Erg aardig vakkundig

Erg aardig en betaalbare garage. Zeker een aanrader

Super fijne ervaringen met Medkar alles doorgesproken je komt niet voor verrassingen te staan. En normale betaalbare prijzen

Prima bedrijf

Ik ben al jaren met meerdere auto's (waar onder de camper) klant. Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Vlotte service en houden je vooraf goed op de hoogte bij eventuele reparatievoorstellen.

Altijd correct

Prima service, nog nooit een klacht gehad.

Gewoon goed

Vriendelijke en goede service. Afspraken komen ze na. Wat wil een auto liefhebber nog meer

Zoals gewoonlijk perfect

Auto perfect nagekeken, alles wordt gecheckt. Duidelijkheid over alles wat is uitgevoerd.

Geweldig. Goed team.

Perfect allemaal. Super bedrijf.

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel, eerlijke prijzen. Mijn auto voor de 4de jaar op rij voor APK en onderhoud. Nooit geen problemen nadat mijn auto is nagekeken.

Beter kan het niet .

Eindelijk een garage die meedenkt en je niet probeert te tillen . Vooral zo door gaan Medkar!

Erg vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg qua kosten

Prima !

Wordt snel en vriendelijk geholpen!

Perfect autoservice

betrouwbare garage

snel en makkelijk afspraken maken leenfiets mee naar huis auto snel klaar

Een professionele en georganiseerde groep

Het is een professioneel en zeer goed team en ze voeren ook zeer regelmatig en schoon autoreparaties uit

Klantgericht en vriendelijk

De mensen van Medkar denken mee en zijn vriendelijk. Fijne service!

Toppers

Altijd eerlijke prijs ,netjes en snel kortom te vertrouwen. Ze zijn het beste in hun vak in mijn omgeving

Heel erg prettig.

Van afspraak tot ophalen van de auto. Goed geïnformeerd over de kosten en extra werkzaamheden. Denken vooruit om extra kosten te voorkomen.

Prima garage

Prima garage waar je waar krijgt voor je geld. Meedenkers, harde werkers en zeer servicegericht.

Goede service, auto rijdt weer fantastisch Merk duidelijk verschil in wegligging

Goede snelle service

Zie boven

snelle service

Reageert snel Belt op wat de reparaties gaan worden van je auto. En een leen auto gekregen tijdelijk zolang de auto daar stond.

Zoals gebruikelijk altijd goed geholpen.

Altijd correct en goede service. Smorgens op tijd, volgens afspraak, aanwezig zijn is wel een lastig.

Fijne ervaring.

Wij zijn zeer prettig geholpen door de man. Hij was vriendelijk, duidelijk en we waren tevreden over alles.

Aardige, vakkundige mensen, realistische prijzen

Super service!