Een mooie Punto Grande gekocht bij Metselaar auto\'s. De ervaring is gewoon in één woord super. Na de koop een storing door een remschakelaartje gehad. Geen gekke verassingen dus. Het probleem werd erg professioneel en netjes opgelost. Dit bedrijf is zeer zeker een aanrader als je voor een leuke ern nette auto aan het kijken bent met geen gekke kilometerstanden gemiddeld genomen. De service is zeer goed! Een bedrijf zoals je ze niet gauw tegen komt. Bedankt nogmaals mr Metselaar! Ik ben super happy met mijn aankoop en zal, als ik ooit weer aan vervanging toe ben zeker nog een kijkje nemen wat er dan staat. Een echte aanrader en voor de service een dikke 10 van mij.

persoonlijk, vriendelijk, zakelijk met begrip voor onze situatie. wij hebben er een prima auto aan overgehouden

Fiat Bravo 1.4 MultiAir gekocht en zeer tevreden over alles. Service en uitleg perfect! Aanrader voor een ieder die een goede 2e hands auto wil kopen.

Helemaal vanuit het zuiden naar Heerhugowaard voor een gebruikte auto, maar dat was zeker de moeite waard. Uiteindelijk een pracht van een auto gekocht. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Joost was zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig. Dit bedrijf is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een auto.

Behandel iemand zoals jezelf ook graag behandeld zou willen worden, dat is precies zoals Joost is. In het weekend met de trein op en neer gegaan om te kijken en uiteindelijk te kopen, in de week er na opgehaald en zelfs eerder op de dag dan afgesproken. Top!

Prachtige Audi A4 gekocht! Super service. Een man die zijn beroep belangrijk vind maar zijn klanten nog belangrijker!

Zeer Positief! Wij hebben 250 km. moeten rijden om een mooie Jaguar X type bij Joost te kopen. Dat was het alleszins waard! Vriendelijke ontvangst en deskundig geadviseerd! Wij kunnen Metselaar Auto\'s bij iedereen aanbevelen! Nu zoeven wij supertevreden door ons mooie heuvelland. Joost bedankt!

Tucson gekocht met inruil.goede prijs voor inruil .leuke spontane man met goede service. En leuke aftersale😉

Goede service. super klant vriendelijk! vandaag mijn Ford Focus opgehaald. De keuze was reuze en dit is echt een aanrader.

In oktober 2016 bij Joost een zwarte Opel astra gekocht. Goede afspraken gemaakt over het afleveren welke allen perfect zijn nagekomen. Ik mocht zelfs de auto ophalen op zijn woonadres, vanwege drukt. Ik heb ondertussen met de auto meer als 30 k gereden, en bij de apk hoefde ik alleen de remblokken te vervangen. Bij kopen van de auto heb ik bovag garantie afgesloten van een half jaar tegen kosten. Joost raadde mij dit af, maar heb wat slechte ervaringen gehad met niet nieuwe autos, en uiteindelijk niet nodig gehad. Ik raad dit bedrijf zeer aan, en wat mij betreft een dikke 10!

Heel fijn bedrijf om een auto te kopen. Joost is vriendelijk, eerlijk en neemt de tijd voor je. Het voelt als een zeer betrouwbare garage!

Keurige zaak, deskundige en aardige verkoper. Op mijn gemak kunnen kijken bij de auto, en een proefrit was geen probleem.

Mercedes Benz C klasse gekocht bij Metselaar Auto\'s. Uitstekend geholpen goede auto en mooie prijs. Lekkere koffie! Ik beveel dit bedrijf zeker aan en als ik weer een auto nodig heb zal ik eerst hun occasionaanbod bekijken. ☺

Wij hebben een mooie Hyundai Tucson bij Joost (Metselaar auto\'s) gekocht. De aftersales op en top!!! Zelfs buiten de garantie om! Wij hadden namelijk wat problemen met de auto. Wij kregen zelfs een leenauto mee tijdens de reparatie. Alles was goed opgelost! Groot voorbeeld voor andere autodealers. Wij zouden Metselaars auto\'s aanraden aan familie en vrienden! Joost bedankt, Edgar en Véronique

Via Marktplaats een Fiat Punto gevonden bij Metselaar auto\'s in Heerhugowaard Vervolgens buiten openingstijden op afspraak rustig in een gemoedelijke sfeer de auto kunnen bekijken. Betrof een keurig nette frisse auto ,precies zoals op de foto\'s en de beschrijving op Marktplaats. Nu een week later en duizend km verder zeer tevreden over de auto en het contact met Joost metselaar ,die ons de auto heeft verkocht en afgeleverd.( lekkere koffie)

Wat ik erg waardeerde was de eerlijkheid waardoor ik deels weet wat ik aan reparaties volgend jaar kan verwachten. Dhr. Metselaar, natuurlijk zakenman, is bereid met z\'n klant mee te denken. Ik ben blij!

