Goed geholpen

Goed geholpen bij de koop van onze auto daar, uitleg en vragen werden goed beantwoord

Goed en correct geholpen bij aankoop auto.

Tot nu toe alles goed wordt vervolgd.

Snelle en goede service

Mijn auto deed niks meer, auto werd op locatie opgehaald en ook werd ander vervoer aangeboden. Van dit laatste hoefde ik geen gebruik te maken want de volgende dag stond mijn al weer gereed

Goede kerels!

Perfekt

Super service eerlijk advies

Kan iedereen aanraden hier langs te gaan om die opzoek is naar een auto

Duidelijk en zonder gezeur worden je wensen op een normale manier ingewilligd

Service wordt op een prettige manier gegeven. Prijsbewust en goede kwaliteit.

Prima service en goede communicatie!!

Jong en dynamisch bedrijf waar je snel en goed geholpen wordt. Leen auto ter beschikking en duidelijke communicatie!!!!

Goede ervaring. Vriendelijk personeel.

vriendelijk correct en netjes

volgens afspraak is alles goed afgehandeld. en de koffie is heel goed te drinken!

zeer vriendelijk geholpen .nemen alle tijd voor je .niets geen nette pakjes met strop das.heb daar voor de eerste keer nu een auto gekocht.ze dringen je niets op ,wat ik al wel is anders heb mee gemaakt .kan tot nu toe alleen maar lof uitspreken .ga vooral zo door

Betrouwbaar en nette zaak goede service

Goede service, nette zaak

Prima bedrijf

Kort gesproken en tot een overeenstemming gekomen. Prima informatie

Goed en super snel geholpen.

Klant vriendelijk

Ze hebben me op een heel vriendelijke manier geholpen en ze hebben tijd genomen om al me vragen te beantwoorden en duidelijke afspraken..

Prettige ervaring

Afspraken worden nagekomen. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Prettig geholpen. Goede service en prijs-kwaliteitverhouding.

Zeer klantvriendelijk en geven vertrouwd gevoel!

Op zaterdag zijn wij vanuit Utrecht naar zuid Brabant gereden voor een Mercedes C klasse. Toen wij hier aankwamen en de auto zagen wilde we met gierende banden weg daar.. wat een verschrikking... Snel op internet gezocht naar het nummer van Autoservice haaksbergen, en gebeld om 14:00 uur dat we interesse hadden in de Mercedes C Klasse die bij Autoservice Haaksbergen te koop was. Enige nadeel was dat we vlak voor sluitingstijd 16:00 uur zouden aankomen. Na een klein overleg kregen we te horen dat het geen probleem was en dat de medewerkers een uurtje langer zouden blijven. Dat geeft een fijn gevoel vooraf al! Toen we daar aankwamen stond de Mercedes gepoetst klaar in het zonnetje. Één woord, prachtig!! Dat heeft voor ons eigenlijk al doen besluiten dat we de auto wilden, maar toch zijn wij een proefrit gaan maken. Bij terugkomst was de deal snel beklonken en hebben we gekozen voor de duurste afleveren pakket met 6 maanden garantie. Er werd ons meerdere malen op het hart gedrukt dat garantie, garantie betekend. Garantie op alles. Het enige wat we nu nog moeten doen is wachten op de aflevering, dat gaat het moeilijkste worden ;) maar ik verwacht alleen maar een warm onthaal. Top 10*

Gewoon goed

Veel auto's gekocht bij deze jongens,altijd goed behandeld, en zeerzeker betrouwbaar, top jongens👌👍

Zeer tevreden ...en mooie bediening. ..geen blabla toppie

Zeer tevreden ...en mooie bediening. ..geen blabla toppie

Prettige en snelle service

Ik bracht mijn auto om half 9. Ik werd gelijk rond 9 uur gebeld met informatie en een uur later kon ik hem ophalen.

Zeer correct en netjes.

Ik heb bij verschillende autodealers gekeken naar een andere auto. Ik had zelf een zeer goed onderhouden volkswagen Golf in te ruilen. Dennis van Autoservice Haaksbergen was de enigste verkoper die dat ook uitsprak, de rest van de verkopers hadden alleen maar kritiek op de in te ruilen Golf van mij, omdat ze dan zo weinig mogelijk voor wilden geven. Ik heb alles als zeer prettig ervaren. Met vriendelijke groet, André Kremer

Vriendelijk en kundig personeel

Kan nog niet goed beoordelen, de auto moet nog opgehaald worden. Algemene indruk: opgeruimde nette garage.

Top service

👍👍

Nette en snelle service

Vanmiddag na hulp van ANWB op advies accu laten controleren. Direct geholpen, goed opgelost. Keurig afgehandeld.

Snel geholpen.

Ik werd direct geholpen en kon dezelfde dag mijn auto weer ophalen.

Prima onderhoud en APK

Vriendelijke ontvangst, komen afspraken goed na, bellen als er extra kosten moeten worden gemaakt en denken mee om de prijs zo laag mogelijk te houden. Een aanrader als je niet de hoofdprijs wil betalen bij de merkdealer... nét zo goed, maar stukken voordeliger!