Netjes en correct

Eerlijk en correct familiebedrijf.

Leuk auto hebt gekocht !

Prima dealer, ik kort tijd heb ik een auto gekocht tegen een mooi prijs

Deskundig en vriendelijk

Wij zijn goed geholpen bij Van Doorn. Daarbij werden we netjes te woord gestaan en begeleid in het aankoopproces van onze Seat.

Prettige en eerlijke verkopers

Met veel plezier hebben we een auto gekocht bij Van Doorn Auto's. We werden goed geholpen door de zoon van de eigenaar. Geen gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk en duidelijk verhaal. Het aankoopproces verliep soepel. Met vragen die we in de weken na aankoop nog hadden zijn ook naar tevredenheid geholpen. Al met al een aanrader om bij de heren van Doorn een auto te kopen!

Super! Vriendelijk en Deskundig!

Via internet bij Henk van Doorn uitgekomen voor een Toyota Auris. Geen verkopers praatjes, maar gewoon eerlijk advies en eerlijke prijs voor je inruil auto. En zeker in de Corona tijd ook op gepaste afstand alles goed kunnen regelen. Helemaal top dus, ook de koffie!

Goed geholpen met goed reseltaat!

Dhr. v Doorn heeft mij goed geadviseerd m.b.t. de aanschaf van mijn nieuwe (gebruikte) werk auto. Heeft goed verstand van zaken en denkt mee. Ondanks dat ik wat ingewikkelds wou m.b.t. verkoop oude auto, gedeeltelijk betalen en gedeeltelijk d.m.v. lease ben ik goed geholpen en werden meerdere opties bekeken. Er werd tijd vrij gemaakt op het moment dat ik wou komen, lekker klant gericht dus!

Prettige ervaring

Wij zijn eerlijk en vriendelijk ontvangen een prettige ervaring.

vriendelijk en professioneel personeel

goede uitleg werking auto. goede prijs inruilauto.

Correkt bedrijf

Een mooi bedrijf nette behandeling en echte koffie.

Super geholpen

Echt heel netjes geholpen door Henk. Heel blij met onze Toyota auris.

uitstekende en vriendelijke service!

mijn ervaring heb ik als prettig en vriendelijk ervaren! Ik zou Van Doorn Auto's aan een ieder aanraden. groet, Parveesh Soekhai

Keurig en netjes ontvangen.

Heel blij met de lexus ct200h.

Uitstekende ervaring, goede service

Vijf maanden geleden heb ik bij Henk Van Doorn een rijk uitgeruste Toyota aangeschaft voor een m.i. nette prijs. Henk is eerlijk, denkt met je mee vooruit en er komt weinig "glad" verkooppraat aan te pas. Over de service ben ik ook positief: een, tijdens wintersport, in de achterbumper gevallen parkeersensor hebben ze bijvoorbeeld kosteloos teruggeplaatst.

Geweldige autogarage !!!

Ik heb bij Henk van Doorn een prachtige auto gekocht. Hij is eerlijk, oprecht en open tegen je. Geen verkopers praatjes, maar gewoon eerlijk advies en eerlijke prijs voor je inruil auto. Misschien lager dan bij een andere garage, maar de auto die je koopt is ook zeker goedkoper en mooier. Ik weet zeker dat als ik voor mijn volgende auto ga kijken, eerst ga buurten bij Henk van Doorn. Betrouwbaar, eerlijk en scherp geprijsd !!!

Zeer betrouwbaar, hier wil je een auto kopen!

Op een zaterdagmiddag gaan kijken naar een BMW 1-serie bij Van Doorn. Zeer gastvrije ontvangst door de zoon van de eigenaar, later gezamenlijk met dhr Van Doorn zelf. Na de proefrit waren we helemaal verkocht. Door het intermenselijk contact en de oprechtheid waarmee alle informatie wordt gedeeld door beiden, hadden we direct een vertrouwd gevoel. Hier wil je graag een auto kopen! Bij aflevering (weer op zaterdag) was er alle tijd en aandacht voor een uitgebreide uitleg. Met een grote glimlach op ons gezicht verlieten we de showroom en die glimlach is er nog dagelijks bij het rijden in deze prachtige auto.

Top advies door Henk

Wij hebben eind februari jl voor de 3e keer een auto gekocht bij Henk. Dat zegt eigenlijk genoeg....! Hartelijke ontvangst, duidelijk advies en goeie auto!! Denkt met je situatie en wensen mee! Dank Henk en succes in deze -veel te rustige - periode. Groet, Tinus en Hanny

Goed betrouwbare auto 's en service

Kwalitatief goede auto's en duidelijke afspraken over de kosten van de auto inclusief aflevering. Bij aflevering een mooi gepoetste en schone auto ontvangen met nieuwe APK en servicebeurt. Duidelijke en vriendelijke uitleg over de auto. Top.

Goed en vriendelijk geholpen

Met een tevreden gevoel een auto gekocht

Eerlijke en vriendelijke verkoper, en een net bedrijf.

Ik heb een zeer complete Toyota Auris Hybrid uit 2015 gekocht bij van Doorn, voor een heel redelijke prijs. Alle beloftes qua prijs/beurt/schoonmaak/aflevering (volle tank !) werden waargemaakt. Een lange proefrit was zonder meer mogelijk. Als ik ooit weer een occasion nodig heb, ga ik hier als eerste langs.

Deskundig, rechtdoorzee en klantvriendelijk

Eerlijk, betrouwbaar en aangenaam. Kopje koffie, rustig de tijd om rond te kijken, duidelijke antwoorden. Geen gladde verkooppraatjes maar een no-nonsense verhaal. Nette en faire prijs, bij aflevering al het papierwerk overzichtelijk en goed verzorgd. Toen er een week later bij de reis richting wintersport opeens een waarschuwingslampje ging branden heeft Van Doorn het probleem binnen een paar uur weten op te lossen, onder garantie, zonder discussie. Absoluut een aanrader!

Uitstekende service, goede occassion

VW Beetle Cabrio gekocht. Bij de proefrit bleek een aantal zaken defect t.w. Parkeersensoren, autoradio. Parkeersensoren zijn vervolgens vernieuwd en radio gemaakt. Alle afspraken zijn helemaal nagekomen en de deal werd snel gesloten. Een adres om te onthouden.

Adequate en vriendelijke Service.

Wij zijn in onze zoektocht naar een specifieke auto, vriendelijke en vakkundig begeleidt tot aan de koop hiervan bij Van Doorn Autos. Een aanrader.

De werknemers zijn erg klantvriendelijk, nemen de tijd voor je en helpen bij je keuzen.

Goed auto bedrijf.

Goede ervaring met eigenaren en deskundig. Overzichtelijke kosten opgave ( geen verborgen kosten zoals afleveringkosten.) Papieren en onderhoud overzicht van de auto aanwezig.

Top verkoper Top Autos

Netjes ontvangen en een goed gesprek met en lekker kopje koffie! Goede uitleg over de gekochte auto! Ben met en goed gevoel naar huis gegaan en ben nu trotse bezitter van en Lexus ! Het is en leuk bedrijf om eerlijk zaken te doen ! Nogmaals bedankt Henk van Doorn !! Vr. Groeten K. J.!! Mijn volgende Auto gaa ik weer da kopen!!!