Vriendelijk en vlot

Vriendelijke eigenaar en de auto is snel weer klaar. Neemt de tijd voor je (en de auto), alles wordt goed nagelopen en heldere uitleg achteraf.

Heel vriendelijke vakbekwame service

Erg prettig contact, duidelijke communicatieen snelle en goede service. Ik was zelf wat onverstandig en onzorgvuldig geweest met mijn auto. Maar geheel zonder oordeel in de intonatie kreeg ik heel vriendelijk de suggestie om in de toekomst iets sneller actie te ondernemen. Voor mij de perfecte aanpak. Mijn lesje geleerd :)

Snel en goed geregeld

Afspraak gemaakt voor APK. Snel geregeld en verliep allemaal soepel. Kon netjes op de APK keuring wachten met koffie.

Autopleizier is een klantvriendelijk bedrijf!

We zijn goed geínformeerd over de aan te schaffen auto. Kregen de mogelijkheid om een proefrit te maken. Er werd ruim de tijd voor ons uit getrokken. We hopen nog lang plezier te hebben van de aangeschafte auto. Blij met de beurt en de garantie.

Prima bedrijf

Fijn bedrijf met zeer vriendelijke eigenaar.

Eerlijk en zorgvuldig

Altijd vriendelijk en eerlijk. Zorgvuldig en goed werk, en dit zonder tijd te verspillen. Erg tevreden met Pleizier!

Goed !! Fijne service.

Erg goed geholpen.

Makkelijk contact, snel geregeld.

perfect

perfecte afspraak en snelle afhandelingen top

Goede, vriendelijke en snelle service

Goede, vriendelijke en snelle service

Fijn bedrijf waar de service merkbaar bovenaan staat!

We hebben hier een nette polo gekocht. Fijn bedrijf met erg goede en snelle service! Wij komen hier zeker weer.

Bijzonder prettig en vakkundig geholpen: zeer zeker aan te raden!

Bijzonder prettig en vakkundig geholpen: zeer zeker aan te raden!

Fantastische service!

Binnen en dag was de auto weer klaar. Chris is een echte professional. Hij denkt met je mee en komt altijd met de juiste oplossing.

Heel goed en klantvriendelijk

Erg goed en klant vriendelijk

Goede vriendelijke service

Betrouwbaarheid En bevat garantie,vriendelijke en goede service.

Erg vriendelijk en prima voor elkaar.

Snel geregeld

Kon nog snel hier terecht voor aflopende APK. Binnen een dag was het geregeld. Duidelijke communicatie. Top.

Klantvriendelijk en deskundig

Geen lange wachttijden. Vooraf een prijsopgave van de uit te voeren werkzaamheden.

Bekwaam en behulpzaam, snelle service

Ik kon snel terecht en ben goed geholpen. Ook toen ik last minute nog wat extra werk wilde laten doen, was dat geen probleem.

Top service!

Wij hadden pech met de auto in Loppersum, waardoor er niet verder gereden kon worden . Autopleizer heeft ons hierbij keurig geholpen, de auto werd opgehaald en binnen een week gerepareerd! Een leenauto was geen probleem en ook daar konden we direct gebruik van maken. Al Met al goed geregeld.

Vriendelijk en deskundig

Prettige communicatie

Vriendelijke en geduldige behandeling

Er werd ruim de tijd voor me genomen met een kop koffie en er werd mij rustig en uitgebreid informatie gegeven. Zeer tevreden.

Behulpzaam en goed geregeld.

Goede ontvangst en er was een sfeer van vertrouwen. Zijn heel tevreden met onze aanwinst.

Prima service, prettig contact

Met Chris is het prettig zakendoen. Hij levert heel goede service en is bijzonder prettig in de omgang. Bovendien zijn de auto's zoals hij ze omschrijft en zitten er geen verborgen gebreken in. Kortom: heel betrouwbaar adres!