Toppers

Altijd eerlijke prijs ,netjes en snel kortom te vertrouwen. Ze zijn het beste in hun vak in mijn omgeving

Heel erg prettig.

Van afspraak tot ophalen van de auto. Goed geïnformeerd over de kosten en extra werkzaamheden. Denken vooruit om extra kosten te voorkomen.

Prima garage

Prima garage waar je waar krijgt voor je geld. Meedenkers, harde werkers en zeer servicegericht.

Goede service, auto rijdt weer fantastisch Merk duidelijk verschil in wegligging

Goede snelle service

Zie boven

snelle service

Reageert snel Belt op wat de reparaties gaan worden van je auto. En een leen auto gekregen tijdelijk zolang de auto daar stond.

Zoals gebruikelijk altijd goed geholpen.

Altijd correct en goede service. Smorgens op tijd, volgens afspraak, aanwezig zijn is wel een lastig.

Fijne ervaring.

Wij zijn zeer prettig geholpen door de man. Hij was vriendelijk, duidelijk en we waren tevreden over alles.

Aardige, vakkundige mensen, realistische prijzen

Super service!

Goede service!

Goede service, al jaren vaste klant

Gisteren mijn auto naar Medkar gebracht voor de APK-keuring en vandaag opgehaald incl. 2 nieuwe banden. * Fijne service * Goede communicatie * Vertrouwen in het bedrijf

Snel, goede alles in overleg. Eerlijke garage.

Nooit problemen mee gehad, aardige mensen en vakkundig.

Fijne service

Vriendelijk behandeld. Kundig.

Betrouwbaar, betaalbaar

We kunnen altijd goed terecht bij Medkar en ze zoeken naar goedkope oplossingen als er iets mis is.

Top service

Ze kijken ook naar de mens achter de klant. En helpen je op een zeer empatische manier. Ik kom er al jaren. Altijd 100% tevreden.

Vriendelijk.. denkt mee met de beste en voordeligste oplossing, helden !

Top garage

Zorgvuldig, kundig en vriendelijk

Inmiddels mijn Audi al meerdere keren voor onderhoud naar Medkar gebracht. Altijd uiterst vriendelijk te woord gestaan en snel, kundig en eerlijk geholpen. Bedankt !

Vriendelijk, snel en flexibel. Top service!!

Goed rusoltaat

Goede comunicatie

Fantastisch, snel, correct, netjes, eerlijk

Fantastisch Snel Goed Correct Netjes Eerlijk Ik hoef niet na te denken waar ik mijn auto achter wil laten voor een beurt of reparatie Een betrouwbare dealer die ik zondermeer aanbeveel Andre Beijersbergen van Henegouwen Zwolle

top

Top service! Zoals altijd.

Kom er al jaren! Voor mij geen andere garage.

Hele vriendelijke eigenaar en prima geholpen!

Snel, aardig en lost problemen zo spoedig mogelijk op. Geeft ook advies waar nodig.

Topgarage!

Prima, vakkundige service, vriendelijke mensen, scherpe prijzen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.