Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Ik had een probleem met de auto en belde daar Fortis automotive over op. Ik vond dat er niet goed mee werd om gegaan en het probleem niet serieus oppakte. Het taalgebruik van de medewerker was erg slecht. Voor mijn werk had ik een leenauto nodig, die zij mij niet konden geven omdat ze er maar 2 hebben. Ik moest maar zelf voor een leenauto zorgen. Ook zagen ze de ernst niet in van het probleem, ik kon er gewoon mee door blijven rijden. Dit vertrouwde ik niet en ik heb toen maar de ANWB gebeld. Zij hebben naar de auto gekeken en die gaven aan dat ik nog 1 rit kon maken en dat dat naar de garage was. Omdat ze dinsdag niet een leenauto hadden en ik zelf maar dinsdag terug moest bellen om te kijken of ze een leenauto hadden heb ik dat gedaan, want dan zouden ze mij kunnen vertellen of er woensdag wel een beschikbaar was. Dit was natuurlijk niet het geval, hier konden ze nog niets over zeggen. Ik zou terug gebeld worden. Dit was wederom niet het geval. Ik heb maar weer zelf terug gebeld en geëist dat er woensdag een leenauto zou zijn linksom om rechtsom. Om 17:00 uur nog niet terug gebeld, dus zelf maar weer gebeld. Ze hadden nog steeds niets geregeld. Later werd ik terug gebeld dat ze een leenauto hadden geregeld en dat dat mij 35 euro per dag zou kosten. Woensdag de auto gebracht en ik zou in de middag gebeld worden. Ik heb meerdere malen gebeld en iedere keer konden ze mij niets vertellen. Uiteindelijk kon ik de auto toch eind van de dag halen. Wat ik erg slecht vind is dat ze geen leenauto zelf hebben en dat ik daar zelf voor moet betalen, erg slechte service. De monteur was vriendelijk en behulpzaam, daar kan de rest nog wat van leren. Wanneer je een auto wil kopen, dan willen en kunnen ze alles voor je doen. Maar heb je een probleem met je auto in de garantieperiode, dan wordt alles erg moeilijk voor ze en dan is service ver te zoeken. Ook was er geen onderhoudsvrije aanwezig in de auto, wat al raar is. Hier wisten ze natuurlijk niets van en konden zich niet voorstellen dat er geen boekje aanwezig was. De medewerker kon mij alleen een klein uitdraaitje geven wat ook nog erg minimaal was. Hier doen ze verder geen moeite voor in te achterhalen waar dit gebleven kan zijn. Wederom is de service om een klant te helpen erg ver te zoeken. Laatste keer dat ik daar een auto koop en zal het iedereen die ik ken ook erg afraden.