• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt goed de tijd voor je genomen, voor uitleg, rondrit en uiteindelijk de verkoop. Duidelijke informatie en waar mogelijk meedenkend. Bij het oriënterende rondje bij Van Doorn met een beter gevoel weggegaan dan bij menig andere dealer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben er een auto gekocht en zijn erg tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer fijn geholpen in de aanschaf van onze nieuwe Toyota. Goede adviezen, veel kennis en al onze vragen werden geduldig en vakkundig beantwoord. Voor ons ook de reden om hier onze auto aan te schaffen. Aan te raden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig vriendelijk en deskundig geholpen door de eigenaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds jaren weer contact met Henk omdat ik op internet de auto vond bij hem die we graag wilde hebben.\r\nWas wéér top ervaring. Snel zaken doen geen bla bla praatjes . Henk doet wat hij beloofd. Aflevering ook keurig voor elkaar. Voelt allemaal heel vertrouwd ibij dit bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst door Henk van Doorn. Eerlijke voorlichting over de getoonde auto\'s. Efficiente afhandeling van de verkoop. \r\nVooral de instructies voor het wegrijden vond ik heel prettig.

• Deskundigheid N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van Doorn had meerdere scherp geprijsde ex lease auto\'s te koop staan. Bij een bezoek gericht op 1 auto die aan mijn wensen voldeed, bleek het ook ter plekke een keurige auto. Direct de inruilwaarde van mijn auto besproken. Proefrit ingepland voor de maandag erop en tot aankoop over gegaan. Alles is uitstekend bevallen. Henk is proactief en duidelijk. Over een paar jaar zal mijn zoektocht naar een nieuwe auto zeker bij Van Doorn starten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keuze in de Toyota Auris. Helder verhaal en snel tot zaken gekomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en netjes geholpen. Goede service ook nadat je de auto hebt gekocht. Henk is open en eerlijk en geen gladde autoverkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring met van Doorn auto\'s. Wij zijn zeer netjes geholpen door Henk, naam alle tijd en heeft ons alles goed uitgelegd. Ook heeft hij de auto keurig gereserveerd voor ons en na de vakantie bij hem op kantoor alles direct afgewikkeld. Top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PLezierige eigenaar / verkoper - open en eerlijk, levert goede kwaliteit auto\'s voor redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed en betrouwbaar bedrijf. Proberen echt mee te denken met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. De gekochte auto klopte precies met de beschrijving op internet. De onderhandelingen verliepen prettig en de aflevering volgens afspraak.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, eerlijk en onderhoudsmogelijk. Weinig mogelijkheid om verder te onderhandelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben vriendelijk behandeld.\r\nAlleen jammer dat de auto niet helemaal was zoals in het advertentie was beschreven.\r\nMaar het zij zo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een prima koop gedaan, goede afstemming over de overdracht, ruim de tijd genomen om uitleg te geven, en een all-in prijs >afleverkosten/rijklaarkosten bij de prijs in.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij vonden, wat ons leek, DE occasion online en reden dezelfde dag nog naar Woerden alwaar we een heel leuk gesprek hadden met de eigenaar van Van Doorn auto’s.\r\nOhh ook nog maar even een proefrit maken en de deal rondgemaakt.\r\nZoals mij nu duidelijk is geworden is het niet nodig om honderden euro’s meer uit te geven aan een zelfde auto omdat ie OF (nog) beter gepoetst is of een hele luxe dealer is, hier koop je een perfecte occasion bij een dealer welke staat voor goede kwaliteit.\r\n