Snelle service

Snelle service

goede service en vriendelijk personeel

Ik word altijd goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk!

Perfecte service

Winterbanden gemonteerd voor mijn Volvo V90, zeer tevreden met de geboden service. Ook een mooie en nette nieuwe werkplaats en showroom!

Zeer prettige ervaring met kundige en vriendelijke begeleiding.

Is topper

Een goede ervaring

Een zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde reparatie

Snel geregeld en snel afgehandeld

Geweldige service en klantgericht

Duidelijke uitleg gekregen over spoelen automaat en de kosten. Omdat ze me niet hadden gebeld over het vervangen van een filter. Hebben ze deze kosten voor hun eigen rekening genomen. Dit noem ik geweldige service.

Heel klantvriendelijk en service gericht

Kom hier al jaren en nog nooit problemen gehad. Heel vriendelijk en service gericht. Wordt prima werk geleverd en zijn realistisch in prijsopgaven.

Goede dienstverlening, ik kom hier al jarrn

Goededienstverlening, kennis van zaken en voor eerlijke tarieven. Aanrader!

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Positief!

Deskundig snel gerepareerd en goede service

Soms ook wat moeillijk te bereiken.

Onze ervaring is heel goed

De motor van onze ruitenwisser bleek kapot en die werd in 1 dag vervangen. Men ging er zelfs voor naar Assen om een motor op te halen.

Vriendelijk personeel en snelle afhandeling.

Jammer dat ik zolang moest wachten Onderdeel was al weken binnen, alleen er was vergeten mij in te lichten Dus er wordt niet goed intern gecommuniceerd

Goede service en duidelijke communicatie

Kwaliteit goed, inplannen afspraak via online module gemakkelijk en fijne communicatie. Na eerste inspectie gebeld en bevindingen en opties besproken. Aanvullend heeft de garage de vorige eigenaar (garage) gebeld voor navraag van onderhoud. Heel netjes. Prijs was overigens ook zeer redelijk.

Goed, snel, vriendelijk en een goede prijs.

Voor een lekkage opsporen en het vervangen van de distributieriem van onze Ford Focus 1.0 ecoboost hier geweest. Vriendelijk ontvangen en alles goed en voor een nette prijs uitgevoerd.

Zoals service hoort te zijn

Vriendelijk geholpen, afspraak is afspraak en er wordt meegedacht over oplossingen.

Prima service, denken goed mee

Helpen altijd prettig en netjes.

Prima garage

Vriendelijk personeel en vertrouwd gevoel

Eigenlijk zegt bovenstaande alles

Goede prijskwaliteit

Een grote onderhoudsbeurt laten uitvoeren van mijn DS7 crossback. Ik werd er van tevoren over gebeld dat de remschijven en remblokken achter moesten worden vervangen. Een goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Ik zou er de volgende keer weer heengaan voor onderhoud of een reparatie.

Géén poespas gewoon correct.

Positief

Snel en betrouwbaar.

Tot op heden enkel goede ervaringen gehad. Prima communicatie en snelle service.

Hooghoudtstraat 12 9723TG Groningen

502030514