Staan altijd klaar als het nodig is!

Goede service voor een goede prijs.

Vakkundig, vriendelijk, persoonlijk, vlot

Prima service. Aanrader.

Goede en snelle service

Goede service, denken mee en handelen snel

Snel, eerlijk en goed prijs

Ze lichten je in wat er moet gebeuren, overleggen indien nodig en doen wat er gebeuren moet. Qua prijs betaal je niet de hoofdprijs maar een goede prijs voor goed werk wat geleverd wordt.

Zeer enthousiaste en kundige autospecialisten

Altijd op zeer korte termijn plek. Auto gekocht bij AVS en rijd geweldig! Hier hebben ze echt verstand van auto’s! Onderhoud altijd goed gedaan en dat allemaal voor een zeer eerlijke prijs!

Top bedrijf vriendelijke mensen weten waar ze over praten

Beveel deze garage 100% aan

Goede uitleg , mensen met passie

Betrouwbaar en duidelijk

Komen afspraken na en doen er alles aan om de klant met een tevreden gevoel de zaak te verlaten.

Komen de afspraken na en geven een eerlijk oordeel over de auto.

Alleen de leenfiets kan wel een opfris beurt gebruiken.

Deskundige garagebedrijf

Zeer kundige en klantvriendelijke garagebedrijf. ik kan het iedereen aanbevelen.

Zeer deskundig en betrouwbaar

Fijn geholpen aan een eerste auto voor mijn dochter. Keurig afgeleverd. Hier kan ze gewoon zelf naar toe mocht er iets aan de hand zijn, zonder zich ongemakkelijk te voelen als meisje alleen. ( zoals in veel garage’s wel het geval is). Ze weten daar waar ze het over hebben, deskundig én betrouwbaar, top!👍🏼

Netjes behandeld

Keurige werkvloer, fijne communicatie en eerlijk advies!

Goed en kundig geholpen met chiptuning

Snel een afspraak kunnen maken en kundig geholpen. Tevens nog additionele werkzaamheden uitgevoerd zonder meerkosten. Vanwege de doorlooptijd van de reparatie, een leenauto meegekregen om boodschappen te halen. Helemaal top!

Super tevreden top service heel klantvriendelijk.

Alles word heel duidelijk uitgelegd over de werkzaamheden aan je auto, de kosten en de mogelijkheden worden met je besproken wat er aan de auto moet gebeuren.

Goede service en kennis van zaken.

Goede service en kennis van zaken.

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf Er wordt de tijd voor je genomen en afspraken worden nagekomen Gewoon een aanrader

Afspraak maken ging soepel. Bij de afspraak werd ik vriendelijk ontvangen. De auto reed na afloop weer als een zonnetje.

de auto rijdt weer bijna als nieuw

Top service

Pas auto gekocht bij dit bedrijf, auto was zeer netjes en zag eruit zoals beschreven, helaas binnen paar dagen accu dood en even gebeld met avs, kon langs komen en kreeg netjes een nieuwe accu. Vandaag een tuning laten doen bij avs, alles goed geaan, na een test rit werd er een bonk geconstateerd en bleek een stabilisatiestangetje te zijn, word volgende week netjes opgelost door aart, kan niet anders zeggen super service en zeker een aanrader. Avs autoos

Het is gewoon een goeie zaak

Ik ben al een tijd klant bij AVS In al die jaren heb ik altijd een superservice ervaren Dus voor mij is er geen keuze: DIT is DE zaak.

Super!

Snelle en goede service, vriendelijk personeel en kwaliteit prijs verhouding zeker aan te raden!

goede geholpen

Afspraken zijn nagekomen

Een zeer vakkundig en betrouwbare garage

Dit is vanaf nu mijn standaard garage vak mensen.

ongelofelijk goed

hulpvaardig, sociaal , vakmanschap

Knerpende deuren slechte ruitenwissers, kortom mijn auto had te lang stil gestaan in weer en wind. Even langs AVS en gelijk geholpen voor een schappelijke prijs I