Afspraken en geleverde auto volgens verwachting.

We hebben enige tijd gezocht naar deze auto en Fortis Automotive heeft hem gevonden en volgens afspraak keurig afgeleverd. Je word netjes op de hoogte gehouden van de status importeren, zodat je op de afgesproken datum je auto kan afhalen. We zijn erg tevreden over de werkwijze.

Beste, Cornelis, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze werkwijze van onze import afdeling. Bedankt voor uw review en veel plezier met de nieuw auto! Team Fortis Automotive.

Super bedrijf met snelle reactie, vlotte afwikkeling en super aflevermoment

Ik heb voor 2 a 3 weken terug een mooie Renault Grand Scenic zien staan bij Fortis en heb via autotrack een offerte aanvraag gedaan waarbij ik foto's van mijn eigen auto heb meegestuurd. Al binnen 30 minuten reactie van Gert. Vanaf dat moment al gauw een afspraak gemaakt, waarbij Kees het overnam, voor proefrit en afgelopen dinsdag mocht ik de auto ophalen waarbij ik zelf in de showroom de auto mocht onthullen middels verwijderen zeil. Echt leuk en top te zien dat een auto aankopen als een echte ervaring (experience) wordt neergezet. Ga zo door met deze benadering van een auto kopen en ik kan jullie echt aanraden bij toekomstige kopers!

Beste Marko, bedankt voor je 5 sterren review! Dit word erg gewaardeerd! Wij proberen er altijd iets speciaals van te maken ! Team Fortis Automotive

Geweldig bedrijf

Gisteren onze Mini Clubman opgehaald. Een heel prettig contact met Kees Klein, geen opdringerige verkoper. Mooi bedrijf met keurige auto's. Een aanrader.

Top geregeld!

Wij zochten een specifiek type auto. Hierop is prima en snel actie op ondernomen. Vrij snel was onze keuze gemaakt. Afhandeling ook netjes. Goede communicatie ook. Kortom; top geregeld!

Bedankt voor uw positieve review! Heel veel plezier met de nieuwe auto! Team Fortis Automotive

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Mijn ervaring met Fortis is erg goed. Verkoper is vriendelijk en geïnteresseerd dat wekte bij mij gelijk al voldoende vertrouwen.

Bedankt voor uw positieve review, Wie weet tot de volgende ;) Team Fortis Automotive

Kwaliteit

Heb net mijn Skoda opgehaald en ben ontzettend tevreden!! De auto is in zeer goede staat en alles is verlopen zoals afgesproken! In een woord: Top! Nogmaals dank!

Beste Tim, Super bedankt voor je mooie beoordeling. Was fijn zaken doen. We hopen dat je onwijs veel en lang plezier gaat krijgen van je mooie Skoda Monte Carlo! Echt een gave en unieke wagen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Wij zijn goed geholpen. We hebben een mooie Renault Megane gekocht. Ook een goed gevoel bij de garage zelf. Auto is netjes afgeleverd. Zelfs nog een gunstige autoverzekering af kunnen sluiten. Kortom zeer tevreden!!

Beste Jan Willem, Allereerst bedankt voor de 10! Dat wordt enorm gewaardeerd. Jullie hebben inderdaad een onwijs mooie Renault Megane gekocht. Daar gaan jullie denk ik heel erg veel plezier van krijgen. Blij dat we hem lekker snel aan jullie konden afleveren en inderdaad met een mooie verzekeringsvoorstel! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Eerlijk bedrijf dat handelt in auto's voor een eerlijke prijs!

Eerlijk bedrijf dat handelt in auto's voor een eerlijke prijs. Vraagt dus niet de hoofdprijs. Ook fijn dat verkopers altijd bereikbaar zijn via 06/Whatsapp. Dat maakt het contact laagdrempelig. Auto was snel opgeleverd met een grote beurt. Top service. Hier kopen we onze volgende auto ook.

Snelle en hele goede service

Heel fijn en goed geholpen door Kees, en zelfs nog een gratis distributieriem gekregen toen deze bij de laatste check aan vervanging toe bleek. Erg tevreden dus!

Fantastische service

Schitterende zaak. Kees Klein kon had altijd een antwoord op m’n vragen. Ikzelf heb 0 verstand van auto’s, dus vraagde af en toe maar lukraak wat. Maar hij draaide er niet om heem, lekker recht voor z’n raap. Daarnaast is de auto ook fantastisch! Aanrader.

