auto

Heel tevreden over contact met verkoper en de auto natuurlijk

super vriendelijk, goed service

ben goed geholpen met een auto uitzoeken, klant vriendelijk, top service, een aanrader!! ben blij met mijn auto!

Absolute aanrader!

Bij Kroon auto's hebben wij in oktober '20 onze Mercedes 350e gekocht. Heel klantvriendelijk ontvangen, geen vraag was te veel en de deskundigheid van Dirk-Jan is van hoog niveau. En daarnaast geeft Kroon auto's een topservice! Een absolute aanrader om hier een auto te kopen. Suzan Nederveen

Klantvriendelijk en goede service

Vorige week een mooie auto gekocht bij Auto huis de kroon . Wij zijn goed ontvangen zeer vriendelijke verkoper met goede uitleg over de auto. Wij zijn zeer tevreden over deze autodealer Top bedrijf. Ik raad iedereen aan om daar een kijkje te nemen. TOP TOP.

Zeer tevreden.

Enige maanden geleden bij Kroon een Merce4des 350 e hybride gekocht. Dit was overigens mijn eerste. De auto voldoet uitstekend. Het gehele koopproces ging uitermate gemoedelijk en duidelijk. Kreeg een behoorlijke inruilprijs. Kortom ik kan Kroon Auto's zeker aanraden. U krijgt géén spijt.

Eerlijkheid, duidelijke afspraken en toegankelijkheid

Onlangs bij Dirk-Jan een Tesla gekocht. Het contact met Dirk-Jan verliep erg fijn en de aankoop voelde volledig vrijblijvend en zonder de welbekende verkooppraatjes. Toen achteraf bleek dat 1 deurhendel (Tesla kwaal) niet goed functioneerde is dit zeer correct door Kroonautos opgelost! Dit is zo’n bedrijf waar je iedereen een auto wilt laten kopen. Dirk-Jan ga zo door!

(diesel) apk keuring

Fijn ontvangst goed en snel geholpen tegen eerlijke prijs

Vandaag een Toyota Auris gekocht bij Dirk Jan Kroon. Heel beleefd en snel geholpen ook met de banden. Mijn huidige auto tegen reële prijs in kunnen ruilen. Zeker een aanrader in Nederhemert bij Kroon!

Keurig bedrijf

Afspraken prima nagekomen, gebeurt zeker elders wel anders! Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring met koon auto’s is zeer goed. Heb zelf een Opel Corsa gekocht 3 jaar geleden. Deze auto is goed onderhouden en tot de dag van vandaag geen mankementen aan de hand. Bedankt kroon auto’s

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

zeer prettig en erg betrouwbaar

goede service, goed behandeld

Zeer prettig en deskundig geholpen, en volgens afspraak keurig afgeleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Een eersteckennismaking waarbij meteen vertrouwen en respect bestond. Sympathieke verkoper en eerlijk advies zonder dwang. Nu al 3 maanden in bezit van onze insignia en volledig tevreden. Wij bevelen deze firma zeer zeker aan

perfect, zeker aan te bevelen

Ben er nu 3x geweest en wordt altijd zeer hartelijk ontvangen, de koffie staat altijd klaar ! Ik heb er nu mijn 1e auto gekocht, een mooie astra station van 2009, nadat ik ermee proef had gereden ontdekte ik wat kleine puntjes aan de auto. Hij remde niet 100 %, en de achter banden maakte herrie, nou geen probleem meneer werd er gezegd, we doen er 2 nieuwe achterbanden om en rondom de auto doen wij er nieuwe remschijven en remblokken onder. Dus m.a.w. er werd totaal niet moeilijk gedaan, en morgen 04-01-2015 ga ik hem met een zeer tevreden gevoel ophalen ! Dit bedrijf is een echte aanrader en niet snel te vinden in Nederland......een bedrijf die nog echt voor de klanten klaar staat en zijn beloftes nakomt ! Als ik weer een andere auto zou willen in de toekomst, ga ik deze zeker aanschaffen bij Kroon in Nederhemert !! En dat durf ik na vele keren beet te zijn genomen door handelaren, met volle overtuiging te zeggen ! Dus als je met een goed gevoel de weg op wil, ga dan naar Kroon in Nederhemert !

goede service, goed behandeld

Aardige mensen, prima ontvangst, zeer goed advies, geen oeverloos onderhandelen, maar meteen een goed en reëel voorstel. Ruime keuze, zeer nette auto\'s, prima presentatie. Zeer klant gericht. Wil echt iets extra\'s voor je doen.

perfect, zeker aan te bevelen

Op zoek naar een Opel Zafira kwamen wij bij Kroon Auto\'s terecht. Daar hebben ze er geen een, maar meerdere staan. Ruime keuze, en goed geholpen. Inmiddels rijden wij een aantal weken met onze Zafira, en zijn we er super over te spreken. Al met al voor mij een reden om dit bedrijf zeker aan te bevelen!

Molenstraat 20

5317JG Nederhemert