Na een onverwacht mankement in de eerste week na aanschaf zijn we voortreffelijk geholpen door Metselaarauto\'s. Geweldige service. We kunnen iedereen aanraden naar Metselaarauto\'s te gaan.

Bij Joost een mooie kia c\'eed gekocht. We zijn heel tevreden met onze aankoop en zeer goed geholpen. Afspraken die Joost maakt komt hij ook na. Metselaar autos is 100 % een aanrader.

Bij Joost geweest voor de Honda CR Z, heel prettig geholpen met vakkundig advies, vriendelijk in de omgang en niet opdringerig

laatst de Corsa in geruild voor een Astra, de Corsa kwam ook bij Metselaar vandaan, fijne auto! en nog steeds een prima wagen...super prettig en betrouwbaar bedrijf, keurige auto\'s voor een eerlijke prijs, ik kan iedereen die een betaalbare auto zoekt Metselaar aanbevelen..

Wij zijn heel tevreden over de service en alles rond de aankoop van onze prachtige Saab van Metselaar Auto\'s.

Super geholpen, eerlijk, mooie auto gekocht, oude ingeruild, prima prijs.

Fijne man en erg geduldig. We hebben een leuke Renault Twingo gekocht en gaan deze over een paar dagen ophalen. Uitgebreid kunnen proefrijden en overleggen. Kortom een leuke garage zonder dat je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt. Zeker de moeite waard om even naartoe te bellen en eventueel een kijkje te gaan nemen.

Ik heb een mooie Fiat Grande Punto gekocht bij Joost. De garage zag er netjes uit met een mooi aantal nette auto\'s voor een mooie prijs. Gelukkig was hij zo netjes om mijn VW Passat Diesel in te ruilen. Bedankt voor de snelle en goede afhandeling! Zeker een aanrader....

Bij dit bedrijf voor een eerlijke prijs een Kia Picanto ingeruild voor een Volvo V50. Snelle service en makkelijk contact via WhatsApp met de eigenaar.

Ik was opzoek naar speciale uitvoering van de Seat Mii, bij Metselaar stond er één te koop. We moesten er een behoorlijk eind voor rijden. Maar was het waard. Ben er super blij mee! de Service en vriendelijkheid van Joost is Top! Een mankement aan de auto is keurig opgelost. Een aanrader om hier een auto te kopen!

De onderhandeling over de inruil en aanschaf van de nieuwe auto verliep op een open en prettige wijze. Alle gemaakte afspraken zijn vastgelegd en door Joost Metselaar ook tot op de \'punt\' , \'komma\' nagekomen.

Mijn tweede aankoop bij joost, net als de vorige keer prima service, en een duidelijk verhaal.

Wat een geweldige klantenservice geeft Joost Metselaar. Ik ben in Juni terug in Nederland komen werken en had vooral snel een auto nodig. Goede Renault bij Joost gekocht maar door vertraging bij het kenteken op naam krijgen kon ik hem niet direct gebruiken. Joost heeft mij al die tijd een auto ter beschikking gesteld! Fantastisch, wat een behulpzame man! Ik kan Metselaar auto’s aan iedereen van harte aanraden!!!

Een mooie Punto Grande gekocht bij Metselaar auto\'s. De ervaring is gewoon in één woord super. Na de koop een storing door een remschakelaartje gehad. Geen gekke verassingen dus. Het probleem werd erg professioneel en netjes opgelost. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader als je voor een leuke ern nette auto aan het kijken bent met geen gekke kilometerstanden gemiddeld genomen. De service is zeer goed! Een bedrijf zoals je ze niet gauw tegen komt. Bedankt nogmaals mr Metselaar! Ik ben super happy met mijn aankoop en zal, als ik ooit weer aan vervanging toe ben zeker nog een kijkje nemen wat er dan staat. Een echte aanrader en voor de service een dikke 10 van mij.

persoonlijk, vriendelijk, zakelijk met begrip voor onze situatie. wij hebben er een prima auto aan overgehouden

Fiat Bravo 1.4 MultiAir gekocht en zeer tevreden over alles. Service en uitleg perfect! Aanrader voor een ieder die een goede 2e hands auto wil kopen.

Helemaal vanuit het zuiden naar Heerhugowaard voor een gebruikte auto, maar dat was zeker de moeite waard. Uiteindelijk een pracht van een auto gekocht. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Joost was zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig. Dit bedrijf is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een auto.

Behandel iemand zoals jezelf ook graag behandeld zou willen worden, dat is precies zoals Joost is. In het weekend met de trein op en neer gegaan om te kijken en uiteindelijk te kopen, in de week er na opgehaald en zelfs eerder op de dag dan afgesproken. Top!

Prachtige Audi A4 gekocht! Super service. Een man die zijn beroep belangrijk vind maar zijn klanten nog belangrijker!

Zeer Positief! Wij hebben 250 km. moeten rijden om een mooie Jaguar X type bij Joost te kopen. Dat was het alleszins waard! Vriendelijke ontvangst en deskundig geadviseerd! Wij kunnen Metselaar Auto\'s bij iedereen aanbevelen! Nu zoeven wij supertevreden door ons mooie heuvelland. Joost bedankt!

Tucson gekocht met inruil.goede prijs voor inruil .leuke spontane man met goede service. En leuke aftersale😉

Goede service. super klant vriendelijk! vandaag mijn Ford Focus opgehaald. De keuze was reuze en dit is echt een aanrader.

In oktober 2016 bij Joost een zwarte Opel astra gekocht. Goede afspraken gemaakt over het afleveren welke allen perfect zijn nagekomen. Ik mocht zelfs de auto ophalen op zijn woonadres, vanwege drukt. Ik heb ondertussen met de auto meer als 30 k gereden, en bij de apk hoefde ik alleen de remblokken te vervangen. Bij kopen van de auto heb ik bovag garantie afgesloten van een half jaar tegen kosten. Joost raadde mij dit af, maar heb wat slechte ervaringen gehad met niet nieuwe autos, en uiteindelijk niet nodig gehad. Ik raad dit bedrijf zeer aan, en wat mij betreft een dikke 10!

Heel fijn bedrijf om een auto te kopen. Joost is vriendelijk, eerlijk en neemt de tijd voor je. Het voelt als een zeer betrouwbare garage!

Keurige zaak, deskundige en aardige verkoper. Op mijn gemak kunnen kijken bij de auto, en een proefrit was geen probleem.