• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben het zeer prettig ervaren. Zeer klantvriendelijk rijinstructeur die het hart op de juiste plek heeft. Zeer betrokken met zijn leerlingen. Weet precies hoe hij met ze moet omgaan. Altijd bereid voor een oplossing. Dus met 1 woord PERFECT!!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf half jaar les gehad van Olaf, geweldige vent geeft goed advies en stelt je op je gemak in het verkeer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijinstructeur, gezellige les oplettend en op een goede manier corrigerend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring.\r\nDuidelijke uitleg.\r\nEr word gedaan waar ik aan toe ben.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed! Olaf is altijd super rustig en begrijpt dat ik het soms engig vind

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige manier van lesgeven. Gezellige en leerzame lessen. Olaf is erg begripvol en heeft een kalme, rustige uitstraling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen, wel onregelmatig les dat was soms wat vervelend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb altijd fijne en leerzame lessen gehad bij rijschool Olaf. Er werd niet naar me geschreeuwd, maar naar me geluisterd en positieve kritiek gegeven. Door mijn goede rijlessen rijd ik nu met zelfvertrouwen in de auto en heb ik geen moeite met uitdagende situaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Altijd gemotiveerd, altijd positief commentaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellige instructeur, Goede kwaliteit lessen voor een prima prijs ! Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele goede rijschool. Een rij instructeur die alle tijd en geduld heeft om alles te leren. Altijd een praatje in de auto en legt alles goed uit. Ik zou deze rijschool bij iedereen aanbevelen. Een top rijschool en top instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Olaf is een zeer professionele en relaxte rij-instructeur met veel plezier in zijn werk. Hij neemt goed de tijd om alles uit te leggen. Ik raad hem iedereen aan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij instructeur die de tijd voor je neemt, en de les aanpast aan jouw behoefte en rijvaardigheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Beide instructeurs vindt ik top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeur! Altijd vrolijk. Geeft 100% voor elke leerling! Zelf een hele goede ervaring gehad👍🏽

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede,rustige ,flexibele instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf T is al een tijdje geleden dat ik mijn rijbewijs bij Olaf in 1x(!) heb gehaald, maar weet dat het altijd een plezier was om te lessen bij Olaf! Goede, geduldige, eerlijke en vooral een leuke instructeur. Ik ging altijd met plezier lessen! Ik raad olaf nog altijd aan als rij-instructeur/ rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Olaf is iemand die plezier heeft in zijn werk en dat merk je ook aan hem. Hij zorgt ervoor dat je je ten alle tijden op je gemak voelt. Olaf is is erg gericht op de veiligheid onder het auto rijden wat ik bij mijn vorige rijschool niet ervaren heb. Hij probeert elke les te focussen op dat gene wat de les(sen) daarvoor wat minder sterk ging. Ik vind Olaf en fijne man en ik zou hem zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Behulpzaam respectvol geduldig in omgang

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Olaf is een fijne autorijschool. Ik leer veel van de rij instructeur. Ik voel mij op mijn gemak. En ik vindt het leuk om te lessen.