Efficiënt en professioneel

Ik zal het zeker aanbevelen en ze zullen me weer zien.

Gevoel alsof ik al jaren klant was

Werkzaamheden uitgevoerd conform afspraak

Correctie zorgzame uitvoering

Klantgericht en professioneel

Uitstekend bedrijf kom er al jaren. Goede service, altijd een eerlijk verhaal en uitstekend reparatie. Ik koop mijn auto’s daar en laat ze daar onderhouden.

Tot zover perfect

Alles loopt soepeler.

Deskundige, persoonlijke benadering van de klant.

Al vele jaren mijn vaste garage. Aart is een kanjer.

Volgens afspraak alles keurig netjes geregeld.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen

Top zoals gebruikelijk

Top zoals gebruikelijk

Altijd goeie en eerlijke informatie en service.

Snel geholpen en goed geholpen.

Kan er weer een jaar vooruit

APK

Fijne service

Auto voor beurt en APK gebracht. Duidelijke uitleg wat ze hebben gedaan bij de beurt, personeel is aardig, goede prijs en fijne service.

Ik kom zekker terug.

Ik heb bij AVS een spoeling van de automaat/multitronic van mijn Audi A6 C7 4G uit 2014 laten doen. Alles verliep goed.

Top! Zoals altijd!

Snel en nauwkeurig!

Zeer goed, en kundig

Ze nemen alle tijd voor je om ieder knopje,en functie van de auto te bespreken, we kregen alle tijd voor de proefrit.

Zoals altijd perfect

Geweldige service altijd punctueel gewoon TOP !!!!!!!

Een bedrijf waar de klant centraal staat.

Na een offerte per mail te hebben aangevraagd, bij AVS en het contact met Aart via de mail erg goed was, er was gelijk een klik. Heb ik mijn auto bij AVS auto's gebracht voor een grote onderhoudsbeurt, het vervangen van de distributieriem, waterpomp en rollers, een nieuw slot voor de kofferbak, het reinigen en bijvullen van de airco en apk. s'middags rond 15.00 uur belde AVS dat er herstelwerkzaamheden aan de kabelboom van de kofferbak nodig waren en dat er schimmel in de airco zat en dat de 2 ruitenwissers voor ook aan vervanging toe waren, hierdoor kwam er een kleine meerprijs bij. Waar vindt je dat tegenwoordig nog dat je gebeld wordt als er extra kosten zitten bij het onderhoud van de auto. AVS is een bedrijf wat klantvriendelijkheid is ingesteld je bent daar geen nummer.

Prettig zakendoen

Tot een volgende keer!

Weer top geregeld

Deskundig bedrijf

als gebruikelijk prima service

winter-/zomerwielen wisselen, als gebruikelijk prima service en lekkere koffie

Hoewel ik mijn apk nog voor de vakantie moest doen, werd ik heel netjes geholpen. Kon de volgende dag mijn auto brengen en alles is netjes geregeld. Fijne mensen die je te woord staan.

Goed geholpen

De service was goed