Goede ervaring bij onze eerste aankoop bij Vakgarage Esberg.

Op zoek naar een jonge Nissan X-trail terecht gekomen bij Vakgarage Esberg. Het pand / showroom maakt een goede indruk, je word prettig geholpen en het personeel is deskundig. Al met al een prima ervaring, we kregen een marktconforme inruilprijs voor onze “oude” auto. Vandaag stond onze nieuwe auto glimmend gepoetst op ons te wachten, wij hebben er vertrouwen nog lang plezier van onze aankoop te hebben.

Een fijne vakgarage

Ik heb nu voor de tweede keer bij dit bedrijf een auto gekocht, de eerste op hun vorige locatie en ben speciaal weer bij deze garage teruggekomen op de nieuwe locatie. De gemoedelijkheid en vriendelijkheid vind ik prettig. En heb weer een zeer prachtige auto kunnen kopen en de oude ingeruild. En met zeker concurende prijzen.

Klantvriendelijk en servicegericht

Zeer tevreden met de aanschaf van mijn Hyundai Tucson uit 2016. De prijs was scherp en de service des te beter. Bovendien straalt Vakgarage Esberg vertrouwen uit. Kortom, zeer aanbevelenswaardig.

• Faciliteiten wachtruimte

Kwaliteit, laag geprijsd en servicegericht!

Zeer tevreden met mijn Seat Ateca. Vakgarage Rhoon zit ver onder de marktprijs met hun auto´s. De Seat is in nette staat geleverd met bomvol opties (best schaars). Wilde een aantal keer een auto kopen bij ze, maar was elke keer net te laat. Normaal zijn het verkooppraatjes dat de auto´s snel worden verkocht, maar dat is hier absoluut niet het geval. Ik heb 4 Seat Ateca´s zien voorbij gaan omdat ik niet gelijk handelde. De eerst volgende die ik tegenkwam heb ik gelijk gekocht!

Vriendelijk, deskundig en enthousiast

Deze maand hebben we onze eerste hybride auto aangeschaft bij Autobedrijf Esberg. Het bedrijf heeft een hele mooie showroom in Rhoon met jonge occasions. Stuk voor stuk nette auto's. Wij zijn keurig voorgelicht en geholpen bij de aanschaf van onze Toyota RAV4. Prettige no-nonsense aanpak. De occasions zijn scherp geprijsd dus verwacht niet de hoofdprijs voor je inruil. Oplevering van onze auto, met bijbehorende uitleg, was helemaal goed. Vragen en service achteraf worden netjes en in korte tijd beantwoord. De werkplaats ziet keurig schoon, verzorgd en opgeruimd uit. Over een jaartje maar eens terug voor een beurt :-).

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een echte aanrader!

Bij binnenkomst werden we meteen gastvrij ontvangen met een bakje koffie erbij. Het is een opvallend nette zaak met klantvriendelijk en professioneel personeel. De auto's staan er schitterend bij, wat ons heeft doen besluiten om hier een auto te kopen. Onze Peugeot 3008 werd keurig afgeleverd met een Waxguard behandeling als extra optie. Wat ons betreft een aanrader!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakkundig, eerlijk en prettig geholpen bij aankoop Mazda CX-5

Prima en vooral ook erg prettig geholpen met de aankoop van onze Mazda CX5. Eerlijke prijs goed de voor en tegens van dit type wagen aangegeven. Kleine schade bij aflevering (plaatje bleek geplakt met lock-tide), keurig opgelost door gehele achterklep opnieuwe vakkundig volledig op nieuwe te laten spuiten. Juiste kennis van zaken die we bij veel dealers niet aantroffen. Gaan voor onderhoud ook terug ook als is dat 90 km rijden.

ZEER GOED

Langs geweest voor een APK, lekker een kopje koffie gehad in de lounge-wachtruimte en zeer tevreden weggegaan.

Zeer goed geholpen

Prachtige bedrijf met zeer scherp geprijsde auto’s Ben er zaterdag geweest en ondanks de drukte zeer goed geholpen. Uiteindelijk een jonge mazda gekocht met fabrieksgarantie , het bedrijf heeft ook een prachtig werkplaats waar ze mij zeker voor onderhoud terug zullen zien.

Mijn auto gebracht voor een grote beurt.

Klantvriendelijk???

