slechte Interieur reiniging van auto
Auto aangeschaft op 05-06-2021 bij Autobedrijf Verstappen B.V.
Bijgevoegd Pakket 2, APK, algemene onderhoudsbeurt. cleaning, inspectie, 2 weken rijgarantie, dit vanwege de afstand tot het autobedrijf in Uden.
De auto had veel vuile plekken in de bekleding, maar er werd gegarandeerd dat het er allemaal uitging.
Alles leek er correct uit te zien, maar helaas !
Bij thuis komst viel meteen op dat de bekleding weer vuile vlekken bevatte. Auto nogmaals grondig bekeken en de conclusie was dat het interieur reinigen niet grondig was uitgevoerd.
Kruimels en post onder de voorstoelen van de vorige eigenaar aangetroffen.
Auto is dus oppervlakkig schoongemaakt en de bekleding was ingespoten met een siliconenspray, zodat het er tijdelijk goed uitziet!
Dit probleem aangegeven bij het autobedrijf en dan zou je ook een reactie verwachten. Maar daar moet je zelf achteraan blijven zitten.
Uiteindelijke oplossing van het autobedrijf is de auto weer te laten reinigen plus een leenauto.
Dat betekent twee dagen een paar uur rijden omdat de auto de volgende dag klaar is, of later...
Ik heb aangeven om niet op dit voorstel in te gaan en dat zij mij het geld voor het reinigen kunnen terugstorten.
Lijkt mij voor deze situatie een handige oplossing en goedkoper.
Tot op heden 28-06-2021 weer geen reactie vernomen!