Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Geen gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal. Ik heb mijn occasion ( een prachtige mini) voor een eerlijke prijs gekocht en ook voor mijn inruilauto kreeg ik een goede prijs. Beide broers zijn vriendelijk en met een goed familie hart! Ik raad iedereen aan niet te gaan voor de gelikte showrooms, bloemen en praatjes, maar gewoon je occasion hier aan te schaffen. Dan heb je gewoon een goede auto zonder alle bla bla, maar wel een prima service!
Beveelt aan
21 December 2023
Claudia
Zevenhuizen
Het gevoel bij dit bedrijf was meteen goed. Een duidelijk verhaal en nette prijzen. Afspraken voor 150% nagekomen. Super blij en tevreden met de Mazda cx-5.
Beveelt aan
15 June 2023
Mathe
Middenbeemster
November 2021 een Kia Ceed aangeschaft. We zijn afgegaan op de uitstekende reviews en er was niks aan gelogen. Gemoedelijke sfeer, er werd alle tijd voor ons genomen en vooral ook meegedacht in onze keuze. Verkoper Han deed ons direct een prima inruil bod. Kia werd netjes volgens afspraak afgeleverd. Ik kan iedereen aanraden om eens langs te gaan voor je favoriete occasion.
Beveelt aan
16 March 2022
Fam Benders
IJmuiden
Het is een bedrijf dat er werk van maakt om de klant tevreden te stellen en te houden. Geen moeilijk gedoe bij eventuele problemen. Het bedrijf wil ik zeker aan bevelen.
Beveelt aan
5 February 2022
J.J. van Boeijen
Almere
onlangs een golf cabriolet gekocht. Zeer goed geholpen. Fijne mensen die voor mij de juiste auto hadden. Prijs en service super goed. Goed geholpen door Han de verkoper.
Beveelt aan
14 January 2022
Monique
oost knollendam
In het voorjaar ford focus gekocht.zeer ontspannen bedrijf geen opdringerige verkopers en nemen uitgebreid de tijd. Auto netjes afgeleverd door de verkoper Han. had laatst een klein probleem en is heel netjes en zonder kosten door hun hele leuke monteur opgelost.wat een top bedrijf.
Beveelt aan
13 December 2020
Ruud
Utrecht
Vandaag 22-11-2019 onze Fiat 500 opgehaald in Wormerveer. Vorige week de auto gekocht en goede, rustige uitleg over de auto en de reële rijervaringen van een fiat gedeeld. Auto zag er prima uit met weinig kilometers en nadat we hadden aangegeven dat we geen inruil hadden kregen we als korting de afleverkosten. Voor ons een goede deal. Vanmorgen de auto opgehaald en stond al keurig klaar. Verkoopmedewerker legde alles rustig uit en aangegeven dat de auto een volledige Apk-keuring had ondergaan en dat er 2 nieuwe voorbanden op waren gezet en bougies en remblokjes vervangen. We kunnen weer een vol jaar vooruit met de APK. Echt keurig netjes gedaan en geholpen en voor ons een zeer betrouwbare aflevering waar we heel blij mee zijn. We hopen nog vele jaren van deze leuke auto te kunnen genieten.
Beveelt aan
22 November 2019
Cor van de Haar
Veenendaal
wij kwamen voor 1 auto kijken. Doordat onze indruk meteen al goed was op t eerste gezicht en klein gesprekje gehad te hebben, zagen we ook voor onze dochter nog wat leuks staan. Paar keer heen en weer geweest om te kijken maar ieder bezoek was zeer netjes. Ze (in dit geval Han) pushen je niet maar proberen echt om er samen uit te komen. Uiteindelijk dus gekeken voor 1 auto maar hebben er 2 gekocht. Goed gevoel bij het bedrijf, dat vind ik erg belangrijk! nu blij in de rondte met 2 auto s en ga volgende keer zeker als eerste bij hun kijken!
Beveelt aan
23 October 2019
mireille
purmerend
Vandaag gebeld over een vraag over een auto die daar staat . Netjes te woord gestaan en m,n vragen beantwoord eigenaar nam de tijd en dat was precies wat je op dat moment er van verwacht toppie Ook netjes dat hij de auto voor ons vast houd die we eind van de week gaan bekijken Gr alexander
Beveelt aan
22 October 2019
Alexander
Wijchen
VW T-Roc gekocht. Zeer netjes afgehandeld volgens afspraak.
Beveelt aan
1 October 2019
Willem
Maarssen
In mei 2018 een Audi A4 gekocht bij De Bruyn. Na ruim een jaar, kan ik de balans opmaken in de vorm van een review. Ik kende het bedrijf niet en ben afgegaan de recensies. De Bruyn gaf een faire inruilprijs voor mijn wagen en al snel hadden we overeenstemming. De Audi is perfect en werd in prima staat afgeleverd. Alle afgesproken zaken waren uitgevoerd (poetsen, lak bijwerken, nwe voorbanden, klein onderhoud, etc). Tot op heden (20K kilometer) geen problemen en ook bij de VAG garage hebben ze geen onregelmatigheden geconstateerd. Ik ben dus zeer tevreden over de aanschaf van mijn gebruikte Audi A4 bij De Bruyn.
