mooiste bedrijf ooit ! met dito mensen

hartelijk ontvangst - alles klopt met hart en ziel - prachtige auto's en pand op een schitterende locatie alle rust en tijd is genomen voor de aanschaf van de VW Caravelle

Mooie wagens

Goed gesprek gehad met Sander. Hebben een schitterende A4 aangeschaft. Zijn hier superblij mee en hopen op fijne en veilige kilometers. Sander bedankt!

Erg goed

Erg goed vriendelijk

Uitstekende service!

Uitstekende service, alles werd uit handen genomen, van inname huidige auto, tot tenaamstellingen & verzekeringen. Mede dankzij Dhr. Strootman!

Top Service!

Goede sfeer en top service !

super

super

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer betrouwbaar en perfecte service

Laatst een mooie complete auto gekocht. Alles netjes afgehandeld, alles volgens afspraak. Ik ging op vakantie maar alles op de afgesproken data omgezet en geregeld. Heel betrouwbaar, goede service en erg prettige medewerkers. Ik zou Koppejan bij iedereen aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig geholpen met het aanschaffen van een nieuwe bedrijfswagen

Net bedrijf en mooie Autos. Heb een Renault Trafic gekocht, prima inruil prijs voor mijn eigen wagen en binnen twee weken kon ik hem ophalen.

Super snelle service

Een hele mooie bus gekocht en alles werd voor mij geregeld. Top:)

Heel erg prettig .

De aankoop begeleiding en verder verloop met mijn Audi RS 4 was heel fijn. De beloftes en afspraken zijn nagekomen. De Audi RS 4 is prachtig ! Is een heel mooi bedrijf , met prachtige auto’s.

Zeer goede ervaring

netjes geholpen door Benno en Rik, ook erg mooie zaak. Kortom top. Echte aanrader.

Zeer nette zaak

Zeer nette zaak met mooie auto's en vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, netjes, open en eerlijk.

Netjes geholpen met inruilen huidige voertuig. En aanpassingen van de nieuwe.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Voelde gelijk vertrouwd aardige mensen

Snelle afhandeling no nonsens direct eerlijk Fijne service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ontzettend goede ervaring!

Allereerst biedt Koppejan verschillende (bedrijfs) auto's aan met hierop heel veel opties. Deze opties maken echt het verschil. De auto's zijn super strak en extra dik. Daarnaast is ook de service erg goed en wordt er transparant gecommuniceerd. Al met al een hele goede ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van het begin tot het eind, snel en goed geholpen!

Een professionele zaak waar ze alles goed voor elkaar hebben. Geen enkele vraag is teveel en nemen ruim de tijd voor je. Ook bij verschillende wensen die ik had, is het zo geregeld. Uiteindelijk een mooie bus opgehaald! Binnen een paar dagen was alles rond en kon ik ermee weg rijden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede en vriendelijk geholpen, en zeer tevreden naar huis.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kom graag weer terug een volgende keer .

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Super bedrijf

Vriendelijk en alles snel geregeld

Geweldige service !

Dit is onze 2de auto/bus die we hier hebben gekocht. Niet alleen prachtige auto’s worden hier verkocht, maar de service is ook echt super! Je word goed op de hoogte gehouden en helpen waar nodig is. Ontzettend behulpzaam en enthousiast.

Goed voor elkaar

Goed ontvangst mooie nette zaak! En ik heb een prachtige bedrijfs wagen gekocht.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Super vriendelijk en klant gericht

Wij hebben bij Tim een crafter gekocht, super mooi bus, we waren er snel uit, het leveren van de bus was ook mooi op tijd Onder de bus wilden we nog een trekhaak met treeplank deze heeft Tim heel mooi doorgevoerd in de kleurstelling van de bus. Erg blij mee

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf met transparante aanpak

No nonsense, mooie auto’s en prima afhandeling in de garantieperiode. Goede communicatie bij aankoop en aftersale!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede begeleiding en service

Heel fijne persoonlijke benadering en begeleiding bij de aankoop. Eerlijke inruilprijs met correcte voorstelling van zaken.