Goed en snel geholpen

Ik zag de auto die ik zocht op de website van Fortis Automotive. Hij leek al te zijn verkocht maar toen de geïnteresseerde zijn afspraak afzegde, belde Kees Klein snel terug zodat ik alsnog kon komen kijken. Kees heeft me goed geholpen, al mijn vragen beantwoord en de auto werd snel rijklaar gemaakt. Al met al een goede service!

Snel, vakkundig en proffesioneel!

Op de homepage van Fortis Automotive staat een welkom tekst waarvan je denkt het is zoet sappig. Als beginnende ondernemer die geen auto heeft, is snelheid, kosten en kopzorgen het enige wat ik helaas aan denk. Review lezers! Dit doe ik niet vaak maar ik wil jullie mededelen en je kan het lezen op: www.fortisautomotive.nl dat Fortis en team je ontzorgt van A tot Z. En Kees, ik wil je in het bijzonder bedanken. Vanaf het moment dat we contact hebben gehad online en offline, voelde ik me welkom en begrepen. Je hebt geen telefoontje, mailtje of een whatsappje gemist. Je bent heel informatief geweest en ik voelde me ontzorgt en de begeleiding door het hele proces was uniek. Review lezers! Kees nam de tijd om naar al mijn vragen te luisteren en hij hielp me de juiste keuze te maken. Zijn benadering was gepassioneerd en oprecht, en dat maakte dat ik snel een besluit kon nemen om te kopen. Ik vertrok in mijn nieuwe auto met een enorme glimlach op mijn gezicht, dankzij deze fantastische verkoper was het hele proces een van de hoogtepunten van mijn jaar. Dus als jij op zoek bent naar een auto, dan raad ik je ten zeerste Fortis aan! Kees zal je ten alle tijden goed adviseren en je zult nooit meer ergens anders heen willen gaan, want ze hebben een werkplaats waar je ook terecht kan voor APK. Heel veel rijplezier toegewenst aan alle toekomstige autobezitters Hartelijke groet, Wendell

Fijn autobedrijf

Goed aanbod gekregen voor de aankoop van een occasion en toen er achteraf een haakje kapot bleek werd dit ook zonder gezeur vervangen. Vriendelijk geholpen en zeer goed bereikbaar (kreeg over whatsapp snel reactie).

Goede ervaring

In februari een auto aangeschaft bij Fortis Automotive. Ze hebben de minpunten van de auto, zoals de versleten remmerij, keurig opgelost voor mij. De communicatie is altijd goed verlopen, kortom een fijne ervaring om bij hen een auto aan te schaffen. Bedankt Kees Klein & team!

Vetrouwde top dealer!

Een aantal jaar geleden een occasion Kia Picanto bij Gert gekocht waar ik met veel plezier in heb gereden. Ook bij periodieke onderhoud ben ik altijd goed en vriendelijk geholpen door de collega's. Een aantal weken geleden heb ik de picanto terug verkocht ivm een nieuwe auto die ik gekocht heb. Ook dat is heel fijn en eerlijk verlopen. Na het beoordelen van de auto heb ik een fair voorstel gekregen en verliep de afhandeling heel soepel. Dank voor de service en ik zal ooit bij de verkoop van m'n nieuwe auto aan jullie denken! Gr, Anita

Beste Anita, Allereerst super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een mooie review te schrijven over ons bedrijf! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe E-Niro. We kopen hem graag weer in over een paar jaar. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Erg prettig en zorgvuldig

Via Autoscout heb ik een auto gekocht bij Fortis automotive. Ze hadden ruime keuze en zijn prettig in omgang. Mijn klassieke vooroordeel tegen autoverkopers moest herzien. Bij de onderhandeling deden ze niet krenterig en ook later toen er nog een paar puntjes waren werden die zonder probleem verholpen. De auto rijdt prima en vertoont geen mankementen. Wat leuk was dat Gert me foto's stuurde terwijl de auto nagelopen werd en van nieuwe banden voorzien. Ik kon niet wachten erin te rijden.

Beste Michiel, Bedankt voor de 10! Wordt enorm gewaardeerd. Heel veel plezier met de mooie Skoda. Weet zeker dat deze goed gaat bevallen! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Fijne BOVAG-garage. Prima ervaring

Prettig bedrijf. Eerlijke inruilprijs voor de oude auto en de nieuwe auto netjes afgeleverd. De BOVAG-garantie van 1 jaar geeft ook het vertrouwen aan dat het bedrijf in de auto heeft.

