Super goeie service en heel klantvriendelijk

Ben er al heel wat jaren,en ben zeer te vreden. Ik zou zeggen ga zo door,en op maar de volgende afspraak voor auto.

Alles volgens afspraak

Nait loaten moar doun

Mooi man

Pria service

vakkundig, en goede uitleg wat er mankeert

Goede service, klantvriendelijk

Snelle afhandeling en kennis van zaken

Snel en accuraat

Snel en goed geholpen Eerlijk geprijsd

Goede en snelle service tegen een eerlijke orijs.

Makkelijk via de website een APK-afspraak gemaakt. En klaargemaakt terwijl je wacht met een heerlijke bak koffie. Tijdens het wachten kon ik mooi doorwerken op de laptop via de gratis Wifi.

Elke keer goede service, er wordt gebeld mochten er reparaties nodig zijn. Prijs /kwaliteit is goed.

Komen de afspraken goed na.

Duidelijk en vriendelijk

Afspraken worden duidelijk gecommuniceerd en ter plekke vriendelijk personeel.

Duidelijke communicatie, goede service.

Keurige communicatie, ook wanneer er wat extra gedaan moet worden wordt er keurig overlegt. Er werdt ook keurig een vervangende auto geregeld. Alles duidelijk gecommuniceerd, zowel bij een grote beurt als bij de APK. Zeker een aanrader.

goeie ervaring met bosch service center

kom er vaak voor apk en service beurten

Vakkundig en prettig

Men denkt echt mee of er alternatieven zijn voor een duur onderdeel of reparatie.

Prima service!!

Prima service, vriendelijk personeel.

Snelle & goede service

Apk was snel klaar terwijl ik met mijn dochter wachtte. Daarna fijne leenauto meegekregen zodat de benodigde onderdelen geplaatst en het onderhoud gedaan kon worden. De receptioniste hielp zelfs met het verwisselen van de kinderautostoel van de ene naar de andere auto. Top service!

Wordt altijd super geholpen

Jullie zorgen ervoor dat mijn 3 auto's tiptop zijn

Voortreffelijk geholpen

Een branden wissel, zeer snel en probleemloos een set nieuwe alle seizoenen banden om de velgen gekregen.

Goede eerlijke service

De auto gebracht voor een grote beurt+ apk. Werd netjes teruggebeld dat een kleine beurt ook voldoende was. Vriendelijk personeel, en duidelijke informatie. Goede service voor een eerlijke prijs

Snelle en vriendelijke service

Zoals altijd.uitstekend

Vriendelijk en behulpzaam!

Ik was de afspraak vergeten, kreeg keurig een telefoontje en kon alsnog diezelfde dag mijn auto brengen EN weer ophalen.

Zoals gewoonlijk alles prima afgehandeld

Auto voor een beurt geweest en remmerij moest nagekeken worden. Wordt netjes op tijd gebeld dat het een dure grap is. Na OK auto netjes gerepareerd.

prima!

zoals ik daar gewend ben prima service, en goed overleg ivm bijkomende (onderhouds)kosten.

Vakkundig en een goed service!

Vakkundig en een goed service!