• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei 2018 een Audi A4 gekocht bij De Bruyn. Na ruim een jaar, kan ik de balans opmaken in de vorm van een review.\r\nIk kende het bedrijf niet en ben afgegaan de recensies. De Bruyn gaf een faire inruilprijs voor mijn wagen en al snel hadden we overeenstemming.\r\nDe Audi is perfect en werd in prima staat afgeleverd. Alle afgesproken zaken waren uitgevoerd (poetsen, lak bijwerken, nwe voorbanden, klein onderhoud, etc). Tot op heden (20K kilometer) geen problemen en ook bij de VAG garage hebben ze geen onregelmatigheden geconstateerd.\r\n\r\nIk ben dus zeer tevreden over de aanschaf van mijn gebruikte Audi A4 bij De Bruyn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Twente interesse getoond in een citroen C4 Picasso . Zowel telefonisch als persoonlijk een heel plezierig contact gehad met Han. Eerlijke voorlichting gekregen en kreeg aangeboden dat deze auto geheel vrijblijvend kon worden gereserveerd. Proefrit gemaakt en de aankoop is tot volle tevredenheid afgewikkeld en alle afspraken zijn correct nagekomen. Dit adres kan ik volmondig bij iedereen aanbevelen. TOP !!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een topservice . Bijna twee jaar geleden een VW tiguan gekocht. Auto bij ander bedrijf in onderhoud. Nu een klein probleem welke onvindbaar was. Ik mocht de auto bij de bruijn achterlaten . Gratis vervangend vervoer en ze doen er alles aan het probleem\r\nTe verhelpen . Vandaag auto opgehaald en hoefde ook niks te betalen. Volgende auto zeker weer bij dit bedrijf !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maand geleden audi a3 gekocht. Nette mensen geholpen door Marco met goed uitleg en veel vertrouwen en zonder enige haast tot de laatst geholpen. Was prettig daar auto kopen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind Augustus 2018 een 308 SW gekocht. Na een maand bleek de Arico niet meer te werken. Afspraak gemaakt en een leenauto stond klaar. De condensor bleek kapot en er werd heel veel moeite gedaan om alles zo snel mogelijk weer in orde te maken. Ook werd er rekening gehouden met het feit dat ik van ver moest komen. Alles werd keurig onder de Bovag garantie vervangen. Zelfs mijn banden achter die beide langzaam leegliepen door spijkers erin, werden GRATIS gerepareerd. Echt een TOP bedrijf die hun afspraken TOP nakomen. De keuze om helemaal vanuit Sittard (210 km) naar Wormerveer te rijden om een auto te kopen, is zeker de moeite waard geweest.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Astra gekocht. Vriendelijke mensen! Na een maand problemen met de bobine netjes opgelost kan reparatie uitvoeren kosten worden vergoed!! Super service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel goed geholpen bij aankoop andere auto.\r\nDeskundig advies en service is prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren een 3 jaar oude occasion gekocht bij dit bedrijf. Prettig geholpen, goede uitleg over de werking van alle opties, een uur proef kunnen rijden zodat je ook echt alles uit kunt proberen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meerdere malen een auto gekocht en telkens naar tevredenheid.\r\nGoede service, onderhoud en de juiste prijs kwaliteit verhouding.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden Skoda Octavia gekocht. Erg tevreden over elk vorm van service. Heel klantvriendelijk en meedenkend. Zeker een aanrader voor degene die een auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag mijn\"nieuw tweedehandsje\" opgehaald. Deze stond al blinkend op me te wachten. Han de verkoper is zeer professioneel en neemt de tijd voor zijn klanten. Heel prettig om hier zaken te doen. Bedankt voor de prima afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar bedrijf zeker een aanrader , wij zijn zeer tevreden over onze aankoop , en in de toekomst zullen we zeker weer langs gaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf, ben zeer tevreden over de aankoop van mijn mini cooper. Keurig bedrijf, auto’s staan in de showroom alsof ze nieuw zijn. De mini stond keurig klaar, gepoetst en gecleanerd. Auto was tiptop in orde. Vooraf wordt aangegeven dat de auto helemaal nagekeken wordt en als er wat vervangen moet worden wordt dat gedaan. Zo zijn er bij mijn mini 2 nieuwe banden onder gekomen en kreeg ik een nieuwe reserve sleutel netjes thuis gestuurd. De verkoper (sorry ben even je naam vergeten) was zeer prettig vriendelijk. Al met al raad ik dit bedrijf zeer zeker aan, mocht ik weer op zoek zijn naar een andere auto (ooit) dan kijk ik eerst op de website van de bruijn auto’s. Het was de rit vanuit Groningen meer dan waard. \r\nMet vriendelijke groet\r\nAnneke Venema

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb laatst een auto gekocht en ik was meteen onder indruk van de deskundigheid van het personeel. Zeer tevreden over dit bedrijf is zeker een aanrader voor iedereen die een goede auto zoekt!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht. Net na de garantie flinke lekkage, Keurig opgelost. Volgende auto koop ik daar weer!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen bij aankoop C4picasso,goede service en deskundig .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij het bedrijf een Citroen Ds3 gekocht .\r\nAardige mensen en doen wat er beloofd wordt .\r\nDe aflevering was zoals afgesproken en toen na twee maanden de koppeling raar ging werd er onder garantie een nieuwe ingezet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed ik heb en BMW 320i gekocht had problemen met de motor en dat hebben ze hellemaal uitgezocht en gemaakt niet moeilijk doen gewoon gedaan wat ze zeggen en en leen auto mee gekregen ben echt heel tevreden over dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaring, netjes behandeld en alles volgens afspraak geregeld. Contact gehad via de mail en die communicatie was ook super. Geen gezeur over inruilprijs, gewoon duidelijk. en zeer tevreden met de aflevering van de nieuwe auto, terwijl ze daar toch kort de tijd voor hadden werd dat keurig netjes afgehandeld. dus tot zover top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige sfeer ook bij twijfel geen opdringerig gedoe een week later weer terug gegaan om de bewuste auto toch te kopen de inruil waarde van mijn vorige auto werd weer als uitgangspunt genomen en de deal was snel rond na een weekje was de auto volgens afspraak klaar inc alle afgesproken onderhoud en keuring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt netjes behandelt lekkere koffie \r\nZe zijn niet opdringerig \r\nBMW 320i gekocht zeer tevreden alle afspraken nagekomen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij de Bruyn een mooie Audi TT gekocht en twee auto\'s ingeruild je word daar erg goed geholpen en afspraak daar is ook afspraak dus voor een knappe auto kan ik allen maar zeggen ga er eens hen en dan ga je het zelf zien .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustige sfeer, absoluut niet opdringerig, goed zaken doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto had helaas een lek bij de bestuurderskant. Dit hebben ze gerapareerd, echter bleek 2 dagen later het lek nog aanwezig te zijn. Dit hebben ze dezelfde dag gerpareerd, ik kreeg zelfs een lift naar huis en werd opgehaald. De 2e reparatie was kosteloos, wat erg fijn was. Eerdere reparaties waren ook goed verlopen, ik kreeg het gevoel dat ik eerlijk werd geholpen.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De beste man zou terug bellen met een inruil voorstel, hij moet nog bellen !\r\nDus dat zegt al genoeg over de zaak.

Over De Bruyn Auto's BV