Erg tevreden

Erg fijne rij instructeur, blijft in elke situatie rustig wat heel fijn als leerling zijnde.

Super!

Naast dat ik in 1 keer ben geslaagd, super begeleiding en geduld ;)

Super fijn!

Super fijne rij instructeur, hij plant alles goed hij heeft alles onder controle en hij is goed in rijles geven. Daarnaast is het ook een fijne sfeer in de auto.

Fijne persoonlijke lessen

Er word goed gekeken naar wat je nodig hebt om te slagen en wat eigen verbeterpunten zijn.

Heel leerzaam. Fijne uitleg over de auto en als je iets niet goed kan zorgt hij dat je het de zelfde dag dat je het wel goed kan.

Fijne instructeur!

Dankzij de aanbevolen extra lessen geslaagd! Goede voorbereiding op het examen

goede begeleiding

vanaf begin tot einde van de rijlessen goede communicatie en begeleiding. ook de proeflessen heb ik veel van geleerd!

Fijne rijlessen!

Prettige rijlessen en in 1x geslaagd..

super!

Hele geduldige instructeur die mij goed begeleidde op een goed tempo. Hij geeft opbouwende kritiek waar ik veel van heb mogen leren!

Veel ondersteuning, waardoor de rijles een fijne ervaring wordt.

Er werd veel ondersteuning gegeven. Alles werd positief bekeken. Zolang je de rijlessen op tijd wilt plannen, heb je altijd wel een fijn plekje. Barney denkt mee en past het gene toe wat het beste bij de leerling past.

Mijn zelfvertrouwen in het rijden heeft mij het meest geholpen

Barney is mijn 2e rijschool. Nadat ik 6 verschillende instructeurs heb gehad en 4 praktijkexamens, ben ik bij Barney begonnen. Hij hielp me vlot en straalt rust uit en geeft altijd verbeterpunten.

super fijne en leerzame rijschool

Goede rijschool! Legt rustig uit en geeft je de tijd.

Fijne rijlessen en goede begeleiding

Ik ben zeer tevreden over de rijlessen die ik heb gehad. De goede uitleg en veel persoonlijke aandacht heeft er toe geleid dat ik in 1 keer mijn rijbewijs heb kunnen halen

Barney is een hele goede instructeur en neemt echt de tijd om zijn kandidaten klaar te maken voor het praktijkexamen. Top lessen gehad! Bedankt!

Barney is een aardige instructeur en geeft prima les!

Barney legde alles goed uit tijdens de lessen en heeft mij erg geholpen met het onder de knie krijgen van het autorijden.

Een relaxt en productief proces.

Een fijne rijinstructeur die duidelijk uitlegt en je op een stimulerende manier ready maakt voor het praktijk examen.

Goede instructeur, rustig, vakkundig

Ondanks het feit dat ik niet goed Nederlands spreek, neemt Barney de tijd om alles goed uit te leggen.

fijne en duidelijke lessen

Fijne lessen gehad bij rijschool Barney, duidelijk en aangepast op mijn tempo.

Hele fijne rijinstructeur

Waar je goed het auto rijden van kan leren

Geduldige en prettige rij instructeur

Vrolijke en geduldige rij instructeur die goed kan bepalen wat de leerling nodig heeft.

prima lessen, goede tips en altijd duidelijk

Barney is een goede instructeur, zorgt ervoor dat je leert van je fouten en dat je oplettend blijft tijdens het autorijden.

Prima rijschool!

Ik heb het als fijne lessen ervaren waarin ik veel heb mogen leren. Daarbij heb ik mijn praktijk examen met vertrouwen gereden.

Super rijschool!

Een super rijschool! Barney heeft veel geduld en is altijd positief! Als je iets fout doet evalueer je de situatie, zodat je dit de volgende keer beter kan doen. Op deze manier houd je hier geen slecht gevoel aan over. De rijlessen waren altijd gezellig en op de dag van het praktijkexamen weet Barney precies wat hij moest doen en zeggen om je vertrouwen te geven. Daarnaast gaat de communicatie over lessen en examens super soepel, erg fijn! Na het behalen van mijn rijbewijs voel ik mezelf zelfverzekerd achter het stuur als beginnend bestuurder.

Leuke, leerzame lessen

Ik ben heel blij met de lessen van barney! Hij legt alles goed en rustig uit en neemt de tijd. Ik ben natuurlijk super blij met m’n rijbewijs en ben blij dat ik voor de rijschool barney heb gekozen!

Hele aardige man die alles goed geregeld heeft

Is een hele rustige man die alles goed uitlegt. Ben zeer te spreken over deze rijschool