Goede deal & voorwaarden in zeer prettige sfeer!

Goede deal & voorwaarden in zeer prettige sfeer!

Beste Niels, Bedankt voor jullie positieve review. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe Renault Clio. Is toch iets comfortabeler rijden dan elke dag met de camper. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Communicatie uitstekend en voor je het wist was de auto al van mij geweldig

Beste Mariano, Bedankt voor je positieve feedback. Ging inderdaad gelukkig heel erg snel. We hopen dat je heel veel plezier gaat beleven van de mooie Peugeot! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Vriendelijk contact en een fijne auto gekocht.

Mijn oude Beetle heb ik hier ingeruild en een nieuwere gekocht. Ben er erg blij mee. Het was mijn eerste ervaring met deze garage: ik ben erg vriendelijk geholpen tegen een redelijke prijs.

Beste Judith, Fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe Beetle! Was een leuk gesprek en blij dat we een goede deal hebben gesloten! We wensen je heel veel plezier met de Beetle. Hopelijk kan je hier ook weer 13 jaar mee vooruit! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

100 punten voor deze onderneming!!

Op vrijdag reedt mijn echtgenote haar Audi A1 van voor tot achter kort. Gelukkig is alles zonder kleerscheuren afgelopen. We wilden graag weer een zelfde Audi A1 terug alleen een 5-deurs. Laat het geval zo zijn dat deze bij Fortis Automotive in Nijkerk te koop stond. Maandag gebeld met Gert voor een afspraak, ook gevraagd of we mochten proefrijden met een Peugeot 208. Dinsdagmiddag naar Nijkerk afgereisd waar beide auto's voor ons klaarstonden. We kozen voor de vertrouwde Audi en maakten binnen 10 minuten de deal met Gert rond. We voelden meteen een eerlijke klik, ook al kenden we elkaar helemaal niet. Met de vraag of Gert voor de komende dagen een leenauto voor ons had ging hij dit voor ons regelen. We kregen de gevraagde leenauto mee en Gert regelde dat de nieuwe Audi vrijdags helemaal klaar was. Tijdens de beurt ontdekte men dat de remblokken bijna op waren, die werden kosteloos vervangen, daarnaast zijn ook de bougies vervangen zonder dat wij het wisten, allemaal service. Als kers op de taart maakte Gert voor ons en de kinderen, van de levering binnen een week, ook nog een feestje. Kortom: als we weer eens op zoek gaan naar een andere auto zullen we zeker als eerste bij Gert en zijn mensen in de voorraad kijken. Van harte aanbevolen!!

Super geholpen!

Gert heeft ons super geholpen! Eerlijk verhaal en nette prijs. Aanrader!

Beste Bert, Bedankt voor je positieve review! We wensen jullie veel veilige kilometers met de mooie Skoda Fabia! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Snel en vriendelijk, heel blij met mijn auto

Wat een verademing vergeleken met andere verkopers. Supervriendelijk én snel geholpen door Gert. Heel blij met mijn auto.

Beste Reina, Bedankt voor je positieve feedback heel leuk om te lezen. Je rijdt er heel stoer bij met je nieuwe Fiat 500! We wensen je dan ook heel veel plezierige kilometers. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prettig geholpen

Goede service, goede deal gemaakt en nemen de tijd voor je.

Beste Robert, Fijn dat jullie blij zijn! Jullie hebben ook echt een hele mooie goed onderhouden Honda gekocht. Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven weet ik zeker. De inruil Honda staat op het moment al op de boot en krijgt een nieuw leven in Bonaire! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Goed geslaagd! Fijn bedrijf.

Ik wou mijn renault scenic inruilen voor een kleinere auto. Op internet heb ik dit bedrijf gevonden en had na telefonisch contact met Gert Liefting meteen een goed gevoel. Ben bij dit bedrijf dan ook geslaagd. Ik ben heel fijn geholpen. Het zakelijke deel is natuurlijk belangrijk maar er was ook veel begrip en aandacht voor persoonlijke omstandigheden. En: de koffie was lekker. Bedankt Gert en nog heel veel succes met jullie fijne bedrijf.

Beste Inge, Bedankt voor uw lieve review. Was een gezellige en bijzondere ontmoeting met u. Ik ben heel erg blij dat ik u de mooie Up! heb mogen verkopen. Een top occasion waar u zeker weten jaren mee vooruit kan! Ik wens u heel veel veilige kilometers met de nieuwe Up! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prettig contact

Prettig contact, snelle reacties.

Beste Harry, Bedankt voor je positieve review! Heel veel plezier met de mooie Hyundai Kona. En geniet van uw aanstaande welverdiende pensioen! Hopelijk veel mooie ritje met de Kona en de fietsendrager achterop. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Zeer tevreden!

