Prettig om mee zaken te doen.

Hans en Jozien zijn behulpzaam, attent en gemakkelijk om mee af te spreken.

Altijd top

Altijd vriendelijk en betrouwbaar

zeer betrouwbaar en zeer goed geholpen en zeer goed advies

Prima en vriendelijke service

Prima prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke uitleg.

Prima service, persoonlijke aandacht en eerlijke prijzen!

Leuk en eerlijk geholpen, even tijd voor een praatje, brengen en ophalen was geen probleem.

ongeschikt voor deel restauratie old timer

Mijn Bedford Camper uit 1978 heeft hier bijna twee maanden gestaan voor twee weken werk. Totaal is € 6550 berekend voor een slecht lopende motor, niet gemonteerd dashboard, lekke uitlaat, onvoldoende rem werking en teveel uren, bovendien was hij onterecht APK goedgekeurd. Als ik hier de camper verder had laten restaureren was ik nog eens hetzelfde bedrag kwijt geweest en had hij er de hele zomer gestaan Mijn goed vertrouwen is helaas beschaamd, volgens de DAS heb ik geen rechten omdat er geen schriftelijk overeenkomst is gemaakt qua kosten en qua uren, onder protest zal ik zijn laatste factuur betalen en de kosten voor opslag winterbanden van twee andere auto's als nu de winterbande niet terug komen is sprake van verduistering

Top service

Snel geholpen goede service

Zoals altijd, prima service!

Makkelijk toegangelijk bedrijf met persoonlijke betrokkenheid en vlotte service.

Zeer vakkundig, heel klantvriendelijk en goudeerlijk

Ben al jaren klant en zal dat blijven ook

De informatie voorziening vooraf is duidelijk. De verwachting (reparatie/prijs) wordt met je besproken. Mocht er tussendoor thoch iets anders boven komen dat wordt er telefonisch overlegd wat je wensen/mogelijkheden zijn. Op deze manier kom je niet voor andere nare verrassingen te staan. Vaak laat Hans je de vervangen onderdelen zien, ook Thijs is erg klantvriendelijk. Josien helpt je fijn aan de telefoon en aan de balie.

Weer super geholpen voor APK !!!

Gisteren mijn auto weer voor APK en een kleine beurt bij Autobedrijf Harderwijk gebracht en toen hij er toch stond meteen ff de winterbanden eronder laten leggen !!! Lekker bakje koffie terwijl je wacht en ff gezellig bijpraten !! Alles was weer top dus weer goedgekeurd !!

Klantvriendelijk, lieve mensen die met je meedenken.

Super service

Gebeld voor een banden wissel en snel Geholpen. Gelijk advies voor aankomend onderhoud. Top!

Altijd prettige sfeer en beiden erg hulpvaardig

Zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je

Top service !

Uitstekende garage, ze maken altijd tijd voor je, leggen duidelijk uit wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn, zeer kundig. En, ook belangrijk, altijd even tijd voor een praatje. Ik ben al jaren een tevreden klant !!

geweldig

goede service

Prima geholpen, goed werk afgeleverd.

Goede vrijblijvende adviezen gehad.

Ik ben hier nu circa 5 jaar klant. Altijd vriendelijk geholpen, eerlijk advies over te vervangen onderdelen en het belangrijkste.....nog nooit grote problemen gehad met mijn auto.

Prima garage en klantvriendelijk

Als nieuwe inwoner van Harderwijk was dit mijn eerste kennismaking met autobedrijf Harderwijk en heb dit als zeer correct en prettig ervaren, als mijn auto daar om vraagt kom ik zeker terug

Heel erg tevreden met het herstel van de schade aan mijn auto.

Na het maken van een visueel kostenplaatje de auto langs gebracht. Waar het herstel elders uitgevoerd is blijft hans betrokken en voordat er gespoten werd is hans even wezen kijken. Hierdoor zijn de puntjes op de i gezet en gaat hans voor perfectie. Super tevreden met het resultaat en de service, waar de leenauto bij hoort.

Goede service en prettig geholpen

Duidelijke uitleg en persoonlijke service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd snel en goed geholpen! Erg vriendelijke mensen ook!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, correct en vriendelijk geholpen.\r\nDit alles tegen een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Soms kom je ergens binnen waar je weet dat het goed zit. Dat is hier het geval! Enorme verstand van zaken en goede uitleg tegen redelijke prijzen.