Top, netjes en vlot geholpen!

Motor heeft beurt gehad voor een normale nette prijs.

Gewoon goede service

Zoals bij de laatste beurt aangegeven moest aan mijn motor de balhoofdlagers vervangen worden. Er werd een prijsschatting gemaakt en de motor was binnen 24 uur, onder de geschatte prijs helemaal klaar. Gewoon goede service waar je als motorrijder blij van word!

perfect

kleine beurt .... volgens afspraak erop kunnen wachten ........ vriendelijk geholpen

Helemaal prima

Denken goed mee, leggen goed uit en komen niet met onzin.

Blij met het vriendelijke personeel van MCW

Het personeel neemt altijd ruim de tijd voor me, is vriendelijk en deskundig. Het is de voornaamste reden dat ik hier mijn motor kocht en in onderhoud heb, ondanks dat ik er verder voor moet rijden.

Meer dan uitstekend

Kort achter elkaar de motor van mijn vrouw en mijn eigen motor naar MCW gebracht voor een beurt. In beide gevallen kreeg ik een huurmotor mee waarvoor NUL euro berekend werd. Perfecte service en perfect personeel.

Je wordt uitstekend en met kennis van zaken op een uiterst klantvriendelijke wijze geholpen.

De afgelopen maanden mooi spuitwerk geleverd voor mijn Harley, onderhoud uitgevoerd en na een probleem met de accu onderweg de motor opgehaald. Alles wat er met de motor moet gebeuren wordt duidelijk tevoren gecommuniceerd en van een heldere eerlijke offerte voorzien. Tussentijds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.

Best in the west

Ik kom al jaren bij mcw, maar als je dik te vreden bent, vergeet je vaak een review achter te laten. Ik heb hier 3 motoren gekocht, 3 motoren verkocht, altijd mijn onderhoud laten doen en veel accessoires gekocht en laten installeren. Ik ben altijd super geholpen en alles is altijd naar dikke te vredenheid verlopen. Dus team mcw chapeau, ga zo door, ik blijf zoziezo altijd terug komen. Groeten.. Daniel Smits

Waar je ook voor komt, altijd topservice!

Of ik nu een nieuwe motor kom kopen, een busje olie of een paar handschoenen... er wordt met je meegedacht; je wordt zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Een niet te grote zaak met persoonlijke service en de koffie staat altijd klaar!

Weinig klantvriendelijkheid

Ik kom met mijn zoontje van 4 jaar om informatie te vragen over een mini crosser. Op zich prima informatie gegeven. Maar als die kleine dan even op een motor wil zitten, en ik er op let dat dat netjes gebeurt, wordt er gevraagd of ik dat toch maar niet wil doen ivm een klanten motor. In dat geval snap ik dat heel goed. Alleen heel vreemd dat er dan nog wel gewoon het prijskaartje aan hangt ipv ‘verkocht’. Kortom niet vriendelijk voor de kleine jongen en dus ook niet voor mij

Super!

Wat een leuk en eerlijk bedrijf! Binnen gekomen met heel veel vragen weg gegaan met veel info en een super MT09

Mag ik een podium voor deze mensen

Wat een fijn bedrijf Goede service, snel geholpen tijdens een bakkie koffie . Toppie

Topservice

Probleem: vanuit Brabant met m'n Yamaha in het Westland voor een verjaardag. Slot vergeten. Risico ivm verzekering. Goedkoopste ART4 slot is voor die paar uurtjes toch wel kostbaar. Begrip: Neem maar mee en gooi vanavond maar in de brievenbus.. Adres of borg? Nee, hoor. Dat komt wel goed. Gaf mij een warm gevoel. Dank voor vertrouwen en service. "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten."

Prima geholpen.

Prima geholpen, onderdeel snel in huis. Gelijk een afspraak kunnen maken zelfde week en ik kon op de klus wachten.

Lijkt mij een goed bedrijf

Leuke mensen ben er goed geholpen

Kundig, duidelijk en persoonlijk

Voor een onderhoudsbeurt geweest, netjes overleg over extra werkzaamheden. Daarnaast uitgebreide uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden plus advies. Dank!!

Zoals altijd alles prima geregeld . Ik had nu een kleine beurt laten doen en was binnen een paar uur gedaan gewoon goed onderhoud en geen extra poespas.

top

Goede service leuke mensen denken mee en zorgen dat je veilig kan rijden

Zeer tevreden.

Uitstekende service en komt de gemaakte afspraken na.

Uitstekend onderhoud

Zoals verwacht weer dik in orde. Onderhoud uitgevoerd zoals besproken en volgens plan!

Vriendelijk, snel en professioneel

Vriendelijk geholpen, prima mogelijkheid om te werken terwijl je wacht op de service beurt. Goede koffie.

Deskundig en prima geholpen door het hele team.

Kom al jaren bij Sjon met mijn motor. Altijd een warm onthaal en wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

Goed en professioneel geholpen

Prettige sfeer en prima personeel. Hier breng ik voortaan mijn motor voor onderhoud.

Geweldig!

Vriendelijk personeel. Flexibel en meedenkend. Goede, snelle service. Bereikbaarheid via de mail is rap en efficiënt. Al met al een fijne zaak om langs te gaan.

Frustrerend...

Slechte ervaring i.v.m. reparatie keerringen van voorvorkpoten.