Pertol heads met een goed gevoel voor service.

Vanaf eerste contact juist geïnformeerd en volledige medewerking gekregen om de auto goed te leren kennen voordat de koop gesloten werd. Vandaag leuk opgehaald en blij met de aankoop.

Super goede service!!

Pas een mooie Citroen C1 gekocht. De Citroen was helemaal mooi strak zonder plekjes of krasjes (wat ik bij andere bedrijven wel vaak zag) Ook de velgen zijn nog mooi strak. En hij rijdt prima. Ik ben ook heel goed geholpen. De service was top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je bent inderdaad niet een nummertje maar nummer 1. Goede service en auto's ook 100%.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great car, great price and great service.

Picked up a superb BMW F30 and couldn't be happier with the car or the whole experience of trading my old one in and getting this one. A painless procedure to pick up a great car.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend vriendelijk en niet opdringerig

Goede auto, goede inruil en goede mensen. Wat wil een mens nog meer...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne plek om een auto te kopen

Gewoon top, heel bij met onze nieuwe auto.

Amazing

Hello, Our entire process was completed very easily and fast. Special thanks to Marcel for such an experience. Regards, Onur

• Would you recommend us? Yes

Een hele fijne en betrouwbare ervaring. Zeer vriendelijke verkopers die mij de koop gunnen en ik hun mijn verkoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk en vastberaden om tot overeenkomst te komen

Het verkoopteam is eerlijk over de auto die wordt aangeboden en vastberaden om te bekijken welke mogelijkheden er zijn bij eventuele inruil. Het heeft niet tot een koop geleid maar dat komt niet door het verkoopteam, maar de veranderende economische omstandigheden in de wereld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als ik weer auto ga kopen, dan kom ik hier

Super service, vriendelijke medewerkers, ruime expertise.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, eerlijk en oprecht.

Vriendelijk, goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gemoedelijk, vriendelijk en komen afspraken na.

Voor het eerst bij deze garage een auto gekocht. Alles verliep gemoedelijk en vriendelijk. Geen "autoverkoper" trucjes en gewoon zoals het is en moet zijn. De afspraken die we maakte zijn ook nagekomen. Kortom wat ons betreft een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, professioneel en snel geholpen

Zowel onze auto gekocht als verkocht via Kwinkelenberg Automotive. Betrouwbaar en professioneel.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ervaring en klant gerichte verkoper die meedenkt

Voor mij een onbekend auto bedrijf, zeer gastvrije ontvangst en de verkopers nemen de tijd voor de klant, zeer duidelijke uitleg c.q info over de te kopen auto. Duidelijke afspraken kunnen maken welke ook netjes op papier werden gezet wat voor beide partijen zeer prettig is. Bij aflevering stond de auto netje klaar, van buiten netjes gewassen en kregen een duidelijke uitleg hoe een en ander werkte, namen hier wederom de tijd voor. 1 verbeterpuntje is dat er iets meer aandacht aan het interieur besteed kon worden met het schoon opleveren. Vriendelijke groeten Freek Vink

Heel fijn geholpen!

Heel erg blij met de auto, en heel goed geholpen (altijd een snelle reactie en er werd echt tijd genomen om me alles uitgebreid uit te leggen).

Prettig ervaring!

Voorheen kochten wij onze Auto’s alleen via marktplaats. Wij zijn aangenaam verrast, door eerlijke en vakkundige en sympathiek verkoper. Wij hebben heel fijn onze auto geruild met een goede auto. Helemaal top.

Top en vriendelijk.

Fijne verkoper die mee denkt met de klant ipv alleen aan het verkopen van auto’s. Helaas is dit zeldzaam tegenwoordig.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prima service en deskundigheid

Prima geholpen en advies gekregen. Ook diverse auto's kunnen testen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vlot en eerlijk!

Wij hebben ‘s ochtends gebeld of we de auto mochten komen bekijken en of we een testrit mochten rijden. Dit was mogelijk, de auto stond al klaar voor ons en we werden direct geholpen. We hebben een hele duidelijke uitleg gehad, een testrit gereden en mochten de auto direct meenemen. Geen kleine lettertjes of extra kosten, heel eerlijk en vriendelijk. Onze onderhoud etc. vertrouwen we ook aan jullie en we zullen jullie onze omgeving ook aanbevelen. Hartelijk dank!

Keurig volgens afspraak!

De aankoop en verkoop verliep keurig met een reeële bod voor onze in te ruilen auto. De afhandeling was professioneel en vriendelijk en alle afspraken zijn keurig nagekomen. We werden goed op hoogte gehouden van de voortgang van het klaar maken van de "nieuwe" auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ongedwongen keuzes kunnen maken : )

In ontspannen sfeer alle aangeboden merken & modellen rustig tot je kunnen nemen om uiteindelijk in ons geval met een zeer nette C4 Cactus weer huiswaarts te keren. Ook nu wij inmiddels alweer enkele maanden verder zijn kijken wij met veel positieve gevoelens terug en genieten wij nog steeds van onze jonge voiture. Tot binnenkort Marcel : )

Uitstekend !

Hallo mannen Ik moest in 2016 plotseling een andere auto hebben omdat ik weer terug moest naar Frankrijk. Ik heb toen op advies van Marcel, een Opel Insignia Grand Tourer uit 2011 gekocht. Bij deze aankoop ben ik ook enorm goed door jullie geholpen. Ik woon nu alweer een aantal jaren in Duitsland en de auto staat inmiddels op Duits kenteken. Ik wil jullie hier nogmaals hartelijk bedanken voor deze zeer goede auto. Ik rijd er nog steeds tot volle tevredenheid in rond en heb er in al die jaren eigenlijk nauwelijks kosten aangehad, buiten het normale onderhoud natuurlijk. Ik wens jullie voor de komende jaren veel zakelijk en privé geluk toe. Vriendelijke groet. Rick Hogewind

GEWELDIG BLIJF ZO DOORGAAN

ONTVANGST HARTELIJK, VERKOPER HEEFT VERSTAND VAN ZAKEN INRUILPRIJS WAS GOED VERKOOP PRIJS OOK, AFLEVERING WAS CORRECT DUS EEN TEVREDEN KLANT

Prettig en deskundig.

Men neemt alle tijd, klanten worden goed ontvangen, eventuele problemen worden direct opgelost. Altijd bereikbaar voor vragen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel en hele mooie auto’s op voorraad.

Ik was opzoek naar een Volvo V40 D2. Deze hadden ze staan bij Kwinkelenberg. Na wat vragen gesteld te hebben via de Autoscout24 app vrijwel direct een reactie terug ontvangen. Toen bleek dat de auto nog beschikbaar was ben ik op bezoek gegaan. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet met een bak koffie. De Volvo waar ik voor kwam hadden ze al naar voren gehaald en daar kon ik dan ook direct een proefrit mee maken. Alles prima in orde en toen ben ik overgegaan tot de koop. Te naam stelling wordt ter plekke geregeld en na het overschrijven van het bedrag en afsluiten van een verzekering ben ik met mijn nieuwe auto naar huis gereden. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.