Superbedrijf en betrouwbaar

Na meer dan een half jaar zoeken heeft Wilbert een prachtige Audi gevonden.Iedere dag was hij bezig met zoeken wat heel veel tijd vergde en niets was te veel voor Wilbert. De Audi heb ik inmiddels meer dan 1 maand en de binnenkant ziet er uit als een cockpit en rijd super goed net als een vliegtuig met power.Het bedrijf heeft het altijd druk en toch word je goed geholpen door Wilbert en zijn ouders en de monteurs niet te vergeten .Super knap van ze.

Communicatie nul

Bedrijf telefonische benadert n.a.v. een advertentie op marktplaats. Kreeg het verzoek mijn inruil via hun website in te sturen, dezelfde dag nog gedaan. Na 4 dagen nog niks vernomen en via de chat van marktplaats nogmaals verzocht om een reactie....... men leest het bericht maar hebben geen tijd voor een reactie. Dit zegt mij al genoeg!! Hoe gaat zo'n bedrijf om met een service als ze al niet eens reageren op een inruil voorstel? Succes!

Beste meneer Raatjes, Wat vervelend om dit zo van u te horen. Excuses voor de latere reactie, maar wegens onderhoud aan de website zijn wij regelmatig uit de lucht. Hier wordt nu uiteraard aan gewerkt maar echter verwachten wij hier nog enkele weken last van te hebben. Wij wensen u succes met de zoektocht naar een nieuwe auto.

Samen met mijn dochters naar Polen, garage Verstappen heeft de auto tiptop in orde gemaakt, winterbanden erop en een extra beurt gegeven. Zonder daarvoor de hoofdprijs te vragen. Een garage om bij terug te komen. Els Knipping

Betrouwbaar

Bij een tweede bezoek aan het bedrijf en contact met Dhr. Verstappen zijn we samen tot een overeenkomst met de aankoop van mooie occasion, ik heb er een goed en vertrouwd gevoel bij. Echt een meedenkend bedrijf wat je goed gevoel geeft­čĹî

Behandeling van de klant zoals het behoort te zijn.

Twee weken geleden een Mercedes B klasse gekocht en onze auto ingeruild bij de firma Verstappen. Vriendelijke ontvangst met koffie en een ongedwongen sfeer. De verkoper had alle tijd en gaf een re├źle inruilprijs voor onze auto. Bij het ophalen van de Mercedes een week later werden wij weer vriendelijk en uitermate correct behandeld. Hebben altijd occasions gekocht, maar werden hier behandeld alsof wij een nieuwe auto kochten.

Verstappen ook hier #1

Alweer onze 2e auto bij dit familiebedrijf gekocht. En net zoals bij de 1e aanschaf een warm welkom en eerlijk zaken doen. Kwaliteit voor een goede prijs, een auto waarmee je heel lang veilig de weg op kan. De gehele familie staat je waar nodig is bij, administratief een optimale afhandeling. Gezien de uitstekende kwaliteit van de auto hoef ik voorlopig niet meer te komen, maar als wij weer een auto nodig hebben, ga ik toch echt eerst hier naar toe. Fam. Verstappen: een dikke 10

Deskundig advies en vriendelijk, zeker aan te bevelen.

Na veel fijne kilometers met mijn auto gereden te hebben was het weer tijd voor een nieuwe. We zijn hier erg goed en deskundig geholpen. Prijs kwaliteit is top en wat kan ik nog meer zeggen, soms hoef je niet ver te zoeken om een goed autobedrijf te vinden waar je, je nieuwe TOP auto kan kopen. Met een lokale Udense groet ik iedereen en kom gerust langs bij Autoberdrijf Verstappen !

Prima bedrijf

Pas onze mooie Ford Focus station hier gekocht. Leuk familie bedrijf,Geholpen door Wilbert waarbij een proefrit direct geregeld werd...Paar kleine dingentjes die bij aflevering netjes waren verholpen..Auto afgeleverd door Moeder des huizes,Allemaal erg vriendelijk...Hier zou je zo weer een auto kopen!!!!!!!

Tevreden klant

Onlangs kocht ik een auto bij Autobedrijf Verstappen, en werd klantvriendelijk behandeld. We werden prima en vlot geholpen, en kochten een auto naar onze zin. Wanneer we iets zouden hebben, of een vraag, dan staan zij altijd voor je klaar om je hierbij te helpen. Grote klasse van hen!

Een prima eerlijk bedrijf met vakkennis.

Vanaf het eerste contact kreeg ik een goede eerlijke beschrijving van de auto. De dag dat ik ging kijken werd ik ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide uitleg van de auto. Bij de aflevering werd alles nog door de garage nagelopen en reed weg met een volle tank benzine! Aardige mensen met vakkennis, ik koop daar zeker mijn volgende auto ook weer.

Topbedrijf

Gemoedelijke sfeer. Geen opdringerig gevoel gehad. Alles goed en rustig uitgelegd. Komen we zeker weer terug! Nu eerst maar genieten van onze geweldige Audi A3!

