Hele fijne en duidelijke instructeur.

Meneer is heel rustig en legt alles heel fijn uit. Zo begrijp je de auto en het autorijden. Ik had verwacht dat er enig haast achter zit, maar dat is totaal niet waar. Een examen afraffelen laat hij niet gebeuren. Ik ben in 1x geslaagd!

Fijne en rustige rij instructeur

Fijne lessen gehad.

Fantastisch!

Ik heb mijn rijbewijs gehaald bij Barney, super vriendelijke en ervaren instructeur! Helpt je goed met alles wat je lastig vind en heeft een rustige aanpak. Al met al fantastisch!

Lesgeven op maat

Voorheen heb ik bij een andere instructeur gezeten, maar dat klikte niet. Toen koos ik ervoor om te wisselen van rijschool en dat was een hele goede keuze! Ik kwam bij Barney en hij heeft me vanaf het begin tot het einde heel goed begeleid, geholpen waar nodig en mij het vertrouwen gegeven dat het me zou lukken om in 1 keer mijn examen te halen. Hij weet precies wanneer je er klaar voor bent om examen te doen en pland in overleg met jou een examen in, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Heel persoonlijk

Fijne en duidelijke lessen!!

Meer dan tevreden met mijn keuze voor barney!

Barney heeft ervoor kunnen zorgen dat ik in 1 keer heb kunnen slagen. Hij komt met de goede tips en tricks om jezelf te laten groeien in het autorijden!

Aanrader !

Barney heeft veel geduld, goeie adviezen , ziet wat je nodig hebt en denkt met je mee. Tijdens de lessen veel inspraak in wat je graag extra zou oefenen. Echt een aanrader !

Veel aan gehad!

Ik heb een erg fijne ervaring gehad, rijschool Barney is erg persoonlijk en rustig. Neemt de tijd om dingen uit te leggen en doet dit ook goed en duidelijk. Heb fijne lessen gehad en zou deze rijschool aanraden!

Erg persoonlijke en goede begeleiding!

Een super goede ervaring door de geduldige aanpak!

In één keer geslaagd, Woehoee!

Bij Barney heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald. Hij is rustig en helpt je bij jouw persoonlijke verbeterpunten. Ook stelt hij je op je gemak bij de rijlessen en het examen. Rijschool Barney is een goede aanrader!

Goede rijlessen waarin je niet alleen leert autorijden.

Mijn ervaring mij Rijschool Barney is erg positief. De rijlessen waren goed en fijn. Er werd bewust gekeken naar aandachtspunten en mogelijkheden geboden om hier mee aan de slag te gaan. Daarnaast voelde ik me op het laatst zeker genoeg om het praktijkexamen te rijden.

Veilig en fijn je rijbewijs halen

Rijschool Barney zorgt ervoor dat je met een veilig gevoel de weg op kan. Kijkt naar wat je persoonlijk nodig hebt om dit te bereiken. Geen druk, maar ondersteunde tips om een betere bestuurder te worden. Als je een goede bestuurder wilt worden om later veilig de weg op te gaan, kies dan zeker voor rijschool Barney!

duidelijke uitleg en een hele gezellige instructeur

barney luistert echt naar je en legt duidelijk uit, hij herhaalt vaak en zorgt dat je goed geïnformeerd ben voor je theorie en praktijkexamens.

Prettige rijlessen met een rustige instructeur

De rijlessen waren op een fijne manier opgebouwd, er was goede begeleiding en de instructeur was rustig, wat zorgde voor prettige rijlessen.

Goede reisinstructeur. Aanrader.

Barney is een uitstekende rij instructeur. Hij is geduldig, luistert goed en legt goed uit. Ik voelde me op mijn gemak bij hem. Als ik iets moeilijk vond, dan legde hij het nog eens extra uit en mocht ik dat onderdeel extra oefenen.

Super fijne lessen !

Duidelijk lessen, je kan altijd aangeven wat je moeilijk vind en wat je graag nog wilt oefenen.

De lessen waren fijn en goede begeleiding.

Tijdens de lessen had je genoeg momenten om eigen inbreng te geven in de lessen. En persoonlijke begeleiding en met heel veel voorbeelden.

Leuk, leerzaam en fijne begeleiding.

Je krijgt er leerzame tips die erg zinvol zijn. De rij-instructeur past zich aan precies aan jou behoeften. Hij stelt je ook erg op je gemak en maakt een gezellig praatje.

Barney heeft heel veel geduld en expertise waardoor het halen van je rijbewijs een stuk makkelijker wordt! De rijlessen zelf waren erg informatief, maar ook gezellig. Ook was er ruimte voor eigeninbreng in de lessen, zodat je echt kan oefenen wat je zelf wilt. Ik zelf ben in 1 keer geslaagd!

Barney helpt je op een goede en fijne manier naar je rijbewijs toe.

Barney neemt de tijd voor je. Hij is altijd goed bereikbaar. Hij geeft goede tips en leert je rijden op een goede manier.

Goede rijlessen en begeleiding !

Toprijschool

Goede, rustige en behulpzame instructeur.

Echt top! Gezellig, goede lessen en in een keer geslaagd!

Gezellige lessen. Barney wil je echt helpen en de lessen zijn altijd leerzaam!

Lange maar goeie tijd

Barney heeft mij goed geholpen om me goed te laten plannen en niet al te nerveus te worden tijdens het rijden. Hierdoor ben ik goed er doorgekomen en heb me rijbewijs makkelijk gehaald.

Erg tevreden

Erg fijne rij instructeur, blijft in elke situatie rustig wat heel fijn als leerling zijnde.