Top bedrijf !!

Deskundig,vriendelijk,snel en top service !

Mijn ervaring is zeer goed.

Autobedrijf KtH denkt met de klant mee, dat is heel prettig. Ze leveren goede service.

uitmuntend

zeer professioneel, klantvriendelijk. Geeft goed informatie als je met vragen komt. Ben bij verschillende garages geweest, maar deze mensen vind ik top. Ik ben zeer tevreden

Goede ervaringen dicht bij huis

Korte duidelijke lijnen/opdrachten. Duidelijke schriftelijke bevestigingen. Kan goed overleggen. En leenfiets zou wel prettig zijn.

Prima. Ook blij met de service van het terug brengen van de auto.

Prima kundige service.

Snelle goede service, en goede prijs kwaliteit.

Dat ik tevreden ben

Dat ik prima te spreken ben .fijne zaak en dichtbij vr gr hilda van der velde

Weinig persoonlijk contact.

Mogelijk ivm Corona. Maar geen tot weinig woorden met sluiten vd deal. Geen bloemetje of iets van waardering. Wel redelijk goede inruilprijs op oude auto. Openheid over nieuwe aangekochte auto. Zien hoe auto nu in de praktijk voldoet.

Aankoop auto zeer positief ervaren.

Woonachtig in de omgeving was mijn 1ste ervaring met deze garage bij het kopen van een andere auto. Zeer netjes geholpen in de uitleg, testrit, en bedenktijd. Goede afspraken die allemaal netjes worden waargemaakt, en volgens afspraak worden geleverd. Al met al een zeer positieve ervaring, en kom zeker bij deze garage terug, en zal het aan iedereen aanbevelen.

In één woord top!

Uiterst vriendelijke behandeling, er worden geen onnodige zalen verkocht zoals de achterbanden die nog goed genoeg waren. Ik maak eind januari een afspraak voor de APK. Tot ziens!!! Lies Gosse

fijn bedrijf

reparatie versnellingsbak Renaul Master uitgevoerd, prijsopgave vooraf, alles prima

zie hier onder

Je wordt altijd klantvriendelijk ontvangen en er wordt goed werk geleverd voor een redelijke prijs.

Prima: betrouwbaar en snel

Bandenwissel, snel en vakkundig gedaan en ook nog de ruitenwisservloeistof bijgevuld.

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Onze twee auto's (Ford focus van 2003 en een Peugeot 5008 van 2011) gaan hier sinds kort in onderhoud. Alles gaat keurig in overleg. Afspraak maken kan makkelijk online. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Rekening krijg je opgestuurd. En evt. afspraken om deze is er ook. Geen overbodige en onnodige dingen op rekening. Wij zijn tevreden klanten :-)

Prima service, net bedrijf, altijd eerst bellen als er wat met de auto is

Geweldige Service en afspraken worden nagekomen

Snelle en goede service

Zondags een mail. Gestuurd en maandag ochtend meteen een reactie terug. Uiteindelijk een afspraak gemaakt voor de woensdag. De nieuwe koplamp ziet er keurig uit en ben er heel blij mee.

Snel een afspraak kunnen maken en goede service voor de auto.

Staat altijd voor de klanten klaar

Service gericht, 24/7. Betaalbaar en klantvriendelijk. Ga zo door.

Ze hebben mij heel goed geholpen met mijn auto

Ze hebben mij heel goed geholpen met mijn auto, en ze waren niet te broed om de onderdelen die ik had er op te zetten.

gewoon een goede garage, de klant is koning

komt afspraken na en verleend uitstekende service. een garage om bij terug te komen

We hadden pech met de auto, maar ik had hem nodig voor mijn werk, we konden gelijk komen, doordat er een onderdeel besteld moest worden, duurde het een dag, de volgende dag was hij weer klaar. Heel snel geholpen, en vriendelijk

goed bedrijf en word altijd snel geholpen

goed bedrijf .goede kennis. En als je onverwacht komt word je altijd geholpen

Professionele service met een glimlach.

Ik kom hier al langer, maar de service is altijd goed en persoonlijk. Ook bij vragen tussendoor altijd goed en snel advies

Prima service.