Prettig en professioneel bedrijf met een persoonlijke benadering

Vanaf de eerste contacten gaf dit bedrijf een goed gevoel. De persoonlijke benadering en meedenken in de vraagstelling was een prettig ervaring. Ook de bus die we meekregen was heel mooi, zeer zuinig, met de nieuwste snufjes en zag er goed verzorgd uit. Wij raden dit bedrijf aan.

Zeer goed.

Zeer positief. Een garage om aan te bevelen.

Zeer klant- en servicegericht, betrouwbaar bedrijf.

Denkt mee in verschillende oplossingsrichtingen en ontzorgt de klant. Goed bereikbaar en snelle reacties.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en snelle service\r\nGoede communicatie\r\nAan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed advies en service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn goed en zeer snel geholpen door dit bedrijf. Binnen een week hadden we een andere bedrijfsbus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring met Richard Bot is buitengewoon goed. Zeer deskundig en prettig heeft Richard onze organisatie ondersteund bij de aanschaf van meerdere bedrijfswagen. Samenwerken met Richard betekend dat je als organisatie volledig wordt ontzorgd. Zeker een aanrader voor andere organisaties.\r\n\r\n\r\nN.Aachboune\r\nDriehuizen Transport BV\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg positief! Ik ben bij Richard Both gekomen met een vraagstuk over mobiliteit. Hij heeft vervolgens de verschillende mogelijkheden duidelijk en overzichtelijk uiteengezet (bus met grijs kenteken of gunstige bijtelling personenauto). Na dit gesprek was het voor mij duidelijk wat voor mij de beste optie was en heb ik hem de opdracht gegeven. In korte tijd heeft hij een prachtige V60 Hybride voor me gevonden, welke aan alle wensen voldeed. Aflevering binnen één week!\r\nNogmaals dank voor je inzet, groet Jeroen / Slagkr8 Personeel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als meubelmaker ( www.binkmeubel.nl ) was ik op zoek naar een andere bus. Na veel zoeken en kijken, bij Bedrijfswagencentrum Hoeksche Waard uitgekomen. Service en klantvriendelijkheid waren prima, zeker een bedrijf om bij langs te gaan als je een nieuwe of gebruikte auto/bus zoekt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en geweldige service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en proffesioneel geholpen. Goed advies en fijne verkoop. Mooie bedrijfswagen gekocht, waar ik met veel plezier in rij.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en deskundig geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, begeleiding en service

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als ondernemer heb ik bij Richard Both een vraagstelling gedeponeerd voor de aanschaf van een nieuwe bedrijfsauto. Mijn wensen en eisen zijn vertaald in een tweetal heldere offertes voor de aanschaf van een VW of een Ford. Mijn keuze is gevallen op een VW.\r\nRichard heeft mij van goed en gedegen advies voorzien en ik kan zijn wijze van advisering en werken bij u aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht voor Keurig USA Car Service een gebruikte bedrijfswagen. Bedrijfswagencentrum Hoeksche Waard heeft voor mijn eisen de perfecte bedrijfswagen gevonden. Deze is keurig bij mij afgeleverd. Zeer tevreden.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zéér prettige ontvangst, juiste uitleg en een goede gebruikte bedrijfsauto voor een scherpe prijs !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen woorden voor eigenlijk! SUPER service en vriendelijke mensen. Alles volgens afspraak en geen gedoe! Absolute aanrader!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf,had een auto gezien in Leeuwarden kom zei hij we gaan er samen heen en komen mét de nieuwe auto terug en het gebeurden nog ook!!!!!!!!\r\nGeweldig toch !!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer flexibel en prettig communicatie.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, echt en puur advies. service gericht, persoonlijk. ontzorgt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service was heel goed werden vriendelijk behandeld en alles werd goed uitgelegd qua papieren alles gelijk afgehandeld uitleg auto.\r\nAls er iets is kan je altijd bij hem te recht.\r\nPRIMA SERVICE.\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf maken waar wat ze beloven.