Goede ontvangst, snel een deal en prima service

Ik bezocht Fortis Automotive met een bepaalde auto al op het oog. Die voldeed aan de verwachtingen. De APK werd gedaan terwijl ik wachtte en was na korte onderhandeling bij prijs inbegrepen. Twee kleine details uit APK werden snel en ruim binnen beloofde tijd in orde gemaakt. Ondertussen moest ik motor waarmee ik naar Fortis was gereden naar station brengen en bracht medewerker me weer terug naar Fortis waarna ik met nieuwe aankoop naar huis kon rijden. Kortom, prima verkoopproces, uitstekende service en vriendelijke mensen.

Top service voor ieder wat wils!

Eerlijke prijs, goede kwaliteit en goede service;)

Geweldige service bij dit leuke familiebedrijf

Op zoek naar een nieuwe auto vond ik een Golf cabrio op het internet. Per ongeluk het verkeerde nummer gedraaid en zo bij Fortis Automotive Nijkerk terecht gekomen. Daar was deze golf niet op voorraad maar werd direct enthousiast gemaakt voor een Saab Cabrio. Nadat de servicegerichte verkoper Gert Liefting foto’s van de Saab had door gestuurd in de auto gestapt naar Nijkerk. Onder het genot van een heerlijke cappuccino de mooie Saab bekeken. Wij kregen een goed gevoel bij dit leuke familie bedrijf en het gedreven jonge team verkopers en monteurs. Een week na aankoop was de Cabrio gereed en is deze volgens afspraak met open kap bij mij voor de deur afgeleverd. Ik ben helemaal happy met mijn aankoop!

Top autodealer en top service

Ik heb een Mazada cx5 hier gekocht en na twee weken geeft die de melding accu beheersysteem inspectie vereist en ik heb gebeld en kon gelijke langs komen en ze hebben de start/stop accu vervangen en en dit viel onder de garantie top service!

Klantvriendelijke ontspannen benadering met goede service

Zeer goede service en ontspannen klantvriendelijke benadering. Vanuit huis kunnen proefrijden en auto werd thuis, mooi schoon, afgeleverd door sympathieke ontspannen mensen. Auto ziet er prachtig uit en rijdt heerlijk.

Persoonlijke perfecte service

We hebben met plezier onze auto gekocht bij Fortis Automotive, meteen de persoonlijke aandacht en de snelle service van Gert Liefting wat ons meteen een fijn gevoel gaf en ons er toe heeft beslissen om een mooie BMW 1 serie aan te schaffen bij Fortis Automotive. Ik beveel iedereen aan om te kijken naar hun grote en mooie collectie auto's, weet zeker met deze service van Gert vind je nieuwe auto gegarandeerd!

Prima service, een vetrouwde aankoop

De aankoop van mijn auto is op afstand tot stand gekomen, het contact als zeer prettig en vertrouwd ervaren. Erg blij met de aankoop en de goede service

Helemaal TOP!

Omdat onze auto (Seat 1.4 TSI) alweer op leeftijd was en met bijna 200000km op de teller. Waren we op zoek naar hetzelfde type alleen een 2.0 TSI met minder km op de teller. Echter in nederland was deze auto niet te vinden. Via een zoektocht op internet kwamen we bij Fortis Autmotive terecht omdat zij ook auto's importeren en goede recenties hebben. Na telefonisch contact te hebben gezocht, zijn we naar Fortis Automotive gereden en werden daar hartelijk door de verkoper, Nico Bakker ontvangen. Nadat hij onze wensen had aangehoord, zijn we samen via internet op zoek gegaan naar onze nieuwe auto. Binnen 1 uur waren we eruit, en het is een VW Sharan van 2017 met 25000km op de teller geworden. Nico heeft meteen contact met de dealer in Duitsland opgenomen om hem direct wat vragen over deze auto te stellen. Uiteindelijk waren we er over eens dat het voor ons de juiste auto was. Onze Seat hebben we voor een mooie prijs bij Fortis Autmotive kunnen inruilen. Een paar dagen later kregen we bericht van Nico dat hij zelf de auto uit Duitsland (boven Munchen) op ging halen. Zoals afgesproken werden we netjes via de app door hem op de hoogte gehouden (verslag en foto's van deze reis). Na het afwikkelen van wat zaken (RDW en monteren trekhaak) werden we gebeld om de "nieuwe" auto te komen halen. De dag dat wij de auto gingen halen, had Nico helaas een snipperdag, echter wilde hij persoonlijk de auto aan ons overhandigen, en is daarom in zijn vrije tijd naar de zaak gekomen. Na wat uitgebreide uitleg en nog wat papierwerk kregen we de sleutels (en een flesje wijn) en zijn met de "nieuwe" auto tevrede huiswaards gereden. We konden hem altijd benaderen als we vragen hebben. Kortom een aanrader voor iedereen (lekker vlot en geen 3 delige pakken) direct toe de point! Bedankt Nico!

Goed geholpen

Goed geholpen en mooie auto

Geweldige service, scherpe prijzen en uitstekend geholpen.

Vandaag heb ik een Polo 1.2 TSI aangeschaft bij Fortis Automotive. De verkoper heeft mij uitstekend geholpen, sterker nog de service was zo goed dat ik versteld stond van het feit hoe goed alles geregeld is. De sfeer bij Fortis Automotive heb ik ook ervaren als erg fijn, t voelde alsof ik al jaren auto’s kocht bij het bedrijf, terwijl het de eerste keer is. Verder zijn de auto’s erg netjes en ben ik erg te vrede met mijn aankoop! Kom je een onverwacht kwaaltje tegen? Geen probleem bij Fortis, want zo kwam de verkoper mij goed tegemoet! Bedankt Fortis Automotive!