Kees heeft mij geholpen bij de aankoop van een mooie Peugeot 3008. Ik had eigenlijk een proefrit met een andere auto, maar die voldeed niet helemaal aan de wensen. Dus zijn Kees en ik samen de zaak nog eens rondgelopen op zoek naar een auto die wel aan mijn wensen voldeed. Na nog een proefrit te hebben gemaakt in een andere auto, was het nog steeds niet helemaal wat ik zocht. Buiten had ik nog een 3008 zien staan en vroeg aan Kees of ik die van binnen mocht bekijken. Daar werd ik heel blij van. Kees gaf aan dat ik daar ook proefrit in kon maken. Dus zo gezegd zo gedaan. Inmiddels waren er al 2 of 3 uur verstreken en nog steeds was het geduld van Kees niet op. Heel blij met zijn geduld en menselijke benadering! Hij dacht overal goed in mee en luisterde goed naar wat mijn wensen waren. Uiteindelijk voor de 3008 gegaan en daar ben ik heel blij mee! Erg fijne, degelijke occasion met alles erop en eraan! Top geregeld! En Kees, ga zo door!

Fantastisch!

Ik heb via, Harald Janssen, een Mini uit Duitsland gekocht en mijn Mini ingeruild. De afwikkeling en communicatie, zowel mondeling als schriftelijk, was uitstekend tijdens het hele proces. Een goede prijs gekregen voor mijn Mini en een prachtige, als nieuw, Mini ervoor teruggekregen voor een redelijke prijs. Met 12 maanden Bovag garantie. Een dikke plus! Afgeleverd onder een doek, met een volle tank, vragen werden duidelijk beantwoord, Harald nam er de tijd voor en een lekker flesje wijn cadeau.

Goed contact

Altijd spannend een tweedehands auto kopen. Maar meteen verliefd op de peugot 207 sw. Na regelmatig contact te hebben gehad was daar de dag voor een proefrit. Niks overdreven auto verkoop praatje. De auto zag er top uit. Alles netje afgehandeld met Kees Klein, leuke gozer nam ook echt de tijd voor ons. Wijntje meegekregen een handdruk erop en een blije klant reed weg!!

Goed geholpen, mooie wagen

Afgelopen weekend heb ik een Skoda Octavia gekocht bij Fortis. Ik werd geholpen door Kees, een vriendelijke man die meedenkt. Het is een nette zaak met aardig wat keus. Er zat ook nog een lekkere fles wijn bij de auto, een leuk detail! Ik zou, wanneer je op zoek bent naar een andere auto, deze zaak zeker aanbevelen.

Zorgeloos een auto kopen!

Altijd spannend een nieuwe auto kopen. Kan ik de verkoper vertrouwen? Sta ik niet over een tijdje aan de kant van de weg met een kapotte auto? Al mijn zorgen zijn al gauw verdwenen na de eerste afspraak bij Fortis Automotive. Ze zijn volledig transparant over het verleden van de occasion en ze hebben de auto vlekkeloos afgeleverd. Ik kon nauwelijks geloven dat het een occasion was. De banden vond ik ok bij de eerste afspraak, maar ze dachten dat kan wel iets beter. Ze hebben de banden vervangen met vier nieuwe Michelin banden. Bedankt voor alles mensen! Mij zien jullie zeker weer terug voor mijn volgende auto!

Beste Amir, Leuk dat je zo positief over ons bedrijf bent en onze service. Was fijn zaken doen op naar de volgende in de toekomst! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Fantastische service

Een goed onderhouden auto gekocht bij Fortis Automotive. Hierbij mijn eigen auto ingeruild waarvoor een eerlijke prijs werd geboden. Eerlijke en open communicatie. Was de lange autorit voor de aankoop van de nieuwe auto zeker waard. De gekochte tweedehands auto ziet er als nieuw uit en een volle benzinetank bij aflevering. Aardig personeel dat met je mee denkt.

Beste Cynthia, Leuk dat je een positieve review achter hebt gelaten! Inderdaad een hele rit vanaf Alkmaar naar Nijkerk maar blij dat je het de tijd hebt genomen. We wensen je heel veel plezier met de mooie Micra! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prima service en communicatie

Onlangs kochten wij een VW Passat Variant, een mooie auto met een eerlijke prijs. Wij zijn geholpen door Gert en hebben de communicatie met hem als zeer prettig en open ervaren, dus geen opdringerige verkoop praatjes. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en de geleverde service is helemaal top. Wij raden Fortis aan en komen zeker terug!

Beste Rene, Bedankt voor je positieve review! We weten zeker dat jullie veel plezier gaan krijgen van de mooie Passat. Lekker veel ruimte en een betrouwbaar model. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Gewoon goed, no nonsense

Super tevreden met mijn Toyota Aygo. Na de auto opgehaald te hebben, kwamen nog wat kleine dingetjes naar voren. Na contact opgenomen te hebben kon ik langskomen en alles is na tevredenheid oplost (toch een voordeel als je een auto dicht bij huis koopt).

