Auto doet het weer

Betrouwbaar en een eerlijke prijs

Toen ik in juni 2018 in Nederland kwam wonen heb ik bij Metselaar auto's een Clio gekocht. Toen was ik al erg onder de indruk van de bovengemiddelde klantenservice. (zie review 7/2018) Nu ga ik vrij onverwacht weer terug naar Portugal en moest snel mijn auto verkopen. Ik denk dat veel autodealers toch wel gebruik zouden maken van deze omstandigheden. Zoniet Joost Metselaar! Hij bood me een eerlijke prijs voor de auto die ik van harte heb geaccepteerd. Joost Metselaar weet als geen ander in de autobranche dat als je je klanten tevreden houdt ze terugkomen! Heb je een tweedehands auto nodig? Ga naar Metselaar, serieus, doe het nou maar, het is de moeite waard!

Betrouwbaar adres.

Auto kopen...even bij Metselaar H'waard binnen lopen .Leuk geholpen, netjes ,eerlijk en transparant.Geen moeite is te veel.Houdt zich aan afspraken .Wij zijn heel goed geslaagd .

Joost is één oprechte behulpzame man die open staat voor alles. Hij heeft mij zeer goed geholpen en mocht ik in de toekomst nog eens een auto zoeken ga ik zeker nog eens bij Joost kijken. Nog maals bedankt!!!

Altijd eerst naar Metselaar auto's

Klantenservice een dikke tien! Deze ondernemer weet hoe het hoort en is zelf pas tevreden als de klant met een glimlach wegrijdt in zijn "nieuwe" auto. Top!

Metselaar Auto's is een bijzonder prettig én vertrouwd adres.

De heer Joost Metselaar spreekt, in een heel prettig contact, geen loze woorden en hij komt na wat hij garant stelt en meer. Na de koop van mijn Subaru diesel rookte hij, de auto dus. Ik kreeg tijdelijk een leenauto en in de nazorg is dit heel goed opgelost. Metselaar Auto's beveel ik van harte aan.

Eerlijk en aan te bevelen

Vorige week een skoda superb wagon gekocht. Bij binnenkomst een (niet te groot) aantal mooie auto's opgesteld. In gesprek gegaan met Joost die duidelijk de benodigde deskundigheid heeft als het over auto's gaat. Alles op een vriendelijke, open en eerlijke wijze. Voelde allemaal erg goed en ik kon de auto de volgende dag ophalen, de beurt etc voor de BOVAG garantie gebeurd morgen en was geen probleem. Vandaag zelfs nog even via de app een reminder van hem gehad en dat is erg prettig. Kleine zaken pakt Joost eigenlijk direct op en gaat ermee aan de slag. Een no nonsens bedrijf die wel begrijpt wat een klant verwacht. De Skoda rijdt heerlijk, later zal ik nog een update geven over hoe het ervoor staat na een langere tijd.

goede service, goed behandeld

Een paar weken geleden een prachtige mitsubishi outlander gekocht, zijn er tot nu toe zeer tevreden mee, metselaar komt zijn afspraken keurig na en is totaal geen opdringerige verkoper maar neemt in alle rust de tijd voor je

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Metselaar Auto\'s mijn oude auto ingeruild voor een nieuwe auto. Prima geholpen en een eerlijke inruilprijs ontvangen voor mijn oude auto. Goede ervaring met dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Na een onverwacht mankement in de eerste week na aanschaf zijn we voortreffelijk geholpen door Metselaarauto\'s. Geweldige service. We kunnen iedereen aanraden naar Metselaarauto\'s te gaan.

goede service, goed behandeld

Bij Joost een mooie kia c\'eed gekocht. We zijn heel tevreden met onze aankoop en zeer goed geholpen. Afspraken die Joost maakt komt hij ook na. Metselaar autos is 100 % een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij Joost geweest voor de Honda CR Z, heel prettig geholpen met vakkundig advies, vriendelijk in de omgang en niet opdringerig

goede service, goed behandeld

laatst de Corsa in geruild voor een Astra, de Corsa kwam ook bij Metselaar vandaan, fijne auto! en nog steeds een prima wagen...super prettig en betrouwbaar bedrijf, keurige auto\'s voor een eerlijke prijs, ik kan iedereen die een betaalbare auto zoekt Metselaar aanbevelen..

