Prima service en deskundigheid

Prima geholpen en advies gekregen. Ook diverse auto's kunnen testen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, vlot en eerlijk!

Wij hebben ‘s ochtends gebeld of we de auto mochten komen bekijken en of we een testrit mochten rijden. Dit was mogelijk, de auto stond al klaar voor ons en we werden direct geholpen. We hebben een hele duidelijke uitleg gehad, een testrit gereden en mochten de auto direct meenemen. Geen kleine lettertjes of extra kosten, heel eerlijk en vriendelijk. Onze onderhoud etc. vertrouwen we ook aan jullie en we zullen jullie onze omgeving ook aanbevelen. Hartelijk dank!

Keurig volgens afspraak!

De aankoop en verkoop verliep keurig met een reeële bod voor onze in te ruilen auto. De afhandeling was professioneel en vriendelijk en alle afspraken zijn keurig nagekomen. We werden goed op hoogte gehouden van de voortgang van het klaar maken van de "nieuwe" auto.

Erg klantvriendelijk en vakkundig

Auto ingeruild op een mercedes a klasse. Fijne verkoop, snelle aflevering. Afneembare trekhaak super netjes gemonteerd, complimenten voor de netheid en vakkundigheid! Aflevering zeer prettig en wat een keurige auto bij aflevering! In één woord: top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ongedwongen keuzes kunnen maken : )

In ontspannen sfeer alle aangeboden merken & modellen rustig tot je kunnen nemen om uiteindelijk in ons geval met een zeer nette C4 Cactus weer huiswaarts te keren. Ook nu wij inmiddels alweer enkele maanden verder zijn kijken wij met veel positieve gevoelens terug en genieten wij nog steeds van onze jonge voiture. Tot binnenkort Marcel : )

Uitstekend !

Hallo mannen Ik moest in 2016 plotseling een andere auto hebben omdat ik weer terug moest naar Frankrijk. Ik heb toen op advies van Marcel, een Opel Insignia Grand Tourer uit 2011 gekocht. Bij deze aankoop ben ik ook enorm goed door jullie geholpen. Ik woon nu alweer een aantal jaren in Duitsland en de auto staat inmiddels op Duits kenteken. Ik wil jullie hier nogmaals hartelijk bedanken voor deze zeer goede auto. Ik rijd er nog steeds tot volle tevredenheid in rond en heb er in al die jaren eigenlijk nauwelijks kosten aangehad, buiten het normale onderhoud natuurlijk. Ik wens jullie voor de komende jaren veel zakelijk en privé geluk toe. Vriendelijke groet. Rick Hogewind

GEWELDIG BLIJF ZO DOORGAAN

ONTVANGST HARTELIJK, VERKOPER HEEFT VERSTAND VAN ZAKEN INRUILPRIJS WAS GOED VERKOOP PRIJS OOK, AFLEVERING WAS CORRECT DUS EEN TEVREDEN KLANT

Prettig en deskundig.

Men neemt alle tijd, klanten worden goed ontvangen, eventuele problemen worden direct opgelost. Altijd bereikbaar voor vragen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk personeel en hele mooie auto’s op voorraad.

Ik was opzoek naar een Volvo V40 D2. Deze hadden ze staan bij Kwinkelenberg. Na wat vragen gesteld te hebben via de Autoscout24 app vrijwel direct een reactie terug ontvangen. Toen bleek dat de auto nog beschikbaar was ben ik op bezoek gegaan. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet met een bak koffie. De Volvo waar ik voor kwam hadden ze al naar voren gehaald en daar kon ik dan ook direct een proefrit mee maken. Alles prima in orde en toen ben ik overgegaan tot de koop. Te naam stelling wordt ter plekke geregeld en na het overschrijven van het bedrag en afsluiten van een verzekering ben ik met mijn nieuwe auto naar huis gereden. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Fijn autobedrijf

Aanrader! Zeker de moeite waard om dit bedrijf te bezoeken als je op zoek bent naar een auto. Denken mee met de wensen van de klant en zijn zeer oplossingsgericht. Nemen uitgebreid de tijd voor je. Naast de zakelijke afwikkeling is er ook ruimte voor een persoonlijke noot. Wat altijd prettig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Good and friendly service from Jos.

