Netjes / vriendelijk geholpen

Mijn dynamo was kapot. Ben snel geholpen. Duidelijke uitleg gekregen hoe het allemaal zit. Nette leenauto mee gekregen.

Eerlijk en betrouwbaar

Goede mooie auto's voor een goede prijs. Nette service zelfs na aankoop. Vakkundig personeel en geen probleem blijft onopgelost en soms zonder extra kosten

Klantvriendelijk en oplossing gericht

Wij hebben hier een mooie en goede auto gekocht waar ik graag op een paar punten iets gecontroleerd wou hebben! Allemaal geen probleem behalve de tijd waarin het gereed zou moeten zijn. Daarom vroeg ik om een tijdelijke leen auto. Ook dat was geen probleem en geheel gratis. Al met al een zeer goede ervaring

Prima zaak, ontvangst mag wat beter

Proefrit gemaakt, netjes te woord gestaan e.d. en de auto gekocht! Verbeterpunten waardoor ik minder sterren geef: Wellicht goed om de klant wat te drinken aan te bieden ondanks dat de 2 gespreksruimtes vol zitten. Daarnaast vind ik het minder handig om de onderhandeling over auto te beginnen in de ontvangstruimte. Wacht beter even totdat er een gespreksruimte vrij is?

Goede etvsting

Goede service super beleefd personeel gewoon fijn om daar te ko.en raadt iedereen aan hun auto daar te brengen 👍

Audi a3 aangeschaft bij autoservice Haaksbergen. Prima prijs en goede service

Prettig bedrijf , goede informatie

Juiste en volledige medewerking bij aankoop auto

netjes

goede garage.

Top bedrijf!

Alles gaat in goed overleg, er wordt met je meegedacht. Geen verassingen achteraf en 100% service. Ongekend, dat zie je niet vaak.

Goed gesprek gehad

Verkoper nam alle tijd voor ons en we kwamen dan ook in alle rust tot een overeenkomst.

Top service!

Zeer vriendelijk geholpen en je krijgt gelijk het gevoel dat alles goed zit! :) Dankjewel voor je hulp Dennis!

Nette goede service

Netjes geholpen. Goede service

Top garage met zeer vriendelijk personeel met veel kennis.

Zeer vriendelijke personeel, heel behulpzaam, niet opdringerig. Denken mee met de mensen zodat er een goede beslissing wordt genomen. Echt een aanrader daar om een auto te kopen.

Het contact hebben wij als prettig ervaren.

Vriendelijke jongens die meedenkend zijn en zelf ook echt autoliefhebber zijn. De prijzen zijn eerlijk en onderbouwd.

Gastvrij, klantvriendelijk en een nette zaak.

Vrijdag gebeld voor een auto, omdat we uit Brabant moeten komen, want we wilde er zeker van zijn dat de auto er nog was. Hierop is meteen gehandeld, de auto werd gereserveerd en we konden maandag komen kijken. Op maandag zijn we gastvrij ontvangen met een kopje koffie en je kon meteen de werkplaats in kijken. We mochten meteen de auto mee nemen voor een proefrit. Na de proefrit hebben we op een fijne ongedwongen manier onderhandeld en tot een overeenkomst gekomen. Vanwege de feestdagen was er niet veel personeel aanwezig en hierop is eerlijk verteld wanneer de auto op konden halen.

Keurig personeel. Werd netjes gebeld inzake reparatie. Enig minpuntje vind ik de wijze van afleveren. Even een klein poetsbeurten had ik echt op z’n plaatsgevonden. Dwz ff door wasserette. Banden waren nl ook vervangen en de velgen waren hierdoor erg vies en goor. Verder echt goed hoor!!!!!

Aanrader

Klant is koning.

Een mooi jong bedrijf met een goed aanbod. De medewerkers zijn enthousiast, hebben kennis en doen alle moeite.

Zeer vriendelijk

Klantvriendelijk, eerlijk en duidelijk

Geweldig geholpen door vriendelijk personeel waar prettig zaken mee te doen is

Een geweldige plek om een goede occasion te kopen!

Prettige ontvangst, prima informatie en geweldige service. Een fijne plek als je op zoek bent naar een goede gebruikte auto. Het verkoopteam doet er al het mogelijke aan om de klant tevreden naar huis te laten gaan.

Goed geholpen

Goed geholpen bij de koop van onze auto daar, uitleg en vragen werden goed beantwoord

Goed en correct geholpen bij aankoop auto.

Tot nu toe alles goed wordt vervolgd.

Snelle en goede service

Mijn auto deed niks meer, auto werd op locatie opgehaald en ook werd ander vervoer aangeboden. Van dit laatste hoefde ik geen gebruik te maken want de volgende dag stond mijn al weer gereed

Goede kerels!

Perfekt