Op zich mooie showroom met voldoende aanbod. We kwamen binnen en werden na een paar minuten te woord gestaan door een vriendelijke jongeman met een prima “verkooppraatje.” Vervolgens werd deze jongen na een minuut of tien ergens anders aan het werk gezet door een andere, ik denk “echte”verkoper. Opnieuw het “verkooppraatje” en uiteindelijk werd er meerdere malen gevraagd naar mijn uiterste prijs, maar dat was nog niet eens echt heel vervelend totdat ik de sleutel van de door mij in te ruilen auto gaf om die door de“verkoper”te laten beoordelen. Ik zag dat de “verkoper”met andere mensen een kantoortje inging om (waarschijnlijk) met hun verder te gaan, want wij zaten een tijd te wachten terwijl de eerstgenoemde jongeman naar buiten liep om mijn auto te beoordelen. Tot mijn grote verbazing kwam er na een halfuur een derde jongeman naar ons toe die ons doodleuk een laatste aanbieding deed waar geen onderhandeling meer over mogelijk was??!! Kortom heb ik hierdoor het gevoel gekregen dat ik als klant niet serieus genomen wordt en dusdanig ook behandeld ben waardoor ik ook echt weerhouden ben om een hoger bod uit te brengen.

Prima advies en service, top !

Laatste week van December 2019 een Nissan Quashqai aangeschaft bij de firma Esberg. Bij een eerste bezoek werd uitgebreid geadviseerd omtrent de auto en eventueel beschikbare alternatieven. Nadat een voorlopige keuze was gemaakt werd de achtergrond van de auto volledig belicht en uiterst correct weergegeven. Na een plezierige onderhandeling werd de auto aangeschaft en nog in de laatste week van December, ondanks de feestdagen, keurig afgeleverd. Inmiddels al een aantal malen met de auto onderweg geweest en hij rijdt voortreffelijk, ik ben uiterst tevreden over het gegeven advies en de support bij de verkoop.

Betrouwbaar bedrijf

In het najaar van 2019 besloot ik rond te gaan kijken voor een RAV4 van een jaar of twee oud. Nadat ik een hele ranglijst had gemaakt van officiele Toyota occassions, kwam ik op de site van Esberg terecht. De prijzen daar lagen enkele duizenden euro's lager dan bij de officiele Toyota-dealers. Bij een eerste bezoek ontdekte ik een RAV 4 executive AWD uit 2017 met alle opties. Behalve het uitgebreide Executive gamma had de auto ook nog een standkachel, wifi hotspot, elektrisch schuif-/ kanteldak, afneembare trekhaak, marterbeveiliging, verwarmd stuur en ga zo maar door. De prijs lag enkele duizenden euro's lager dan vergelijkbare aanbiedingen bij Toyota. De auto bleek ingevoerd uit Duitsland, maar schadevrij en met een traceerbare oude eigenaar die alle rekeningen had bewaard. Inruil van mijn Toyota Verso leverde duizend euro minder op dan bij Toyota zelf, maar uiteindelijk bleef het een voor mij voordelige transactie. Medewerkers van Esberg (de zonen van de eigenaar) zijn deskundig en weten waar ze het over hebben. Afspraken mbt terugbellen worden nauwgezet nagekomen. Inmiddels al 2500 km met de auto gereden en naar volle tevredenheid. Een klein probleempje met de bandenspanningsensor (het inlezen van de winterwielen) werd op kosten van Esberg bij de Toyota dealer geregeld. De auto heeft nog fabrieksgarantie en rijdt echt als een zonnetje. Zeer tevreden, hier kom ik terug! Ik zal deze review updaten als ik de auto drie maanden in gebruik heb en bij de dealer heb aangeboden voor de 30.000 beurt binnen de fabrieksgarantie.

Geweldig!

Een Qashqai gekocht van 6 maanden oud (nieuw dus) met de volledige Nissan garantie. Na aankoop functioneerde de navigatie niet goed. Omdat ik wat verder weg woon een afspraak gemaakt bij de plaatselijke Nissan dealer in het Westland waar ik altijd klant ben. Toen ik de auto ging ophalen lag er een rekening van 80,-. Hierop belde ik fa. Esberg en vertelde het verhaal. Direct heeft fa. Esberg telefonisch kontakt opgenomen met de Nissan dealer. De rekening werd direct verscheurt. Bedankt fa. Esberg. Dat is nu service! Top.

Enorm klantvriendelijk en een super service!

Super goed en vriendelijk geholpen. Eerlijke en duidelijke communicatie. De service was top, bedankt!

