Goede service ! APK en kleine beurt gedaan. Snelle levering, leenfiets gekregen en ze hebben mijn auto als service nog uitgezogen Volgende keer weer !

Positief meedenkend. Prima service. Adequaat onderhoud.

Staan altijd voor je klaar!

Vakmensen, geen uitdaging te groot. Mooi bedrijf.

Complimenten voor vakwerk en service

Complimenten voor vakwerk overleg meedenken en service zo wil je als klant graag geholpen worden…!!!

Klasse

Goed werk en prima service

Hier kun je met een gerust hart een auto kopen. In mei een hele fijne auto gekocht en afgelopen week is er onder de garantie nog een reparatie uitgevoerd. Ervaringen met dit bedrijf zijn goed, vriendelijk personeel met een uitstekende service.

De DSG specialist

Al diverse keren prima geholpen met DSG problemen, hebben alle kennis en apparatuur in huis.

Top bedrijf

AVS auto's komt zijn afspraken na en zijn zeer vriendelijk.. Vlot en correct geholpen bij het ophalen van mijn nieuwe auto.

Netjes geholpen en proberen rekening te houden met je planning om je auto te brengen

Zeer goed!! En altijd te vreden.

prima geholpen toch

gewoon lekker ontspannen afgehandeld en alles door besproken

Alles gedaan om het onderhoud en apk van onze camper op tijd af te ronden.

Prima no-nonsense bedrijf, levert goed werk

Mijn complimenten uiten over de gedane werkzaamheden en manier waarop u dit afhandelt. Duidelijke uitleg over welke werkzaamheden en waarom. Ook ontvangst en gebruik huurauto allemaal prima in orde. De auto rijd weer als een zonnetje, ook volgens mijn vrouw (die er het meest in rijd).

Goede service, prijs kwaliteit

Op maandag akkoord gegeven voor de auto en vrijdag de auto ophalen, ondanks een paar dingen die er nog aan moesten gebeuren. Dat is wat mij betreft topservice. Goede communicatie en erg vriendelijke mensen.

Leuk bedrijf

Alhoewel 3x terug voor zelfde probleem alles netjes opgelost , achteraf bleek een nieuw onderdeel defect te zijn dus das overmacht Aart bedankt voor de service !

Kundig en vriendelijk

Eerlijk advies en fijne service. Netjes contact tijdens de diagnose en reparatie verloopt volgens afspraak. Ik kon mijn auto 3 weken laten staan ivm vakantie. Op mijn vraag over een inruil optie kreeg ik heel eerlijk antwoord dat ik er niet op vooruit zou gaan tov mijn eigen auto. Dus liever niet verkopen en de klant tevreden houden dan geld verdienen en mij een (mogelijk) slechte ervaring geven. Top service en zeer passende prijs kwaliteit verhouding.

Ondanks een week te vroeg auto gebracht,(mijn fout )toch de tijd genomen/ ingepland om de auto te doen Helemaal toppie!

Naar alle tevredenheid motorstoring opgelost !

Zeer deskundige mensen en goede communicatie met de klant !

Heel fijn

Makkelijk, prettige sfeer, snel en bekwaam.

Goede service en veel kennis

Voor klein onderhoud m'n Leon Cupra langsgebracht. Duidelijke communicatie over bevindingen en kosten om het op te lossen. Bij het ophalen nog extra uitleg gehad over de aanpak en onderdelen die gebruikt zijn. Fijne zaak met veel vakkennis!

Perfecte service

Goede service, prima vakbekwaamheid, mooie garage.

Gewoon een super vriendelijk bedrijf.

Zeer vriendelijk personeel, helpen je goed. Geen vraag is teveel, ze denken echt met je mee. Echt Top.

prima en snel

wordt altijd correct en snel geholpen

Snelle en goede service!

Donkervoortlaan 10

3261NE Oud-beijerland

Over AVS Auto's Oud-Beijerland

Autorijden is genieten! Wij zijn autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland Welkom bij autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland! Wij zijn gespecialiseerd in het onderhoud van en reparaties aan merken als VAG Groep; VW, Audi, Skoda, Seat. BMW, Mercedes, Ford en de PSA-groep; Peugeot, Citroën & Renault. Uiteraard kunt u ook met andere automerken terecht bij AVS Auto's Oud Beijerland. Zowel voor kwalitatief groot- en klein onderhoud, jaarlijkse apk als voor diverse (gecompliceerde) reparaties. Onze werkplaats is voorzien van uitgebreide kennis en kunde. Naast onze kennis en kunde in de werkplaats hebben wij een mooie showroom met een groot aanbod occasions. Dit aanbod occasions is zeer gevarieerd en wordt regelmatig ververst door inkoop van nieuwe occasions. Bent u op zoek naar een occasion, maar vindt u deze niet terug in ons huidig aanbod occasions? Dan kunt u gebruik maken van onze 'occasion zoekopracht', zodat wij uw gewenste occasion helpen vinden. AVS Auto's Oud Beijerland is een allround autobedrijf en úw specialist in autotechniek. Heeft u een camper of caravan en bent u graag verzekerd van goed onderhoud? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres.