Professioneel ; vriendelijk; zorgzaam

als boven

Zéér goede service met uitstekend advies waar ik later heel veel profijt van heb gehad.

Na 5 maanden geleden een fiets gekocht te hebben bij Marc Bike Shop is het tijd om de balans op te maken. Kort samengevat zijn mij de volgende zaken (zeer positief) opgevallen: 1. Kennis & vakmanschap; 2. Goede en snelle service (ruim de tijd nemen voor de klant, verlenen van maatwerk); 3. Mensgericht (coulance na diefstal fiets); 4. Zaken zijn tot in de puntjes goed geregeld (uitzoeken goed slot, regelen verzekering e.d.). Hieronder een toelichting op bovenstaande punten. In mei 2019 zocht ik naar een nieuwe fiets omdat mijn oude fiets helemaal versleten was. Het eerste wat mij opviel was de enorme gastvrijheid van Mildred. Zij is een vrolijke en heel benaderbare vrouw die duidelijk voldoening schept in het zo goed mogelijk helpen van de klant. Zo vroeg ze mij heel specifiek wat ik in een fiets zocht en wat mijn eigen wensen waren. Op basis daarvan kwamen Marc en Mirelda tot drie opties om uit te kiezen. Alle drie de fietsen mocht ik mee proefrijden. Hierna hebben we de uiteindelijke fiets geselecteerd en een goed slot uitgekozen. Op advies van Mirelda had ik een fietsverzekering afgesloten welke gelijk aan de kassa geregeld kon worden. Ook hierbij nam Mirelda de tijd om mij goed uit te leggen hoe alles werkte en om al het papierwerk tot in de puntjes te regelen. Goede service met enorm veel gemak ten top. Achteraf gezien bleek het een zeer slimme keuze om Mirelda's goede advies te volgen. Mijn fiets werd namelijk eind december gestolen. Het joekel van een een slot was met een slijptol kapotgemaakt en de fiets meegenomen. Voor mij best een domper. Toch weet Mirelda niet alleen binnen twee uur een nieuwe fiets voor je te regelen, maar je ook nog eens op te beuren. Koffie, Surinaamse koekjes en een leuk gesprek zijn onderdeel van de service die je gewoon gratis erbij krijgt. Dat allemaal terwijl ze alle administratie regelde, de nieuwe fiets een verkoopkeuring liet geven en de nieuwe fiets van een verzekering voorzag. Omdat ze bij Marc Bike Shop hun zaakjes zo

Ik was opzoek naar een goede fiets voor een fijne prijs. Voldoende keuzemogelijkheid, helaas geen 2ehands bakfietsen. Misschien een tip voor de toekomst.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Klantvriendelijk en hulpvaardigheid is mijn ervaring met Marc bike shop. Een paar maanden geleden ook nog een flinke korting gekregen van Mildred i.s.m. Mark. Alsnog bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Perfecte service, zeer hoge klantvriendelijkheid en sympathieke informele uitstraling en altijd wordt het onderhoud uiterst bekwaam en snel uitgevoerd. Dit is al mijn vierde fiets bij Marc Bike Shop (3 ebikes ( 1 maal D-Cycle, 2 maal Batavus ), 1 gewone fiets (Batavus)) en bij lekke band, regulier onderhoud en fietsdiefstal ben ik steeds snel weer op weg geholpen door MBS. Ook bij accuproblemen met een ebike verloopt het garantieproces snel en krijgt men vaak snel kosteloos een nieuwe accu binnen garantie.

voldoende, een redelijke ervaring

I gave for general overhaul and repair of breaks. But they repaired only brakes and very much expensive for the sake of break tightening.

• Reden bezoek Onderhoud

Ik Ben zeer tevreden over de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van mijn electrische fiets en gewone tandem de laatste jaren. De sfeer in de zaak is zeer vriendelijk en persoonlijk. De afspraken zijn duidelijk en de reparaties uitstekend.

