Goede service en snelle afhandeling

Heel attent werd ik getipt voor een auto die net binnen was gekomen, dat heeft me over de streep getrokken om mijn huidige auto, ook bij Fortis gekocht, in te ruilen. De afhandeling was soepel, snel en prettig! Een positieve ervaring en met veel plezier rij ik in mijn nieuwe auto.

All very smooth

I have changed my old car with a newer ine, and they helped me a lot during the transmission, and had no problem with the car. Very happy with their service.

Goed geholpen en nog een prima prijs voor mn oude auto gekregen. De gekochte auto bevalt tot nu toe (2 weken sinds aankoop) nog goed en we hebben er zeker geen spijt van.

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijk, informatief en klantgericht.

Netjes en goed geholpen.

Netjes en goed geholpen door een vriendelijke, vakkundige medewerker.

Vakkundig, warme en persoonlijke service

Na onze proefrit van vorige week, gisteren met veel plezier onze Kia picanto opgehaald bij Fortis Automotive in Nijkerk. Gert Liefting ontving ons beide keren aller hartelijkst, stond ons vakkundig en vriendelijk te woord en zorgde voor een efficiente afhandeling. Wij waren heel blij met de persoonlijke, warme, professionele service en raden Fortis Automotive van harte aan. We komen zeker terug bij dit fijne bedrijf voor het onderhoud van onze picanto.

Beste Hans & Esther, Bedankt voor jullie zeer positieve beoordeling. Team Fortis Automotive wenst jullie veel veilige kilometers toe met de mooie Kia. We zijn jullie volgend jaar graag weer voor het onderhoudsbeurtje. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Vriendelijke medewerkers en goede service

De medewerkers waren vriendelijk. Beantwoorde de vragen die er waren en gaven advies. Fijne service!

Bijzonder aangrnaam

Fijne auto. Goede ontvangst en begeleiding. Vriendelijk en warm. Echt in de watten gelegd.

Topservice!

Ik ruilde mijn C1'tje in voor een Ford Fiësta bij Fortis, en wat een topservice leverde Gert! Heel relaxed dat ik gewoon via WhatsApp vragen kon stellen, Gert reageerde supersnel en geen vraag was te gek. Op de ochtend dat ik mijn auto kwam halen stuurde hij me zelfs een sneak peek foto haha en ze maakten er echt een feestje van. Aanrader en superblij met mijn auto, thnx Gert!

Super service, deskundig, vriendelijk en kwaliteitsgericht

Mijn Volkswagen Polo heb ik bij Fortis Automotive gekocht en hier heb ik heel erg veel plezier van. Het onderhoud laat ik hier ook doen en ik word hier altijd, vlot, vriendelijk en deskundig geholpen door Gert en Simon. Kortom de perfecte plek om een auto aan te schaffen en ook het onderhoud te laten doen.

Beste Martijn, Onwijs leuk dat je als vaste klant van ons een beoordeling hebt geschreven. Super bedankt! We zien je graag weer bij het volgende onderhoudsbeurtje of APK keuring. Gaan we weer gezellig een bakje koffie doen! Met klantvriendelijke groet, Simon Goedhart & Gert Liefting

Prachtige Beetle gekocht, goede service

Na een telefonische afspraak werden we hartelijk ontvangen bij Fortis. De door ons uitgekozen VW Beetle Cabrio 50s uitvoering stond te blinken en na de proefrit waren we verkocht. Een nette auto die vervolgens keurig werd afgeleverd. Tot op heden een zeer goede ervaring met Fortis Automotive!

Beste Herman, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Wordt enorm gewaardeerd! Wij wensen jullie heel erg veel plezier met de mooie Volkswagen Beetle Cabrio. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prachtige auto

2 weken geleden langs geweest voor een mooie Peugeot 308 sw. Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en ruimte voor onderhandeling waardoor we op een goede prijs uit kwamen. De week erna konden we hem al ophalen en de kinderen mochten de auto onthullen, erg leuk! De auto hebben we nu bijna een week en hij bevalt super!

