Leren met een lach

Mijn rijlessen met Klaas waren altijd een feestje. Naast dat er natuurlijk tijd was om alles goed onder de knie te krijgen, maakte Klaas echt ruimte om het ook over andere zaken te hebben. Hij sloot goed aan bij wat ik nodig had en wat ik wilde. Zo had ik het idee mijn eigen rijles een aanvulling te geven. Ik had deze lessen niet bij een ander willen volgen en ben erg dankbaar dat hij mij naar het einddoel heeft begeleidt. Namelijk een rijbewijs! Bedankt Klaas en ik ga de lessen missen.

Gezellig, betrouwbaar en geduldig

Lessen bij Klaas zijn leuk, gezellig en bestaan uit veel gelach. Hij legt alles heel duidelijk uit en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ook weet hij al snel hoe hij dingen het beste kan aan je leren en waar je het meeste moeite mee hebt. Ik ben erg blij dat ik bij Klaas mijn rijlessen heb gevolgd.

Goede rijschool

Klaas is een prettige instructeur. Het is altijd gezellig in de auto!!!

Goede rijschool

Always positive minded even in difficult times.

Klaas is a very positive minded and experienced driving instructor who tries to make the lessons fun. He only has the best for his students in mind and always helped me in finding the best solution. I am very grateful for his support, especially during the difficult times (e.g. COVID restrictions). He even was the only driving instructor I found who was willing to teach me in English!

Fijne lessen!

Klaas is een prettige instructeur die je goed op je gemak weet te stellen. De opbouw van de lessen is logisch en zorgt ervoor dat je goed voorbereid je examen gaat doen. De lessen waren ook altijd gezellig.

Een efficiënte manier van les geven

Goed plan van aanpak gemaakt met de instructeur. Vervolgens mijn rijbewijs gehaald. Kortom een goede en frisse rijschool. Zeker een aanbeveling.

Ik kan Klaas echt bij iedereen aanraden

Ik heb geen enkele keer tegen rijles opgekeken, de gesprekken met Klaas waren altijd top en de klik was er meteen al vanaf les 1. We zijn inmiddels flink wat lessen verder maar ik heb in al die lessen altijd genoten. Ik kan deze rijschool (en de instructeur die er bij komt) echt bij iedereen aanraden. Bedankt voor de top tijd!

Ik voelde me altijd op mijn gemak bij Klaas.

Ik ben in gestroomd van een andere rijschool. Hij kon me goed de aanwijzingen geven die ik nodig had.

Leuke lessen altijd funn aanrader!

Goed overleg en hulp waarbij nodig is!

Gezelligheid op de voorgrond en goede lessen!!

Elke week keek ik naar de maandag uit, met veel lachen en zo nu en dan een strenge toespraak (omdat het nodig was)!! Ben ik nu eindelijk geslaagd!!! Voor mijn 40ste het is gelukt dankzij ikrijbijKlaas!!!

Top heel veel van hem geleerd!!

Top rijlessen gehad zeker een aanrader voor ander mensen.

Erg leerzaam en ook gezellig

Met klaas was het altijd heel leerzaam en gezellig in de auto. Klaas heeft mij heel erg geholpen om over mijn onzekerheid te komen. Ik ben gewoon in een keer geslaagd! Ga de leuke en gezellige rijlessen missen. Heel erg bedankt klaas.

goede instructeur, prima rijschool

Gezellig en bovenal leerzaam

Ik heb vanaf minuut 1 dat wij startte met de rijopleiding een prettig gevoel gehad. Het was altijd relaxt, lekker lachen maar ook zeker leerzaam. Ik vond de manier hoe klaas les gaf fijn en hij gaf altijd duidelijke gericht feedback op de dingen die ik persoonlijk nog beter kon doen en besteed hier in de lessen ook goed aandacht aan. Zeker een aanraden :)

super

super rijschool klaas is super vriendelijk ik hoop veel leuke dingen met hem te beleven ( : !!!

Leuke gezellige en heel professioneel

Altijd leuke gesprekken en tips en tricks bij de autorijles, die je echt goed helpen en verbeteren met het autorijden aanrader.

Een prettige tijd bij jou mogen lessen

Ik heb een prettige, maar vooral leerzame tijd bij jou mogen lessen. Ik ben gewoon in een keer geslaagd! Ik raad iedereen zeker ikrijbijklaas aan omdat, omdat je met veel plezier veel ervaringen op doet en leuke lessen volgt. Nogmaals hartelijke dank voor de leuke tijd!

Gezellig, kwaliteit

Leuke lessen gehad en door de goede voorbereiding viel het examen enorm mee.

Super goede rijschool!

De rijlessen met Klaas waren altijd gezellig en leerzaam. Een rij instructeur die erg geduldig is en mij echt over mijn onzekerheid heen heeft geholpen. Zeker aan te raden!

Super rijschool en instructeur

Als je bij Ikrijbijklaas lest, ben je verzekerd van leerzame en leuke rijlessen. Klaas ziet snel waar jij moeite mee hebt en besteed hier dan ook extra aandacht aan als dit nodig is. Dus als je goed en veilig wil deelnemen aan het verkeer zou ik zeker bij Klaas gaan lessen! Ik ga de leuke, gezellige rijlessen missen. Dankjewel voor alles Klaas :)

elke week help je me over mijn onzekerheden af

elke week na de les geef je me tips en tops. je geeft me de vertrouwen om fouten te maken en ze dan ook weer het goedde te laten doen. je geeft me de ruimte en je hebt een luisterend oor. het is elke week een feestje bij jou in de auto.

Een vakman met veel inzicht

Ik kwam als onzekere jonge man bij Klaas in de auto. Klaas is een geduldige instructeur met veel humor en weet wie wat nodig is in een rijles. Er is veel duidelijkheid in de opleiding met een beoordeling app waar hij naar waarde jou vooruitgang in vermeld zo kun je zelf zien waar nog werk aan de winkel is. Verder heb ik geen min punten gemerkt, Klaas is betrouwbaar en leeft veel mee met de persoon in de auto.

Goeie rijschool

Ik heb met heel veel plezier bij klaas gereden, heb heel veel van klaas mogen leren super rijschool echt een aanrader

Echt goed rijden leer je hier.

Klaas is een man vol humor, wat perfect aansloot bij mijn eisen. We hebben extreem veel lol gehad tijdens het autorijden, wat het persoonlijk voor mij makkelijker maakt om te leren. Ik kreeg bij mijn vorige rijschool een compleet onveilig gevoel (er werd eigenlijk vooral angst aan gepraat (rijless.nl - dan krijg je m ook, vooral niet hier heen gaan) waardoor ik geen zin meer had in lessen of autorijden. Tijdens de lessen van Klaas waarin kwartje na kwartje begonnen te vallen ben ik me zelfverzekerd gaan voelen in de auto. Eén van de belangrijkste dingen van een autorijschool naar mijn mening is dat de leerling zich goed voelt in de auto en steeds beter gaat voelen. Dat kun je bij ikrijbijklaas.nl zeker verwachten!