uitstekend

Als er iets bijzonders is met 1 van de 2 auto’s kan ik gelijk terecht. Als het mogelijk is wordt het probleem direct opgelost en anders kan het op korte termijn ingepland worden voor reparatie. Alt8d wordt ik prima en vriendelijk geholpen.

Service staat hier in een hoog vaandel

Goede service en werkt volgens afspraak

Ik heb de aanschaf van m’n discovery als zeer prettig ervaren, en alles is volgens afspraak verlopen, ook het contact en communicatie is prima verlopen.

prima!

Prima service!

Afgesproken apk bedrag niet nagekomen

Via de website een afspraak gemaakt voor apk, camper bedrag bleek €49,95 te zijn( Sprinter) ( Een bedrijfswagen Sprinter apk kost €29,95) ?? Maar goed, apk uitgevoerd en kreeg een rekening van €80,00 hè, navraag bij Kars: ja dat is het nieuwe tarief, zal het aanpassen op de website: hierna even uitgebreid heen en weer gemaild, maar hij blijft erbij ( snapt niet dat het bedrag op de website bindend is) Dus ik betaal , maar wel de bij de afspraak genoemde prijs en hij is een klant met 2 auto's kwijt, maar blijkt daar, als reactie van hem: niet ra(?)uwig om te zijn. Jammer dat je op deze manier de gebeten hond wordt.

Het klopte inderdaad dat er nog oude prijzen op de website staan hier wordt aan gewerkt. echter heb ik meneer proberen duidelijk te maken dat dit nog om oude prijzen ging. en dat er afgelopen jaren behoorlijk wat veranderd is aan de kosten kant. Personeel - huisvesting - inflatie - keuringen etc. echter wil meneer hier niet aan bijdragen zodat we ook komende jaren nog kunnen blijven bestaan en te kunnen blijven keuren. Wij zijn gewoon niet de goedkoopste garage, daarom zijn wij denk ik ook niet de juiste garage voor meneer en lijkt het ons ook goed dat meneer opzoek gaat naar een garage die wel bij hem past. Bij ons staat service en kwaliteit altijd op nummer 1. En daar proberen wij altijd de juiste balans in onze prijzen voor te vinden. Wij hopen voor meneer dat hij een garage vind die beter bij hem past.

Autopech op terugweg van vakantie op zaterdagmiddag. Kars haalde de auto zelfs al op zondag op bij ons huis zodat ze de auto zsm konden maken.

Zeer vriendelijk en uitstekende service voor Tesla

Mijn eerste keer service voor mijn Tesla Model X buiten Tesla. Werd zeer vriendelijk ontvangen en toen het wat langer duurde (omdat ik zelf om wat extra werk had gevraagd) gaf de eigenaar zijn eigen auto als leenauto gratis mee. Alles volgens afspraak prima uitgevoerd en kosten waren zeer acceptabel en volgens verwachting. Mocht er in de toekomst weer eens wat aan de Tesla moeten gebeuren, dan weet ik waar ik naar toe ga

top

een snelle bandenwissel met koffie en klaar terwijl u wacht

Auto apk

Jaarlijkse apk. Makkelijk ingeplanned via hun site. Belden voor 2 nwe banden, meteen besteld en opgezet. Prima garage!

Goede, snelle en betaalbare service.

Erg positief.

alles goed geregeld!

Alles goed geregeld. Kot afspraken na en zelfs extra. netjes. duidelijk.

Correcte en zeer vriendelijke behandeling.

Positieve ervaring.

Erg goede pechhulp

Via de wegenwacht bij Autobedrijf Kars ten Have gekomen, goed geholpen zodat we weer veilig naar huis konden rijden.

Ik ben zeer tevreden

Voordat ik bij Kars ten Have kwam zat ik bij een garage bedrijf waar de betrouwbaarheid ver te zoeken was. Toen een vriend mij adviseerde om naar Kars te gaan had ik mijn twijfels. Ik ben blij dat ik naar de goede vriend heb geluisterd. Ik vind het bedrijf zeer kundig en ook zij luisteren naar de klanten, Ik ben zeer tevreden. Ik ben nu een paar jaar bij dit bedrijf en ze hebben me nog nooit teleurgesteld.

Super service

Aantal maanden geleden een vw t5 gekocht bij Kars. Helaas de eerste dag al pech gehad met de DSG. Na een paar diagnoses heeft Kars besloten om een andere dsg te plaatsen. In de tussen tijd contact gehouden en een vervangend voertuig gekregen! Ben super tevreden met de service en kom hier zeker terug!!

door reclame kon ik mijn team niet meer maken op futbin

jullie zijn nu een vaste klant kwijt ps FC POESJE MIAUW

Top bedrijf !!

Deskundig,vriendelijk,snel en top service !

Mijn ervaring is zeer goed.

Autobedrijf KtH denkt met de klant mee, dat is heel prettig. Ze leveren goede service.

uitmuntend

zeer professioneel, klantvriendelijk. Geeft goed informatie als je met vragen komt. Ben bij verschillende garages geweest, maar deze mensen vind ik top. Ik ben zeer tevreden

Goede ervaringen dicht bij huis

Korte duidelijke lijnen/opdrachten. Duidelijke schriftelijke bevestigingen. Kan goed overleggen. En leenfiets zou wel prettig zijn.

Prima. Ook blij met de service van het terug brengen van de auto.

Prima kundige service.

Snelle goede service, en goede prijs kwaliteit.

Dat ik tevreden ben

Dat ik prima te spreken ben .fijne zaak en dichtbij vr gr hilda van der velde

Weinig persoonlijk contact.

Mogelijk ivm Corona. Maar geen tot weinig woorden met sluiten vd deal. Geen bloemetje of iets van waardering. Wel redelijk goede inruilprijs op oude auto. Openheid over nieuwe aangekochte auto. Zien hoe auto nu in de praktijk voldoet.

Aankoop auto zeer positief ervaren.

Woonachtig in de omgeving was mijn 1ste ervaring met deze garage bij het kopen van een andere auto. Zeer netjes geholpen in de uitleg, testrit, en bedenktijd. Goede afspraken die allemaal netjes worden waargemaakt, en volgens afspraak worden geleverd. Al met al een zeer positieve ervaring, en kom zeker bij deze garage terug, en zal het aan iedereen aanbevelen.