Komt na wat er beloofd werd

Na een communicatie verwarring is mijn vraag met zeer veel deskundigheid opgepakt. Tot volle tevredenheid. Dank hiervoor

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijkheid geven aan de klant met offertes en afspraken.

• Faciliteiten wachtruimte

Perfect, vriendelijk, behulpzaam en betaalbaar

Snel afspraak kunnen maken. Vriendelijk ontvangst en afhandeling. Werd goed op de hoogte gehouden van de kosten. Had grote beurt ingepland. Bleek niet nodig dus werd omgezet naar kleine beurt. Dus de kosten vielen uiteindelijk mee.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top, goed, snel en vooral vakkundig geholpen

Goed, snel en vooral vakkundig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Had meer van deze garage verwacht

Onze auto wordt gebracht voor een reparatie maar werd teruggestuurd naar de garage waar we het roetfilter hebben laten plaatsen dit vinden wij niet correct wij komen daar als nieuwe klant lijkt mij toch dat je zorgt om een nieuwe klant te behouden en de reparatie uitvoert wij vinden dit heel erg raar als je niet tevreden bent bij een garage en je gaat op zoek naar een andere garage dat je dan niet geholpen wordt omdat je daar het roetfilter niet heb laten plaatsen heel apart maar goed zal zo moeten wezen

Geweldig aanbod, goede service

We waren ons aan het oriënteren op een jonge gebruikte Kia Niro. Het aanbod bij Esberg was groot, mooie jonge auto's. De ontvangst was prima, eigenlijk direct benaderd op een prettige manier. Nooit het idee gehad dat we onder druk gezet werden. Helaas hebben we bij concurrenten wel andere, lees negatieve, ervaringen! De auto die we kochten was geïmporteerd en daardoor wilde de Kia dealer in onze woonplaats niet de handelingen doen, die nodig waren om de garantie te garanderen. Esberg heeft dat prima geregeld. Kortom, als we ooit weer aan een nieuwe auto toe zijn, zullen we zeker aan deze positieve ervaring terugdenken.

Duidelijk aanbod, goede prijs

Mooi bedrijf, mooie wagens, allemaal jong met weinig kilometers. Wij zijn zeer goed geholpen. Duidelijk verhaal, over de prijs, maar ook over de inruil. Afspraken werden goed nagekomen, het was een prima ervaring.

Super service

Vriendelijk en behulpzaam!

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijke garage die met de klant meedenkt

Nadat ik de auto had gekocht kreeg de auto een storing, die werd direct door de garage met spoed verholpen. Na de auto mee te hebben genomen wederom een storing. Weer werd de auto direct onderzocht. Ik had niet meer het goede gevoel bij de auto. Verkoper heeft de auto teruggenomen en mijn geld teruggegeven. Eerlijke garage dit, met eerlijke mensen. Ze konden mij niet meer het goede gevoel voor de auto geven. Aanbeveling voor een ieder. Klant tevredenheid staat op nr 1 en dus niet het verdienen aan een auto,ook al is de koop gesloten, zo heb ik ervaren. Ik hoop dat er snel weer een auto is waar ik weer interesse in hebt.

• Faciliteiten wachtruimte

klantvriendelijk bedrijf, naar tevredenheid geholpen

Vakgarage Esberg is een duidelijk en doelgericht bedrijf. de auto's die er staan zijn jonge en nette occassions, je wordt netjes te woord gestaan en komen hun afspraken na. wij zijn tevreden.