I found the car on Autotrader and it was what I was looking for. Jos was very helpful and friendly. So far the car is good with no problems.

Eerlijk en transparant

Zacht wiegend op fluweelzachte hydraulische veren en met pijn in ‘t hart, reed ik mijn Citroen C5 diesel naar Kwinkelenberg om in te ruilen. Met een eerlijke deal voor een mooie hybride Toyota Auris Touring, was het moment daar. Nu een paar weken met de Toyota te hebben gereden zijn we vriendjes aan het worden. De aandrijflijn bevalt goed en de auto stuurt veel strakker dan de Citroen. Ik zou niet meer terug willen. Met Marcel was het prettig zaken doen. Geen verkooppraatjes maar een eerlijk en transparant verhaal.

Zeer goede ervaringen

Vriendelijk personeel , veel en divers aanbod Prima inruilprijs en keurig afgeleverde nieuwe auto

Uitstekende nazorg

Ik heb hier een auto uit het hogere segment gekocht. Er waren wat probleempjes die gelijk na levering zichtbaar werden. Autobedrijf heeft dit keurig opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betaalbare kwaliteit en goede service

Vanuit Vlaardingen naar Utrecht gereden om een leuke betaalbare occasion op te halen. Goede service. Je krijgt het gevoel dat het niet uitmaakt dat je voor een 2e hands auto komt. De service is gelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Had meteen 'n goed gevoel.

Mooi bedrijf met 'n leuke mix aan auto's, die er keurig bijstaan. Prettig en transparant gedaan zaken met verkoper Marcel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klant vriendelijk en reageren snel op mail.

Zeer snelle reactie op mails, nemen de tijd en goede service. Heb de auto net maar heb het volste vertrouwen dat het een goede auto is

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer nette en correcte garage

Bij Kwinkelenberg Automotive zeer jonge auto gekocht waarbij de verkoper op korte termijn reactie gaf, vergeleken met merk dealers en vergelijkbare auto zonder problemen goede prijs voor inruil van auto gaf. Overdracht en aflevering super netjes, nemen alle tijd voor uitleg waar nodig, kortom bedrijf waar men gerust terecht kan voor jong gebruikte of als men iets speciaals zoekt hier ook goed terecht kan

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect geholpen auto is super goede prijs

Aan te bevelen

warme binnenkomst, eerlijke mensen

ik ben hier voor het eerst geweest via autotrack, meteen een goed gevoel, eerlijk en betrouwbaar kwam het over, zeker de telefonische gesprekken met Marcel . Toen daar heen gereden vanuit Wijchen , n auto gekocht en vandaag opgehaald. alles zijn ze nagekomen, weer een fijn gevoel bij het weggaan. Kortom , een bedrijf wat staat voor het product wat ze verkopen , en eerlijk en betrouwbaar. Frans Derks Wijchen Een trotse bezitter van een Kia Sportage, gekocht bij Kwinkelenberg

Attent en competent!

Erg prettig geholpen door Marcel! Hij dacht goed mee, was erg flexibel, fijne manier van communiceren.

Betrouwbare indruk

Hoewel de inruilprijs pijnlijk laag was (wel goed uitlegbaar) ben ik toch erg blij en tevreden vertrokken met een nieuwe auto. Nu twee weken later kan ik zeggen dat ik er erg blij mee ben en er vertrouwen in heb een goede auto gekocht te hebben. Vooraf met alle tijd goed overleg gehad over mijn wensen en welke auto daar wel of niet bij past.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige, persoonlijke en open sfeer en benadering

Positieve ervaring, er wordt tijd genomen, afgestemd en er zijn geen nare verkooppraatjes of gelikt gedoe, waardoor je niet weet waar je aan toe bent.

Positieve beleving !

Wij hebben onze auto gekocht bij Kwinkelenberg en hebben er geen spijt. We zijn vriendelijk geholpen en er werd ruim de tijd genomen voor vragen. Bij de aflevering zijn alle punten besproken welke waren afgesproken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige occasion handelaar met mooi aanbod

Na het zien van een auto online uitstekend geholpen in de showroom. Prettige service, vriendelijke en betrouwbaar. Oude auto ingeruild, meteen nette prijs. Enkele kleine gebreken aan nieuwe auto netje verholpen voor afhalen. Kortom erg tevreden.