Snel, accuraat en vetrouwbaar

Naast verstand van zaken ook nog inlevingsvermogen en klantvriendelijkheid.

Goede en snelle service Duidelijkheid over werkzaamheden Nette en duidelijke eind prijs van de gedaane werkzaamheden

Kon direct terecht voor één sevice en APK beurt

Topservice

Echt wederom supergoed geholpen. Koffie staat klaar. Bij alles prima uitleg. Vriendelijk en oprecht.

Goed geholpen, volgens afspraak

Goede service en eerlijk advies

Fijne garage met goed contact, zeer veel vw expertise en meedenkend in oplossingen voor een goede kwaliteit-prijs verhouding

Eerlijk en oprecht

Bij AVS geweest om de olie voor de DSG en mechatronic te verversen. De mannen daar hebben echt verstand van zaken. Heb ook goed advies gekregen van hen betreft onderhoud. Ik kom hier zeker terug!

Snelle service.

De auto had een nieuwe accu nodig. 's Morgens gebeld, de accu was op voorraad en ik kon dezelfde dag nog langs komen om het er in te laten zetten. Klaar terwijl ik wachtte.

Perfect. Niets te klagen

Goede informatie vooraf.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Zoals altijd snel en vakkundig geholpen. Prima garage en zeer klantvriendelijk

Weer top geholpen!

Prima zoals altijd.

Deze garage krijgt van ons een dikke 10.

Wij hebben kort geleden gekozen voor deze garage, na jarenlang klant te zijn geweest bij een officiële merkdealer, omdat naar onze mening deze garage gerund word door zeer vakkundige en technisch hoog gekwalificeerde medewerkers. Wij hebben inmiddels de eerste ervaring opgedaan en ze krijgen van ons dan ook een dikke 10.

Top service

Snel en goed geholpen

Prima geholpen

Prima service en snel geholpen

top

De merk dealer kon mijn storing niet vinden en zij vonden hem snel en loste het diesel probleem op

Top service en vriendelijke personeel

Ik word altijd super snel geholpen met mijn auto. Top auto en super klantvriendelijk! Jullie hebben er een vaste klant bij, toppers!

goede service

goede service

Uitstekende service!

Goede service, probleem aan mijn auto snel verholpen en er wordt meegedacht. Keurig dat ik tussendoor geholpen werd, waar je bij ander een wachtlijst hebt van 2 weken.

Keurig werk geleverd.

Goed overleg voordat er reparaties uitgevoerd werden. Goede kennis en vakmanschap aanwezig. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Goede verzorgde garage

Goed contact wat er moet gebeuren met de auto. Vooraf worden de prijzen al gecommuniceerd dus geen verassingen achteraf

Super tuning geleverd

Ik heb mijn Golf GTE hier laten tuning. Dik tevreden hiermee. Ze leveren bij AVS software van JD engineering. Eén van de top VAG tuners. De tuning is bij AVS iets goedkoper dan bij JD wat ook een voordeel is.

Top bedrijf!

Altijd hele goede ervaring met AVS. Veel kennis en eerlijke prijzen. Zoek niet verder maar ga langs AVS!

Wordt altijd keurig en vriendelijk geholpen.

En een top service, de ene keer wordt mijn auto huis opgehaald en teruggebracht.

Duidelijke taal, snelle service

Eerlijk, plausibel verhaal over de reparatie. Werd snel verholpen met merkbare verbetering.