Top!!

AVS is vriendelijk, correct en luisterd goed naar je als je een probleem of vraag hebt. Ze doen echt hun best direct te helpen al hebben ze weinig tijd. Ga zo door!!!!!

Prima service!

Perfect....beurt gehad engewassen auto terug.

Persoonlijke behandeling

Vriendelijke ontvangst, deskundig, meedenkend en oplossing gericht

Betrouwbaar en beschikbaar

Al 17 jaar mijn vaste dealer. Dat zegt genoeg.

We gaan vanavond oo vakantie,en bij de laatste keuring bij AVS werd aangegeven dat de voorbanden,jog wel even mee konden,maar mer een lange trio toch echt werd aangeraden om te vervangen, dus even gebeld voor een afspraak, wellicht kon her in verband met drukte even duren,maar zodra we de auto brachten werd hij gelijk naar binnen gereden,binnen een uur waren we klaar. Fijne,eerlijke mensen!

Fijn bedrijf.

Goede service, veel kennis en vriendelijke mensen.

Ondanks de drukte bij hun, altijd tijd om een klein dingetje tussendoor op te lossen. Daarnaast hebben ze gewoon veel kennis en kunde in huis en staat de klant nog centraal.

Uitstekende vriendelijke service

Erg mooi showroom en goede koffie. Goed geholpen met het maken van de juiste keuze en fijn persoonlijke contact met alle medewerkers. Er wordt alle tijd genomen en men is niet opdringerig en erg ervaren. Ik zou mijn volgende auto hier zeker weer kopen.

Vriendelijke VAG experts

Vriendelijke mensen met verstand van auto’s, VAG en vast ook andere merken :) Denken goed mee en weten duidelijk waar ze het over hebben. Wat mij betreft een aanrader!

Ben vakkundig en goed geholpen , vriendelijke personeel.

Betrouwbaar en servicegericht autobedrijf

Heel blij met mijn Volkswagen Golf van AVS's auto's. Je wilt graag dat je het gevoel hebt dat je een eerlijk verhaal krijgt en dat je niet wordt teleurgesteld. Andre van AVS is recht door zee en geeft uitstekende service af. Zelf waren mij met de proefrit enkele kleinigheiden (maar ok, ik ben een vrouw) niet opgevallen maar voor de oplevering van de auto waren deze al opgelost door AVS - heel erg fijn. Ik raad het dan ook zeker aan om met AVS in zee te gaan (voor onderhoud danwel de aanschaf van een auto).

Top zoals altijd

Altijd tevreden

Uitmuntend

Kom al jaren bij dit fantastische bedrijf! Dit is een garage zoals hij bedoeld is....Kennis van zaken en openheid en transparantie staan hier voorop. Tel er de gastvrijheid en service er bij op en je hoeft niet verder te zoeken voor het onderhoud van je geliefde bolide.

Super goede service

Grote reparatie aan mijn auto. Netjes gerepareerd en problemen verholpen. Vriendelijke mensen en goede service!!

Goede duidelijke communicatie! Ik kom zeker terug voor onderhoud / apk

Perfecte garage

Wordt vriendelijk te woord gestaan. Goede service.

Deskundig bedrijf en vriendelijke service

Dit mooie bedrijf denkt mee met de klant!

Na een doorverwijzing van JD engineering bij AVS terechtgekomen. Wat een eenvoudige ingreep leek bij 4.0 TFSI toch wat tegenvallers gehad wat echter prima opgepakt en opgelost is door Gerard, André en Aart. Ze geven niet op om het probleem te vinden en op te lossen en rekenen je dan ook niet alles aan. Bijzonder prettig geholpen op professionele en doelgerichte wijze. Nogmaals bedankt en kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen!

Onjuiste diagnose

74 euro mogen betalen voor nog geen 30 min werk + hierbij verkeerde diagnose Olie pijl zou gecontroleerd zijn echter blijkt deze totaal fout te zijn, motor storing zou zijn herstart echter niet gebeurd waarbij geadviseerd werd reparatie te doen twv 1000 euro. Naar andere garage gegaan fout storing na restart oplost

Ik heb geen verstand van technische zaken, maar een gied gevoel bij dit bedrijf!

Ondanks grote drukte maakte AVS. tijd voor me vrij

Ik had een ernstige storing in mijn Audi, helaas niet door mijzelf te repareren. Ondanks de grote drukte hebben ze mijn auto hersteld. Niks dan goeds over dit bedrijf.

vakmanschap en service

Geplande APK en onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd alsmede een systeemstoring uitgelezen en hersteld. Vriendelijke werknemers met vakmans kennis.

Goed.

Gewoon goed.

Donkervoortlaan 10

3261NE Oud-beijerland

Over AVS Auto's Oud-Beijerland

Autorijden is genieten! Wij zijn autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland Welkom bij autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland! Wij zijn gespecialiseerd in het onderhoud van en reparaties aan merken als VAG Groep; VW, Audi, Skoda, Seat. BMW, Mercedes, Ford en de PSA-groep; Peugeot, Citroën & Renault. Uiteraard kunt u ook met andere automerken terecht bij AVS Auto's Oud Beijerland. Zowel voor kwalitatief groot- en klein onderhoud, jaarlijkse apk als voor diverse (gecompliceerde) reparaties. Onze werkplaats is voorzien van uitgebreide kennis en kunde. Naast onze kennis en kunde in de werkplaats hebben wij een mooie showroom met een groot aanbod occasions. Dit aanbod occasions is zeer gevarieerd en wordt regelmatig ververst door inkoop van nieuwe occasions. Bent u op zoek naar een occasion, maar vindt u deze niet terug in ons huidig aanbod occasions? Dan kunt u gebruik maken van onze 'occasion zoekopracht', zodat wij uw gewenste occasion helpen vinden. AVS Auto's Oud Beijerland is een allround autobedrijf en úw specialist in autotechniek. Heeft u een camper of caravan en bent u graag verzekerd van goed onderhoud? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres.