Goede service!

Goede service, al jaren vaste klant

Gisteren mijn auto naar Medkar gebracht voor de APK-keuring en vandaag opgehaald incl. 2 nieuwe banden. * Fijne service * Goede communicatie * Vertrouwen in het bedrijf

Snel, goede alles in overleg. Eerlijke garage.

Nooit problemen mee gehad, aardige mensen en vakkundig.

Fijne service

Vriendelijk behandeld. Kundig.

Betrouwbaar, betaalbaar

We kunnen altijd goed terecht bij Medkar en ze zoeken naar goedkope oplossingen als er iets mis is.

Ze kijken ook naar de mens achter de klant. En helpen je op een zeer empatische manier. Ik kom er al jaren. Altijd 100% tevreden.

Vriendelijk.. denkt mee met de beste en voordeligste oplossing, helden !

Top garage

Zorgvuldig, kundig en vriendelijk

Inmiddels mijn Audi al meerdere keren voor onderhoud naar Medkar gebracht. Altijd uiterst vriendelijk te woord gestaan en snel, kundig en eerlijk geholpen. Bedankt !

Vriendelijk, snel en flexibel. Top service!!

Goed rusoltaat

Goede comunicatie

Fantastisch, snel, correct, netjes, eerlijk

Fantastisch Snel Goed Correct Netjes Eerlijk Ik hoef niet na te denken waar ik mijn auto achter wil laten voor een beurt of reparatie Een betrouwbare dealer die ik zondermeer aanbeveel Andre Beijersbergen van Henegouwen Zwolle

top

Top service! Zoals altijd.

Kom er al jaren! Voor mij geen andere garage.

Hele vriendelijke eigenaar en prima geholpen!

Snel, aardig en lost problemen zo spoedig mogelijk op. Geeft ook advies waar nodig.

Topgarage!

Prima, vakkundige service, vriendelijke mensen, scherpe prijzen.

Goed advies en werk afgeleverd

Vakkundig werk afgeleverd

Erg tevreden

Auto voor APK en klein onderhoud gebracht. Meestal ga ik met de leenfiets naar huis tot ik gebeld word dat het klaar is. Dat is meestal al zover voordat ik thuis ben. Vandaag heb ik aan de leestafel bij een lekker kopje koffie en een interessante stapel tijdschriften zitten wachten. De auto was in orde, paar dingetjes goed afgesteld en eventueel kapot lampje (nummerbord) vervangen. Erg fijn bedrijf.

Er wordt duidelijk verteld wat er aan de hand is en wat de kosten zijn! Goede service

Klantvriendelijk en goede service

Vakkundig & Goede service

Vriendelijke medewerkers en goede service, voorwiel van mijn auto maakt lawaai , ze hebben al snel kunnen vast stellen wat de oorzaak de oorzaak daarvan was en op dezelfde dag hersteld. Top gedaan, proficiat!

Keurig net bedrijf met verstand van zaken.

krijgt netjes een dag van te voren een reminder voor de wpl afspraak Netje vooraf een belletje voor te maken reparaties. net bedrijf Hans vd G

Snelle service. Goede communicatie

1 woord, top

Hele goede service, vriendelijke eigenaar. Ik kom er al jaren en ook familie en vrienden

Goede service, duidelijke afspraken

Goede service, eerst offerte via de mail met duidelijk vermeld wat er moet gebeuren. Goede prijs/kwaliteit . Vriendelijke mensen.

Top.

Snel. Voorafgaand en tussendoor communicatie. Al meerdere jaren bij Medkar. Prima service. Nooit klachten.