Vermoeiend

Wellicht is mijn ervaring onder het mom van miscommunicatie veel vervelender geweest dan nodig. In het begin was mijn ervaring best goed, later werd het steeds vervelender, vooral omdat ik veel te vaak terug moest gaan door gebreken aan mijn fiets en er niet goed werd gecommuniceerd over de procedures. Het heeft me onnodig veel tijd en geduld gekost en dit raakt op een gegeven moment op, helemaal als ik niet op een fatsoenlijke manier word behandeld. Erg jammer.

Onbeschoft

Ik heb gebeld alvorens ik naar de winkel kwam omdat ik naar een specifieke framemaat zocht. Telefonisch werd ik niet verder geholpen. Ik kreeg te horen dat ze dachten dat die maat er wel was. Toen ik vroeg als dat even nagekeken kon worden werd geantwoord dat het druk was in de zaak en ze geen tijd hebben om na te gaan als de maat er was. Op deze manier ga je toch niet om met een potentiële klant.

Ondernemers met hart voor hun klanten en zaak!

Marc en Mildret hebben ons weer prima geadviseerd en geholpen. Wij komen al heel wat jaren in de mooie fietsenwinkel in Amsterdam. Eindelijk zijn we nu dan overgestapt op elektrische fietsen. Ze nemen alle tijd om je te helpen, je bent daar geen nummer maar echt een klant! Topondernemers in Amsterdam Zuidoost!!

Onbeschoft

Elke keer als ik hier kom is die vrouw super arrogant en onbeschoft. Het is dat er geen andere fietsenmaker in de buurt is, anders zou ik nooit meer terug gaan. Daarnaast rekenen ze altijd meer dan is afgesproken en komen met een heel verhaal eromheen dat iets ook vervangen moest worden. Meerdere malen hier geweest en echt telkens dezelfde onbeschoftheid.

Behandelen klanten als crimineel

Lopen altijd achter je als je kijkt naar iets. Willen je gegevens van adres alsof je bent crimineel. Dan je moet niet fietsenwinkel beginnen in Bijlmer. Vooral die vrouw is super stom maar ook die man praat achter je rug. Is geen normale situatie daar

Vriendelijke benadering.

Regelmatig heb ik mijn E-bike weggebracht voor reparatie. Reparaties verlopen snel en kapotte onderdelen worden met in acht neming van de garantie termijn vervangen. Het contact verloopt vriendelijk. Communicatie met de winkel verloopt telefonisch, internet en voicemail. De shop is goed bereikbaar met bus trein en metro. Een tevreden klant, Rob.

Zeer klantvriendelijk en verstand van zaken

Deze toppers denken met je mee, ze zijn nuchter, zakelijk en zeer vakbekwaam! Geen klachten, altijd vriendelijk en gastvrij en de winkel overzichtelijk schoon en goede producten.

Altijd welkom!

Dankuwel Mildred en Marc om mij zo op te beuren nadat mijn fiets gestolen werd. Het is een plezier om bij jullie in de winkel te komen. Xxx Veerle

Super service met bekwaam personeel.

Als je binnen stapt, wordt je direct vriendelijk geholpen. Het is alsof je in een warme deken wordt gewikkeld. Mijn fiets werd perfect gemaakt en ik kreeg ook nog tips mee om de fiets zo lang mogelijk in orde te houden. Er werkt goed personeel en iedereen is heel klantgericht bezig. Er wordt goed naar je geluisterd en je wensen/eisen zo goed mogelijk gerealiseerd. Kortom, een echte aanrader om hier een fiets te kopen, ter reparatie te brengen of om advies in te winnen.

Uitstekende service en vriendelijke mensen

Ik heb altijd prima ervaringen bij Marc zijn fietsenwinkel, hij en zijn vrouw (en zoon volgens mij) doen het geweldig. Ze doen nooit moeilijk en ik wordt heel vaak tussendoor even geholpen, zonder een afspraak te maken. Proficiat hoor, ik beveel deze winkel zeker aan.

Deskundige en klantvriendelijke fietsmaker/verkoper.

Een aanrader als je een fiets wil repareren/onderhouden of kopen.

Heel positief

Mevrouw Mildred heeft mij heel vriendelijk geholpen en goed geadviseerd naar aanleiding van schade aan mijn fiets. Ik ben zeer tevreden en mijn fiets fietst weer heerlijk

Professioneel ; vriendelijk; zorgzaam

als boven

Zéér goede service met uitstekend advies waar ik later heel veel profijt van heb gehad.

