Goede service, prima geholpen

Begin juni heb ik een proefrit gemaakt met een Huyndai i20. Na de proefrit e.e.a. overeengekomen en tot koop overgegaan. Ik ben tot volle tevredenheid geholpen door dhr. van Doorn. Nog steeds erg blij met mijn autootje.

Vriendelijk, aandacht

Dhr. Van Doorn nam alle tijd voor ons. We waren geïnteresseerd in een auto die hij in de showroom had staan. Na een goed gesprek en de eventuele inruil bekeken te hebben, hebben we een proefrit gemaakt. Daarna zijn we tot een aankoop overgegaan. We kregen een goed gevoel bij de verkoper en de auto zelf. Al met al een geslaagde transactie.

Service zoals hebt hoort te zijn.

Ik heb een maand geleden een Mercedes CLA 250e gekocht bij Van Doorn in Woerden. De eigenaar is een man met geduld en legt alles prima uit. Ik ben ontzettend blij met mijn Mercedes AMG. Van Doorn auto’s laat zien dat er nog met het hart gewerkt word. Ik durf met 100% te kunnen zeggen dat betrouwbaarheid en eerlijkheid daar hoog in het vaandel staat. Mijn volgende auto koop ik zeker in Woerden. Voor mij alle “sterren”. Groet uit Doetinchem

Fijn, goed geholpen en deskundig, eerlijk advies

positief en fijn gevoel

Eerlijk en oprechte verkoper

Netjes uitgelegd hoe de prijs tot stand is gekomen door van Doorn zelf. Als we weer een auto gaan kopen zouden we toch weer hier gaan kijken. Hij heeft mooie auto’s staan.

Zeer tevreden over de autohandelaar

Auto werd keurig volgens afspraak afgeleverd. Verkoper is duidelijk dit zijn de prijzen take it or leave it. De prijzen zijn marktconform dan ook zeer redelijk. Voor wat extra service deint hij ook niet terug, Met dit bedrijf is het goed zakendoen. Als het contact zo blijft, sluit ik niet uit dat we hier weer terug zullen komen.

Uitstekende ervaring

Vele autobedrijven bezocht. Bij Henk van Doorn voelde het meteen goed. Hij is vriendelijk en denkt met de klant mee. De service is top. Erg tevreden met de aankoop van mijn mooie Audi. De prijs en kwaliteit bij Henk zit heel goed. Ik kan iedereen die een goede auto voor een redelijke prijs zoekt Van Doorn Auto’s B.V. aanraden.

Fijn en met een vertrouwd gevoel zaken doen.

De heer van Doorn is een kundig verkoper en geeft je het gevoel een betrouwbare auto bij hem te kunnen kopen. Hij neemt de tijd en doet duidelijk zijn best voor je. Alles keurig geregeld. Heb er een prachtige Skoda Octavia gekocht die eigenlijk iets buiten budget lag maar de auto is het tot nu toe zeer zeker waard. De tijd zal het uitwijzen natuurlijk. Kortom, wij zijn dik tevreden en een volgende auto zou zomaar weer bij van Doorn vandaan kunnen komen.

Vertrouwen in de aankoop

Ik moest overschakelen naar een prive auto, je ziet vele advertenties maar ergens vertrouwen in krijgen was voor mij niet makkelijk (30 jaar bedrijfsauto gereden) . Ik kwam in contact met van Doorn Auto's BV en hier tijdens kennismaking en kijken hoe de auto die ik voor ogen had, er bij stond, kreeg ik te horen, "ik verkoop auto's op een manier zoals een klant behandeld wil worden". en deze statement kwam volledig uit.

Levert een goede auto voor een redelijke prijs

De heer van Doorn nam de tijd om mijn wensen te bespreken. De auto die ik zocht had hij niet op voorraad. Gaf eerlijk aan dat de zoektijd wel twee maanden kon duren. Belde na een maand op dat hij een auto gevonden had. Na proefrit tot een accoord gekomen over aanschafprijs, kosten bovag garantie en inruilprijs voor mijn oude auto. Na ca 4 weken nog geen mankementen gehad en ben zeer tevreden.

top bedrijf

heb inmiddels mijn 6. auto gekocht en ben nog steeds tevreden

Dit is zoals iedere autohandelaar zou moeten zijn.

