Nam de tijd voor een goede toelichting

Ik was al een tijdje op zoek naar een familie-auto en had al meerdere testritten gemaakt bij andere garages. Vervolgens kwam ik uit bij Van Doorn Auto's. Zij maakten voor mij het verschil: ze hadden als enige een uitgebreid en eerlijk verhaal bij de verschillende auto's waar ik in had gereden. En ze gaven een goed verhaal op de Volkswagen waar ik interesse in had. Kort door de bocht: ik ben dik tevreden en kom graag bij hen terug.

Goede service.

Alles naar wens verlopen. Een gevonden defect snel opgelost.

Goed geïnformeerd en flexibele service

Goede uitleg gekregen van de gang van zaken rondom aankoop auto. Verkoper was vriendelijk en professioneel.

Alles goed geregeld

Vriendelijk behandeld, gewoon normaal. Alles netjes afgehandeld bij aankoop auto.

Prettig overeengekomen

Wij hadden een leuke auto online gezien waarvoor wij bij van Doorn Auto's terecht zijn gekomen. Wij kende het bedrijf nog niet maar zijn vanaf begin goed en professioneel geholpen. Wij hebben een mooie eerlijke deal kunnen sluiten voor de koop van een nieuwe auto en inruil van onze auto. Binnen een week hadden wij verder alles geregeld en konden we onze nieuwe auto ophalen. De auto aangeboden door van Doorn verkeerd in nieuw staat en we hebben goede uitleg over de auto gekregen zoals de historie en wat belangrijk is voor het onderhoud. Wij zijn erg blij met de gedane zaken en de nieuwe auto en raden dit bedrijf dan ook aan.

Vertrouwd gevoel bij het kopen van een auto

Wij hebben enkele weken geleden een auto gekocht en dat is erg goed bevallen. Al bij de proefrit vertelde de heer van Doorn van alles wat relevant was. Bij het ophalen van de auto zat hij er als nieuw uit. Wij kijken terug op een fijne samenwerking wat ons een goed gevoel heeft gegeven bij het kopen van een nieuwe auto.

Top service!

Alle afspraken nagekomen. keurige auto gekocht.

Ik ben erg goed geholpen door Henk!

Ik ben zelfs opgehaald op het treinstation alles verliep soepel en netjes.

Top bedrijf!

Mooie Volkswagen Polo gekocht voor goede prijs. Toen uiteindelijk de accu niet helemaal perfect meer bleek te werken, is er gewoon een nieuwe ingezet. Top service!

Fijne service en een eerlijke prijs

Erg tevreden met de geboden service. Vriendelijke, eerlijk en snel handelen. Afspraak was zo gemaakt en na een proefrit snel kunnen handelen.

Hier ben je echt klant. Super goede service.

Vriendelijke en duidelijk uitleg. Meedenkend in mogelijkheden. Henk is echt een goede verkoper die klant waardeert en de tijd voor je neemt.

Erg positief!

Ik ben erg goed geholpen, de perfecte auto binnen mijn prijsklasse is gevonden. Meerdere auto's zijn besproken en er is net zo lang doorgezocht tot dat ik 100% tevreden was.

Prima, duidelijk en snelle service

Na het zien van de advertentie gebeld om langs te komen, duidelijke uitleg over de auto, proefrit gemaakt en de volgende dag de auto opgehaald. Zijn ook blij met de koop en de snelle service. Top!.

Het complete plaatje klopt.

Van het eerste contact telefonisch voor het aanvragen van een proefrit, het ontvangst en contact tijdens het bezoek voor de proefrit en financiële gedeelte (open en eerlijk) tot aan de aflevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Fijne verkoper (Henk), waarvan je alle tijd krijgt op de auto te bekijken en eventuele vragen te stellen. We hadden 3 vergelijkbare auto’s bekeken en proefgereden en uiteindelijk voor Van Doorn auto’s gekozen. Heel fijn bedrijf!

Prettige verkoper. Duidelijk en helder.

