Vakkundig en klantvriendelijk

Druk,jong en dynamisch bedrijf

Prima service tegen acceptabele prijs.

Snel uitbrengen van een offerte die erg duidelijk is. Ook de kosten zijn in relatie tot offertes van andere garages aan de lage kant. Verder maakt het bedrijf een erg betrouwbare en professionele indruk.

Topervaring

- heel klantvriendelijk - denken met je mee - gastvrij Dit was mijn eerste ervaring met autoservice Haaksbergen maar ben met een goed gevoel weer weggegaan.

Klantvriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam.

Goed geholpen door mensen met verstand van zaken.

Toppers, niets is hier onmogelijk, SERVICE en COULANCE in hoofdletters!

Auto Audi A3 hier gekocht, wat een geweldig autobedrijf! Had dit autobedrijf eerder moeten tegenkomen. Sympathieke medewerkers met verstand van zaken die luisteren en iedere uitdaging aangaan. Compleet bedrijf, van aankoop tot volledig onderhoud volgens autofabrikant voorschriften. Alle nieuwste professionele apparatuur aanwezig. Defekten en/of problemen worden als vanzelfsprekend opgelost, waarbij men verder gaat dan noodzakelijk. Duidelijk, transparant, flexibel, en concurrerend. De klant staat hier echt op de 1e plaats. Never change this winning team!

Prettige service en dienstverlening

Goed, vlot en correct geholpen bij de aanschaf van een auto. Aangezien wij wat verder weg wonen hadden we geen baat bij de standaard aflever pakketten op het gebied van service en onderhoud. Men heeft daar toch een stukje maatwerk in kunnen bieden

Storing uitlaatgas verholpen voor nu. Aandachtspuntjes en advies gekregen om op korte termijn dingetjes te vervangen.

We zijn erg leuk geholpen met onze nieuwe auto.

Ontzettend goed!

Het was een vlotte samenwerking.

Vriendelijk personeel. Vlotte samenwerking. Mooie auto"s. Fijne prijzen.

Net bedrijf

Vertrouwd, eerlijk, open, net bedrijf

Goede service, k had alleen een bos bloemen verwacht toen ik m’n nieuwe auto kocht...

Professionele behandeling als koper van gebruikte auto.

Als oud personenwagendealer werd de behandeling bij aankoop van een gebruikte auto als zeer goed ervaren. Ook de aflevering verliep zo als het hoort. Veel lof voor alle medewerkers van autoservice Haaksbergen.

Betrouwbaar en goede prijs

Met dit aanbod hoef ik niet te onderhandelen . Had een goed bod en goed advies. Was meteen akkoord. Prettige verkoper

Nette garage

Net personeel zeer vriendelijk En geen poespas daar

Super tevreden

Goed geholpen, erg tevreden! Hoop dat ik vandaag of morgen mijn auto kan ophalen.

uitstekend

begin vorige week een Audi A3 e-tron bekeken en proefgereden; maakte een goede indruk. omdat we een wat oncourante auto hadden om in te ruilen stelde Dennis voor dat wij zelf zouden proberen die auto particulier te verkopen. dat lukte snel waarop we de aankoop hebben afgerond. omdat we zonder auto zaten in goed overleg de Audi meteen gehaald; de afleverbeurt is afgesproken, dan krijgen we een leenauto mee. kortom: ze denken mee en zijn flexibel!

Goede eerste indruk

prettig zaken doen.

Behulpzaam, betaalbaar en kwaliteit

Autoservice Haaksbergen is een eerlijke garage die met je meedenkt.

Men neemt de tijd

Goed gevoel overgehouden aan de contacten tot nog toe. Je krijgt de aandacht, niet glad. Nette zaak.

Vrindelijk

Zeer duidelijk en behulpzaam

Super goed

Ik ben ontzettend tevreden met de volledige service

Goed. Werd heel goed geholpen en mocht ook meteen een proefrit maken. En er werd afstand gehouden ivm corona.

Goed geholpen, duidelijk en een fijne auto gekocht

Prettig personeel, goed antwoord op vragen. Fijne auto gekocht. Goede service

Ze zijn vriendelijk en correct

Wordt vriendelijk en correct behandeld. Geven goed aan wat de kosten zijn.

Perfecte service