Geen druk en snel handelen

Mijn vorige auto had groot onderhoud in het vooruitzicht en was een diesel, dus tijd voor een nieuwe auto. De showroom van Esberg heeft veel verschillende auto's staan, in verschillende prijsklassen, dus je kan op je gemak rond kijken. De verkopers stellen goede vragen en je voelt op geen enkel moment druk om tot koop over te gaan. Uiteindelijk een auto gekozen, maar die had geen CC en dat is voor mij wel een vereiste. Er werd aangeboden om dat eventueel in te bouwen, maar ze gaven aan dat er nog een auto in aantocht was, die nog net iets luxer was. Deze zou de volgende dag binnenkomen, dus daar wilde ik wel op wachten. Na een proefrit deze uiteindelijk gekocht en toen was het snel handelen. De belofte werd gedaan dat ik er binnen 2 weken in zou rijden, maar de auto stond nog niet op kenteken. Al met al was het op het nippertje, maar exact 2 weken later kreeg ik de sleutel van mijn spiksplinternieuwe (gebruikte) auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Onlangs bij Esberg een auto gekocht heel prettig geholpen. Met de inruil van de oude auto en aankoop van de nieuwe auto. Blij met de aankoop. Vertrouw ook op een goede service mocht dat nodig zijn. Gr Hans

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Precies wat je verwacht bij de aanschaf van een nieuwe auto

Onlangs bij vakgarage Esberg een KIA Niro PHEV gekocht. Vakkundig en betrouwbaar personeel. Na aankoop goed klantcontact over de status van de auto en een chassisschadevrij certificaat gehad. Alle boekjes waren aanwezig en kon hem direct inschrijven bij KIA Nederland. Tot op heden nog steeds zeer tevreden met deze aankoop!

• Faciliteiten wachtruimte

Top service door vriendelijke medewerkers

Afgelopen week hier een auto gekocht. Helemaal tevreden richting huis gegaan!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn geholpen, mooie autos, netjes

In detail kan het al gauw beter, was helaas niet verteld dat de laadkabel niet werd meegelverd. Auto van een jaarnieuwer werd 1000 euro afgeprijsd toen ik net dezelfde kleur en type had gekocht. Verder wel alles keurig en vriendelijk. Ben wel van mening dat de afleverkosten eigenlijk overal absurd hoog zijn en een verkapte prijsaanpassing zijn.

Goede en gerichte service

• Faciliteiten wachtruimte

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Esberg is een mooi schoon familiebedrijf met alleen maar jonge occasions. Ik werd heel goed en vriendelijk geadviseerd door Stefan, niet alleen in de showroom maar ook telefonisch als ik (nog) vragen had. Ik had mijn oog laten vallen op een mooie Volvo XC40 hybrid. Gisteren opgehaald en er werd alle tijd genomen om alle technische snufjes uit te leggen. Erg blij met de auto en met dit bedrijf!

Fijn

Het was duidelijk wat de kosten waren en in overleg. Ook heel fijn dat ik naar de metro gebracht kon worden

Prima bedrijf

Gewoon goed. Lekker dichtbij, vaklui, snel inplannen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel geholpen goed en professioneel

Er word meegedacht met jou als klant

Prijs viel wat tegen

Service voor vervangend vervoer viel wat tegen. Geen elektrisch fietsen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Aflevering auto was géén feestje

Mooie auto gekocht. Hadden geen inruil dus koop was snel afgerond. Na 5 dagen zou auto opgehaald kunnen worden echter door storing RDW werd dit 1 week later, voor ons geen probleem. Aflevering auto hoort een feestje te zijn maar dit keer viel het zwaar tegen. Factuur getekend, even ogenblikje telefoontje tussendoor, 2 sleutels werden op tafel gelegd zonder sleutelhanger en oh jee weer telefoontje tussendoor, erg vervelend...... Géén bloemetje, sleutelhanger of iets dergelijks, had leuk geweest na langere tijd gewacht te hebben tot aflevering. Auto stond buiten , zijn zelf maar naar de auto gelopen want telefoontje duurde best lang. Je koopt geen pakje boter dus beetje aandacht bij aflevering is toch wel prettig, erg jammer.

Vlotte en duidelijke afhandeling

Snelle diagnose gesteld van raar geluid in de auto en goed hersteld.

Betrouwbaar en klantgericht

Goede communicatie en geen onzin reparaties. Kundige en vriendelijke mensen. Altijd goed overleg en uitleg bij een reparatie

Goede service.

Fijn personeel wat de tijd voor je neemt. Hier naar toe gegaan voor een aankoop 2e hands auto. 143 onderzochte punten besproken. Blijkt een goede aankoop geweest te zijn. Wacht ruimte zeer comfortabel. Ruim 2 uur wachten was zo voorbij.

Snel en vakkundig geholpen voor een eerlijke prijs

Snel en vakkundig geholpen voor een eerlijke prijs

Uitstekend!

Goede service, echt een aanrader.

Heel goed

Ik kwam onverwacht langs om mijn airco vd auto te laten nakijken. De auto was al twee keer eerder in korte tijd voor reparatie geweest. Ik had even niet de kracht om weer dat eind naar huis te lopen. Dat werd goed aangevoeld. Ik werd thuis gebracht en vanmiddag opgehaald. Top!

Heel tevreden!

Alles professioneel afgehandeld.

• Locatie N.v.t.

Snel, vakkundig, service gericht

Uitstekende garage

Zeer klantvriendelijk en een goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Goede uitleg wat er moest gebeuren qua onderhoud. De brief is verwarrend daar staat geschreven :als je apk en onderhoud doet dat de apk gratis is en dat je bleu tooth speaker krijg . Dit geld niet voor een kleine onderhoudsbeurt. Verder ben ik tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Goede ervaring met de garage.

Inmiddels een paar jaar 2 auto's in onderhoud. Goede terugkoppeling over punten waar volgend jaar vervanging of reparatie voor nodig is. Telefonisch wordt je goed op de hoogte gehouden met eventuele bijkomen reparaties en kosten.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke mensen en goede service

Mooie garage, vriendelijk personeel en goede service.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en eerlijk advies

Deskundigheid, goede service erg vriendelijk, doen een check wat er gebeuren moet en bellen dan voor overleg.