Top familiebedrijf

Vorig jaar mijn Mitsubishi ASX gekocht. Vriendelijke service en geen verfkooppraatjes. Gewoon eerlijk onderhandeld. Probleempje met de winterbanden (die helaas niet bleken te passen) werd door het bedrijf zeer netjes opgelost. Ook niet onbelangrijk dat mijn auto na een jaar nog prima bevalt en ik zou een volgende auto zo weer bij dit familiebedrijf kopen. Ga zo door!

Een no-nonsense bedrijf

Alweer 3 weken geleden, na elke dag de website in de gaten te hebben gehouden, dat ik mijn auto daar gekocht heb. Eindelijk was het zover en daar stond hij, mijn droomauto. Gelijk verteld hoe en wat, want je moet er snel bij zijn, want ze vliegen als warme broodjes over de toonbank. En ook nu weer. Ik was er zaterdag om 10:30 uur en er waren al 2 auto's verkocht en over 1 auto waren 2 stellen aan het ruzie maken wie hem mee naar huis mocht nemen. Alles was binnen 2,5 uur geregeld en ik reed in mijn nieuwe auto naar huis. Een geweldige en een no-nonsense ervaring. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan, voor een eerlijke en professionele behandeling en er is niets gelogen.

9 nov 2019 toyota RAV gekocht. Prettig geholpen. Maandag 11 nov winterbanden eronder laten zetten. So far so good.

prima bedrijf , goede nazorg

Twee jaar geleden bij Esberg auto gekocht met nog twee jaar garantie. Mijn merkgarage wilde/kon probleem met achteruitrijcamera niet oplossen . Esberg ingeschakeld en zij hebben er alles aan gedaan om via een van hun contacten alsnog onder garantie camera te vervangen . Alle lof !!

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gisteren mijn bijna nieuwe Nissan opgehaald. De oude ingeleverd welke wij 3 jaar geleden ook hier hadden gekocht.

Eerlijk

Wij kochten een Mazda CX5 bij Esberg en zijn zeer vriendelijk en eerlijk geholpen. Geen poespas maar recht door zee. Toen wij de auto een paar weken hadden kwamen wij er bijv. zelf niet uit, met 1 belletje werd het steeds telefonisch opgelost binnen 2 minuten. Wat wij fijn vonden is dat er geen verkoper in pak met leren schoenen eronder met praatjes een auto aan je wil verkopen. Gewone jongens in spijkerbroek met gympies en t shirt. Wij raden dit autobedrijf (wat gaat verhuizen in november) bij iedereen aan. Wij zijn zeer tevreden!!!! Groetjes Peter en Nel

super

Vorige week onze Nissan X-trail opgehaald. Autobedrijf Esberg is voor ons helemaal top. Fijn contact en erg behulpzaam. Wij zijn in ieder geval erg tevreden en kunnen Esberg van harte aanbevelen.

Super service en bijna overdreven aardig

Mijn derde auto gekocht hier en altijd de goedkoopste 👍🏼

Heb bij elk contact een goed gevoel overgehouden.

Vrij snel kwam een verkoper mij helpen. Ik kon niet lang blijven, want had mijn jongste zoon bij me en die was vrij druk. Paar dagen later terug gegaan. Werd meteen weer fijn te woord gestaan en kreeg de nodige informatie. Wij waren vooral op zoek naar een jong gebruikte SUV en dan met name geïnteresseerd in Mazda CX5, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai en Renault Kadjar. Esberg had al deze auto's staan en ik kreeg uitstekende uitleg over al deze wagens. Zelf hadden wij een Hyundai IX35 om in te ruilen. Ook hierover had ik met de verkopers open en duidelijke communicatie. Uiteindelijk ging onze voorkeur naar de Renault Kadjar en hebben we deze auto, na eerst een proefrit te hebben gemaakt, ook gekocht. Ik wilde graag nog een beurt uit laten voeren bij een Renaultdealer en ook dit werd voor mij geregeld. De communicatie hierover verliep ook naar wens. Duidelijk en direct. Wij zijn blij met onze "nieuwe" auto en zeer tevreden over autobedrijf Esberg. Ik hoop nog een aantal jaar met plezier in deze auto te rijden en over een aantal jaar weer bij Esberg terug te komen voor mijn volgende auto. Het eerste contact is mij in ieder geval goed bevallen.

Op 6 juni onze auto gekocht. Prima en eerlijk advies en prima service (wij wilden dat er een trekhaak werd aan gebracht, zij dachten aan een bijbehorende kentekenplaat) en no nonsens aanpak. Prettige sfeer. Bij aflevering ontvingen wij een uitgebreide uitleg over de werking van alle knoppen en lampjes. Kortom prettig zaken doen. Wij komen graag nog eens terug.