goede service, goed behandeld

Wij zijn heel tevreden over de service en alles rond de aankoop van onze prachtige Saab van Metselaar Auto\'s.

goede service, goed behandeld

Super geholpen, eerlijk, mooie auto gekocht, oude ingeruild, prima prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne man en erg geduldig. We hebben een leuke Renault Twingo gekocht en gaan deze over een paar dagen ophalen. Uitgebreid kunnen proefrijden en overleggen. Kortom een leuke garage zonder dat je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt. Zeker de moeite waard om even naartoe te bellen en eventueel een kijkje te gaan nemen.

goede service, goed behandeld

Ik heb een mooie Fiat Grande Punto gekocht bij Joost. De garage zag er netjes uit met een mooi aantal nette auto\'s voor een mooie prijs. Gelukkig was hij zo netjes om mijn VW Passat Diesel in te ruilen. Bedankt voor de snelle en goede afhandeling! Zeker een aanrader....

perfect, zeker aan te bevelen

Bij dit bedrijf voor een eerlijke prijs een Kia Picanto ingeruild voor een Volvo V50. Snelle service en makkelijk contact via WhatsApp met de eigenaar.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was opzoek naar speciale uitvoering van de Seat Mii, bij Metselaar stond er één te koop. We moesten er een behoorlijk eind voor rijden. Maar was het waard. Ben er super blij mee! de Service en vriendelijkheid van Joost is Top! Een mankement aan de auto is keurig opgelost. Een aanrader om hier een auto te kopen!

goede service, goed behandeld

De onderhandeling over de inruil en aanschaf van de nieuwe auto verliep op een open en prettige wijze. Alle gemaakte afspraken zijn vastgelegd en door Joost Metselaar ook tot op de \'punt\' , \'komma\' nagekomen.

goede service, goed behandeld

Mijn tweede aankoop bij joost, net als de vorige keer prima service, en een duidelijk verhaal.

goede service, goed behandeld

Wat een geweldige klantenservice geeft Joost Metselaar. Ik ben in Juni terug in Nederland komen werken en had vooral snel een auto nodig. Goede Renault bij Joost gekocht maar door vertraging bij het kenteken op naam krijgen kon ik hem niet direct gebruiken. Joost heeft mij al die tijd een auto ter beschikking gesteld! Fantastisch, wat een behulpzame man! Ik kan Metselaar auto’s aan iedereen van harte aanraden!!!

goede service, goed behandeld

Een mooie Punto Grande gekocht bij Metselaar auto\'s. De ervaring is gewoon in één woord super. Na de koop een storing door een remschakelaartje gehad. Geen gekke verassingen dus. Het probleem werd erg professioneel en netjes opgelost. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader als je voor een leuke ern nette auto aan het kijken bent met geen gekke kilometerstanden gemiddeld genomen. De service is zeer goed! Een bedrijf zoals je ze niet gauw tegen komt. Bedankt nogmaals mr Metselaar! Ik ben super happy met mijn aankoop en zal, als ik ooit weer aan vervanging toe ben zeker nog een kijkje nemen wat er dan staat. Een echte aanrader en voor de service een dikke 10 van mij.

goede service, goed behandeld

persoonlijk, vriendelijk, zakelijk met begrip voor onze situatie. wij hebben er een prima auto aan overgehouden

perfect, zeker aan te bevelen

Fiat Bravo 1.4 MultiAir gekocht en zeer tevreden over alles. Service en uitleg perfect! Aanrader voor een ieder die een goede 2e hands auto wil kopen.

Nijverheidsplein 2 B

1704 RB Heerhugowaard