Fijn geholpen

Ivm privé toestanden moest ik mijn auto inruilen. Ik vond een hele leuke Hyundai en ben echt fijn geholpen. Vriendelijk, eerlijk en ik had bij hen het gevoel dat ik eindelijk een keer fair en square geholpen werd, daar kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen. Ben ontzettend blij met mijn auto!

Twijfelachtig of slordig

Bij onderhoud en apk in 2021 werd me geadviseerd om de remschijven te vervangen, maar mogelijk kon ik er nog een beurt mee door rijden. Zo gezegd zo gedaan, bedacht op direct actie indien nodig. Bij onderhoud en apk in 2022 verwachtte ik in elk geval de remblokken. Maar zelfs bij specifiek navragen, bleken de remblokken nog in goede staat. Om helaas een maand later, in het buitenland, op vakantie, met een geblokkeerde rem langs de kant van de weg te staan. Een lokale garage heeft remblokken en remschijven vervangen, want die waren versleten. Veel stress. En die verloren vakantiedagen krijgen we niet meer terug. Maar nog erger: ik vertrouw deze garage niet meer.

Zeer betrouwbaar

Goed advies en eerlijk bij koop en inruil

Slechte en onvriendelijke service

Binnen twee maanden na aanschaf tweedehandsauto is 1 van de wiellagers zodanig versleten dat hij vervangen moet worden. De enige reactie die je krijgt is: Vervelend, maar domme pech! Wettelijke garantie van 6 maanden op tweedehandsauto's doen ze niet aan. Er viel ook niet te onderhandelen over de kosten van de reparatie. Kortom slechte en onvriendelijke service.

een geweldig goede garage

mijn verwarming/airco deed het niet meer, na gebeld te hebben kon ik 2 dagen later al terecht, alles was keurig gemaakt, ook nog opgebeld door de garage hoeveel het zou gaan kosten, hele goede service

Betrouwbaar

1 jaar geleden mn corona rode autootje gekocht tweedehands ook bij Baaf. Perfect geregeld en auto voor de deur afgeleverd. Vandaag moest mn auto APK gekeurd worden, ben heel aardig en netjes geholpen, en kon de auto na uurtje weer ophalen. Wat was ik blij en opgelucht dat mn auto zonder kleerscheuren door de APK heen kwam. Had er ook niet echt zoveel mee gereden, maar toch. Het blijft dan ook mijn autodealer zeker weten.

Zeer goede ervaring

De koop van een occassion is zeer goed verlopen. Goed geholpen en goed advies. Het ging gemakkelijk en de verkoper was zeer vriendelijk. Geen agressieve verkoopmethode, geen dwingende zaken. Het was gewoon een zeer plezierige koop!

Zeer behulpzaam en goede service!!

Kort geleden hier mooie 2e hands auto gekocht. Waren een paar kleine mankementen aan de auto, maar die werden zonder problemen gratis gemaakt. Goede service, zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.

Vandaag mijn eerste eigen auto-tje gekocht bij Manfred. Goeie vent, oprecht en what you see is what you get. Heb er een goed gevoel bij. En dat vind ik belangrijk. Aangezien ik zelf geen kennis heb van auto's, wil ik met vertrouwen bij iemand terecht kunnen. Op naar heel veel rijd plezier!

Top bedrijf met goede occasions

Van de week een auto gekocht bij baaf automotive. Zeer vriendelijke verkopers en er werd goed meegedacht met ons. Auto rijdt als een zonnetje. Baaf automotive is een echte aanrader wat mij betreft

Oplichters, klantonvriendelijk

Nog niet 1 ster waardig. Zeer klant onvriendelijk nadat je er een auto heb gekocht, en terug gaat met het ene na het andere mankement en word afgeblaft. En hij kan schijnbaar in je zak kijken wat voor jou weinig geld is kan voor de andere veel zijn.

