Wordt vriendelijk te woord gestaan. Goede service.

Deskundig bedrijf en vriendelijke service

Dit mooie bedrijf denkt mee met de klant!

Na een doorverwijzing van JD engineering bij AVS terechtgekomen. Wat een eenvoudige ingreep leek bij 4.0 TFSI toch wat tegenvallers gehad wat echter prima opgepakt en opgelost is door Gerard, André en Aart. Ze geven niet op om het probleem te vinden en op te lossen en rekenen je dan ook niet alles aan. Bijzonder prettig geholpen op professionele en doelgerichte wijze. Nogmaals bedankt en kan niet anders dan dit bedrijf aanbevelen!

Onjuiste diagnose

74 euro mogen betalen voor nog geen 30 min werk + hierbij verkeerde diagnose Olie pijl zou gecontroleerd zijn echter blijkt deze totaal fout te zijn, motor storing zou zijn herstart echter niet gebeurd waarbij geadviseerd werd reparatie te doen twv 1000 euro. Naar andere garage gegaan fout storing na restart oplost

Ik heb geen verstand van technische zaken, maar een gied gevoel bij dit bedrijf!

Ondanks grote drukte maakte AVS. tijd voor me vrij

Ik had een ernstige storing in mijn Audi, helaas niet door mijzelf te repareren. Ondanks de grote drukte hebben ze mijn auto hersteld. Niks dan goeds over dit bedrijf.

vakmanschap en service

Geplande APK en onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd alsmede een systeemstoring uitgelezen en hersteld. Vriendelijke werknemers met vakmans kennis.

Goed.

Gewoon goed.

Perfecte service en een eerlijke prijs

Perfecte service en een eerlijke prijs

Enorm service gericht.

Een garage waar je echt goed geholpen wordt, met heel aardige en kundige mensen. Kort gezegd enorm klant vriendelijk.

Vakkundig

Juiste uitleg over de werkzaamheden vooraf en achteraf.

Bedankt voor de snelle service

Voor het eerst een afspraak vergeten en met de auto een dag later naar de werkplaats. Ondanks de drukte is het toch gelukt om die dag de nodige werkzaamheden te verrichten. Heel blij mee.

Na juiste diagnose, afspraak gemaakt. Reparatie snel uitgevoerd.

Zoals altijd een positieve en servicegerichte ervaring.

Ze proberen altijd met je mee te denken en voor de klant zo optimaal mogelijk te handelen. Je wordt serieus genomen als persoon en voelt je geen nummer.

Fijne en goede service

Werken correct

Fijne garage, de eigenaren denken met je mee.

Fijne garage, De eigenaren denken met je mee.

fantastisch

goed en direct geholpen

De beste serice!

Komen er al jaren zowel zakelijk als privé. Eerlijk advies, vriendelijk en deskundig personeel. Top en goede prijs verhouding. Gewoon een eerlijk bedrijf met vakkundige mensen.

Vriendelijke, snel, vakkundig m.i.!!!

Zie boven!

Super fijne service

Goede ontvangst , goede service goed contact en goede prijs

Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van de gang van zaken en afspraken waren duidelijk.

Tot op heden helemaal Top!!

Ben hier terecht gekomen door de vorige eigenaar van de auto.. Tot nu een hele vriendelijke en zeer bekwame garage. Heel eerlijk in wat ze voor je doen en laten alles netjes zien wat er is of moet gebeuren net de auto.. Zeer professioneel en een hele nette garage..

Top bedriijf

Goede service, kennis van zaken en persoonlijke benadering.

Bedrijfsgegevens

Donkervoortlaan 22

3261NE Oud-beijerland

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.