super toppers

Het is lang geleden dat ik een (Vak)garage ben tegen gekomen waar ik zo behandeld ben. Misschien klinkt dit een beetje negatief maar dat is het niet. Ik heb heel wat auto's in mijn leven gekocht maar ben nog nooit zo eerlijk behandeld als bij Vakgarage Esberg in Rhoon. Eerst was ik hier een beetje bang voor want ik dacht oké dit is miskoop 4 op rij maar helaas lieten ze dat niet toe. Ben naar Vakgarage Schouten in Alblasserdam gestuurd om mijn probleem op te laten lossen. En dit is dus op een keurig nette manier gebeurd. Dus het onderhoud van mijn auto laat ik ook alleen nog maar door Esberg doen een ander bedrijf mag alleen maar kijken naar mijn auto. Als ik nog een keer een andere auto ga kopen ga ik eerst bij Esberg kijken. Heren van Vakgarage Esberg hou dit zo vol en jullie hebben een lang en mooi bestaan. Ik zal jullie overal aanprijzen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk en transparant bedrijf.

Vriendelijk personeel, bedrijf is eerlijk en betrouwbaar vind ik. Afspraken die je maakt voeren ze ook uit. Goede uitleg bij aflevering. ik raad deze garage zeker aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Mooi familiebedrijf met goede service

Snel zaken doen geen gedoe. Eerlijke (en zeer concurrerende prijzen) en geweldige auto’s. Ook de aflevering van de auto (een prachtige zwarte Seat tarraco) was tot in de puntjes verzorgt.

Prima geholpen, prachtig bedrijf

Aanschaf Vw Tiguan.

Rommelig

Mooie Kia Niro PHEV gezien. Langs gegaan en de auto bekeken. Mooie auto, schadevrij volgens de verkoper. Inruil eigen auto aan de lage kant maar ok. De auto stond op winterbanden, wat moet ik daar mee? Er werd mij een set zomerbanden met velgen aangeboden voor 500€. Beetje hoog maar ok. We kwamen op een redelijk prijs. Komt er ook nog 595€ afleveringskosten bij. Ik vraag waarom? De auto wordt helemaal nagekeken en u krijgt een volle tank en batterij mee. Nou ok. Kom ik de auto halen. Zie ik een beschadiging achter op de bumper. Na wat overleg kwamen we er uit. Toen miste ik de rubbermat in de achterbak. Die er wel in zat met de proefrit. Handig voor een natte laad kabel in de winter. Ook dat hebben we kunnen regelen. Konden ze de tweede sleutel niet vinden. Naar lang zoeken gevonden. Rij ik weg met mijn nieuwe aanschaf. Kom ik erachter dat de benzinetank voor een kwart gevuld is en een kwart stroom in mijn batterij zit. Erg vervelend dat je dan gelijk je tank zelf moet vol gooien. Voor 595€ afleverkosten. Niet erg netjes! Alles bij elkaar is het rommelig en niet volgens afspraak verlopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig, familie bedrijf met ruim aanbod

Auto via autoscout gevonden en contact opgenomen voor een afspraak, gelijk gaan kijken en verkocht. Prachtige Tiguan R-line. Vriendelijk ontvangst door familie en verkoper Stefan, kundig geholpen. Zeker een aanrader voor weer een volgende auto. Chapeau.

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend bedrijf in alle opzichten.

Vanaf het eerste mailcontact tot de aflevering is de aanschaf van onze auto perfect verlopen. Prima showroom met een hartelijke ontvangst. Eerlijk prijs voor een fantastische auto. Uitstekende begeleiding en kennis rond de aanschaf. Bij aflevering een prima uitleg over alle toeters en bellen waarmee onze aanwinst vol zit. Nu 3weken en 1500km verder kan ik zeggen dat we een perfecte auto hebben gekocht. Heren super bedankt, graag tref ik jullie weer met de groot onderhoud beurt.

zeer goed

zeer vriendelijke en aangename mensen vandaag auto verkocht aan deze firma vlotte en goede samenwerking

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettige afhandeling van probleempje