Bedankt voor je top review! We hopen dat je net zolang plezier krijgt van je nieuwe Aygo als van de Opel Corsa! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Mooie zaak met een breed aanbod waar je goed geholpen wordt!

Afgelopen week hier mijn auto gekocht. Ik ben zeer goed geholpen door Gert en de auto was netjes opgepoetst. Ik raad iedereen zeker aan om hier te kijken voor een auto

Beste Julian, Leuk dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Wij wensen je heel veel rijplezier met de "Dikke BMW" Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Aankoop occasion Mazda CX5.

Hebben enige tijd gezocht naar een Mazda CX5. Dit is namelijk 1 van de weinige auto modellen waar ik met m'n 2.03 meter lengte achter het stuur pas. Woensdagmiddag om circa 1600 uur naar de aangeboden CX5 komen kijken. Aanvullend een proefrit gemaakt. Aangezien we de zaterdag ermee op vakantie wilden gaan, wilden we de auto graag 2 dagen later ophalen. Ondanks de drukte in de showroom werden we prettig en goed geholpen. Aangezien we een garantie en service pakket erbij hebben genomen heeft Fortis heeft de auto nog een service beurt gegeven, inclusief het snel verhelpen van een defect raammotortje. (altijd mogelijk met een occasion) Onze dank ook aan de mensen van de werkplaats die op donderdag overwerk hebben gemaakt om onze auto op tijd af te krijgen voor aflevering op vrijdag middag.

Beste Bert, Super bedankt voor jullie uitgebreide review. Leuk dat jullie foto's stuurde van het vakantie adres met de mooie nieuwe Mazda aan de Deense kust! We wensen jullie een hele fijne doorreis vakantie met de Mazda en dan is die gelijk lekker ingereden. Onze monteurs hebben inderdaad hard doorgewerkt om het allemaal te realiseren voor jullie bedankt voor het compliment voor hen! Altijd leuk! We doen het hele team ons best om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Goede ervaring!

Bij deze garage heb ik een goede service ervaren. De communicatie was erg goed!

Beste Lilian, Bedankt voor de 9! We wensen je heel veel plezier met je eerste auto! Altijd spannend zo'n grote eerste aankoop. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Uitstekend autobedrijf met veel keuze op voorraad

Er was veel wachttijd bij de afspraken. Verder wel top en eenmaal aan de beurt snel en voortvarend geholpen

Beste René, Leuk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wordt altijd gewaardeerd. Wij wensen je heel veel plezier met de mooie Skoda. Gelukkig was die net op tijd klaar voor jullie vakantie. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Hele goede ervaringen

Ik heb een Mercedes Benz gekocht ben zeer klantvriendelijk ontvangen. De auto was heel netjes afgeleverd zelf een mooi nummer opgezet toen ik het doek eraf trok. Gert heeft zelf na aankoop nog een paar dingen geregeld wat hij niet hoefde te toen. Echt een top bedrijf !!! Zeker dat ik weer kom kijken als ik een nieuwe auto nodig heb. We zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf zeker aan… bedankt voor alles

Beste Jurgen, Het was inderdaad een leuke aflevering en helemaal in jullie "Rotterdamse" stijl. We wensen je onwijs veel plezier met de mooie Mercedes. Hopelijk mogen er heel veel leerlingen van je een rijbewijs halen in deze dikke Benz! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Aanschaf "nieuwe" auto

Het was zeer de moeite waard om vanuit Limburg naar Nijkerk te rijden voor de auto waar ik naar op zoek was. Vooraf gebeld om te vragen of de auto er net zo uitzag als op de foto's. Gert stond me te woord en ik had er al snel een goed gevoel bij. Eenmaal daar werd dat gevoel dik en dubbel bevestigd. Auto vanmiddag opgehaald en ik ben er heel blij mee. Op en top gepoetst, beurt gehad en super netjes afgeleverd. Bedankt Gert en team van Fortis Automotive!!

Beste Renate, Leuk dat je de aankoop en de weg ernaartoe als fijn hebt ervaren. Het is altijd leuk om dit terug te horen. Het was ook de bedoeling om het heel netjes voor je te regelen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Vertrouwelijk

Een duidelijk en effiecient ervaring gehad. Geen grote poes pas er om heen. Vragen snel en duidelijk geantwoord.

Beste Rense, Bedankt voor je positieve review! Leuk dat je het zo hebt ervaren. We wensen je heel veel plezier met de mooie Mazda. Nu kan je eindelijk gaan besparen op je brandstof! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prima service en vriendelijk geholpen door Gert

Deze week hebben wij onze Skoda Fabia opgehaald. Deze stond keurig gepoetst, en zelfs ingepakt, voor ons klaar. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Gert.

Beste Erwin, Allereerst bedankt voor je positieve review. Jullie hebben een mooie keuze gemaakt voor de Fabia met panorama dak! Ik weet zeker dat jullie er nog jaren plezier van gaan krijgen. Heel veel succes met de verbouwing en verhuizing. Dan zal de combi wel van pas komen! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting