Professionele benadering

Vrolijke receptiebalie

Geen op of aanmerkingen

Mijn ervaring met ACB is prima. Alles volgens afspraak en goede service

Mijn Micra kan er weer een jaartje tegen!

Vriendelijk, duidelijke uitleg, goeie koffie, snelle service en een eerlijk advies .

prima service

Top bedrijf, heel plezierig om afspraken mee te maken en goed werk, en goed resultaat !

Hele top service en vriendelijke personeel. Zeer tevreden.

Zeer goede service.

Super vriendelijk en goede monteurs

Super vriendelijk personeel en goede monteurs . Geeft je een zeer goed en veilig gevoel, tot de volgende keer ;-)

Prima geholpen zoals altijd!

Ferry bracht me ongevraagd naar de trein. Snel duidelijk wat er aan de auto moet gebeuren en auto op tijd klaar.

Super prettig en snel geholpen

Fijn contact, klantvriendelijk en netjes uitgelegd wat er is gedaan en waar je op moet letten. Duidelijke opsomming van werkzaamheden en kosten op de factuur. Tot de volgende keer maar weer!

Wordt als klant goed geholpen de koffie staat altijd klaar en het personeel is zeer vriendelijk.

Full service

Fijne garage, goede service en lekkere koffie.

Mijn auto maakte een vreemd geluid. De dynamo was stuk en het was niet verstandig om daarmee verder te rijden. Kreeg een kernactiviteiten mee en binnen drie dagen was mijn auto gerepareerd. Fijne service.

Altijd goede service!

Wanneer ik bel met een vraag of afspraak, ik wordt altijd prettig en deskundig geholpen. Er wordt altijd meegedacht, goed advies en service. Kan iedereen ACB aanraden, betrouwbaar en zeer klantgericht!

geweldige service

Bij Auto Centrum Bommelerwaard ben ik geweldig geholpen en de koffie staat altijd klaar.

de sterren zeggen genoeg

duidelijk ,klantvriendelijk,meedenkend.

excellent

Ik ben zeer tevreden met de service en kwaliteit geleverd door ACB, in het speciaal de klantvriendelijkheid en toewijding van meneer van de Akker achter de receptie deze jongen steekt er echt de tijd in om de beste oplossing te zoeken voor jou bolide.

topservice!

Vriendelijk, plezierig en doortastend aan de telefoon, snelle service, lekkere koffie en goed werk.

Uitmuntende Persoonlijke Service bij ACB

Ik ben uiterst tevreden over de persoonlijke service die ik hier heb ontvangen. Vanaf het moment dat ik de garage binnenliep, werd ik hartelijk begroet en voelde ik me op mijn gemak. Het personeel, met name Roel, nam de tijd om mijn problemen te begrijpen en legde in begrijpelijke taal uit wat de reparatie zou inhouden. Gedurende het hele proces waren ze transparant over de kosten en hielden ze mij op de hoogte van de voortgang. Ik waardeer ook hun flexibiliteit in het plannen van afspraken en hun bereidheid om extra stappen te zetten om ervoor te zorgen dat ik tevreden was. Ik heb niet alleen een goed gerepareerde auto teruggekregen, maar ook een geweldige ervaring met ACB. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en persoonlijke service voor hun auto.

Altijd vriendelijk ontvangst.

Een bedrijf waar je je thuis voelt.

Heel tevreden over het onderhoud aan mijn Peugeot

De auto stond zelfs netjes gewassen voor me klaar

Alles heel correct en goede service

Goed!!

Fijne mensen, nemen de tijd voor je, je bent hier geen nummer, en de koffie smaakt uitstekend!

Hele fijne en professioneel garagebedrijf!

Auto gekocht bij deze garage en uitermate goed geadviseerd. Ook het onderhoud bij deze garage is prima geregeld! Dank!

Goede communicatie

Geen verbeterpunten zijn erg tevreden.

grondig en voorover ik kan beoordelen, deskundig

zie boven. planning kan misschien wat beter.