Na 5 maanden geleden een fiets gekocht te hebben bij Marc Bike Shop is het tijd om de balans op te maken. Kort samengevat zijn mij de volgende zaken (zeer positief) opgevallen: 1. Kennis & vakmanschap; 2. Goede en snelle service (ruim de tijd nemen voor de klant, verlenen van maatwerk); 3. Mensgericht (coulance na diefstal fiets); 4. Zaken zijn tot in de puntjes goed geregeld (uitzoeken goed slot, regelen verzekering e.d.). Hieronder een toelichting op bovenstaande punten. In mei 2019 zocht ik naar een nieuwe fiets omdat mijn oude fiets helemaal versleten was. Het eerste wat mij opviel was de enorme gastvrijheid van Mildred. Zij is een vrolijke en heel benaderbare vrouw die duidelijk voldoening schept in het zo goed mogelijk helpen van de klant. Zo vroeg ze mij heel specifiek wat ik in een fiets zocht en wat mijn eigen wensen waren. Op basis daarvan kwamen Marc en Mirelda tot drie opties om uit te kiezen. Alle drie de fietsen mocht ik mee proefrijden. Hierna hebben we de uiteindelijke fiets geselecteerd en een goed slot uitgekozen. Op advies van Mirelda had ik een fietsverzekering afgesloten welke gelijk aan de kassa geregeld kon worden. Ook hierbij nam Mirelda de tijd om mij goed uit te leggen hoe alles werkte en om al het papierwerk tot in de puntjes te regelen. Goede service met enorm veel gemak ten top. Achteraf gezien bleek het een zeer slimme keuze om Mirelda's goede advies te volgen. Mijn fiets werd namelijk eind december gestolen. Het joekel van een een slot was met een slijptol kapotgemaakt en de fiets meegenomen. Voor mij best een domper. Toch weet Mirelda niet alleen binnen twee uur een nieuwe fiets voor je te regelen, maar je ook nog eens op te beuren. Koffie, Surinaamse koekjes en een leuk gesprek zijn onderdeel van de service die je gewoon gratis erbij krijgt. Dat allemaal terwijl ze alle administratie regelde, de nieuwe fiets een verkoopkeuring liet geven en de nieuwe fiets van een verzekering voorzag. Omdat ze bij Marc Bike Shop hun zaakjes zo

goede service, goed behandeld

Ik was opzoek naar een goede fiets voor een fijne prijs. Voldoende keuzemogelijkheid, helaas geen 2ehands bakfietsen. Misschien een tip voor de toekomst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk en hulpvaardigheid is mijn ervaring met Marc bike shop. Een paar maanden geleden ook nog een flinke korting gekregen van Mildred i.s.m. Mark. Alsnog bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

perfect, zeker aan te bevelen

Perfecte service, zeer hoge klantvriendelijkheid en sympathieke informele uitstraling en altijd wordt het onderhoud uiterst bekwaam en snel uitgevoerd. Dit is al mijn vierde fiets bij Marc Bike Shop (3 ebikes ( 1 maal D-Cycle, 2 maal Batavus ), 1 gewone fiets (Batavus)) en bij lekke band, regulier onderhoud en fietsdiefstal ben ik steeds snel weer op weg geholpen door MBS. Ook bij accuproblemen met een ebike verloopt het garantieproces snel en krijgt men vaak snel kosteloos een nieuwe accu binnen garantie.

voldoende, een redelijke ervaring

I gave for general overhaul and repair of breaks. But they repaired only brakes and very much expensive for the sake of break tightening.

• Reden bezoek Onderhoud

goede service, goed behandeld

Ik Ben zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van mijn electrische fiets en gewone tandem de laatste jaren. De sfeer in de zaak is zeer vriendelijk en persoonlijk. De afspraken zijn duidelijk en de reparaties uitstekend.

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle en een hele goede service. Heel er klant vriendelijk.

zeer slecht, onaanvaardbaar

\'s Ochtends binnen gelopen met een kapotte voorrem, \'s middags naar huis mogen lopen met een kapotte voorrem EN een losse ketting. Top Service! \'s Ochtends bijna naar binnen gefietst, word ik in de middag gebeld of ik wist dat mijn ketting eraf lag... \"Nee, natuurlijk niet, ik ben \'s ochtends op mijn fiets naar jullie toe gekomen.\", reactie \"Wij hebben je niet zien fietsen dus is het jouw woord tegen het onze\".... Ok, achteraf gezien had ik misschien wel moeten reageren op deze beschuldiging ..... \"Als je wil dat we het maken kost het je 15 euro\" .... mijn reactie \"Maak maar, dan betaal ik die 15 euro maar dan hoef ik niet meer terug te komen\". Kom ik in de namiddag binnen lopen, \"We werken transparant en wij hebben je ketting er niet afgehaald. Dus we hebben je fiets niet gemaakt door je houding en omdat je hebt aangegeven voortaan toch niet terug te komen. Begrijp je dat?\" .... ja, dat is ook een manier om dit probleem op te lossen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Goede service en je weet wanneer je de fiets kan ophalen. Als het langer gaat duren word je gebeld.

goede service, goed behandeld

Altijd een vlotte en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers van MBS. Meedenken, advies op maat en een aantal extra werkzaamheden waar ik niet voor hoef te betalen. Dat noem ik nog eens service en snel uitgevoerd! Hier kom ik zeker terug voor het onderhoud van mijn fietsen.

goede service, goed behandeld

Goedkoop is duurkoop. Van mijn E-bike was de achterwiel helemaal beschadigd. Omdat mijn eigen fietsenwinkel Marc bike shop gesloten was op maandag ging ik naar een andere fietsenwinkel in de winkelcentrum. Een echte beunhaas achteraf gezien.Kortom hij heeft meer beschadigd dan het was.Want mijn E-bike was niet meer te rijden. Ik moest toch naar mijn eigen fietsenmaker Marc-bikeshop.Om mijn E-fiets te laten repareren. Het heeft wat tijd gekost want er moest een orginele achterwiel geplaatst worden. Er moesten ook nieuwe spaken weer op de juiste manier gespannen worden,nieuwe sensor geplaatst worden met de juiste gereedschap. Ik kreeg een leenfiets. Kotom: Top service,vriendelijk ervaren personeel,redelijke prijzen. Ik zou iedereen aanbevelen!! Je krijgt geen spijt van.