Deskundige informatie en snelle afhandeling bij de koop van onze Toyota Rav4 Hybride AWD. Zij komen afspraken na en hebben een snelle en vriendelijke manier van communiceren.

Enthousiast geholpen door Stefan. Heeft ons een mooie Qashqai verkocht. Fijn dat we de auto snel konden ophalen. Er staan erg veel auto\'s in volle showroom. Fijn dat ze binnenkort gaan verhuizen naar nieuwe locatie. Komt de toch al mooie auto\'s vast ten goede. Enige jammere was dat er een franstalig instructieboekje in het dashboardkastje lag. Niet iedereen kan dat lezen ;-)

Wat een goede club is dit. No-nonsense, open en eerlijk. We hebben een hele mooie Kia Niro gekocht tegen de beste prijs die we konden vinden. Er zat over 2000 km een servicebeurt aan te komen en ze hebben geregeld dat dit meteen voor de aflevering gedaan kon worden bij de Kia dealer/garage. Verder goede communicatie, ze waren snel en correct met het beantwoorden van al onze vragen. Heel fijn bedrijf en kunnen we zeker aanraden!

Prachtige Kia Niro gekocht uit 2018 bij dit bedrijf.

Sinds een maand zijn wij de trotse bezitters van een Toyota RAV 4 Hybride. Al enige tijd waren wij opzoek naar een Toyota RAV4 Hybride 4x4 en hebben deze bij Esberg gekocht. De manier waarop wij behandeld zijn sprak ons zeer aan \"No nonsense\" met daarnaast uiteraard een hele nette auto en de deskundigheid van de verkoper. De afstand van 265 km naar Rotterdam was dus niet voor niets. Wij bevelen dit bedrijf dan ook graag bij iedereen aan.

Na een zoektocht bij Esberh terecht gekomen voor de aanschaf van een nieuwe Nissan Qashqai Tekna+. Het oog was gevallen op een jong geïmporteerde versie uit eind 2018. Vooraf vele twijfels over import auto’s, km standen en schade auto of niet. Ik liet de goede reviews voor zich spreken en gaf het voordeel van de twijfel en maakte een afspraak voor bezichtiging. Aangekomen en meteen leuk en vertrouwelijk contact met zowel eigenaar als zoons. Complete transparantie en uitleg mbt de auto en zijn geschiedenis. Tevens werd een en ander over de lakdikte en chassislijnen uitgelegd en een chassis schaden vrij certificaat aangeboden. Onderhandeling over inruilprijs laat weinig ruimte over maar de auto’s zijn dan ook zéér scherp geprijsd. Al met al met compleet vertrouwen de auto gekocht en zeer tevreden!

Zeer fijne ervaring bij de aanschaf van een bijna nieuwe auto. Al mijn wensen waren mogelijk.

Vriendelijk en ervaren mensen. Vanaf moment van binnenkomst een gezellig praatje, maar daarnaast ook goed geholpen. Denken met je mee en wat ik prettig vind: geen verhalen en praatjes om je een auto aan te smeren. Ik had er een goed gevoel bij en daarom hebben wij vandaag onze nissan qashqai opgehaald. Prachtige auto\'s voor een goede prijs!

Wij hadden wat twijfel of de 2ehands auto geen schade had gehad en dat werd ter plekke bewezen met een meet-apparaat en alle papieren, historie enz.. Goede service vooraf en achteraf. Eerlijk en betrouwbaar dus top!

Wij hebben pas een mazda cx5 gekocht bij hun en we zijn er erg blij mee.we zijn super goed geholpen.vriendelijke mensen.

Top bedrijf ..auto\'s zien er top uit voor een mooie prijs ga zo door!!

Heel vriendelijke en betrouwbare mensen!

Heb hier onlangs een nieuwe Toyota CH-R gekocht. Goed geholpen wij zijn erg tevreden met onze nieuwe auto!

Na aanschaf auto al vrij snel het niet willen starten van de auto. Accu moest vervangen worden. Volledige vergoeding gekregen van autobedrijf Esberg. Zeer goed geholpen. Een tevreden klant!

No nonsens garagebedrijf met hoofdzakelijk uit Duitsland geimporteerde Mazda\'s CX5 met weinig km op de teller. Ik heb er zelf een nette Mazda CX5 gekocht met overzicht van Mazda, waarop de onderhoudsgeschiedenis op staat vermeld. Mijn auto ingeruild voor de waarde die de opkoper er voor geeft. Ik ben er prima geholpen en alle afspraken zijn nagekomen. Auto werd netjes afgeleverd met uitleg functies. Half jaar BOVAG garantie. Ook de mogelijkheid om de auto bij reparaties binnen het half jaar naar een garage bij jou in de buurt te brengen (na overleg met eigen risico van 40 euro). Prima regeling als je wat verder van Rotterdam woont.

Wij hebben hier een maand geleden een nieuwe Toyota CH-R gekocht. Uitstekend geholpen en er werd bij aflevering uitgebreid de tijd genomen om alle functies van de auto aan ons uit te leggen.

Rectificatie KLacht serieus genomen en super opgelost Kortom Prachtige auto , en sociaal bedrijf

voldoende, een redelijke ervaring

Prachtige auto gekocht helemaal uit Kampen gekomen Alleen jammer dat je zelf je auto over moet laten schrijven ( 10 euro ) En heel jammer dat we maar tot Dronten kwamen met de benzine die er in zat toen we hem ophaalden En dat voor een auto van 50.000 euro met afleveringsbeurt van 500 euro Dat vonden we wel zuur hoor .dat we geen bosje bloemen kregen had ik niet verwacht maar Zelfs nog geen halve tank benzine das heel jammer

We hebben hier een Nissan Qashqai uit 2016 gekocht. Eerst vriendelijk contact via de telefoon mee gehad, vervolgens ook zeer vriendelijk daar op locatie ontvangen. We zijn erg blij met de auto, top bakkie. We hebben de auto meteen een beurt gegeven bij een Nissan dealer bij ons in de buurt. Daar kwam naar voren dat de banden voor erg versleten waren en dat de uitlijning van de banden aan de voorkant niet goed was. Een vrij grote teleurstelling maar ontzettend goed opgelost vanuit Esberg, kan er niets anders van zeggen. Het heeft ons gevoel vanaf het begin echt bevestigd: gewoon een goede garage, vriendelijke mensen en echt een top service!