Beveelt aan
5 July 2019
M Bruys
Amstelveen
Vanuit Twente interesse getoond in een citroen C4 Picasso . Zowel telefonisch als persoonlijk een heel plezierig contact gehad met Han. Eerlijke voorlichting gekregen en kreeg aangeboden dat deze auto geheel vrijblijvend kon worden gereserveerd. Proefrit gemaakt en de aankoop is tot volle tevredenheid afgewikkeld en alle afspraken zijn correct nagekomen. Dit adres kan ik volmondig bij iedereen aanbevelen. TOP !!
Beveelt aan
14 April 2019
B de Visser
Hengelo
Wat een topservice . Bijna twee jaar geleden een VW tiguan gekocht. Auto bij ander bedrijf in onderhoud. Nu een klein probleem welke onvindbaar was. Ik mocht de auto bij de bruijn achterlaten . Gratis vervangend vervoer en ze doen er alles aan het probleem Te verhelpen . Vandaag auto opgehaald en hoefde ook niks te betalen. Volgende auto zeker weer bij dit bedrijf !
Beveelt aan
12 April 2019
Nick Koekenbier
Koog aan de Zaan
Maand geleden audi a3 gekocht. Nette mensen geholpen door Marco met goed uitleg en veel vertrouwen en zonder enige haast tot de laatst geholpen. Was prettig daar auto kopen .
Beveelt aan
9 February 2019
Nervin
Delft
Eind Augustus 2018 een 308 SW gekocht. Na een maand bleek de Arico niet meer te werken. Afspraak gemaakt en een leenauto stond klaar. De condensor bleek kapot en er werd heel veel moeite gedaan om alles zo snel mogelijk weer in orde te maken. Ook werd er rekening gehouden met het feit dat ik van ver moest komen. Alles werd keurig onder de Bovag garantie vervangen. Zelfs mijn banden achter die beide langzaam leegliepen door spijkers erin, werden GRATIS gerepareerd. Echt een TOP bedrijf die hun afspraken TOP nakomen. De keuze om helemaal vanuit Sittard (210 km) naar Wormerveer te rijden om een auto te kopen, is zeker de moeite waard geweest.
Beveelt aan
8 October 2018
Leon Janssen
Limbricht
Mooie Astra gekocht. Vriendelijke mensen! Na een maand problemen met de bobine netjes opgelost kan reparatie uitvoeren kosten worden vergoed!! Super service
Beveelt aan
1 October 2018
anoniem
Ben heel goed geholpen bij aankoop andere auto. Deskundig advies en service is prima.
Beveelt aan
26 September 2018
Peter Wolff
Klundert
Gisteren een 3 jaar oude occasion gekocht bij dit bedrijf. Prettig geholpen, goede uitleg over de werking van alle opties, een uur proef kunnen rijden zodat je ook echt alles uit kunt proberen.
Beveelt aan
14 September 2018
Roel Drost
Utrecht
Meerdere malen een auto gekocht en telkens naar tevredenheid. Goede service, onderhoud en de juiste prijs kwaliteit verhouding.
Beveelt aan
11 August 2018
Marcel Van Heemskerk
Zaandam
Twee weken geleden Skoda Octavia gekocht. Erg tevreden over elk vorm van service. Heel klantvriendelijk en meedenkend. Zeker een aanrader voor degene die een auto zoekt.
Beveelt aan
10 August 2018
Ali KINACI
AMSTERDAM
Afgelopen zaterdag mijn\"nieuw tweedehandsje\" opgehaald. Deze stond al blinkend op me te wachten. Han de verkoper is zeer professioneel en neemt de tijd voor zijn klanten. Heel prettig om hier zaken te doen. Bedankt voor de prima afhandeling.
Beveelt aan
6 August 2018
Jos Fleischeuer
Sittard
Betrouwbaar bedrijf zeker een aanrader , wij zijn zeer tevreden over onze aankoop , en in de toekomst zullen we zeker weer langs gaan
Beveelt aan
18 May 2018
Mieke Moreels
Den helder
Geweldig bedrijf, ben zeer tevreden over de aankoop van mijn mini cooper. Keurig bedrijf, auto’s staan in de showroom alsof ze nieuw zijn. De mini stond keurig klaar, gepoetst en gecleanerd. Auto was tiptop in orde. Vooraf wordt aangegeven dat de auto helemaal nagekeken wordt en als er wat vervangen moet worden wordt dat gedaan. Zo zijn er bij mijn mini 2 nieuwe banden onder gekomen en kreeg ik een nieuwe reserve sleutel netjes thuis gestuurd. De verkoper (sorry ben even je naam vergeten) was zeer prettig vriendelijk. Al met al raad ik dit bedrijf zeer zeker aan, mocht ik weer op zoek zijn naar een andere auto (ooit) dan kijk ik eerst op de website van de bruijn auto’s. Het was de rit vanuit Groningen meer dan waard. Met vriendelijke groet Anneke Venema
Beveelt aan
8 May 2018
Anneke Venema
Groningen
Heb laatst een auto gekocht en ik was meteen onder indruk van de deskundigheid van het personeel. Zeer tevreden over dit bedrijf is zeker een aanrader voor iedereen die een goede auto zoekt!!
Beveelt aan
24 February 2018
anoniem
Gebruikte auto gekocht. Net na de garantie flinke lekkage, Keurig opgelost. Volgende auto koop ik daar weer!
Beveelt aan
20 January 2018
S Van Eeuwijk
Nieuw Vennep
Kikkertweg 13
1521 RE Wormerveer
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit