Positieve ervaringen met Medkar. Duidelijke en goede service.

Geweldige service

Zeer tevreden klant! Ze doen echt hun best om te helpen.

Goede service!

Al een aantal jaar klant en dat bevalt goed.

Perfect!

Was zeker 100 euro goedkoper als ergens anders, en was snel en vakkundig gemaakt voor de afgesproken prijs.top!

Erg vriendelijke benadering

Advies wordt gegeven maar er wordt je niets opgedrongen.

Top garage!

Zeer fijne ervaringen met dit bedrijf. Open en transparant. Duidelijk en eerlijke prijzen. Sneller service!

Vlot en netjes

2 dagen van te voren gebeld en kon nog goed terecht.net bedrijf

Altijd in goed overleg

Zeer prettig

Zoals gewoonlijk.

Niets te wensen overgelaten. Gisteren contact opgenomen, vandaag klaar. Prima dus.

Prima geholpen en de reparatie was ook snel gedaan

Blij dat de monteurs van Medkar mij goed geholpen hebben

Goede en heldere service

APK beurt gehad. Heldere communicatie door middel van foto’s en prijsopgave. Vriendelijke mensen en denken met je mee. Ik kom hier zeker terug!

Goede service, vriendelijk en snel!

Ik vind de service van Autocrew Medkar goed, vriendelijk, snel en professioneel. En dat voor een eerlijke prijs!

Via Social Deal onze airco bij Medkar schoon laten maken. Heel vriendelijk ontvangen. Eerder hadden wij geïnformeerd bij een ander autobedrijf voor nieuwe remmen en schijven. Een gepeperde rekening. Bij Medkar geïnformeerd. Zij doen het voor de helft. We hoefden niet lang na te denken. De eigenaar is heel erg meedenkend en zo vriendelijk. Wij raden dan ook Medkar voor 200% aan. Hele goeie service. Dikke pluim. Wij zijn enthousiast over dit bedrijf.

Alles keurig afgehandeld volgens afspraak. Als extra een mooie 50% korting op het controleren en vullen van het airco systeem.

Goeie service, duidelijke afspraken

Coulante houding, prima terugkoppeling

Goede garage

Duidelijke prijsopgave en behulpzaam

Snelle en goede service

Prijs kwaliteit en service top

Meegedacht en weer een schone auto retour. Altijd prettig!!

Ik heb al twee keer een heel goede ervaring bij Medkar. Werd snel en deskundig en vriendelijk geholpen.

Topservice

Topservice, snel terecht!

Goeie, snelle service

Goeie, snelle service

Goede communicatie en service

Erg tevreden.

Deskundig en no nonsense aanpak

Snel afspraak geregeld, duidelijke prijs, alles volgens afspraak uitgevoerd. En de service is ook uitstekend, onze auto was zelfs nog even uitgezogen.

Goede service, klantgericht, fijne mensen

Uitstekende service

Goede service en zeer deskundig