Goeie ervaring, leuke tijd!

Bij Ikrijbijklaas voelde ik me direct op mijn gemak. Klaas was fantastisch, vol humor en gezellig maar ook serieus wanneer nodig. Hij zorgde voor een goede planning, waardoor elke les effectief en leerzaam was. Door zijn persoonlijke aandacht voelde ik me steeds zelfverzekerder achter het stuur. Het hele proces, vanaf de eerste les tot aan het behalen van mijn rijbewijs, verliep vlot en zonder problemen. Ik ben ontzettend blij dat ik voor Ikrijbijklaas heb gekozen en ik raad het zeker aan iedereen aan die zijn rijbewijs wil halen! Na vandaag me rijbewijs gehaald in 1x :D

Leerzame, leuke en goede lessen.

Naast de leerzame lessen heb ik ook mega gelachen met Klaas. Altijd leuke gesprekken en nooit een stilte. Elke week een les en flexibel in het plannen. Je hoeft niet bang te zijn om iets niet te weten of iets te vragen. Erg blij met mijn lessen bij Klaas! Na vandaag mijn rijbewijs gehaald, erg tevreden!

Leuke tijd gehad!

Leuke tijd met Klaas gehad. Klaas is een gezellige vent en in mijn optiek een goede rijinstructeur. Aanrader!

Goeie ervaring!

Na bijna 10 jaar mijn rijbewijs te hebben merkte ik dat ik een opfriscursus nodig had. Ik ben opzoek gegaan naar een rijschool die ook gespecialiseerd is in adhd, hierdoor kwam ik bij ikrijbijklaas terecht. Ik ben super geholpen en heb nu de juiste tips gekregen om weer zelfverzekerd te weg op te gaan. Ik raad ikrijbijklaas aan iedereen aan!

Geweldige leraar!

Ik heb een uiterst goeie ervaring gehad met Klaas. Hij wist goed om te gaan met mijn ADHD en ook zijn instructies hierop aan te passen. Hij heeft er voor gezorgd dat ik zowel mijn tussentijdse toets als mijn afrijden in 1x heb gehaald. Daarnaast ook veel samen kunnen lachen en altijd een leuke les ervaren. Kortom, Klaas is een ware topper die ik iedereen zou aanraden om als rijleraar te nemen.

Duurde even met ups and downs maar we hebben het samen behaald

Na veel gedoe met verschillende rijscholen in zwolle heb ik tijdens het terras zitten ikrijbijklaas voorbij zien rijden, na snel contact via whatsapp hebben we snel een afspraak kunnen inplannen en al snel was er een goeie connectie. Er word veel tijd en moeite in je gestoken door klaas. Geen gedoe met andere leerlingen ophalen tijdens de rijles is iets wat de rijlessen o.a. hun kwaliteit geven. Met de jarenlange ervaring waar klaas mee aankomt kan je ervannuit gaan dat hij ook jou kan laten slagen. En met zijn omgang met autistme opleiding/training heeft hij het geduld gekregen om ook de hoop met mij op het laatste moment nog niet op te geven. Ik heb die opleiding zeer zeker tot de max bij hem getest, dus heb je autistme of pddnos kwaaltje of wat dan ook, is klaas de gene die je moet hebben, want als hij mij een rijbewijs kan laten halen zonder zelf psychiatrische hulp nodig te hebben, kan hij al helemaal jou helpen aan een rijbewijs. Meld je aan, maak contact, doe een proefles en ik weet zeker dat ook jij je connectie met hem kan vinden.

Gezellige en leerzame lessen

Dankzij Klaas heb ik in 1x mijn rijexamen kunnen halen. Naast dat de lessen erg leerzaam waren, waren ze ook altijd gezellig. Tijdens het rijden positieve coaching, leuke gesprekken over van alles en nog wat en ook heerlijk dom rond geinen. Bedankt voor de leuke tijd Klaas heb ervan genoten! :D (ps. Ik al vanaf nu de handrem wel 1x goed erop zetten)

Leuke, gezellig en goede lessen.

Ik zou als ik jou was, bij ikrijbijklaas je rijbewijs halen. Het zijn gezellige en goede lessen. Klaas is flexibel in planningen en probeert er altijd voor te zorgen dat je elke week les hebt. Tijdens de lessen krijg je heldere uitleg en snap je het aan het einde van de les.

Fijne rijinstructeur die zich aanpast aan jouw manier van leren

Ik heb mijn rijlessen als erg prettig ervaren. Klaas past zijn manier van lesgeven op mij aan, waardoor ik middels (af en toe ook wat kritische maar wel fijne) feedback steeds meer zelfvertrouwen kreeg in het rijden. Daarnaast waren de lessen ook nog eens gezellig, vol met humor en waren er goede gesprekken. Al met al een echte aanrader!

Supper leuk

Het is heel leuk om te rijden bij ik rij bij Klaas super vriendelijk en altijd positief super leuke en gezellige tijd gehad met Klaas.

Klaas is een top rij instructeur!

Toen ik begon met mijn rijlessen was ik onzeker en raakte ik best snel overprikkeld tijdens het rijden. Stapje voor stapje ging ik vooruit en kreeg ik meer zelfvertrouwen tijdens het rijden. Klaas zorgde er met humor en gezellige praatjes en geduld voor dat ik mij tijdens elke rijles op mijn gemak voelde. De dingen die ik lastig vond nam hij altijd serieus en we zochten samen naar manieren om met overprikkeling om te gaan, zoals bv. op tijd een time out nemen. Ik heb hierdoor ook veel geleerd over mijzelf en hoe ik met spanning om kan gaan. Ik had van te voren nooit gedacht dat het mij zou lukken om te kunnen schakelen en mijn rijbewijs zou halen. Maar het is me met de goede rijlessen van Klaas vandaag gelukt!! Kortom: Klaas is een super goede rijinstructeur die ik iedereen zou aanraden. Bedankt Klaas!!