Goede uitleg over de auto. Lagere prijs onderhandeling niet mogelijk, ook dit wordt van tevoren medegedeeld en er wordt verteld dat de prijzen scherp zijn waardoor een lagere prijs dus niet tot de mogelijkheden behoord. Het is graag of niet! Ben tot op de dag (bijna 4 maanden eigenaar) van vandaag nog steeds erg blij met mijn auto, ik heb gekregen wat ik heb gekocht!

Prima geholpen

Ondanks Corona maatregelen toch veilig geholpen

Goed gevoel als je binnenstapt en kennis maakt Henk van Doorn

Via een site kwam ik , naar wat ik aan het zoeken was voor een auto , bij van Doorn terecht. Gebeld of ik langs kan komen ,ontvangst was al erg prettig en ik mocht ook gelijk een proefrit maken , na eerst uitgebreid de auto hebben kunnen "beoordelen" en de eerlijkheid van Henk van Doorn, auto gekocht. Auto zou ik een week later ophalen , kon eerder, .maar kwam mij beter uit. In de laatste kontrole van de garage, kwamen ze er achter , dat benzine dop moeilijk open /dicht ging, hebben ze nog een nieuwe originele dop opgezet. En omdat de auto toch later aan mij werd geleverd , hebben ze de auto nog even een Apk keuring laten doen ......, hoeft nu pas in 2023 want alles is goed gekeurd ! Tot nu toe , op een sterretje in het raam, na , wat zij waarschijnlijk bij het afleveren niet hebben gezien en ik ook niet bij het kopen , maar helaas wel zelf moeten laten repareren en betalen , een prettige garage en hier wordt je nog heel persoonlijk en serieus genomen en wordt geluisterd naar je wensen !

Wensen goed ingevuld,

Eerst vertellen wat de verwachtingen en eisen zijn. Dan adviseren en argumenteren wat en waarom een goede koop kan zijn. Klaar, prima afleveren en rijden. Eerste maand heel tevreden, de echte test, met caravan rijden zien we met vertrouwen tegemoet!

vriendelijke en duidelijke communicatie bij aankoop

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Nette correcte afhandeling

Prettig contact, levering geheel volgens afspraak

Eerste contact ging via mail, maar snel daarna telefonisch. Na een proefrit besloten tot koop, div. kleine lakbeschadigingen zijn prima hersteld. Levering helemaal volgens afspraak.

Tevreden met de koop van mijn auto!

Vriendelijk geholpen door de eigenaar. We konden de auto goed bekijken en kregen de tijd om een goede proefrit te maken. Tijdens de proefrit zagen we dat de auto niet goed gereinigd was en waren er meerdere vlekken in de bekleding te zien. Bij terugkomst van de proefrit dit besproken. Uiteindelijk zijn we tot een goede deal gekomen. De eigenaar denkt mee en neemt de tijd voor je. Bij het ophalen van de auto, stond de auto te blinken in de garage. Hij was van binnen en buiten helemaal gereinigd/gepoest en leek wel nieuw. Ik ben erg blij en tevreden met de aankoop van mijn nieuwe auto!

Nette, vriendelijke en eerlijke zakenman.

Na bedrijfsbeeinding bus ingeruild voor zeer acceptabele prijs. Luxe wagen aangeschaft naar volle tevredenheid.

Goede snelle afhandeling

Was geïnteresseerd in een auto, maar die was al onder voorbehoud verkocht. Jammer maar helaas, na 2 dagen teruggebeld dat de auto toch weer beschikbaar was. Na een proefrit en wat praten waren we eruit, en de auto 4 dagen later al opgehaald. Top geregeld!

Eerlijk zaken gedaan.

Goed advies, neemt de tijd, is flexibel.

Ouderwetse super service in een modern jasje

2e Hands auto gekocht en alles wordt eerlijk uitgelegd en er wordt met je mee gedacht. En je hebt niet het idee als je betaald hebt dat ze dan niet meer naar je omkijken. Ik had nog een paar vragen over de auto en die worden netjes gesteld door Mr van Doorn (Henk.) aan oude eigenaar en je krijgt daarna netjes een mailtje waardoor je net iets lekkerder in je auto rijdt die je net gekocht had. Gewoon ouderwetse super service in een moderne jasje. En dat alles net voor 2022 !