Mijn corona proof autootje

Ik woon in Delft, zit al 10 weken binnen vanwege corona, geen klachten maar gewoon omdat ik niet besmet wil worden en voorzichtig ben, mijn leeftijd is boven de 60. Ik mag dus niet met het openbaar vervoer en dat ga ik zoiezo nog lang niet doen. Ik bedacht, dan maar een goedkoop autootje waar ik op zn minst nog n jaar in kan rijden. Want zo kom ik nog s ergens. Ik moest wel een auto gaan zoeken in Delft want ik kan niet buiten de stad komen, vanwege ov, ik zag een auto op marktplaats in Delft. Heb het bedrijf een mail gestuurd dat ik interesse heb in een auto, en/of ze even Met me mee wilde denken hoe ik een auto koop en hem hier voor de deur kon laten afleveren. Ik werd gebeld door het bedrijf, ze dachten met me mee, Gevolg dat ik de auto kon bewonderen en ik mocht er n stukje in rijden. De meneer bleef mooi op afstand, ik voelde me begrepen. De auto beviel me heel goed, het bedrijf heeft smiddags de auto op mn naam gezet, de betaling heb ik daarna afgerond en de auto Is 3 uur later gewoon voor mn deur gebracht. Ik ben echt heel erg blij en tevreden over deze transaktie en mijn auto.

Wij hebben een mooie occasion gekocht tijdens de paasdagen en hij rijdt als een zonnetje! We kregen een gratis apk, en ook nog eens drie nieuwe banden. Hele fijne kundige autodealer, zeker aan te raden.

Prettig overleg, zorgvuldig. Heldere afspraken, service gericht.

een gebruikte volkswagen caddy gekocht. Ik werden zeer hartelijk en professioneel geholpen en bij het bedrijf is veel mogelijk.

Zeer klantvriendelijk!

Na een kleine miscommunicatie wat betreft de planning toch geholpen door een zeer vriendelijke man. Hij was erg druk en mijn bezoek was niet door gecommuniceerd, maar meneer maakte toch tijd om even te kijken naar mijn kapotte autoruit. Nogmaals dank hiervoor. Supergoed geholpen!

Zakelijk: van mens tot mens

Een auto kopen...een zakelijke aangelegenheid? Zo hebben wij het bij Baaf niet ervaren! Hoe persoonlijk wil je het hebben; we werden van de trein gehaald, enorm ontspannen gevoel. We werden compleet vrij gelaten, geen gehijg in de nek, er werd met ons meegedacht en dat voelde heel goed. Geen vervelende addertjes onder het gras, zoals we wel eens meegemaakt hebben bij andere bedrijven. Gewoon alles volgens afspraak, eerlijk, puur, persoonlijk en oplossingsgericht. Manfred en Joost, jullie mogen ontzettend trots zijn op jullie bedrijf!

prima service en vriendelijke behandeling!!!

na een afspraak voor een servicebeurt kreeg ik een ongeluk waardoor ik niet kon lopen een tijdens de afspraak. Wel kon ik de auto brengen maar niet naar huis lopen .Na een telefoontje werd ik door MANFRED keurig thuis opgehaald.dit noem ik sevice met een grote S.

Voorkom een teleurstelling

Bel eerst voor je gaat kijken want ze hebben daar een hele bijzondere manier van foto's maken. Ik ben wezen kijken naar een auto die er goed uitzag op de foto. Toen ik aankwam bleek het een wrak. Bumper hing er half bij en veel krassen/plekjes die je toevallig niet op de foto zag. En dat bij een Bovag garage! Een uur voor niks gereden. Dat zo'n bedrijf op deze manier adverteert vind ik echt schandalig!

Zeer Goed!

Mijn hele mooie ALfa 166 3.0 V6 was dood :( koelslangen kapot en niet meer te leveren. Maar geen probleem voor Joost en de team. Gewoon een totaal nieuw constructie van slangen en klemmen verzonnen. Echt "Mission Impossible" maar gewoon gelukt. Het was dit of de Alfa weg laten slepen! Echt 10 punten voor de boys. Mijn Alfa leeft maar puur dankzij de inzet van Baaf Automotive!

Vakkundig geholpen

Alles zoals afgesproken, en goede raad is niet duur !

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijke, open en eerlijke benadering. Wel even gewacht met het schrijven van een review, omdat ik eerst de ervaringen met de auto wilde afwachten. En ook hoe gereageerd werd op een vraag van mijn kant een paar maanden na aanschaf. Een maand of 4 geleden een auto gekocht. Vandaag langsgeweest met een vraag over een lampje. Snel, deskundig en gratis opgelost. Ik ben tevreden.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, behulpzaam, deskundig. Anders dan andere garages

goede service, goed behandeld

Informeel, service, betrokken, ruime keuze occasions, behulpzaam.

• Reden bezoek Andere reden