Eerlijk, oprecht, adviserend en begeleidend. Hart op de juiste plaats. Een auto is maar een gebruiksvoorwerp Het gaat om de mensen er omheen. En hier is dat met vlag en wimpel.

Prima zaken doen

Heb meerdere auto’s hier gekocht. Scherpe prijzen, duidelijk omschrijving en historie v/d aangeboden auto’s.

Vriendelijk onthaal. Mooie keus in auto's.

Wij kwamen kijken voor een Kia Carens. Na een aantal diverse andere auto's te hebben bekeken leek dit de juiste voor ons te zijn, we moesten er namelijk 80km voor op pad. Bij aankomst stond de auto klaar in de hal/werkplaats. Blinkend en mooi schoon van binnen (dat hebben we zeker anders gezien). Na een praatje en uitleg te hebben gehad over de auto hebben we een testrit gemaakt en de auto gekocht. De apk was net 6 maanden geldig, dat is een nieuwe apk geworden. Erg netjes. Ook 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak. De week erop stond de auto klaar met grote rode strik! Toch leuk. Al met al hebben we een fijne betrouwbare indruk gekregen. En rijden nu lekker rond in onze 7zitter.

2e hands top auto's

Ik ban al 15 jaar klant bij van Doorn auto's en heb tot heden al 5 auto's gekocht. Alle voertuigen worden in top toestand geleverd. En ik heb tot nu toe geen probleem gehad. Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf, en geef daarom een dikke 10 voor zaken doen en goede service. De prijzen zijn ook interessant en koffie is lekker!! vriendelijke groet, Karl Naass

Geweldig bmw gekocht

Ik kon de bmw gelijk testen met een rit naar de Alpen. Heel tevreden.

uitstekende ervaring

Uitstekend en betrouwbaar geholpen

Goede auto, matige service

Een mooie auto gekocht bij Van Doorn auto's, maar over de service ben ik niet bijzonder te spreken. Hoge beloftes over dat alles vooraf goed gecheckt zou worden en dat de auto in hele goede staat was, maar in de eerste twee weken bleken er toch allerlei kleine dingetjes te zijn. Hieronder vallen een niet opgemerkte spijker in de linkervoorband waardoor ik binnen een week de band moest laten repareren, en versleten rubber van de ruitenwisser achter en twee kleine sterretjes in de voorruit die "nog niet waren opgevallen" toen ik er naar vroeg bij de verkoper. Opzich een goede auto voor een prima prijs, maar voor de goede zorg zou ik niet terugkomen.

Vakkundig en correct

Neemt de tijd voor je en behandelt je als een klant behandelt dient te worden. Heb het als zeer prettig ervaren.

Vriendelijke,eerlijke en goede voorlichting

Vriendelijk: ontvangst met een heerlijke kop koffie Eerlijk: geen verkoop praatje alleen in het voordeel van het autobedrijf Goede voorlichting: de tijd nemen om alles door te nemen en de auto uit te leggen.

betrouwbaar en klantgericht

eerlijk en betrouwbare auto verkoper. Goede prijs- kwaliteit verhouding met een goede informatieve aflevering. in een goede overleg mochten we de auto pas na 4 weken ophalen zonder extra kosten te betalen (goede service). We zouden van Doorn auto’s BV zeker aan onze vrienden en kennissen aanbevelen.

Fijn geholpen!

Fijn en eerlijk geholpen en antwoord gekregen op al onze vragen voordat we de auto kochten.

Uitstekend.

Vriendelijke ontvangst, prima uitleg over eventuele financiering. Auto afgeleverd in perfecte staat. Zeker een van de weinige eerlijke garages. Een aanrader

Heldere communicatie en prettige interactie.

Verwachtingen worden prima duidelijk gemaakt. Snel tot een goede overeenkomst gekomen. Hiermee zijn wij prima tevreden.

Hele fijne zaak!

We kwamen net voor sluitingstijd binnen. Toch nam Henk van Doorn alle tijd voor ons. Na sluitingstijd proefrit kunnen maken met 2 verschillende auto’s. Alle auto’s staan er erg mooi bij! Uiteindelijk een goede deal kunnen maken, eigen auto ingeruild en een mooie Audi gekocht. Ook bij de aflevering werd alle tijd voor uitleg genomen. Auto rijdt heerlijk.

Rietdekkersweg 2

3449JC Woerden