Snelle en een hele goede service. Heel er klant vriendelijk.

zeer slecht, onaanvaardbaar

\'s Ochtends binnen gelopen met een kapotte voorrem, \'s middags naar huis mogen lopen met een kapotte voorrem EN een losse ketting. Top Service! \'s Ochtends bijna naar binnen gefietst, word ik in de middag gebeld of ik wist dat mijn ketting eraf lag... \"Nee, natuurlijk niet, ik ben \'s ochtends op mijn fiets naar jullie toe gekomen.\", reactie \"Wij hebben je niet zien fietsen dus is het jouw woord tegen het onze\".... Ok, achteraf gezien had ik misschien wel moeten reageren op deze beschuldiging ..... \"Als je wil dat we het maken kost het je 15 euro\" .... mijn reactie \"Maak maar, dan betaal ik die 15 euro maar dan hoef ik niet meer terug te komen\". Kom ik in de namiddag binnen lopen, \"We werken transparant en wij hebben je ketting er niet afgehaald. Dus we hebben je fiets niet gemaakt door je houding en omdat je hebt aangegeven voortaan toch niet terug te komen. Begrijp je dat?\" .... ja, dat is ook een manier om dit probleem op te lossen.

• Deskundigheid N.v.t.

Goede service en je weet wanneer je de fiets kan ophalen. Als het langer gaat duren word je gebeld.

Altijd een vlotte en goede service.

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door de medewerkers van MBS. Meedenken, advies op maat en een aantal extra werkzaamheden waar ik niet voor hoef te betalen. Dat noem ik nog eens service en snel uitgevoerd! Hier kom ik zeker terug voor het onderhoud van mijn fietsen.

Goedkoop is duurkoop. Van mijn E-bike was de achterwiel helemaal beschadigd. Omdat mijn eigen fietsenwinkel Marc bike shop gesloten was op maandag ging ik naar een andere fietsenwinkel in de winkelcentrum. Een echte beunhaas achteraf gezien.Kortom hij heeft meer beschadigd dan het was.Want mijn E-bike was niet meer te rijden. Ik moest toch naar mijn eigen fietsenmaker Marc-bikeshop.Om mijn E-fiets te laten repareren. Het heeft wat tijd gekost want er moest een orginele achterwiel geplaatst worden. Er moesten ook nieuwe spaken weer op de juiste manier gespannen worden,nieuwe sensor geplaatst worden met de juiste gereedschap. Ik kreeg een leenfiets. Kotom: Top service,vriendelijk ervaren personeel,redelijke prijzen. Ik zou iedereen aanbevelen!! Je krijgt geen spijt van.

Mijn elektrische fiets gaf na 8 maanden problemen met ondersteuning. De reparatie, service was niet binnen de gebruikelijke 24 uur. Maar mijn verbazing was groot toen er binnen een week een glanzende nieuwe klaar stond, zelfde model nieuwste uitvoering, echt top!

Marc & Mildred zijn 2 heel vriendelijke en behulpsame mensen en ze hebben verstand van hun vak. De winkel en werkplaats zien er schoon en overzichtelijk uit. Marc en Mildred, ga zo door!

Geweldige service! Hartelijk dank!

• Reden bezoek Onderhoud

Geweldige service met kennis van zaken en goede uitleg. Snel klaar. Leuke mensen.

• Reden bezoek Onderhoud

Als je niet bij de bij de sportmerk Fietsenmaker thuishoort. Waar een beurt met blad vervanging niet onder de 300 euro gaat plaatsvinden. Is dit zo een beetje de beste Fietsenmaker van Amsterdam en omgeving. Verstand van zaken. Practice oplossing voor echte fietsers. En service houd pas op als je tevreden bent.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Binnenband van mijn zoon zijn fiets gerepareerd was €17 kreeg korting van €10. Nou dat konden we gebruiken. En Mildred is een schat en de service is top goud eerlijke mensen. Je krijgt kwaliteit voor je geld en je wordt ook nog gematst

Fijn bedrijf waar je goed en snel geholpen wordt

Vriendelijk en altitude behulpzaam

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Was me aan het oriënteren op een nieuwe fiets. Werd heel deskundig geadviseerd (en opgemeten) en op een fijne manier geholpen door Mildred en Marc. De fiets was er super snel en ik ben er heel blij mee.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe fiets

Supergoede service!! Had problemen met het terug monteren van mijn dunne racefietsbandjes. Kon gelijk geholpen worden en de nodige tips gekregen!! En Mildred is mijn heldin!!