Super netjes geholpen

Ik ben netjes en correct behandeld en heb mijn droomauto kunnen kopen , Wilbert bedankt en zeker tot ziens

Fantastisch

Vandaag een vw up gekocht. Ben goed geholpen door de mensen en alles gaat er heel gemoedelijk .hele aardige mensen en niet opdringerig. Top bedrijf ik zou er zeker weer een auto kopen bedankt verstappen !!!!! Voor de fijne ervaring!!!!

In februari BMW gekocht bij dit bedrijf. Prettige benadering, niet opdringerig, elke vraag werd keurig beantwoord. Prijs/kwaliteit prima in orde. Ruim 6000 km verder nog steeds tevreden.

Er stond een Toyota Aygo te koop. Afspraak geregeld om voertuig te komen bekijken. Inmiddels was er veel vraag naar deze Aygo maar daar is het: afspraak is afspraak. Ze hadden deze Aygo al 100 keer kunnen verkopen (voor meer dan de vraagprijs) maar toch waren wij de 1e keus. Aygo gekocht zonder garantie. Bij aflevering lag er een nieuwe APK op en stond geheel geboend klaar voor ophaling. Dat noem ik nou eens goede service. Zeer vriendelijke en bekwame medewerkers. Een echte aanrader voor wie service en begeleiding hoog in het vaandel hebben staan.

Bij Autobedrijf Verstappen een occassion Nissan 350 Z gekocht. Wilbert en zijn ouders hebben ons zeer hartelijk ontvangen. Uitgebreid de tijd genomen om ons te woord te staan en proefrit te maken. Een fijn bedrijf dat veel vertrouwen wekt. Afgelopen vrijdag de auto opgehaald. Weer de Brabantse gezelligheid. Ik heb alle vertrouwen in dit mooie familiebedrijf, en de auto rijdt geweldig !

Woensdag 7 november onze witte suzuki swift opgehaald van 1 jaar oud met weinig km op de teller. Onze eigen mooie zwarte swift ingeruild en met pijn in mijn hart er achter moeten laten. Ondanks een kleine pin storing alles goed netjes en gemoedelijk verlopen met de aflevering. Ga hier in het vervolg zeker weer kijken voor een andere auto.

Via Marktplaats een Fiat Ducato gekocht. Wilt u er ook garantie bij? Ik zei nee, dat lijkt me niet nodig. bij de testrit reed de bus prima. Op de terugweg naar huis bleek het groot licht en wat andere dingen niet te werken. Toch even gebeld, ondanks dat ik er voor gekozen had geen garantie te nemen. Ik mocht er mee terug komen, want dit kon nooit veel zijn. Ik heb de bus achter gelaten, de monteur ging het oplossen.Wat bleek de computergestuurde zekeringkast was kapot. Zo\'n ding kost serieus geld! Ondanks dat ik dus geen garantie had genomen, hebben ze de computergestuurde zekeringkast gratis vervangen!!! Toen ik de bus vanmorgen kwam halen was de eigenaar nog steeds zo vriendelijk en enthousiast als bij de verkoop. Ik schrijf eigenlijk nooit een beoordeling maar dit is toch grote klasse!!!

Ik kom hier pas sinds enkele jaren, eerst voor de apk, toen voor als mijn auto mij zomaar in de steek liet, en vandaag heb ik er een voor mij een nieuwe auto gekocht ! Dit is een heel fijn familie bedrijf, waar ik dan ook met een gerust hart naartoe ga en zal blijven gaan. Ze geven je eerlijk advies en proberen jou te helpen waar ze kunnen. Ik heb geen andere woorden dan top!! En zou zeggen , ga langs en probeer het uit, zeker dat je terug blijft gaan.

Woensdags gebeld of de Volvo S60 D5 nog beschikbaar was. Dat bleek het geval te zijn. Ik heb gevraagd of deze voor vrijdag nog gekeurd kon worden zodat ik niet 2x heen en weer hoefde te rijden als de koop door zou gaan. S\'middags een berichtje ontvangen dat de auto gekeurd klaar stond voor de afspraak van vrijdag. Vrijdagmorgen vanuit Friesland naar Uden gereden met de Volvo S60 uit 2003. Oude auto ingeruild en met een prachtige grijze Volvo S60 D5 teruggereden.

We hebben nu de zevende auto bij Verstappen gekocht dat zegt genoeg over onze ervaring met Verstappen dat zit wel goed.

Ik heb een tijdje geleden een 2e hands auto gekocht bij autobedrijf Verstappen. Ik ben hier hartelijk ontvangen en goed te woord gestaan. Na de aankoop van de auto deden zich nog een aantal problemen voor, maar deze problemen heeft Mr. Verstappen fatsoenlijk afgehandeld. Ik ben tevreden over de auto en de service!

Een aantal weken geleden een prachtige goed onderhouden alfa romeo 159 ti aangeschaft. Er waren nog wat kleine reparaties nodig die allemaal keurig opgelost zijn binnen de garantie. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het bedrijf gaat goed met zijn klanten om. Altijd bereikbaar en een mooi wagenpark. Absoluut een aanrader voor de aankoop van een auto!

Mijn allereerste eigen autootje gekocht bij Autobedrijf Verstappen. Goede service en erg blij met mijn Volkswagen Up!