Super!!!

Heel fijne garage! Duidelijk en eerlijk

Vriendelijk én Vakkundig.

Altijd correct geholpen door Medkar.

Goed en snel!

Medkar is een goed en snel bedrijf en schakelt heel flexibel. Super service!

Aardige mensen en goede service

Heel goed bedrijf. Vriendelijk personeel en goede service echt top

Klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Snel, niet moeilijk, geen gedoe.

Al jaren klant hier met onze camper. Zeer tevreden.

Ik breng de en haal mijn auto altijd weer met te vrede op. Een eerlijke en duidelijke garage.

Fijne vakkundige garage

Fijne vakkundige garage!

Altijd goeie ervaring!

Altijd vriendelijk contact Je word goed geholpen en ze denken enorm mee in een oplossing. Goeie eerlijke prijs , en geen lange wachttijden. Echt een aanrader!!

uitstekend

Geweldige service. no nonsense. Ik ben hier altijd heel tevreden

goede service

Medkar levert goede service voor vaste klanten. Ze zijn zorgvuldig en betrouwbaar.

Altijd vriendelijk en correct geholpen

Niet alleen voor grote reparaties maar ook voor kleine dingen staan ze altijd klaar. Nooit nee. Fijne garage, kan ik iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Klantvriendelijk, snel en deskundig

Sinds 2020 ben ik als een klant. Echte vakman weet wat hij doet en de communicatie is weer prima verlopen.

Goede service, no nonsense

Met 500000 km op de teller garandeert Medkar nog een lang rijplezier.

Prima goeie garage

De communicatie is weer prima verlopen. De eigenaar was er niet, maar zijn medewerker Ahmed heeft prima waargenomen. Goed overleg en kwaliteit/prijs verhouding. Een aanrader om naar toe te gaan.

Betrokken en vakkundige garage!

Ik ben heel blij met Autoservice Medkar, omdat ze snel en duidelijk zijn, scherpe prijzen hebben, maar vooral ook omdat het aardige, betrokken mensen zijn! Tot nu toe niets dan positieve ervaringen! Van harte aanbevolen!

Goeie service

Echte vakman weet wat hij doet. Aanrader voor iedereen

Vak mensen

Snelle service

Zeer betrokken, wordt snel geholpen, vriendelijk en vakbekwaam.

snel geholpen

HEt is gemakkelijk om via website een afspraak te maken, en fijn dat er een leenfiets beschikbaar is. IK vertrouw Medkar al jaren

Voor mij al jaren nr1

Snel en professioneel,erg ervaren en zeer vriendelijk, Een eerlijke monteur goed service en niet duur.

Prettige garage

Goed ingelicht over de kosten.

Uitstekende service, staat altijd voor ons klaar!

Medkar is een fijne garage die altijd denkt in oplossingen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Reparaties worden goed en zorgvuldig uitgevoerd. Betrouwbaar! Aanrader!

Fijne garage die zich aan de afspraken houdt en altijd vooraf belt als er meer kosten gemaakt moeten worden dan gepland.