Keurige zaak, prima service, vriendelijk

Vriendelijke verkoper .Wij hebben een geweldige auto gekocht.

Bij Joost Metselaar vonden we op de website een auto die ons wel wat leek. We gingen zonder afspraak even kijken en konden toch gelijk een proefrit maken. Joost is vakkundig, eerlijk en duidelijk, dit geeft vertrouwen en de koop was dan ook snel gesloten. De auto werd netjes afgeleverd en we rijden er met veel plezier mee. Al het contact, ook via e-mail en WhatsApp loopt soepel, we kregen steeds supersnel antwoord. Ook toen de auto binnen de garantietermijn gerepareerd moest worden, is dit naar volle tevredenheid afgehandeld. Wat een super service! Bedankt Joost!

Vanmiddag een auto gekocht bij joost metselaar met de auto terug gereden naar den bosch de eerste indruk van de auto was formidabel hij reed als een tierelier geen spijt dat ik hem gekocht heb finaciele gedeelte was goed, een goede inruilprijs,een echte aanraader die joost verstand van zaken correcte afhandeling kom zeker terug bij veranderen van een andere auto,bedankt cobie van diepen

Ik heb een zeer goede indruk gekregen van het bedrijf, bij de inruil en aanschaf van een auto. Ik kan iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken. Ondanks de grote afstand tussen mijn woonplaats Middelburg en Heerhugowaard, was de (inruil)actie de moeite waard.

Joost Metselaar geeft een zeer goede service, is open en eerlijk over de auto en zijn handelwijze. Laat de klant in zijn waarde en geeft vertrouwen. Ik ben erg tevreden over de auto en kan iedereen aanraden bij hem langs te gaan.

Wij waren op zoek naar een grotere gezinsauto. Via internet een mooi Ford Galaxy gezien bij Metselaar. Een eerste bezichtiging gedaan met het hele gezin (kijken of alles een beetje past) paar dagen erna een afspraak gemaakt voor een proefrit. Alle contacten met Joost verliepen zeer prettig, auto stond keurig klaar voor de proefrit, Joost kon ook precies vertellen wat de historie van de auto was en wat de goede punten waren. Geen opdringering verkoopverhaal, maar gewoon reëel en duidelijk. Proefrit was helemaal prima dus daarna meteen onderhandeld over de prijs, daar waren we binnen 1 minuut over uit. Wederom geen lang en moeilijk verhaal zoals je bij andere autobedrijven vaak hebt, maar gewoon direct een eerlijke prijs. Ondertussen hadden we onze eigen auto al verkocht, dus de deal was kopen van de Galaxy zonder inruil. Helaas ging de verkoop van onze eigen auto niet door (verkoper haakte af). Direct contact gezocht met Joost, die gaf aan dat het geen probleem was en dat we onze auto alsnog konden inruilen bij hem. Maar ja, dan moet je nog onderhandelen over de inruilprijs terwijl de koper in dit geval al wist dat wij een auto over hadden, de Galaxy had ik immers al gekocht en 3 auto\'s voor de deur is een beetje overdreven. Maar in plaats van dat Joost gebruik maakte van deze positie (hij had in principe kunnen bieden wat hij wilde, wij moesten toch van die auto af) kregen wij direct een eerlijke en reële inruilprijs voor onze auto. Petje af voor dit nette handelen! Over de Galaxy die we gekocht hebben kan ik kort zijn, prima auto, alles werkt en rijdt heerlijk. Kortom, zeer tevreden over Metselaar auto\'s!

Onlangs was mijn auto toe aan vervanging. De zoektocht naar een nieuwe auto bracht mij bij Metselaar auto’s terecht. Ik had mijn oog laten vallen op een mooie Citroën C3. Hoewel ik zonder afspraak langskwam, was het geen enkel probleem om direct een proefrit te maken. Deze flexibele instelling heeft Joost Metselaar tijdens het hele verkoopproces getoond. Het contact verliep helder en gesmeerd en de beloftes die werden gedaan, is hij helemaal en op tijd nagekomen. Bij Joost is de klant koning en hij zet zich volledig in om je met een glimlach de deur uit te laten gaan. Hij zorgde er zelfs voor dat ik een nieuwe op afstand bedienbare sleutel kreeg en nam de kosten voor eigen rekening. Chapeau! Ik heb alleen maar lovende woorden over deze garage/dealer en zal hem dan ook aan iedereen aanbevelen. En de auto zelf? Die rijdt als een zonnetje!

Zeer goede service, duidelijkheid en eerlijkheid over alles. Ben blij met de auto en de manier waarop we geholpen zijn. Kan iedereen aanbevelen hier is te kijken als je opzoek bent naar een andere auto.