Van harte aanbevolen!

Denkt mee en komt met eenvoudige oplossingen.

Klantgericht

heel prettig

Gelijk een welkom gevoel. Neemt de tijd ook al waren wij aan de late kant. Hebben een degelijke proefrit mogen maken met een ruime uitleg en kennis over de elektrische auto. Prettige afhandeling met ondersteuning voor teruggave belasting. Met vriendelijke groet Fam van Leeuwen

Erg goed meegedacht en reparaties uitgevoerd

Mijn verzoek om een 22 jarige auto weer helemaal op to date te maken en ook speciale verzoeken zijn helemaal volgens verwachting vakkundig en plezierig uitgevoerd.

Ontzettend fijne en snelle service van Chris, voor iedereen aan te raden!

Alle tijd voor mij als klant en persoonlijke aandacht

Alle tijd voor klant als klant en persoonlijke aandacht geven een vertrouwd gevoel en een betrouwbare indruk. Een aanrader!

Vakkundig, vriendelijk

Lat ik het zo zeggen: Chris heeft er een klant bij.

Super service

Altijd goed

We hadden een lekke band en is snel en vakkundig gemaakt.

We waren op weg naar onze zoon voor werkzaamheden toen we vlakbij de garage een lekke band kregen. we hebben de auto voor reparatie daar achtergelaten en kregen gelukkig een leenauto mee zodat we snel verder konden. Op de terugweg de leenauto weer ingeleverd en onze eigen auto gemaakt en al, weer meegenomen.

Goeie service en fijne sfeer

Warm ontvangen bij binnenkomst, apk keuring gedaan en vriendelijk geholpen. Extra tips gekregen en op de hoogte gebracht wat volgend jaar waarschijnlijk moet gebeuren! Erg tevreden weer vertrokken.

deskundig en klantgericht

Tijdens onze vakantie hadden we niet zo maar pech met de auto, er bleek veel aan de hand. Het heeft even geduurd voordat de reparatie geklaard was maar onze auto rijdt beter dan hij hiervoor deed. We kregen een passende leenauto zodat al onze vakantiespullen mee konden.

Prima service!

Op een verkeerd moment ging mijn auto stuk. Met een leenauto was ik geholpen en kon ik aanwezig zijn waar ik moest. Netjes afgehandeld nadien.

Zijn goed geholpen goede service.

Wij hadden auto in duitland gekocht jullie hebben alles geregeld dus alles was goed gedaan mijn dank nog.

Goede en vlotte service

Geweldig geholpen

Ze houden duidelijk en goed contact over wat er moet gebeuren en nemen de tijd voor je

goede service en plezierig contact met Chris

goede vakman

Prima eerste ervaring

Netjes geholpen, vriendelijk zeker een aanrader. Heel tevreden met de auto.

Snel en professioneel.

Zeer flexibel en behulpzaam.

Snel en goed geholpen en niet duur

Ik had een acuut probleem met mijn auto. Snel werd de diagnose gesteld en gelukkig kon ik de auto ‘s-middags weer ophalen, Prijs was normaal en service prima!

Prima.

Heb nieuwe auto deze hoeft nog niet voor de keuring maar 1 x per jaar laat ik alles even nakijken .Dit staat ook in het venster in de auto aangegeven met een sleutel. De service is prima .

Snel duidelijk goed geregeld

zeer goed en super geschikt

hadden er vorig jaar een auto gekocht,deze pakte niet goed uit, dit lag niet aan de garage. we zijn er mee terug gegaan na bijna een jaar en een en ander uitgelegd. we zijn er naar alle tevrdenheid uitgekomen,en dit is keurig opgelost .rijden nu van dezelfde garage in een andere auto. zeer geschikt super goeie service hendrik

Kom er al jaren

Zeer klantvriendelijk en goede service. Prijs kwaliteitsverhouding zeer goed. Een echte aanrader.

Goedkoop Klantvriendelijke familiebedrijf

Ik belde met Autoplezier. Ik vroeg om een vervangende auto en dit leek eerst moeilijk, maar ze hadden wel vervangend vervoer. Ik kon er direct heen. De leenauto kon tegen een kilometervergoeding meegenomen worden. Dit had ik wel graag van te voren willen weten, maar ik vond de prijs per kilometer geen probleem. Ik werd vriendelijk te woord gestaan, Ze luisterden naar mijn voorstellen. Alhoewel later bleek dat mijn vermoeden niet klopte, deden ze daar niet moeilijk over. De prijs was verrassend laag. Er moest slechts een lampje vervangen worden, maar hij heeft wel meer gedaan dan op de bon stond. Hiervoor heeft hij 20 minuten gerekend, terwijl hij misschien wel langer bezig is geweest. Nadat de auto gemaakt was, zat zijn vader achter de balie, zijn dochter liep rond in de zaak en dit voelde voor mij heel prettig. Een echt familiebedrijf. De eigenaar/monteur zelf kwam over als een capabel man, die ook plezier heeft in zijn werk. Autoplezier is de juiste naam voor dit bedrijf.