Top service

Bij fortis ben ik super geholpen met mijn nieuwe auto.

Betrouwbare autodealer met goede service.

Een Renault Mégane estate uit 2012 gekocht voor een redelijke prijs met inruil. In het begin niets met de auto aan de hand. Na een kleine maand waren er wat problemen met de gloeibougies. Dit is uiteindelijk keurig opgelost door de kosten te delen aangezien het niet onder de afgesproken garantie viel. Verkopers zijn vriendelijk en eerlijk. Auto's zijn netjes, ogen betrouwbaar en verzorgd. Ook de garage is netjes en de monteurs kundig. Prima autodealer.

goed advies en een verzorgd bedrijf

Voor de tweede keer geslaagd bij Nico, Fortis Automotive. Wederom keurig te woord gestaan en voorzien van alle adviezen en info. Super blij met de aankoop.

Mooi en professioneel bedrijf!

Goede service en vriendelijk personeel. Na een kleine 6 maanden wat kleine problemen gehad maar zeer netjes en goed verholpen. Bedrijf om zeker een kijkje te nemen naar een mooie nieuwe auto!

Een mooi autobedrijf die ons een strakke auto heeft geleverd met inruil.

Wij zijn netjes geholpen bij de aanschaf van een gebruikte occasion. Wij hadden een inruilauto die boven verwachting werd ingeruild. Afspraak is afspraak en alles is naar wens uitgevoerd en afgeleverd. Binnen 1 week reden wij in onze prachtige auto.

Mooie aankoop Renault Grand Scenic

We hebben een mooie Renault Grand Scenic aangeschaft met 27k op de teller. Prima interactie gehad met verkoper en aflevering vd auto. Was leuk geweest als de auto was afgetankt en stickers van afstandsbedieningen was verwijderd.

Fijne dealer, goede service en advies.

We zijn goed geholpen bij Fortis automotive, konden direct een proefrit maken en kwamen snel tot een deal. Ook was de service en het advies duidelijk en had de medewerker veel kennis van zaken. Ook de aflevering is zoals afgesproken goed verlopen, kortom een fijne dealer.

Goede, deskundige verkoper en alles is volgens afsprak verlopen

Het eerst al een goede ontvangst , goede informatie . Alles volgens afspraak goed geregeld vriendelijke en deskundige verkoper

Super !

Opzoek naar een leuke boodschappen auto voor mijn 72 jarige moeder kwam ik al snel uit bij een scherp geprijsde Volkswagen Up geadverteerd door Fortis Automotive. Gebeld met verkoper Gert Liefting. Direct een leuk en eerlijk gesprek over de up en een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Deze afspraak werd via whatsapp bevestigd, erg handig. Bij aankomst in de mooie showroom van Fortis gelijk een goed gevoel. De Up waarvoor wij kwamen was netjes klaar gezet voor de bezichtiging na een uitgebreide proefrit hebben wij een mooie deal onderhandeld met verkoper Nico Bakker. Leuk detail vond ik dat mijn twee jonge kinderen allebei een cadeautje kregen waardoor wij ongestoord het gesprek aan konden gaan. Mijn moeder vond na een gesprek met de eigenaar van het bedrijf het een gezellig ouderwets familiebedrijf waar de klant nog echt voorop wordt gezet. Een week na aankoop werd de Up afgeleverd. Deze week zijn wij keurig op de hoogte gehouden via whatsapp wanneer de auto klaar zou zijn. Gert Liefting wist dat het een spannende aankoop was voor mijn moeder en hij had de aflevering tot in de puntjes geregeld en begeleid. Onder het genot van een heerlijk bakje koffie en een gebakje werden alle papieren uitgelegd en de auto op haar naam gezet. De verzekering werd ook verzorgd door Fortis met een scherpe premie daar hadden wij ook geen omkijken meer naar. Met een fijn gevoel reden wij de showroom uit. Wij zijn fan en voor de volgende aankoop komen wij weer bij dit adres!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Een mooie 2e hands Kia Picanto gekocht en zeer tevreden over de verkoper Gert. Klantvriendelijk, betrouwbaar en komt zijn afspraken na. Alles zeer snel geregeld en het gevoel bij het autobedrijf en de verkopers is zeker erg goed. Je wordt als een klant behandeld en men neemt alle tijd voor je vragen. Kortom een aanrader als je auto er tussen staat.

Vriendelijk en eerlijk

Gesprek met verkoopadviseur Gert Liefting verliep heel prettig. Hij was open en meedenkend. Deed er veel aan om de deal rond te maken. Ook nadat we een akkoord hadden, was hij zeer servicegericht.

Prettige zaak.

Goed advies. Heel fijn geholpen.

Prettige indruk gekregen door goede service, duidelijke informatie en persoonlijke aandacht.

Vanaf bezichtiging tot aan de koop van mijn auto ben ik goed en snel geholpen. Ik vond het erg fijn dat er werd meegedacht over zorgen/vragen die ik had, maar ook hun flexibiliteit en de persoonlijke aandacht wekte vertrouwen. Ze nemen de tijd voor je. Daarnaast werd ik vrij gelaten in mijn besluit en wensen, waardoor ik geen druk ervaarde. Verder een eerlijk verhaal over de historie/afkomst van de auto en zeer schappelijk over de te regelen zaken eromheen. Dat gaf mij een algeheel goed gevoel over Fortis Automotive en mijn aankoop.

Goede service bij de auto aankoop.

Heb een goede service gehad bij de aankoop bij de auto. Zoals afgesproken werd de apk uitgevoerd, een onderhoudsbeurt gedaan en nieuwe banden bij gedaan voor de aflevering

Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt.