Automaatbak laten spoelen en solenoids vervangen, auto rijd weer prima!

Weer netjes geholpen auto weer door de APK

Audi A4 heeft weer een grote beurt gehad. Alles netjes in overleg als er iets gemaakt moet worden.

Fijn

Super fijn geholpen

Top, snel gerepareerd

De auto startte slecht door 1 defecte gloeiplug, AVS gebeld en kon een week later terecht voor vervanging van alle 4 de gloeipluggen. Klaar terwijl u wacht en weer vrolijk op pad.

Altijd volgens afspraak en zeer kundige medewerkers die precies zien wat er nodig is.

top bedrijf denken mee

hulpvaardig en je wordt er leuk geholpen

Auto onderhoud gedaan! Alles prima

Prima geholpen APK en verder geen bijkomende kosten goed=goed

Dit keer alleen een APK, geen problemen gevonden. Plannen op korte termijn.

Onderhoud , kleine beurt

Afspraak snel gemaakt. Konden wachten op de auto. Altijd even vriendelijk en goed!

Maken altijd tijd voor je en leveren kwaliteit werk af.

Kom al een redelijke tijd bij Avs voor onderhoud en performance upgrades deze werken ze netjes en vakkundig uit, en ze staan achter hun werk.

Perenkist is weer als nieuw .

Altijd goed

Ik werd gelijk geholpen toen ik liet weten dat er een probleem in mijn auto zat. Hele snelle service. Erg blij mee met mijn nieuwe(2e hands) auto!!.

Top bedrijf

Top bedrijf met goede service, alles snel geregeld !

Betrouwbaar met kennis van zaken

Hoge mate van service!

Alles geregeld: winterbanden, opslag zomerbanden en vervoer met leenauto. Totale ontzorging door AVS. Ik wil geen andere garage meer.

Goed en snel geholpen

Fijn bedrijf, goede service.

Hele goede ervaring

Snelle sercive

Breng een auto met een distributie probleem en het wordt snel op gelost.

Prima bedrijf

Vriendelijke behandeling, hulpvaardig en goede kwaliteit!

Uitstekende service en snel

Snelle service De bank had een storing waardoor ik niet kon betalen , maar werd hoed opgelost. Was daar voor een nieuwe versnellingsbak en schakelgroep, binnen een dag was de auto klaar. Prima garage.

Je kunt er je auto met een gerust hard brengen!

Echt goed geholpen.

Klantvriendelijk en prima service

Zéér vakkundig

Buitengewoon super service, staan ieder moment voor de klant klaar. Naast dat ze zeer open zijn en altijd klaar staan om een vraag te beantwoorden zijn het ook echte vaklui. Weten alles omtrent Duitse auto en met name Audi. Inmiddels de tweede Audi die ze voor mij uitvoerig onder handen hebben genomen, beide afgestemd op mijn wens!

Fyn bedryf heb je iets aan denken mee

Goed en betrouwbaar lang gezocht en gevonden