Prima geholpen.

Prima geholpen, onderdeel snel in huis. Gelijk een afspraak kunnen maken zelfde week en ik kon op de klus wachten.

Lijkt mij een goed bedrijf

Leuke mensen ben er goed geholpen

Kundig, duidelijk en persoonlijk

Voor een onderhoudsbeurt geweest, netjes overleg over extra werkzaamheden. Daarnaast uitgebreide uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden plus advies. Dank!!

Zoals altijd alles prima geregeld . Ik had nu een kleine beurt laten doen en was binnen een paar uur gedaan gewoon goed onderhoud en geen extra poespas.

top

Goede service leuke mensen denken mee en zorgen dat je veilig kan rijden

Zeer tevreden.

Uitstekende service en komt de gemaakte afspraken na.

Uitstekend onderhoud

Zoals verwacht weer dik in orde. Onderhoud uitgevoerd zoals besproken en volgens plan!

Vriendelijk, snel en professioneel

Vriendelijk geholpen, prima mogelijkheid om te werken terwijl je wacht op de service beurt. Goede koffie.

Deskundig en prima geholpen door het hele team.

Kom al jaren bij Sjon met mijn motor. Altijd een warm onthaal en wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

Goed en professioneel geholpen

Prettige sfeer en prima personeel. Hier breng ik voortaan mijn motor voor onderhoud.

Geweldig!

Vriendelijk personeel. Flexibel en meedenkend. Goede, snelle service. Bereikbaarheid via de mail is rap en efficiënt. Al met al een fijne zaak om langs te gaan.

Frustrerend...

Slechte ervaring i.v.m. reparatie keerringen van voorvorkpoten.

Slecht

kort geleden motor gekocht ja meneer u kunt er een jaar probleemloos me rijden grote beurt alles gehad 2 maanden nu verder halve motorblok moet vervangen worden rond de 2500euro schade.... dat word eerder 1 jaar in de schuur inplaats van rijden mail je ze om antwoord te halen krijg je als antwoord niet ons probleem bedankt MCW....ik raad aan andere dealer opzoeken keuze genoeg

Eerlijk , Duidelijk, goede antwoorden op alle vragen

Zag een schitterende Yamaha XV950 Yard Built Custom bij MCW staan. Proefrit afgesproken, mocht zo lang rijden als ik wilde. Bij terugkomst lang gesprek gehad met Jhon waar ik op alle vragen eerlijke en duidelijke antwoorden kreeg. Redelijke inruilprijs werd geboden. Heb toen besloten hier mijn 4e nieuwe motor, een cruiser dit keer, te kopen. Begin Mei 2020 geleverd, alles spik-en-span, ontbrekende kleine dingetjes werden meteen opgelost. Rij nu 1 maand op deze "bomber", die als showmodel bij MCW heeft gestaan. Krijg van alle kanten complimenten, van kenners en leken !! Eerste 1000 km beurt bij MCW uitgevoerd, alles prima geregeld. MCW maakt zijn "Jhonv.d.Form-garantie" gewoon waar. Ben zeer blij met deze nieuwe "bike"...

Geweldig zaak

Ik had eerst een Yamaha mt-09 aangeschaft. Nu Heb ik een tracer bij deze winkel gekocht . Goed en fijn geholpen . Een échte aanrader voor de liefhebbers.

prima ervaring, wederom

prima ervaring wederom

Hier mijn yamaha mt 03 2020 gekocht, top begeleid en uitleg gekregen.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een motor ging kopen. Alles is mij duidelijk en goed uitgelegd door Sjon. Top service en kwaliteit hulp.

Uitstekende vakmensen, met prima service

Ik word altijd goed geholpen en wanneer de machine gerepareerd is, voel je na afloop heel goed waarom je bent langs geweest. Niks te klagen dus ......

Super service en vakmanschap!

M'n motor werd opgehaald en teruggebracht voor een winterbeurt. Werd voor het transport en tijdens de onderhoudsbeurt goed op de hoogte gehouden. Een extra service was het poetsen van de motor. Zo kon hij netjes de winterstalling in.

Helemaal top, goede service en vriendelijk deskundig personeel

Geen verdere omschrijving. Volkomen tevreden

Top motorzaak waar ze je altijd perfect helpen.

Een hele nette Yamaha dealer, met de nieuwste modellen en een mooie ruime kleding afdeling, met voor ieder wat wils. Het motorfiets onderhoud wordt precies zo uitgevoerd als gewenst, met altijd een perfecte motorfiets!

Is goed.

Alle mogelijkheden worden bekeken en gecommuniceerd. Altijd goede uitleg en oplossing.

Dik & dk tevreden!!

In 2018 een scooter telefonisch gekocht. Goede prijs, hele goede service & het onderhoud is kwalitatief hoog. Afspraken worden goed nagekomen, dus al met al zorgeloos scooter rijden. Buitengewoon fijn bedrijf met een SUPER haal & breng service!!!!

Zeer betrokken en behulpzaam

Zeer betrouwbare dealer waar klantgerichtheid hoog in het vaandel staat!

een hele fijne motorzaak waar je met een goed gevoel weg gaat. Heel te vrede met mijn yamaha MT-09

prima personeel en vriendelijk en nemen de tijd voor je .