\r\nWe staan al 15min bij de auto die onze interesse had gewekt .\r\nWe vroegen het e.e.a. aan hem waarna hij zegt dat de auto is gereserveerd.pfff waarom zegt hij dat niet gelijk.\r\nNee geen positieve ervaring helaas.

Beste Patrick, Vervelend dat u het zo heeft ervaren. Na zestig positieve beoordelingen vinden wij het jammer dat u een mindere ervaring heeft gehad. Wanneer wij eerst gebeld worden alvorens iemand op bezoek komt vertellen wij al of een auto gereserveerd is. Aangezien wij u niet telefonisch gesproken hebben, hebben wij deze kans helaas niet gehad. Ik heb u vertelt dat de auto tot de dag erop 11:00 gereserveerd was, bij vertrek leek u dit ook goed te begrijpen. Wij vonden het dan ook erg jammer deze beoordeling de volgende dag te mogen ontvangen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben lang opzoek geweest naar een SLK 350. De meeste die ik heb gezien waren wel erg goed gebruikt. Toen ik via de website van autoscout bij BF auto\'s terecht kwam dacht ik wederom een mooie te hebben gevonden en in dit geval was het ook zo. Ik ben keurig geholpen de showroom zag er super netjes en schoon uit zoals ook alle auto\'s die er stonden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en je voel je al snel thuis. Alle afspraken zijn nagekomen en dit alles in een gemoedelijke sfeer. De auto rijdt prima en is super schoon en gepoetst aan mij geleverd. Voor mij volgende auto ga ik zeker naar BF auto\'s. ( ik had al een beoordeling gegeven, maar het ging fout met de tekst) vandaar een tweede beoordeling, maar nu met tekst.

Beste Ton, Bedankt voor de mooie cijfers en de complimenten! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht voor een goede prijs, informatie, contact en aflevering prima verlopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via zoekmachine ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen.\r\nWe werden netjes te woord gestaan, op onze vragen werd ook goed antwoord gegevenen na een proefrit zijn we tot goede afspraken gekomen.\r\nNa een definitief akkoord van mijn kant zijn de uiteindelijke afspraken tot volle tevredenheid nagekomen!\r\nZou hier zo weer een auto kopen.

Beste Edward, Heel erg bedankt voor u beoordeling! Wij wensen u veel rijplezier en veel vellige kilometers!