Super fijn en erg klant betrokkenheid

Ik heb een motor gekocht die in de showroom stond. Ik werd geholpen door Marcel en hij had al snel door hoe enthousiast ik was dat ik voor het eerst de motor kwam bekijken. Heel klant vriendelijk geholpen en ook geïnteresseerd in de klant. Al met al was het fijn om daar een aan koop te doen! Nogmaals bedankt voor de mooie bike!

Uitstekend!

na de aankoop een aantal kleine dingen geconstateerd. Deze zijn keurig afgehandeld/hersteld onder garantie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Excellent service and friendly people

I bought Toyota Prius from here, my experience was very good. The sale person Marcel was very friendly and reasonable. On the day of delivery the car was cleaned and polished well. Regarding the service, I observed some tire alignment after driving for a week for which I got a replacement car and the issue was fixed in a day. Happy with the service and overall buying experience. Would definitely recommend.

Heel goed geholpen

Heel erg badankt Jos dat je ons hebt geholpen. Ik wens jou heelveel succes met jou carrière

Super vriendelijke service!

Erg netjes in de communicatie (Makkelijk contact te krijgen, snelle respons, flexibel), medewerkers komen oprecht vriendelijk over. De auto werd nog even nagekeken en toevallig bleken de remschijven aan vervanging toe. Deze werden kosteloos vervangen. Super service! Hartelijk dank en ik raad Kwinkelberg zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige en zeer vriendelijk geholpen

Zeer goed ben ik geholpen ivm aanschaf occasion. De verkoper is deskundig en heeft door zijn vriendelijke uitstraling en eerlijke uitleg ervoor gezorgd dat ik de auto direct gekocht heb.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg tevreden met service en prijs/kwaliteit

Goede ervaring bij de aanschaf van een auto. Een duidelijke en transparante aanpak, een goede service/na-service, en een goede prijs/kwaliteitsverhouding zorgde voor een prettige aankoopproces.

Top service

Mooie BMW gekocht. Super goed geholpen door Marcel. Alles heel transparant. Er wordt echt een stapje extra gedaan voor de klant. Auto keurig afgeleverd. Setje all weather banden zonder meerkosten voor ons gemonteerd. Paar puntjes die we nog hadden werden direct opgelost. We hadden bij de koop niet opgemerkt dat de hoedenplank ontbrak. Hier werd achteraf niet moeilijk over gedaan. Marcel heeft gewoon een nieuwe voor ons besteld en bij ons thuis laten afleveren. Top!

Net dat stapje extra!

Rustig en ongedwongen geholpen. Er werd echt geluisterd en doorgevraagd om te achterhalen wat nou het beste bij ons past. Alles wat besproken was, was netjes geregeld, zonder te hoeven controleren. Marcel, bedankt voor onze nieuwe auto!

Top service

Hebben bij Marcel een auto gekocht. We zijn perfect geholpen door hem. Hadden gebeld om te komen kijken, kregen direct sleutel mee voor een proefrit. Vervolgens besloten om de auto te kopen. We kregen ook nog een hele mooie prijs terug voor onze andere auto die we hebben ingeruild. Vandaag onze auto opgehaald. Auto was gepoetst en nog een beurt gehad. Ook het wegwerken van een plekje perfect gedaan.

Goed geholpen!

Prettig te woord gestaan, geen overbodige toestanden. Duidelijkheid en helderheid over de auto. Erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een tevreden klant, met een goed gevoel.

We hebben in een ongedwongen en prettige sfeer een auto kunnen uitzoeken waar bij we een goede deal hebben kunnen afsluiten. Marcel bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Inruil auto niet alleen een wissel maar ook service met een gouden randje!

Top jongens waarbij de klant centraal staat!

Vriendelijk geholpen

Fijne verkoper, Voelde me op me gemak! Was vriendelijk gesprek Goed overeen te komen met de prijs Gewoon goed

Prima,betrouwbaar adres

Jaar geleden auto gekocht Prima garage Betrouwbare verkopers Houden zich aan haakte afspraken

Oplichters

hier een auto gekocht, tevens voor 250 euro afleverbeurt erbij genomen. Bij afhalen van de auto nog gevraagd wat er gedaan is bij deze beurt. antwoord "exact weet ik het niet maar: motorolie, interieur filter en luchtfilter." zie in de reactie de foto's van 2 laatstgenoemden. Dit is absoluut niet gedaan en maakt voor mij deze garage totaal onbetrouwbaar. ik heb de verkoper hiermee geconfronteerd en mijn geld voor deze beurt terug geëist. meneer kon niets meer doen dan de auto nogmaals een beurt geven. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. je kan niet m'n vertrouwen schaden en dan zomaar denken dat je zodra ik daarachter kom akkoord ga met het opnieuw doen. "tja dan stuur ik wel de filters naar je huis." Doe dat maar denk maar niet dat ik het daarbij laat zitten. Dit is een stereotype autogarage. Hier kun je geen afspraken mee maken en het beste aan je voorbij laten gaan. Voor mij al te laat, maar dat zullen ze weten ook.

Een goede garage

Een goede garage die overal mee wilt helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed ,geweldig bedrijf om een auto te kopen

Wij zijn hier uitstekend geholpen ,vriendelijk personeel een dikke duim omhoog

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne verkoper met geen poeha verkooppraatjes

Duidelijk geholpen en overdracht auto was ook naar wens. waardeer tevens dat de verkoper de 2e keer mee reed om het 1 ene ander uit te leggen. Tot nu toe is de auto naar wens.

Ontzettend fijn geholpen.

Ik ben ontzettend fijn geholpen met de aankoop van mijn auto.

Prima nette service

Afgelopen week een Opel Insignia gekocht. Ondanks dat we om 16:40 uur op zaterdag nog langs kwamen (problemen onderweg) was Marcel bereid om langer te blijven en ons een proefrit te laten maken. Gisteren de auto opgehaald en alles netjes volgens afspraak. Nu hopen op veel fijne en veilige kilometers!!

Op een zeer prettige manier door Marcel geholpen

We hebben bij Kwinkelenberg een auto gekocht naar volle tevredenheid.. Vanwege de nette benadering en ongedwongen sfeer voelden we ons zeer op gemak. De auto werd in keurige staat afgeleverd.

Klantgerichtte en profesionele service

Van aankomst bij de garage tot aan het wegrijden met onze nieuwe auto professioneeel geholpen, goede service en eerlijk advies. Raad deze garage zeker aan

Aardig personeel en komt beloften na!

Kort na aanschaf van mijn Honda CR-Z bij Kwinkelenberg begaf de airco het. Gelukkig had ik 3 maanden garantie bij aanschaf en werd alles zonder gedoe gratis gerepareerd. Top personeel en goede service, een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Skoda Octavia gekocht bij Marcel. Auto was bij aankomst precies zoals verteld, geen rariteiten of andere onverwachte zaken. Onderhandelingen over inruil duidelijk en prima. Afspraken worden netjes nagekomen.\r\nKortom top geregeld!