Beste Pauline, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wij wensen jullie gezinnetje een veel veilige kilometers toe in de mooie ruime Peugeot. Hopen dat jullie van de zomer lekker met de auto weer op vakantie kunnen in het buitenland. Was erg leuk dat jullie kleine zwartepietjes de Peugeot gingen onthullen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Betrouwbaar, goed advies, warm welkom

Vorige week vrijdag kwamen wij onze nieuwe mini ophalen. Stond geweldig ingepakt. Eerst even wat dingetjes doorgenomen en op naam gezet! En ja toen mocht mijn zoontje het doek er vanaf halen! Wat een geweldige auto. We hebben er een heel goed gevoel bij altijd bij Fortis onderhouden en mocht er wat mee zijn dan weet ik zeker dat we terecht kunnen bij Fortis. Gert wat heb je het leuk gedaan en alles tot in de puntjes verzorgd. Maandag de aankoop gedaan en vrijdag konden we de auto al ophalen echt super Bedankt hiervoor!

Beste Laura, Nogmaals van harte gefeliciteerd met de aankoop van jullie schitterende Mini! Was inderdaad een onwijs gezellige en leuke aflevering. Wij hopen dat jullie nog jaren heel veel plezier gaan krijgen van deze mooie occasion, en dat schakelen gaat wel weer wennen hoor ;) Met klantvriendelijk groet, Gert Liefting

Het was de rit volledig waard...

Voor de prachtige Mini Cooper Cabrio die ik vorig weekend heb mogen ophalen moesten we eerst een stuk rijden. Gelukkig zijn we van tevoren goed geïnformeerd aan de telefoon of het deze rit ook waard was. Een eerlijke garage die open staat voor jou wensen, een garage die weet hoe de klant te verrassen met een geweldige onthulling van de auto bij het ophalen en daarna wegrijden met een goed gevoel en een hele nette, mooie en fantastiche auto. Bedankt Gert en Fortis automotive!

Beste Miriam, Bedankt voor je mooie review. Heel veel plezier met je mooie Mini Cabrio! Maar dat gaat vast wel lukken als het mooie weer er in het voorjaar weer aankomt. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prettige tent, prima kwaliteit

Uitstekend geholpen, zeer professioneel en snel was ik hier alwéér een rib uit mijn lijf kwijt en een mooie auto rijker. Fortis is een aanrader, ook voor onderhoud!

Beste Frank, Bedankt voor je top beoordeling. Wij wensen jullie leuke gezin heel veel veilige kilometers toe met de leuke Captur. en ik hoop dat de hond ook geniet van de extra ruimte! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Ontvangst, onderhandelingen en afhandeling zijn bijzonder plezierig verlopen!!

Beste Anneke, Bedankt voor de dikke NEGEN! Zijn wij erg blij mee. Heel veel plezier met de mooie Suzuki Swift voor de ritjes naar Amsterdam! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Blij met mijn BMW 1 serie occasion!

Afgelopen week een BMW 1 serie aangeschaft tegen een goede prijs. Ik had een Mercedes SLK in te ruilen waarvoor ik een bepaald bedrag wou ontvangen, na een mooie onderhandeling zijn we hier uitgekomen, Oplevering van de BMW was heel bijzonder, ik mocht hem zelf onthullen. Mijn ervaring met Fortis Automotive en het team is zeer positief. Ik zou er zeker weer naar teruggaan.

Beste Hanneke, Je hebt ook echt een schitterende BMW gekocht! Leuke bak om straks de kleinkinderen mee te vervoeren. Dan gaan wij een nieuw baasje zoeken voor de SLK! Team Fortis wenst je veel veilige kilometers met de dikke BMW! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Teleurstellende kwaliteit auto, service matig

