Vakkundig en een goed service!

Vakkundig en een goed service!

In één woord TOP

Uitstekende service Denken met je mee Proberen een oplossing te vinden Doen wat ze zeggen Zeggen wat ze doen En zelfs nog meer Beveel dit bedrijf dan ook aan iedereen aan

Professionele snelle APK

Afspraak maken ging makkelijk via de site. Ontvangst fijn met koffie. Mogelijkheid tot wachten. Ik koos voor de goede leenfiets. Auto opgehaald APK gekeurd. Helemaal goed :)

geweldig

goede service snel en goed auto maakte wat geluid en dat hebben ze snel opgelost kwam er zelf achter dat ze een dopje op de ventiel van de band hadden gedaan top

Fijne service, korte lijntjes.

Alles gedaan zoals afgesproken.

Goed gevoel

Auto werd gehaald en terug gebracht. Contact over de extra werkzaamheden. Met prijsopgave

Snelle service, kwalitatief goed

Duidelijke offerte, snelle service

Goede service voor redelijke prijs

Onderhoud en reparatie altijd prima kwaliteit, prijs is goed.

Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd. Nog even telefoonbericht gekregen over stand van zaken, dus geen verassingen. Prima prijs.

Geweldige service

Deze kundige vakmensen weten wat ze doen.

Vakkundig geholpen vriendelijke mensen

Fijn, goede service, vriendelijk personeel

Altijd een goede service bij Bosch Car Service. Duidelijk uitleg en prijsindicatie, kan snel worden ingepland en altijd vervangend vervoer, zowel fiets als auto.

Snelle afspraak prima service geen klachten.

Snel en vakkundig

Goede snelle service!

Ik kon voor dezelfde week nog een afspraak maken voor mijn apk. Ik heb even met een kopje koffie zitten wachten en na 35 minuten was hij al klaar...topservice!

Keurig!

Na bijna 2 jaar bleek een aansluiting van de verlichting niet correct, keurig en kosteloos door Bosch Car Service opgelost!

Ben goed geholpen met het plaatsen van een marterverjager

Goed geholpen

Best care service

Had my car serviced 3 times. Best value in terms of work carried out, timely delivery and replacement car.

Heb geen klachten en reparaties worden goed uitgevoerd.

Afspraak kun je altijd op korte termijn maken. Prijsafspraken worden nagekomen (belangrijk) Vervangend vervoer is gratis.

Fantastisch, vriendelijk en zeer secuur mbt mijn auto en daar ben ik heel blij mee.

Had een, voor mij nieuwe auto gekocht waar ik heel zuinig op ben. Had Bosch nodig in de garantieperiode. Geen gezeur, alles werd gedaan. Was erbij, heel voorzichtig en met kennis omgaan met mijn auto. Daar hou ik van. Daarna een beurt gehad. Ook weer perfect uitgevoerd en zonder te vragen alle vloeistoffen even aangevuld. Heerlijk!!!

Vriendelijk en volgens afspraak

Altijd prettig en kundig. Ik raad deze garage van harte aan!!

Correct en snel.

Goed werk geleverd volgens afspraak.

Goeie service en snel geholpen

Kom met pech en er wordt direct naar gekeken. Oplossing is snel gevonden Goeie kennis van zaken Zeer vriendelijk