Zaken goed voor elkaar, vriendelijk, duidelijk, meedenkend en alles keurig opgelost en afgehandeld. Online gereserveerd, ingepland, bevestiging ontvangen per mail, leenauto stond klaar.

Betrouwbaar

Ben er al jaren klant met verschillende voertuigen. Er wordt altijd goed en proactief gecommuniceerd. Er staan nooit vreemde zaken op de factuur, ook niet toen het een leaseauto betrof. Ik breng mijn auto vol vertrouwen naar ze toe.

zoals je mag verwachten. gewoon goed

goed ontvangst, geen verassingen.

Goede eerlijke service

Makkelijk in het maken van een afspraak. Bellen je als de reparatie tegen valt. Goede service / eerlijk

Alles volgens afspraak verlopen

Mijn Fiesta hiernaartoe gebracht voor het vervangen van de distributieriem en een beurt met apk. Dit is allemaal volgens de afgesproken prijs gedaan en we hebben gebruik kunnen maken van de gratis leenauto.

Prima onderhoudsgarage

Prima onderhoudsgarage

Fijne, transparante garage

Altijd prima, correct en vakkundig geholpen!

Geen verrassingen anders dan positieve

Uitstekende heldere offerte en communicatie

Zeer goede service !

Altijd netjes geholpen.

Adequaat, informatief, en een goede communicatie met klant

Prima service, alles gaat in overleg met klant

Onprofessioneel en onbeleefde tent

Slecht

Uitstekende service voor een scherpe prijs

De distributieriem van mijn Ford Fiesta ecoboost moest vervangen worden. Eén garage gaf aan dat ik beter een nieuwe auto kon kopen en een ander gaf aan er niet aan te beginnen. Bij de dealer werd de hoofdprijs gevraagd dus na zoeken op internet vond ik Bosch Car Service Autoborg. Zij hadden een scherpe offerte en de toezegging dat de auto binnen een dag gereed zou zijn. Kortom: vriendelijke mensen, uitstekende service, de auto was binnen een dag klaar, scherpe prijs voor het werk dat verricht wordt aan de auto. Ik ben hel tevreden en kan voorlopig weer doorrijden met mijn auto!

Prima bedrijf met goede service.

Ik ging voor een kleine beurt maar op advies van de monteur een grote beurt laten doen. Ik had aangegeven dat ik wilde wachten maar omdat het nu langer zou duren kreeg ik een leenauto. Dat noem ik goede service.

Kundig, meedenkend, goede prijs

Uitstekende en deskundige service

Niet aan een automerk gebonden autoservice. Deskundig en klantvriendelijk.

Vriendelijk en behulpzaam

Alles in goed overleg, extra werk werd eerst over gebeld. Auto na de reparatie werkzaamheden netjes gewassen teruggekregen.

Voelt vertrouwd en zeer goede service.

Altijd goed geholpen vriendelijk en denken mee. Breng mijn auto hier al jaren. Heb ook al wat collega's naar Bosch car service gestuurd en die waren ook zeer tevreden.

gewoon goed, aanrader!

Gewoon goede service en eerlijk advies

Ze doen hun best

Ik kreeg een waarschuwing van mijn auto. Ik verwees naar Bosch autoservice. Ze hebben een onderdeel vervangen. Maar de waarschuwing kwam weer terug. De volgende keer werd er aan de bedrading gewerkt en het gerepareerd, maar de waarschuwing kwam de volgende dag terug. Het lijkt erop dat ze het niet grondig hebben getest, en elke keer moest ik mijn auto een paar dagen laten staan (8 dagen de tweede keer) en een verloren geld uitgeven. Mijn geval kan een speciaal geval zijn, dus ik denk dat ze met routinediensten goed zijn.

Vakmanschap

Goed overleg en erg betrouwbaar. Doen niet meer dan noodzakelijk met het oog op vakmanschap

Altijd correct en goed

Altijd correct behandeld, geeft vooraf inzicht in kosten en denk met je mee.

Prima service!

Dit is de 2de keer dat ik langs kom en wederom prima service!

Service

Very good service

Zeer vriendelijk en net bedrijf!

Ik ben helemaal vanuit Hilversum naar Groningen gegaan om hier de distributieriem van de Ford Fiesta te vervangen en heb er geen spijt van! Heel net, professioneel en vriendelijk bedrijf en de reparatie was de helft van de kosten vergeleken met autogarages in Hilversum.

Weer een verademing om bij een garage te komen die goed is voor klant en auto!

Alles volgens afspraak, heel verzorgd en vertrouwd. Dank!

Hooghoudtstraat 12

9723TG Groningen