Anderhalf jaar geleden een mooie Citroen DS5 gekocht bij de garage. Bij aflevering ontbrak de hoedenplank en was een missend onderdeeltje niet geplaatst. Niet getreurd, dat werd opgelost. Echter de boordcomputer was ook kapot. Ook deze werd gerepareerd. Enkele weken later weer gerepareerd enzovoort. Ongeveer 6x is de auto terug geweest om de boordcomputer te herstellen. En nog steeds af en toe storing. De garage reageerde ook niet altijd op de klacht zodat we ze een herinnering moesten mailen Na 30000 km was de motor stuk. (In totaal 100000km). Tja zei de verkoper, u had kunnen lezen dat deze motoren wat meer problemen hebben. U kunt hem wel inruilen voor iets anders. Dat hebben we maar niet gedaan bij deze garage

Beste Hans, Dank voor uw beoordeling. Jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. De ene auto is op bepaalde punten helaas gevoeliger voor storingen dan de andere. Het spijt ons dat wij in uw geval, hoewel wij dat wel geprobeerd hebben, niet tot een bevredigende oplossing zijn gekomen. Met hartelijke groet, Team Fortis Automotive

Een fijne ervaring

Vandaag mijn Alfa romeo mito opgehaald. Een goede auto voor een goede prijs. Ze hebben alles gedaan wat we afgesproken was. Een aardige verkoper waardoor we goed geholpen zijn. Ik zou er zo weer langs gaan voor de volgende als het zover is.

Wij hebben hier onlangs een tweedehandse auto gekocht. De auto zag en netjes en goed onderhouden uit. We werden zeer prettig geholpen door Gert. De prijs die zij vragen vonden wij ook redelijk en alles was bespreekbaar. Ze maakten er echt een feestje van toen wij de auto kwamen halen. Mochten wij in de toekomst een andere auto nodig hebben, dan zullen wij hier zeker weer gaan kijken!

Beste Nadine, Bedankt voor je leuke review. Aflevering was inderdaad een feestje. Echt een hele leuke nette occasion gekocht! Wij verwelkomen jullie graag over een paar jaar weer voor een andere! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Hier voel je je als klant nog echt koning...of ridder;-)

We hebben lang gezocht naar een betaalbare en betrouwbare occassion. Dat is nog niet zo makkelijk in een markt met veel aanbieders die snel geld willen verdienen. Een auto bij FA kopen voelde goed, natuurlijk zijn ze vriendelijk en profesioneel. Maar ze doen wat veel andere niet doen. Ze gaan naast je staan en denken mee hoe jij een passende auto kunt krijgen, voor jouw budget, die veilig is en bij je past. Nico van FA, dankjewel jij krijgt zeker een 10 van ons. Groet Malu en Davor 'de ridder'

Uitstekende service!

Een occasion gekocht. We zijn uitstekend geholpen door de vriendelijke en gezellige autoverkopers. Leuke onthulling gehad van de auto en ze zijn eerlijk over de prijsstelling.

Beste Marco, Leuk dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Hartelijk dank daarvoor. Onthulling was ook zeker erg leuk. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Mooie auto tegen scherpe prijs

Recent heb ik een mooie Ford Mondeo station aangeschaft tegen een scherpe prijs. Ik had een auto in te ruilen waarvoor ik een bepaald bedrag wou ontvangen, na een mooie onderhandeling zijn we hier uitgekomen, beide partijen waren tevreden. Oplevering van de Ford was heel speciaal hier werd aandacht aan besteed. Mijn ervaring met Fortis Automotive is zeer positief, vriendelijke en eerlijke behandeling.

Beste Erik, Het waren inderdaad spannende onderhandelingen maar heel leuk dat we er samen uit konden komen. U heeft zeer zeker een prachtige Mondeo gekocht. Heel veel plezier met de ruime stationwagon. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Top autodealer

Zeer netjes transparant bedrijf,fijn zaken doen, geen verkoop praatjes en alles netjes afgehandeld.

Beste Vincent, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Het was een gezellig en eerlijk gesprek. Wij wensen u heel veel plezier met de mooie Nissan Qashqai 1.6! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Fijne sfeer , fijn bedrijf

Auto gekocht bij Fortis automotive, alles prima geregeld , zeer vriendelijk geholpen, en alles snel afgehandeld. Bij het ophalen was de auto bedekt met een kleed, die we zelf eraf mochten halen. Grote duim voor ze ..