Hele goede service

Deskundig personeel

Geweldig meedenkend personeel

Zeer vriendelijk en deskundig.

Goed geholpen

Plezierig en deskundig geholpen

Voorkomen extra onderhoudskosten

Ik ging voor een defect dimlicht. Al snel kwam de vraag of mijn distributieriem wellicht moest worden vervangen, een sticker ontbrak. Uitstellen zou een veel en veel duurdere reparatie kunnen worden. Heel attent mij hier op te wijzen. Het onderhoudsboekje bracht uitkomst. De distributieriem werd tijdig vervangen en bleek geen probleem.

Grandioos!

Super klantvriendelijk, no nonsens verhaal een duidelijke uitleg van de gang van zaken. En van de eventuele reparatie, worden de kosten een plusminus berekening gemaakt, klopt meest al wel. Dus nogmaals helemaal toppie! Met vriendelijke groet van wilbert. Rossou. Hoogvliet 23- 1 - 2023.

Betrouwbaar

Leggen alles goed uit. Laten weten wat er gedaan moet worden en hoeveel dat gaat kosten. Wil je iets weten nemen ze de tijd voor je. Komt op mij als een goede en betrouwbare garage over.

Zeer klantgericht

Op zaterdag kon ik toch even terecht om olie en koelvloeistof bij te vullen.

• Deskundigheid N.v.t.

Altijd goede service

Na aanschaf bij Esberg was dit de tweede onderhoudsbeurt. Er kon snel een afspraak worden gemaakt en onderhoidspunten goed doorlopen. Service verder is zoals altijd uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldig bedrijf en goede service

Afspraak gemaakt voor beurt auto was weer op tijd klaar en werkzaamheden waren ook netjes doorgenomen zodat er geen onverwachte kosten waren service en aardig personeel waar zie je dat nog tegenwoordig.

goede en duidelijke service

In dit pand zijn meerdere garagebedrijven gevestigd geweest, maar ik moet erkennen dat Esberg wel de fijnste is. Duidelijke taal, alleszins redelijke prijzen en bovenal vriendelijke mensen.

• Faciliteiten wachtruimte

Na wegslepen door pech met een bougieschacht , bij dit bedrijf gebracht door de anwb. Daar vakkundig geholpen door aanbrengen van een bus in de schacht. Heeft me de kosten van een nieuwe kop bespaard en zo mijn (oudere) outo van de sloop gered!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Lang gezocht en eindelijk gevonden

Heeft de service die je als klant verwacht. TOP garage

Zeer vriendelijke medewerkers

Aanschaf en import van auto goed en secuur geregeld.

Goede uitleg

Goede uitleg wat er gedaan is aan m'n auto. Geen onverwachte kosten want ze brengen je van te voren op de hoogte wat er aan de hand is en hoeveel de kosten daarvan zijn inclusief werkloon en btw. Service prima.

• Showroom N.v.t.

Goed vakkundig

Werd snel en goed geholpen En gaven goed advies

Slecht

Moest 33 euro betalen voor even kijken want motor kap gaat niet open

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, prijs en kwaliteitsverhouding!

Auto werd top opgeleverd, communicatie was helder en prijs zeer competitief.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk bellen wat er moet gebeuren.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geen druk en snel handelen

Mijn vorige auto had groot onderhoud in het vooruitzicht en was een diesel, dus tijd voor een nieuwe auto. De showroom van Esberg heeft veel verschillende auto's staan, in verschillende prijsklassen, dus je kan op je gemak rond kijken. De verkopers stellen goede vragen en je voelt op geen enkel moment druk om tot koop over te gaan. Uiteindelijk een auto gekozen, maar die had geen CC en dat is voor mij wel een vereiste. Er werd aangeboden om dat eventueel in te bouwen, maar ze gaven aan dat er nog een auto in aantocht was, die nog net iets luxer was. Deze zou de volgende dag binnenkomen, dus daar wilde ik wel op wachten. Na een proefrit deze uiteindelijk gekocht en toen was het snel handelen. De belofte werd gedaan dat ik er binnen 2 weken in zou rijden, maar de auto stond nog niet op kenteken. Al met al was het op het nippertje, maar exact 2 weken later kreeg ik de sleutel van mijn spiksplinternieuwe (gebruikte) auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Onlangs bij Esberg een auto gekocht heel prettig geholpen. Met de inruil van de oude auto en aankoop van de nieuwe auto. Blij met de aankoop. Vertrouw ook op een goede service mocht dat nodig zijn. Gr Hans

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Precies wat je verwacht bij de aanschaf van een nieuwe auto

Onlangs bij vakgarage Esberg een KIA Niro PHEV gekocht. Vakkundig en betrouwbaar personeel. Na aankoop goed klantcontact over de status van de auto en een chassisschadevrij certificaat gehad. Alle boekjes waren aanwezig en kon hem direct inschrijven bij KIA Nederland. Tot op heden nog steeds zeer tevreden met deze aankoop!

• Faciliteiten wachtruimte

Top service door vriendelijke medewerkers

Afgelopen week hier een auto gekocht. Helemaal tevreden richting huis gegaan!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn geholpen, mooie autos, netjes

In detail kan het al gauw beter, was helaas niet verteld dat de laadkabel niet werd meegelverd. Auto van een jaarnieuwer werd 1000 euro afgeprijsd toen ik net dezelfde kleur en type had gekocht. Verder wel alles keurig en vriendelijk. Ben wel van mening dat de afleverkosten eigenlijk overal absurd hoog zijn en een verkapte prijsaanpassing zijn.

Goede en gerichte service

• Faciliteiten wachtruimte

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Esberg is een mooi schoon familiebedrijf met alleen maar jonge occasions. Ik werd heel goed en vriendelijk geadviseerd door Stefan, niet alleen in de showroom maar ook telefonisch als ik (nog) vragen had. Ik had mijn oog laten vallen op een mooie Volvo XC40 hybrid. Gisteren opgehaald en er werd alle tijd genomen om alle technische snufjes uit te leggen. Erg blij met de auto en met dit bedrijf!