Geweldige service en klantvriendelijk

Dít is een autobedrijf om aan te bevelen de garantie bepalingen zíjn zeer goed dat hebben we zelf mee gemaakt dit is onze tweede auto van dit bedrijf omdat we wisten dat we ten aller tijden terug konden vallen op onze 6 maanden garantie zeer vriendelijke verkopers Taco en niko niet opdringerig en erg professioneel ook het garage personeel zeer goed en vriendelijk daarom beveel ik deze garage bij iedereen aan wij geven een 10 klasse

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een warm bad waar je inkomt verkoper Taco complimenten hoe je alles hebt afgehandeld ,prachtige autos ,goede service , en de prijzen zijn gunstig al met al een aanrader om heen te gaan een dikke 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen, professionele mensen die ook nog de tijd nemen voor een kop koffie. Erg tevreden over mijn aankoop

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, bestaande uit een klantgerichte houding, heldere informatie over de occasion die ik op het oog had!, en een prettige afwikkeling van de totale deal, die uiteindelijk met een lekkere fles wijn werd beklonken.....Dank voor zorgvuldig handelen en uiterst vriendelijke afwikkeling!!! Ga zo door!! Hartelijke groet, Karel.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met een goed gevoel mijn auto bij dit bedrijf gekocht. Vriendelijke, open medewerkers en een goede service.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een zoektocht voor een Kia Sportage zijn wij bij Fortis automotive terecht gekomen. \r\nZeer goed ontvangen en wat ik zelf heel fijn vind geen gepush of verkooppraatjes.\r\nNa de proefrit wat wensen voor de aankoop deze zijn ze ook keurig nagekomen. \r\nKortom fijne garage leuk duidelijk team met ruime keuze uit auto\'s voor een scherpe prijs.\r\n\r\nFortis automotive bedankt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk mensen en een prima service.\r\nWij zijn een kentekenplaat verloren die waarschijnlijk niet goed vast heeft gezeten, maar zonder enige twijffel krijg ik gewoon het bedrag van de vervangende platen terug.\r\n\r\nTaco en nico bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig ontvangen door Nico. Zonder moeite de auto kunnen reserveren en een week later de auto gekocht. Heel blij met de service en de auto. Nico bedankt!! Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat online speurwerk te hebben verricht ben ik naar Fortis Automotive gegaan om een proefrit te maken in een 2e hands Fiat500. Ik was aangenaam verrast door de goede service en deskundigheid van de verkoper Nico. Eerlijk en oprecht, waardoor ik met een vertrouwd gevoel mijn eerste auto heb gekocht bij dit bedrijf. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastisch, gastvrij en flexibel bedrijf. Ontzettend leuk gezeten met verkoper Nico Bakker. Ik kan iedereen aanraden om je auto hier aan te schaffen. Bedankt voor de fijne service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf. In maart kocht in een lexus ct200h. Na een week rijden bleek niet alles in orde, maar door de nova garantie werd t probleemloos en kosteloos gemaakt. En nu heb ik al 3/4jaar een fantastische auto. Bedankt!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wat een fijn bedrijf met goede verkopers.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ook mijn ervaring hier is top. Mooie auto gekocht en ook een achtergelaten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen!!!\r\nVoelde ons gewaardeerd en zijn enorm blij met onze nieuwe auto.\r\nTako bedankt voor de goede service......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed geholpen. alles werd snel en vlot geregeld. binnen een week konden we rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de zoveelste keer op pad en op zoek naar een geschikte auto wat niet meevalt. En een auto bij Fortis automotive gevonden eerste indruk netjes en open bedrijf structuur waar je openlijk en vriendelijk wordt ontvangen Auto gekocht na volle tevredenheid. Het belangrijkste voor mij er werd meegedacht open advies gegeven en rekening met eventuele bijkomende kosten gehouden een bedrijf wat bouwt aan relaties voor de toekomst. Dikke 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige ervaring gehad bij het kopen van een VW Cup UP uit Duitsland! Er is hard gewerkt door het bedrijf om voor ons de perfecte auto te vinden. Uit eindelijk kwamen wij zelf met een mogelijk goede auto en deze is zonder problemen geaccepteerd door Fortis en voor ons naar Nederland gehaald. We hebben zelf niets hoeven doen. Na twee maanden leek het alsof de remmen niet in orde (schokkerig remmen) waren en deze zijn vrijwel direct zonder kosten vervangen. Zeer tevreden over het totaalplaatje! Bedankt Fortis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met nette verkopers, geen gladde praatjes, maar gewoon een eerlijk verhaal. Wij kochten de auto toen deze nog maar net binnen was. De verkoper gaf aan dat de auto nog niet gepoetst had, maar heeft in de tijd dat wij onderweg naar de showroom waren de auto door de wasstraat gereden en de batterij opgeladen. We hebben diezelfde dag de auto gekocht en bij aflevering was deze nog eens extra netjes gepoetst en schoon gemaakt. Tot nu toe rijdt de auto bijzonder goed, we zijn er blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een geweldige ervaring met dit bedrijf.\r\nIn de garantie periode kreeg ik een krakende achteras .\r\nDeze is zelfs na dertien maanden na garantie totaal vernieuwd.\r\nBen altijd perfect behandeld!\r\nAlle lof voor FORTIS AUTOMOTIVE !!\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Eerst gaan kijken voor een auto en 1 week later opgehaald \r\nWonen op flinke afstand maar de moeite waard. \r\nHeb alle vertrouwen mocht er iets zijn dat dat ook wel in orde komt \r\nVooralsnog rijdt de auto super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! 1e auto gekocht hier super aardige verkopers. Ik ben super fijn geholpen, mocht rustig met mijn vader even de auto bekijken. Super service!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super netjes en zeer vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht voor export naar Duitsland.\r\ngeen problemen gehad om de auto toe te laten in Dld.\r\nalle afspraken nagekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2012 hebben wij een tweedehands Mercedes A klasse bij Fortis Automotive gekocht en na enkele maanden ging er iets stuk. Reparatiekosten ongeveer € 250,- !!! Wij belden Jeen Jonker en omdat wij toen niet in de buurt woonden konden wij het op zijn kosten bij een garage bij ons in de buurt laten repareren. Dit vonden wij een fantastische service / garantie en daarom gingen wij als eerste weer naar Fortis Automotive om een \"nieuwe\" tweedehands auto te kopen. Wederom zeer prettig geholpen en een mooie auto gekocht tegen een messcherpe prijs. Dit weet ik omdat ik zelf het hele internet heb afgezocht en niets (vergelijkbaar) goedkopers kon vinden).

Over Fortis Automotive