Hele fijne/leerzame rijlessen.

Ik vind de rijlessen van rijschool Olaf erg fijn. Dit omdat je veel dingen leert en dit op een fijne manier gaat. Als je een vraag hebt of het even een keer niet snapt, word dit op een fijne duidelijke manier aan je uitgelegd. Zo zijn de rijlessen bij rijschool Olaf een fijne omgeving om in te leren!

Goede instructeurs die alles goed en rustig uitleggen.

Met nieuwe handelingen wordt er altijd tijd genomen om deze eerst goed door te nemen en hierna rustig uit te voeren.

Olaf is een kundige, geduldige en gezellige instructeur. Hij denkt mee en legt alles duidelijk en rustig uit en neemt de tijd wanneer het minder soepel gaat. Hij denkt verder dan alleen het halen van het rijexamen en zorgt ervoor dat je daarna goed voorbereid, zelfverzekerd, veilig en met plezier de weg op kunt. Alle beloftes worden nagekomen, fijn contact en doelgerichte lessen. Heel erg bedankt Olaf!

Olaf is een goede instructeur. Is rustig en kalm en geeft je vertrouwen tijdens het lessen.

super geregeld aardige mensen

gewoon super geregeld geen beloftes die niet kloppen laat alles op tijd weten wat er gaande is geen andere woorden voor

Olaf is de beste

Het was super leuk, gezellig en relaxed

Super fijne leerschool!!

Super fijne leerschool, er word echt gekeken naar de persoon en je word niet opgejaagd

Super goed

Leuke lessen gehad, fijne uitleg en alles goed stap voor stap uitgelegd

Top rijlessen!!

Altijd een leuke sfeer in de auto, super gezellig en hele goede lessen

Goed!

Super leerzame en leuke lessen. Fijne rij-instructeurs.

Super begeleiding

Daniël heeft de rijlessen als zeer ontspannen ervaren, de nodige tips tot zich genomen. In één keer geslaagd!

Een fijne instructeur met een passie voor zijn vak

Dankzij Olaf heb ik eindelijk mijn rijbewijs gehaald. Na meerdere onprettige ervaringen bij een andere rijschool, was ik geen zekere bestuurder. Olaf heeft me goed geholpen om zekerder rijgedrag te vertonen en om beter verkeersinzicht te ontwikkelen. Als ik dit alles voor af had geweten, had ik mijn eerste rijlessen wel bij hem geboekt. Dankjewel Olaf :)

Hartstikke leuk

Hele aardige rijinstructeurs. Helpen je als het nodig is. Je kan een gezellig praatje met ze maken.

Super aardige man die weet hoe het moet

Altijd correct op tijd mooie nette auto en ze collega is ook fijne man met verstand van les geven er straalt rust uit deze mensen heel prettige rijschool

Altijd gezellig in de auto leuk praatje, en dingen worden goed en duidelijk uitgelegd:)

Goede rijschool

Het is een hele goede rijschool, alleen door personeel tekort was het af en toe heel kort dag met inplannen. Maar dat vind ik uiteraard begrijpelijk

TOP !!!

Heerlijke ervaren- en vooral rustige instructeur. Veel goede tips. Een aanrader !!! Ik voel me heel goed bij deze man.

Professioneel

Leuke en gezellige leraar die je op je gemak stelt.

Helemaal top

Ik vond t heel leuk en we hebben een goeie tijd gehad , top rij school(;

Superrr!!

Heel goede en kundige instructeurs

Nemen de tijd het je echt goed te leren. In 1x geslaagd

Olaf gaf mij het vertrouwen.

Elke les stelde Olaf mij erg op mijn gemak.

Persoonlijke en gezellige rijlessen!

De rijlessen met Olaf zijn altijd erg gezellig maar ook zeker heel effectief. Hij is erg persoonlijk met zijn leerlingen en dat geeft een fijn gevoel tijdens de les dat er echt aandacht voor jou individueel is. Soms wat moeilijk om rijlessen in te plannen ivm drukte, maar verder neemt hij de tijd tijdens de rijles om goed te kijken waar je nog hulp nodig bij hebt.

Super fijne ervaring!

Een enorm fijne rijschool!

Super blij mee

Super aardige man die veel geduld heeft, en die het uiterste uit me heeft gehaald in die korte tijd nadat ik overgestapt ben van een andere rijschool naar olaf.