In juli een Toyota Rav 4 2017 gekocht bij Esberg. Aangename ervaring (vooral met Stefan te maken gehad) met dit bedrijf tussen alle standaard verkooppraatjes van andere bedrijven. Je krijgt misschien niet de hoofdprijs voor je inruilauto (zeker niet als het een model is dat Esberg niet zelf wil verkopen), maar de prijzen voor de aangeboden auto's zijn dan ook weer duidelijk lager dan die van de concurrentie voor vergelijkbare auto's. Maar beter dan bij de verkoop kan je een bedrijf beoordelen op de nazorg en service. Er bleek een probleem met de sensoren van de winterbanden te zijn die tegelijk aangeschaft waren met de auto toen deze twee weken geleden onder de auto gingen en het waarschuwingslampje bleef branden (zowel KwikFit als een Toyota garage konden dit niet oplossen). Zonder moeilijk te doen werd aangeboden om de sensoren te vervangen en in te lezen op kosten van Esberg. Dat is inmiddels uitgevoerd en het probleem is opgelost. Het is jammer dat we net te ver weg wonen om de auto ook in regulier onderhoud te doen, maar anders zouden we hier niet over twijfelen. Op deze manier zorg je voor tevreden klanten en die vertellen dat door. Dus zij snappen hoe het hoort. Los hiervan zijn we ook helemaal tevreden met de auto, die we zowel als vakantieauto als als trekker van een paardentrailer gebruiken.

Service en Klantgericht

Begin September 2020, het bedrijf leren kennen bij mijn zoektocht naar een jong gebruikte auto. Het viel mij op dat ik antwoord van de “verkoper” kreeg zonder dat hij vroeg naar de bekende weg en budget vragen. Hij voelde blijkbaar goed aan dat ik op een eerste verkennende tocht was. De week erop kwam ik terug. Dit “verkoop gesprek” verliep zeer vlotjes en bovenal eerlijk. Ik wilde mijn auto ook inruilen. Samen gingen we op zoek naar gelijkende modellen op de diverse websites. Ik kreeg een meer dan redelijke inruilprijs. De auto die ik kocht is prima afgeleverd. Inmiddels één keer terug gekomen voor een vraag (iets met de banden) en super goed behandeld met een dito Service. Kan niet anders concluderen dan dat autobedrijf Esberg, service levert met een hele grote S!

• Faciliteiten wachtruimte

Geweldige auto en super leuk personeel

Wij hebben onze stoomauto gevonden bij Garage Elsbeth. De eigenaar en zijn team hebben ons heel goed geholpen, met veel warmte en gezelligheid hebben wij een goede keuze kunnen maken. Buiten de gezelligheid is er veel kennis in huis! Een garage die ik zeker zou aanraden en wij komen er zeker weer terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Goed aanbod en familiebedrijf zonder poeha. Leuke en kundige mensen!

• Faciliteiten wachtruimte

Top auto, service en begeleiding

Mijn droomauto gevonden bij dit leuke familiebedrijf. Ik ben goed voorgelicht en ondersteund. Op een gezellige en ongedwongen manier geholpen. Ruim de tijd voor mij genomen. Na mijn proefrit was ik verkocht. En hebben we het contract ondertekend. Vandaag is het zover. Prachtig afgeleverd en alles netjes afgerond. Ik kan altijd bij Esberg terecht en dat geeft mij een goed gevoel. Ook service na de koop. Bedankt ik ga er van genieten. Sandra

goed bedrijf

Een auto kopen doe je niet elke dag en daarom is het belangrijk dat je bij een verkoopbedrijf een goed gevoel hebt. Bij binnenkomst merkte ik al meteen dat het wel goed zit. Een aardige medewerker van dit familie bedrijf komt meteen op mij af en vraagt naar mijn wensen. Ze nemen ruim de tijd voor je. Ze stralen vertrouwen uit en zijn eerlijk. Onderhandelen is wat lastig omdat zij, naar eigen zeggen, scherp zijn met prijzen. Ze houden zich aan de gemaakte afspraken.

Een geweldig bedrijf

Twee weken geleden een geweldige mooie Nissan x trail gekocht Geweldig geholpen door het personeel