E achter B is een feestje

Als je ruim 30 jaar je rijbewijs B hebt en dan E achter B wilt halen, dan moet je gewoontes afleren en andere zaken bijleren. Marcel is rustig, duidelijk en gedreven. Marcel stelt je op je gemak en zorgt er met zijn kennis en humor voor dat jij jouw concentratie op het verkeer kunt houden. Een kadootje om een dagdeel met Marcel op stap te zijn in een prachtige combinatie. Marcel nogmaals bedankt, ik heb genoten.

In 1 keer geslaagd dankzij Marcel!

Marcel is een hele toffe rijinstructeur, met veel humor, maar ook kalmte. Doordat hij altijd rustig blijft, krijg je het gevoel dat het niet erg is om fouten te maken. Elke "fout" is een leermoment. Altijd gezellig tijdens de lessen en dankzij hem in een keer geslaagd! Bedankt Marcel!

Super lessen gehad en erg snel geslaagd!

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Marcel Wolthuizen en heb het als erg prettig ervaren. Altijd super gezellige en leerzame lessen gehad. Daarnaast had ik met 22 lessen al mijn rijbewijs!

Was een gezellige tijd

Marcel is een goeie Rijinstructeur Leg alles goed uit en leuke Lessen

Super rijlessen! in 1 keer geslaagd voor Tussentijdse-toets en rij-examen

rijlessen waarin je goed met de auto leert omgaan, Marcel snapt wat je wel en niet kan en werkt daar samen met jou aan. Ook ging er een les naar Amsterdam wat een geweldige leerervaring was. Waren zeer geslaagde lessen met een zeer geslaagd examen als afsluiting

Leerzaam en gezellig

Marcel blijft altijd erg rustig in de auto, waardoor je je echt op je gemak voelt tijdens de rijlessen. Marcel voelt verder goed aan wat je kunt verbeteren en hij staat altijd open voor een leuk gesprek in de auto. Al met al een hele gezellige en leerzame rij-instructeur!!!

Echt een aanraader

Marcel is een goeie en leuke rij-instructeur die je dingen goed uitlegt en goed klaar maakt voor het examen en je rijd in een mooie en luxe auto. Ik ben daar zelf gaan rijden omdat zijn slagingspercentage het hoogste was en van veel andere mensen had gehoord dat hij goed les kon geven en bijna iedereen in 1 keer slaagde en ik ook!!! Echt een aanraader als je nog een rijschool zoek Met vriendelijke groet sander en Marcel bedankt

aardig en goed voorbereid

Marcel is heel aardig dus het is leuk om een rijles bij hem te hebben. ook bereid hij je heel goed voor waardoor ik in 1 keer geslaagd ben!

Fantastische rij instructeur !

Ik heb een fantastische tijd gehad bij Marcel! Marcel legt alles goed uit en voor als je wat onzeker bent dan is hij die je geruststelt . Lieve en aardige man ! Wolthuizen rijschool is zeker aan rader!

Super rijschool. Altijd gezellig met Marcel. Leerzame lessen en echt een aanrader voor iedereen die nog wilt lessen!

Top instructeur!

Bedankt Marcel voor de leuke, gezellige en leerzame lessen!!

Super fijn

Dankzij Marcel in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Altijd gezellige lessen, Marcel bedankt!

Fijne leerzame lessen

In 1 x geslaagd voor mijn examen, door de leerzame doch gezellige lessen. Marcel, bedankt!

Hij Zorgt ervoor dat je zo goed word klaargestoomd dat je Examen een stuk makkelijker lijkt dan wat je je had voorgesteld

Super fijn & vertrouwd

Ik kon geen betere rijinstructeur wensen. Dankzij Marcel ben ik met veel zelfvertrouwen het examen in gegaan en in 1x geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool. Leuke, leerzame lessen. Leuke gespreken.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top top top. Zeer vriendelijk en neemt echt de tijd om jou op je gemak te laten voelen in de auto. Marcel je bent een topper. Ga zo door.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super veel geduld, legt alles goed uit.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een keer geslaagd voor mijn rijexamen dankzij de altijd gezellige, maar toch leerzame lessen van Marcel. Marcel, Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn zoon heeft net voor de eerste keer zijn rijbewijs gehaald!!\r\nTrouwens mijn dochter ook eerste keer gehaald!\r\nMarcel wolthuizen is niet alleen heel erg leuk en lief!\r\nMaar ook super goed hij begeleid je kind op een super prettige manier door het hele proces heen,dus wil je heel graag je rijbewijs,schroom dan niet en bel Marcel wolthuizen!!\r\nNummer 1 van sneek!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel leuk, marcel is super gezellig en heeft zelf ook veel ervaring. Maakt veel grappen maar kan ook heeeel serieus zijn

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende rijschool, goede instructies, professioneel. \r\nMaar ook gezellig!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede duidelijke lessen gehad rustige instructeur en alles word netjes en duidelijk uitgelegd aan 1x geslaagd en als t over zou moeten doen dan zeker hier