Bedankt voor de positieve review! Wij zijn er super blij mee. Veel plezier met de rode EcoSport!

Hele fijne aankoopbegeleiding en eerlijk!

We hadden een (electrische) hyundai ionic hier op het oog en hier gekocht. Goede voorlichting over de auto en vorige eigenaar/gebruik. Na de proefrit fijn overleg gehad over het repareren van een paar dingen. Direct contact erna gehouden over WhatsApp (reageren snel) en was erg leuk om in het proces af en toe alvast een paar foto's te krijgen over je aanstaande auto (bij de poetser etc) !

Beste Rosan, Heel veel plezier met jullie mooie Hyundai. Bedankt voor de mooie woorden. Daar worden we erg blij van. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Fijne garage, leuk geholpen, proefrit geen probleem

Ben er 2x geweest eerst om de auto te bekijken en kijken wat de inruilprijs voor mijn auto was. Na nog 2 andere ioniqs te hebben bekeken heb ik uiteindelijk voor de auto van Fortis gekozen, geen gedoe vriendelijk geholpen en tevreden met de auto. Thuis bleek de oplader het niet te doen en deze kon ik direct omruilen.

Beste Paul, Fijn dat de elektrische Ioniq goed bevalt. De Laguna die jullie hebben ingeruild heeft een nieuwe liefde gevonden in Slowakije dus wellicht komen jullie hem op vakantie nog eens tegen! Veel plezier met de mooie Ioniq! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Top garage met goede service

Voor de tweedemaal auto gekocht bij Fortis Automotive. Ook nu mooie auto uitgezocht echter met probleem met Airbag. Daar dit enige dagen duurde om dit te verhelpen heb ik een leenauto gekregen. Probleem werd opgelost, maar auto had maar 1 sleutel. Ook hier werd een oplossing direct aangedragen en op kosten van de garage heb ik een nieuwe autosleutel kunnen laten maken. De verkopers en eigenaar zijn ten alle tijden vriendelijk en behulpzaam geweest. Hiervoor mijn dank en wie weet tot een volgendekeer.

Goedemorgen meneer Leydecker, Allereerst bedankt voor uw positieve review! Problemen na aflevering zijn natuurlijk nooit leuk maar we zijn blij dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen. Bedankt voor uw vertrouwen en uw geduld. Als u in de buurt bent van Nijkerk kom gerust aan voor een bakkie koffie! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

We hadden een afspraak gemaakt voor een proefrit, uiteindelijk een proefrit gemaakt met een hele andere auto. Dit was allemaal geen probleem, uiteindelijk overeengekomen tot een deal en onze oude autootje in kunnen ruilen voor onze nieuwe aankoop! Top geholpen en de auto is een week later keurig netjes afgeleverd door Kees, precies zoals afgesproken was!

Perfect geholpen

Heel erg vriendelijk en goeie service, zeker aan te bevelen!

Fijne ervaring voor aankoop eerste auto

Vorige week bij Fortis langsgegaan om te oriënteren voor onze eerste auto (occasion). Ons oog viel op een zeer goed onderhouden Opel Corsa uit 2016, waar we niet veel later ook een proefrit mee hebben ingepland. Eerst over de prijs onderhandeld, daarna een prettig proefritje gemaakt en direct de deal gesloten. We zijn heel goed geholpen door Kees, en het hele proces was een fijne ervaring. De heren van Fortis geven je veel persoonlijke aandacht en hebben geen gladde verkooppraatjes. We kregen nog twee flesjes wijn mee om de aankoop te vieren. Uiteindelijk de auto zaterdag op een feestelijke manier opgehaald. Fortis is absoluut een aanrader!

Super snel geregeld en afgeleverd aan huis!

Verkoper Gert verkocht ons een super nette Skoda. Snel geregeld en afgeleverd voor de deur incl. Feestpakket ! Wat wil je nog meer!

Beste Sander, Bedankt voor je positieve review! Wij wensen jullie nieuwe medewerkster heel veel plezier met haar nieuwe wagen. Op naar de volgende zou ik zeggen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Super goede service

Hele goede service gehad met het kopen van mijn auto, ook toen ik later nog wat problemen hiermee had ben ik uitstekend en snel geholpen! Kortom super service.

Beste Jantine, Bedankt voor je 9! Wordt enorm gewaardeerd. Heel veel plezier met je eerste auto. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting