Wederom een goede ervaring.

Henk van Doorn komt betrouwbaar over en komt zijn afspraken na. Uiteraard is zijn einddoel een auto verkopen. Maar hij doet dit op een nette manier, waarbij de klant koning is en blijft.

Prima, eerlijke verkoper

De verkoper denkt aan mogelijkheden voor de klant. Ook na de koop van de auto bij een klein gebrek is dit helemaal opgelost. Zeer tevreden!

prima auto gekocht

Van Doorn is een aanrader. Verteld je geen sprookjes over je droom auto en blijft realistisch. Neemt de tijd voor je en een fijn persoonlijk contact. Ik zou zo weer een auto bij hem kopen.

Perfecte service en meergedacht en uitstekend geholpen

Ik heb een Lexus CT200h gekocht voor mijn vrouw. De auto is door de heer van Doorn perfect klaatgemaakt. Ik ben een prefectionist en hij voldeet aan alle wensen. Ik ben ook echt super geholpen, voelde me in alles serieus genomen en zou daar zeker weer een auto kopen. Ik voelde me als koning klant

Prettig zakelijk en liefde voor het vak

Henk is betrouwbaar, vakkundig en realistisch. Prettig om zaken mee te doen. Zorgzaam, de klant staat bovenaan

Precies goed

Een nette auto gekocht voor een redelijke prijs. Alles ging vlot, correct en vriendelijk!

Prima autodealer

Blij dat wij hier een Renault Clio hebben gekocht. Wij kregen geen opgepoetst verhaal, gewoon een prima auto.

Vriendelijk en oprecht

5 autohandelaar af gegaan die dag en alleen bij deze kregen we een bakje koffie, deed hij zijn best om ons enthousiast te maken over de auto en beantwoorden hij al onze vragen vriendelijk. Kortom een hele fijne ervaring!

Henk van Doorn is helder, duidelijk en een type no nonsense met passie voor zijn werk

Henk van Doorn is een man met passie voor zijn vak die op een no nonsense manier zaken doet.

Zeer goede service

Je wordt hier uitstekend geholpen. De service bij aflevering was ook zeer goed. Ik ben zeer tevreden.

Geweldige service, persoonlijke aandacht en tenslotte goede auto!

Wij hebben vier zaken bezocht op zoek naar een Toyota Auris. In tegenstelling tot andere aanbieders nam Dhr Van Doorn serieus de tijd voor ons en het mooie was dat hij ons kon verrassen met een auto die die middag net bij hem aangekomen was in precies de gewenste kleur, accessoires en km stand!

Geen poespas of mooie verhalen, gewoon goed

Goed en vakkundig geadviseerd,. Geen mooie verkooppraatjes, maar gewoon direct onderhandelen en weten waar je aan toe bent. Ik ben zeer tevreden.

Zeer positief

Dit was onze 2e ervaring met Van Doorn Auto's BV, ook deze keer was het zeer positief.

Betrouwbaar en transparant

Van Doorn heeft een eerlijk verhaal, is transparant en wil je geen vage extraatjes aansmeren.

Prima, eerlijke service

Prima, eerlijke service

Prima bedrijf

Prima bedrijf, we waren er op een rustige doordeweekse dag. Ruime tijd voor uitleg en proefrit

No nonsense autohandelaar

Er werd ruim de tijd genomen voor onze proefrit en de daarop volgende aankoop. De heer Van Doorn was vriendelijk en duidelijk, al met al een prettige ervaring. De auto bevalt nog steeds goed.

Goede ervaring

Vriendelijke ontvangst er wordt alle genomen om je te woord te staan. Goede afwikkeling van de zaken.

Klant vriendelijk en meedenken bij aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt goed de tijd voor je genomen, voor uitleg, rondrit en uiteindelijk de verkoop. Duidelijke informatie en waar mogelijk meedenkend. Bij het oriënterende rondje bij Van Doorn met een beter gevoel weggegaan dan bij menig andere dealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben er een auto gekocht en zijn erg tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer fijn geholpen in de aanschaf van onze nieuwe Toyota. Goede adviezen, veel kennis en al onze vragen werden geduldig en vakkundig beantwoord. Voor ons ook de reden om hier onze auto aan te schaffen. Aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig vriendelijk en deskundig geholpen door de eigenaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds jaren weer contact met Henk omdat ik op internet de auto vond bij hem die we graag wilde hebben.\r\nWas wéér top ervaring. Snel zaken doen geen bla bla praatjes . Henk doet wat hij beloofd. Aflevering ook keurig voor elkaar. Voelt allemaal heel vertrouwd ibij dit bedrijf!