Altijd paraat voor klant

Helemaal goed, snel, flexibel en goede prijsstijging.

Supergoede dienstverlening.

Vlot, behulpzaam

Goed geholpen

Hebben verstand van volkswagen/audi

Mijn auto hier gebracht voor het reinigen van de motor en schokdempers. Zeer deskundige advies, ze weten echt waar ze het over hebben. Fijn voor de exclusievere auto's!

Weer veilig op weg

Met vooruitzicht op herfstvakantie in de bergen, snelle winterbanden-wissel gedaan bij AVS. Snel en vakkundig. Bedankt, mannen ;-)

Harstikke TOP

Zoals altijd prima en zorgzaam geholpen

In 1 woord perfect.

AVS werd aanbevolen door een Johan van de Veer garage in Puttershoek, aangezien zij gespecialiseerd zijn in VW auto's.

Snelle service

Uitstekend op de juiste manier geholpen

Keurige service. Auto is uitstekend afgeleverd en verkoper André gaf ons veel vertrouwen. Hele prettige ervaring gehad, alles netjes geregeld en op tijd klaar. Goede uitleg over de auto. Kortom, goed keus om hier onze auto aan te schaffen.

Prima service.

Prima service.

Al meerdere auto's gekocht bij AVS. Betaalbare prijzen en goede service. Vaklui die weten waar ze het over hebben.

Goed en netjes geholpen!

Er moest veel aan mijn auto gebeuren en bij AVS hebben ze dit erg fijn en transparant gedaan. De kosten worden keurig besproken en er wordt met je meegedacht!

Erg goed geholpen

Technisch probleem werd vakkundig opgelost

goed en netjes behandeld zoals het hoort

prima ervaring was tevreden

Zeer klantgericht en meedenkend

Wij zochten al enige tijd naar een specifieke auto en dit hadden we aan AVS doorgegeven. Van de week kregen we bericht van AVS dat onze wensauto er was. Gelijk ritje gereden en binnen het uur was de auto gekocht en oude auto ingeruild. We hebben groot vertrouwen in AVS.

Grandioos war een service en snelheid van hulp

ik kreeg toen ik weg wilde rijden van huis Mijn stuur wiel niet rond direct naar de AVS garage gereden met de nodige stuur problemen en bij aankomst kwam er gelijk een monteur naar buiten en er werd zonder meer een reparatie uit gevoerd RESULTAAD binnen de no time kon ik weer vrolijk weg rijden en sturen als nieuw Wat een snelheid en Service bedankt Meneer van de AVS KLASSE !!!

Topservice!

Prima service, spoedhulp toen we met pech zaten een dag voor onze vakantie.

Snel geholpen bij een motorstoring, duidelijke diagnose, uitleg en afspraken voor de reparatie.

Merk onafhankelijke garage waar je goed geholpen wordt, veel kennis aanwezig is, er goed wordt uitgelegd wat er aan de hand is en welke reparatie geadviseerd wordt en gemaakte afspraken worden nagekomen.

gewoon goed en zo hoort het

deze heb ik als heel plezier en klant vriendelijk beleefd.

Super goede service

Super goede en snelle service. En super aardige mensen binnen het bedrijf!

Gewoon zoals het hoort!!

Als één van de vaste klanten kan ik AVS alleen maar aanbevelen en dat heb ik dus al bij vele mensen gedaan die op hun beurt ook goede ervaringen hebben

Goed geholpen

Keurige diagnose

Heel slechte ervaring.

Mijn eerste tevens mijn laatste ervaring met dit bedrijf is een nachtmerrie. Ruin €1600 schade aan een auto die net nog geen halfjaar had gekocht. Tijdens het aanschaf veel toezegging maar eenmaal betaald,geven ze zich niet thuis. Men verwacht dat ik telkens 300 km VV naar hun bedrijf zal rijden voor wat lollige, on professionele praatjes. Men praat maar zonder enige intentie om je helpen. Ook wanneer we niet in de gaten hadden, hebben ons €500 meer laten pinnen dan aanschaf prijs. Deze €500 hebben ze inmiddels terug gestort. Ik zal dit bedrijf NOoit aanbevelen.

Lekker duidelijk

Loop er makelijk binnen en zijn duidelijk met wat ze doen