Goede sevice

Weer prima geholpen!

Reparatie

Goede ervaring, nieuwe versnellingsbak laten zetten. Na twee maanden bleek deze niet goed te zijn. Netjes opgelost, garantie en alles is nu goed. Weer een nieuwe versnellingsbak en deze voelt gelijk al goed. Bedankt hiervoor

Goede service en snel geholpen

Denken goed mee en hebben alles snel en naar wens uitgevoerd!

prima tevreden

Correct en eerlijk.

We hebben gebeld voor een probleem (versnellingsbak automaat), de monteur heeft geconstateerd dat er meer aan de hand was, daarover hebben we goede informatie gehad wat er allemaal aan de hand was. Heel open en eerlijk behandeld. Hele nette en correcte garage. Zeker de moeite waard om aan te bevelen aan andere en om terug te komen.

Prima werk geleverd aan mijn Audi!

Prima werk geleverd aan mijn Audi!

Snelle service!!

Ik had motorproblemen. Door drukte kon mijn vaste garage niet. Ik heb hierdoor AVS gebeld ik kon mijn auto gelijk brengen om 16.00uur. Vriendelijke geholpen! Om 18.30 werdt ik gebeld dat ik de volgende dag mijn auto kon ophalen! Ik was hier harstikke blij mee. Snelle en uitstekende service! Top! Ik ga hier vaker heen en zit te overwegen om dit als vaste garage te nemen. Mooie moderne zaak, professioneel! Bedankt!

Top geholpen

Duidelijke prijsopgave gehad, en foto’s van voor en na de reparatie

Goeie uitleg

Duidelijke uitleg

Al jaren breng ik mijn camper voor een jaarlijkse beurt. Elke keer word ik fantastisch geholpen

Al 17 jaar mijn vaste garage

17 jaar geleden heb ik mijn nieuwe auto bij Aart gekocht. Sindsdien is mijn auto bij AVS auto's in onderhoud en reparatie. En de wagen rijdt nog steeds als een zonnetjes met ruim vier ton op de teller. Mijn ervaring met AVS auto's is dat ze kundig, betrouwbaar, persoonlijk en service gericht zijn en meedenken in het belang van de klant. En ze zijn altijd bereikbaar voor hulp en advies, ook als ik tijdens een vakantie in de Limburgse heuvels met een kapotte wielveer sta en niet weet of ik door kan rijden.

Altijd erg tevreden

Ik kom al jaren bij AVS en wordt altijd erg netjes geholpen. Reparaties worden keurig uitgevoerd en vaak kan ik er op wachten met een kop thee. Een keer (uit nood) een uitstapje gemaakt naar een andere garage maar dat is niet goed bevallen, dus ik blijf lekker terugkomen bij de mannen van AVS.

Adequaat en degelijk.

Betrouwbaar, snel en prettig.

Helpen ons bedrijf uitstekend d.m.v. snelle service!

Werkbussen die door storingen stil komen te staan, worden snel weer op weg geholpen door deskundige service. We kunnen de werkbussen snel weer inzetten.

Service en vakmanschap.

Ze denken met je mee en de afspraken gaan keurig op tijd.

Eerlijk Vakmanschap met de klant centraal

Ondanks de hoge kosten vanwege de dure onderdelen zeer tevreden over AVS. Ik kwam in eerste instantie voor een walnut blasting behandeling. Vervolgens werd ik gebeld dat ook mijn injectors en kleppendeksel vervangen moesten worden. Omdat dit een dure reparatie is werd ik vooraf om toestemming gevraagd. Bij het ophalen uitvoerige uitleg gehad over de reparatie en vervangen onderdelen gezien.

Altijd een uitstekende service!

Ik ben in alle jaren dat ik klant ben bij AVS nog nooit teleurgesteld in de vriendelijkheid, betrokkenheid en servicegerichtheid van de medewerkers van AVS. Een groot compliment aan allen!

Geweldig bedryf leuk en klantvriendelyk

Top bedryf denken met je mee helpen als het gaat toppie

Top garage

Goed en oprecht advies. Degelijke reparatie en tevens preventief onderhoud. Geen verrassingen in de toekomst….

zeer goed

altijd snel dankjewel