Wat een goeie rijschool

Met een lange adem en hink stap sprong het roze pasje kunnen halen. Het geduld wat Klaas heeft.... En owjah, hij is flauw van de woordgrappen

Betrouwbaar en leerzaam

Ik heb gemerkt bij Klaas dat hij goed aanvoelt wat de juiste manier is om naar het afrijden toe te werken. Daarnaast kreeg ik op de juiste manier feedback, en het was daarnaast ook altijd gezellig. Kortom: ik ben blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt om voor deze rijschool te kiezen.

Prima rijschool

Vriendelijke rij instructeur, geeft duidelijke aanwijzingen en helpt je met handige trucjes. Daarnaast is het altijd gezellig bij Klaas in de auto!

Gezellige en rustige lessen!

vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs bij Klaas, erg gezellig maar ook serieus wanneer het nodig is. Heeft erg veel geduld en lekker flexibel dus goed te combineren met je school. Komt goed en duidelijk terug op de fouten zodat hij je het goed kan uitleggen. Zeker aanbevelen als je een gezellige en rustige rijschool zoek!

Super gezellig maar ook heel leerzaam!

Ik vond het super gezellig, veel gelachen en ook veel geleerd. Mooie gesprekken gehad maar, als het serieus moest dan ging de les ook serieus. Klaas komt goed terug op fouten en legt uit hoe je het beter kan doen de volgende keer, Hierbij leer je van je eigen fouten. Jasper

Vakkundige en tevens plezierige rijinstructeur

Klaas maakt een goede inschatting van de benodigde aantal lessen die er nodig zijn. Een duidelijke communicatie en het makkelijk samen plannen van lessen in een app maakte het een fijn geheel.

Prettig en vertrouwd

Klaas is een erg gezellige en amicale man. Daarnaast geeft hij op een prettige manier les en weet hij je goed op je gemak te stellen wanneer dat nodig is. Hij blijft te allen tijde positief en ik de rijschool IkrijbijKlaas zeker weten aanbevelen.

Leerzame en plezierige tijd gehad!

Het stukje plannen van je rijlessen is erg flexibel en vrijgevig, dit kwam in mijn geval nogal van belang. Vanaf de eerste les tot de laatste elke keer gelachen, en altijd met een positief gevoel heen gegaan en weer uitgestapt. Rustige maar duidelijk uitleg die zich in zijn uitleg aanpast aan de leerling waardoor ik me al gelijk op mijn gemak voelde. Theorie, tussentijdse toets en examen in 1x gehaald. Al met al een goede tijd gehad! Bedankt Klaas!

Gezelligheid een een veilig gevoel in de auto.

Hele fijne lessen gehad bij Klaas en in 1 keer geslaagd. Het was altijd gezellig en de manier van les geven werd was heel fijn. Veel geduld en een veilig gevoel in de auto.

Ik heb vandaag mijn rijbewijs behaald en ben erg enthousiast over mijn rijlessen bij Klaas de afgelopen periode. De rijlessen waren altijd heel leerzaam. Klaas kon mij goed helpen om alles onder de knie te krijgen. Klaas was altijd erg behulpzaam en bemoedigend, je kon duidelijk merken dat Klaas een echte professional is. Elke les was uniek en ook erg gezellig. Alle feedback die je kreeg was altijd erg nuttig en bruikbaar. Ik ben achteraf erg blij dat ik heb gekozen om te rijden bij Klaas! Ik kan deze rijschool aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een rijschool.

Comfortabel, duidelijk en op je gemak rijlessen met Klaas!

Gedurende mijn rijlestraject bij Klaas ben ik tijdelijk van Zwolle naar Eindhoven verhuisd voor werk, maar mijn rijlessen bleef ik graag bij Klaas houden. Waarom? Omdat zijn rijlessen precies zijn wat je als leerling nodig hebt: een perfecte mix van kennis en vaardigheden, maar wel in een laagdrempelig jasje. Hij weet exact wanneer hij wat moet zeggen, en vooral HOE naar jou als persoon toe. Feedback levert hij direct als oplossing; geen focus op de fout, maar hoe het wel moet - of beter, hoe je het op dat moment beter had kunnen doen. Kortom, een fijne en professionele rijlesinstructeur!

Met zelfvertrouwen je examen in.

Klaas is gezellig en elke rijles weer even anthousiast. Daarnaast heeft hij veel geduld en kijkt hij samen met jou wat er nodig is voor jou om je examen te halen. Klaas zorgt dat je goed voorbereid je ttt, theorie en praktijk examen instapt waardoor je met zelfvertrouwen achter het stuur zit. Daarnaast kijkt Klaas ook kritisch naar punten die beter kunnen en geeft nuttige feedback.

Gezellige rij-instructeur en leert goed

Tijdens de rijlessen was het altijd gezellig, maar wanneer er wat verbeterd moest worden werd dat ook gezegd. Al met al een fijne sfeer in de auto en een goede ervaring.

Prettig lessen en in een goed tempo richting het examen

Klaas geeft op een prettige en rustige manier les en zorgt ervoor dat je goed voorbereid op je examen komt. Hij is rustig en legt goed uit en kijkt ook kritisch naar dingen die nog niet helemaal goed gaan, waardoor je optimaal voorbereid word op je examen