• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette zaak met leuke occasions!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanwege BOVAG garantie twee keer terug vanuit Cuijk ( NBR.) naar Winschoten ( 236 Km) gereden. Laatste keer werd de LPG tank volledig gevuld, als dank voor bezoek aan hun.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen juni een megane gekocht bij Auto Jansingh\r\nDe verkoper is zeer vriendelijk en de auto werd keurig afgeleverd. Tevens werd er 6 Maand Bovag garantie op mijn auto gegeven\r\n\r\n\r\nIn november terug geweest ivm een beurt en een garantie kwestie. \r\nDit is keurig en zelfs met extra service opgelost.\r\nDe eigenaar van jansingh heeft ons prima geholpen en een zeer goede en ver bovengemiddelde service verleend\r\n\r\nIk beveel zeker auto Jansingh aan en koop zeker mijn volgende auto weer bij Auto jansingh. \r\nOok al moet ik er een stuk voor rijden!!!!\r\n\r\nTop bedrijf zeker een aanrader!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n\r\nZie hieronder een e-mail betreffende een klacht aan de firma Jansingh waarop ik geen reactie mocht ontvangen. \r\n\r\nVanochtend heb ik de nieuw geplaatste balljoint nog eens goed bekeken die jullie er gisteren hebben “ingeperst”. Het valt mij op dat de balljoint behoorlijk is beschadigd waarschijnlijk door het inhameren van de balljoint in de houder terwijl ik duidelijk had verzocht de balljoint erin te persen. Omdat de balljoint ook niet tot het einde in de houder zit, moet ik concluderen dat het onderdeel er niet is ingeperst maar met brute kracht erin is geslagen. (zie de geslepen randen en putten in het metaal rondom de joint) \r\nIndien de nieuwe balljoint er niet met brute kracht is ingeslagen vraag ik mij af waarom het onderdeel zo beschadigd is en waarom hij niet tot het einde erin is geperst. \r\nIn het totaal duurt het eruit en erin persen zeker geen uur. Ik hoop dat in de toekomst hier iets mee gaat doen. \r\nDe manier van werken van de garage vind ik zeer teleurstellend, vooral omdat mijn verzoek was de oude balljoint eruit en de nieuwe erin te persen. Indien je niet in staat bent de gevraagde werkzaamheden uit te voeren heb ik liever dat je stopt en het mij eerlijk zegt. Dan kan ik altijd nog zelf beslissen hoe we verder gaan. Het eruit en erin slaan had ik in principe ook zelf kunnen doen.\r\nOmdat ik geen vertrouwen heb in de door jullie uitgevoerde werkzaamheden en er bovendien ook nog eens gelogen wordt over de manier waarop het werk is uitgevoerd, zijn jullie mij als klant kwijt.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en betrouwbaar wat wil je nog meer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een top bedrijf, eerlijke mensen die weten waar ze over praten, leenauto reed perfect en zeer zuinig en dat ook nog gratis. Zeer tevreden over dit bedrijf kom hier zeker weer !!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slecht prijsafspraak gemaakt 132,50 euro wil afrekenen krijg ik 166 euro te horen . dus ik zeg nee er was 132,50 afgesproken hij geloofd me niet belt degene op met wie ik gebelt heb en die bevestigd dit dus krijg ik te horen nee we kunnen daarvoor de banden niet leveren ik wil naar 149,50 gaan lager niet anders haal ik de banden er weer onderweg en zet ik de oude er weer om . ronduit grof ga hier nooit weer heen . bij mij is prijsafspraak gewoon vast ik kan er niets aan doen dat iemand een fout daar maakt . hoop voor ze dat ze nog eens gaan nadenken en dat ze het verschil terugbetalen . dan zal ik dit ook netjes melden . maar ik verwacht het niet .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zag een leuke occasion van Auto Jansingh op Marktplaats. Via mail contact gezocht met Bernie, de eigenaar. Alle vragen werden netjes beantwoord. Vervolgens helemaal vanuit Den Bosch naar Winschoten afgereisd. Het was de moeite meer dan waard. Bernie neemt de tijd voor je, laat alles zien wat er aan de auto te zien valt en is erg netjes in de afhandeling van de verkoop. Een voorbeeld voor wat een autobedrijf kan zijn. Van harte aanbevolen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf die alles uit de kast trekt om je reparatie zo goed mogelijk te laten verlopen van service tot mobiliteit, eerlijke prijzen zoals van te voren afgesproken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op autotrack een leuke auto gezien, maar in Winschoten, vanuit de achterhoek toch wel een eind weg. Na het telefonische contact wat goed voelde toch gaan kijken. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een goede inruilprijs voor onze oude auto. De auto werd keurig afgeleverd en het was geen probleem dat we hem op 24 december net voor kerst kwamen ophalen. We zijn erg tevreden over dit bedrijf . Zeer klantvriendelijk. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is gewoon een super goeie bedrijf eerlijk en betrouwbaar en een goeie service en hij is zeker niet duur ik ga altijd naar deze garage toe hij is gewoon de beste en winschoten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tweede hands auto gezien op Marktplaats bij garage Jansingh.\r\nVanuit De Achterhoek een hele reis, maar na een e-mail en een telefoontje hadden we het gevoel dat het de moeite waard was.\r\nOnderweg daalde de temperatuur naar -4,5.\r\nBij de garage werden we warm ontvangen, goede koffie, de auto stond ontdooid klaar voor de proefrit.\r\nEen klein mankementje werd snel en vakkundig gerepareerd in de up to date werkplaats.\r\nWe kregen prima inruilprijs voor onze oude auto en de zeer vriendelijke eigenaar had alle tijd voor ons, ondanks de drukte en zijn lage winstmarge.\r\nBlij met de nieuwe auto reden we terug.\r\nEen heel verhaal.\r\nDrie woorden waren ook genoeg geweest voor garage Jansingh:\r\nVakkundig, betrouwbaar, vriendelijk.\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring staat naast de klant en legt reparatie of iets anders goed uit dit naar alle tevredenheid krijgt van mij dan ook een hoge score.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel en netjes onderhouden terrein en bedrijfspand. Bij binnenkomst in de showroom merk je dat de eigenaar iemand is die van zijn vak houdt, alles netjes aan kant, opgeruimd en een aantal vitrinekasten met modelauto\'s. Zeer vriendelijke eigenaar met kennis van zaken, oprecht en alles binnen een mum van tijd geregeld. Een voorbeeld hoe een autobedrijf zou moeten zijn, zeer goede service. Goede en marktconforme inruilprijs voor onze huidige Hyundai Matrix, en een zeer scherp geprijsde Hyundai Matrix er voor teruggekocht. Het was de reis van 275 km zeker waard. Een aanrader voor een ieder die opzoek is naar een goede occasion.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik had pech met mijn auto kwam bij de garage legde het probleem voor en ze hielpen me meteen. binnen een half uur was het probleem verholpen. de eigenaar was erg klantvriendelijk toffe man.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind juli een Volvo V70 bouwjr. 1999 aangeschaft. Een uitstekende wagen en een eerlijke verkoop. Gezien de leeftijd geen garantie, maar wel waar voor mijn geld. Achteraf ook geen gebreken. Allemaal uitstekend. Prettige omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de service is goed van garage

Over Auto Jansingh