Topservice... Mankement na aankoop.. Simpelweg zonder haperen verholpen... Geen kosten
altijd goed
altijd vriendelijk - altijd behulpzaam - snelle en goede service -
Mijn eerste ervaring met ACB is heel positief. Dat begon al bij de eerste kennismaking. Wij kwamen door een file(op zaterdag) pas kort voor sluitingstijd in Zaltbommel aan. Omdat Ferry, de eigenaar, op dat moment nog met andere klanten bezig was, werden wij pas rond sluitingstijd geholpen. Er werd echter alle tijd voor ons genomen en zelfs een proefrit was geen probleem terwijl het inmiddels ná sluitingstijd was. En dat op een zaterdag. Wellicht dat Ferry had aangevoeld dat overwerken niet vergeefs zou zijn. We hebben de auto diezelfde dag nog gekocht. Dus ook ná sluitingstijd. We kochten de Mercedes B200 zonder garantie. De auto zou worden afgeleverd na reparatie van een ratelend geluid, waarvan de oorzaak tot dan toe nog niet bekend was. Ook zou er een nieuwe APK opkomen en een beurt volgens het onderhoudsschema van Mercedes. De ratel bleek een defecte aircopomp te zijn en voor de APK moest een achterveer en een stofhoes van de aandrijfas vervangen worden. Deze reparaties zijn ook uitgevoerd. Direct na het ophalen van de auto merkte ik dat de hele auto begon te schudden bij 50 - 60 km/h. Ik ben dan ook direct terug gereden waarna Ferry samen met mij een proefritje maakte. Zijn oordeel was dat dit zeker niet de bedoeling was en dat dit netjes opgelost zou worden. Er werd direct een monteur bijgehaald en er werd meteen een poging ondernomen de oorzaak te vinden. Toen bleek dat de oorzaak niet snel gevonden kon worden heb ik, onder begeleiding van duizend excuses, de auto ven Ferry meegekregen om naar huis te kunnen komen. De volgende dag was de rechter aandrijfas vervangen en kon ik de auto weer ophalen. Ongeveer 600 kilometer later begon de aandrijving te kraken. Ik ben terug gegaan en ook dit werd weer beoordeeld als \'niet goed\' en \'dit moeten we oplossen\'. Na twee dagen, tijdens welke ik gebruik kon maken van een leenauto, was de auto weer klaar. Het bleek dat de homokineet van de aandrijfas droog was, dus zonder vet. dit is ook weer netjes opgelost en de auto is ook opnieuw uitgelijnd. Hoewel je bovenstaande liever niet hebt als je een \'nieuwe\' auto koopt, ben ik toch erg tevreden over de oplossingen en de service die geboden wordt door Auto Centrum Bommelerwaard. Wat zeker ook bijdraagt aan de positieve ervaring is de vriendelijkheid van Ferry en zijn personeel. Hele aardige mensen die klantvriendelijkheid nog hoog in het vaandel hebben staan.
prima service (lekker dichtbij)
geweldig bedrijf goede service doen meteen wat je vraagt en als er iets is wordt je meteen geholpen veel aandacht voor de klant en perfecte medewerkers die verstand van auto`s hebben
Uitstekende ervaringen! Vriendelijke en kundige bedrijfsleider. Staat open voor onderhandelingen en is zeer redelijk. Aflevering soepel verlopen.
Prettig contact, altijd vriendelijk, afspraak kon snel gemaakt worden, bedrijf komt afspraken na t.a.v. informeren vooraf en achteraf. Offerte vooraf kwam overeen met uiteindelijke factuur, geen verrassingen. Ben zeer tevreden.
eerste keer bezocht voor mij. Prettig in omgang en afspraken worden keurig nagekomen
Ter zake kundig! Goede service! Vriendelijke, behulpzame monteurs!
Vriendelijk te woord gestaan en bij de auto van mijn partner hadden ze gelijk even tijd om de lampen te vervangen van de koplampen!
Uitermate klantvriendelijk. Zeer vakkundig. Snel en degelijk autobedrijf.
Heel goed wordt snel geholpen. Vriendelijke personeel
Heb woensdag een proefrit gemaakt met de peugeot 208. De auto stond netjes klaar en zag er netjes uit. De auto reed goed en ik was er al snel uit met De eigenaar. Ik wilde de auto graag al zaterdag hebben, omdat ik het weekend naar Duitsland ben geweest. Dat was geen probleem. De auto stond netjes klaar , helaas was de reserve sleutel nog niet gemaakt, maar dat komt van de week wel in orde. We hebben dit weekend ruim 800 kilometer gereden en dat ging zonder problemen. Ben tot nu toe zeer tevreden over de gekochte auto.
Ervaring is goed maar dat men een klant tot 2 x toe laat wachten omdat 2 medewerkers met elkaar in gesprek zijn is minder. Ik hoef de problemen over het rooster niet te horen
Altijd correct, klantvriendelijk, en efficiënt: bedankt weer en tot een volgende keer!
Veilingweg 8
5301 km Zaltbommel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.