Geweldig meedenken met de klant en super vriendelijk

Top geholpen,

Goed vakmanschap en nette prijzen

Vandaag een kleine beurt en pak gedaan. Vlotte vriendelijke ontvangst en correcte prijs voor de werkzaamheden

Zoals altijd een dikke pluim!

Snel, vakkundig, transparant!

zeer tevreden

zoals altijd zeer tevreden

Snel, vriendelijk, duidelijk en goed!

Geweest voor APK. Altijd goed!

Deskundig, betaalbaar en vriendelijk

Een keurige garage met deskundig personeel en waar je je auto betaalbaar kunt laten repareren en/of onderhouden.

Vertrouwen

Medkar verzorgd al jaren het onderhoud van de auto van mijn zoon en in het verleden van mijn schoonvader. En doet dat perfect.

Snelle en betrouwbare service.

Vriendelijke mensen, betrouwbare service. Ze adviseren goed.

Top service!

Vriendeljjk, goed geholpen, goede service, vakkundig. Fijn bedrijf om je auto in onderhoud te hebben. Groetjes José

Snel en vakkundig

Prima service! Aardige, professionele mensen!

Eerlijk en betrouwbaar

Fantastische service , en eerlijk en betrouwbaar. Al hebben ze het nog zo druk ze proberen altijd z.s.m. tot een oplossing te komen. Wij zijn super tevreden en bevelen deze garage zeker aan.

Altijd TOP

wederom vlot geholpen en kleine reparatie direct uitgevoerd tegen minimale kosten, geweldige SERVICE

Snel en transparant

Goed overleg over wat er moest gebeuren. Duidelijke gespecificeerde offerte en rekening. Snelle service. Zelfs foto's van de vervangen onderdelen bijgeleverd. Top service!

Positieve ervaringen met Medkar. Duidelijke en goede service.

Geweldige service

Zeer tevreden klant! Ze doen echt hun best om te helpen.

Goede service!

Al een aantal jaar klant en dat bevalt goed.

Perfect!

Was zeker 100 euro goedkoper als ergens anders, en was snel en vakkundig gemaakt voor de afgesproken prijs.top!

Erg vriendelijke benadering

Advies wordt gegeven maar er wordt je niets opgedrongen.

Top garage!

Zeer fijne ervaringen met dit bedrijf. Open en transparant. Duidelijk en eerlijke prijzen. Sneller service!

Vlot en netjes

2 dagen van te voren gebeld en kon nog goed terecht.net bedrijf

Altijd in goed overleg

Zeer prettig

Zoals gewoonlijk.

Niets te wensen overgelaten. Gisteren contact opgenomen, vandaag klaar. Prima dus.

Prima geholpen en de reparatie was ook snel gedaan

Blij dat de monteurs van Medkar mij goed geholpen hebben

Goede en heldere service

APK beurt gehad. Heldere communicatie door middel van foto’s en prijsopgave. Vriendelijke mensen en denken met je mee. Ik kom hier zeker terug!

Goede service, vriendelijk en snel!

Ik vind de service van Autocrew Medkar goed, vriendelijk, snel en professioneel. En dat voor een eerlijke prijs!