Goede service, snel én grondig

We zijn hier zeer goed geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en onze vragen werden allemaal grondig en naar tevredenheid beantwoord. We zijn erg blij met de gekochte occasion.

Top bedrijf

ik kocht een auto zonder garantie en na paar dagen begon de motor te tikken We schrokken ons dood en gingen gelijk naar de kia dealer Kia dealer kon alleen een hoop leugens verkopen en hoopte dat ik zou happen ( kia Amsterdam noord) Ik heb zonder garantie marcel de verkoper gebeld En die schrok zeg ook dood En gaf zonder twijfel aan ko. Zo snel mogelijk langs(ZONDER GARANTIE) DAAR WERD DE AUTO NAGEKEKEN En zij gaven aan of de cilinderders/ ketting/klepstoters nou mensen daar komt ie Ik kon de auto gelijk laten staan en werd door hun gelijk gefikst, alleen had ik geen tijd wegens volgende dag operatie en hun monteur ging op vakantie ,hebben we een gunstige datum gepland voor beiden Enkele dagen na afspraak is mijn vrouw met de auto naar der werk gereden en ze moest gelijk stoppen want de motor ging heel erg en harder tikken Anwb kwam en bracht gelijk de auto bij dichtbijzijnde garage Dasr kwamen ze der achter dat de ketting erg speling had TOTALE KOSTEN 700 EURO Ik hem toen marcel gebeld en doorgegeven wat er was gebeurd Nou marcel van kwinkelenberg auto s Ga gelijk aan om 50/50 meet te betalen aan de reparatie (DIT ZONDER GARANTIE NOU HEB IK DIT ECHTBNOG NOOIT GEHOORD DAT ERN GARAGE ZO TE WERK GAAT RESPECT RESPECT RESPECT RESPECT WAT EEN TOP GARAGE

• Deskundigheid/Vakmanschap

Begripvol, meedenkend en goed service

Hele mooie auto gekocht, zeer goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nemen alle tijd voor je, ook als je een auto koopt in de lagere prijsklasse.

Ik had 's morgens gebeld voor een auto. Bij aankomst 's middags stond de auto klaar. Een proefrit werd meteen geregeld. Daarna kon de auto ook op de brug bekeken worden. Ze zijn heel duidelijk. Bij goedkope auto's geen garantie. Bekijk de auto goed. Staat de prijs je aan, dan beslissen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen

Ik heb laatst een afspraak gemaakt om een proefrit te maken met een BMW 118i. Jos is erg klantvriendelijk en deskundig! Ook een technische keuring mocht er gemaakt worden, voordat ik uiteindelijk het definitieve besluit nam om de auto te kopen. Voor de rest staat er een zeer groot en diverse selectie aan auto's te koop!

Naar

Helaas kloppen de negative reviews. Nare manier van zaken doen. En Jos, een afspraak inplannen een half uur voor mijn afspraak is iets anders dan iemand die toevallig voor dr deur staat hé pik..

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Beste heer Reedijk, We snappen de teleurstelling dat de Ford Mustang verkocht was. Telefonisch hebben wij een afspraak gemaakt voor de volgende dag, uw vrije dag. U vroeg ons naar de openingstijden, die zijn van 8.30uur tot 18.00uur. U besloot zelf om 12uur bij de auto te komen kijken. Wij gaven toen aan de auto niet vast te kunnen houden gezien de grote belangstelling in de Ford Mustang. Helaas is er die ochtend iemand u voor geweest. Met vriendelijke groet, Kwinkelenberg Automotive B.V.

Ik kan met trots zeggen dat ik de nieuwe eigenaar ben van de Ford Mustang, wat zowel een droom is als een leuk speeltje. Het contact met mij/ons was relaxed en oprecht. Zodra we ergens niet uitkwamen, werd er meteen mee gedacht en de juiste hulp aangeboden. Superblij

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met goed vertrouwen een super auto gekocht

Bij Marcel gekomen om te kijken voor een nieuwe auto. Ze hadden een Toyota Aygo staan. Test rit gemaakt en voelde al als mijn auto. Goede deal kunnen sluiten en na een week na een onderhoudsbeurt heb ik m op kunnen halen. Blij ermee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke en eerlijke organisatie.

Perfect en snel geholpen bij de aanschaf van onze auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn om zaken mee te doen

Onlangs een Volkswagen Touran gekocht. De afspraak was snel gemaakt en de auto stond keurig klaar en we zijn goed geholpen. Bij de proefrit kwam een klein mankement naar voren wat nog direct aangepakt werd. De auto kon direct worden overgeschreven en we zijn erg blij met de aankoop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service altijd bereid om te helpen

Altijd vrolijk Als ik bel word mij altijd netjes te woord gestaan al bel ik 3x per dag! Nette uitleg Goeie service Echt een aanrader! Voor andere

Prettige bejegening,

Vriendelijk ontvangen, proefrit meteen geregeld, ongedwongen verkoop, billijke inruil voor eigen auto. Snelle overdracht gekochte auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

fantastisch geholpen door Jos!

Wederom weer goed geholpen door Jos.

• Deskundigheid/Vakmanschap

One of the best services I have ever had.

One of the best services I have ever had.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en alles keurig volgens afspraak afgeleverd

Bij eerste bezoek door Jos keurig voorgelicht over de Beetle. Ook duidelijk dat hij bepaalde informatie niet had. Na online offerte werden we het ter plaatse snel eens. Tweede bezoek: de aflevering. Auto stond keurig klaar , papieren snel in orde en voldoende uitleg. Kortom: zeer te spreken. 1 Minpuntje: toen we net wegreden, bleek de tank bijna leeg. Dit zijn wij niet gewend! Misschien stond het ergens of is het vergeten??

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring van b.v was heel fijne.

Ze hebben me heel goede gehulde. Heel professioneel service en we waren heel blij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijn en erg klant betrokkenheid

Ik heb een motor gekocht die in de showroom stond. Ik werd geholpen door Marcel en hij had al snel door hoe enthousiast ik was dat ik voor het eerst de motor kwam bekijken. Heel klant vriendelijk geholpen en ook geïnteresseerd in de klant. Al met al was het fijn om daar een aan koop te doen! Nogmaals bedankt voor de mooie bike!

Uitstekend!

na de aankoop een aantal kleine dingen geconstateerd. Deze zijn keurig afgehandeld/hersteld onder garantie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Excellent service and friendly people

I bought Toyota Prius from here, my experience was very good. The sale person Marcel was very friendly and reasonable. On the day of delivery the car was cleaned and polished well. Regarding the service, I observed some tire alignment after driving for a week for which I got a replacement car and the issue was fixed in a day. Happy with the service and overall buying experience. Would definitely recommend.

Heel goed geholpen

Heel erg badankt Jos dat je ons hebt geholpen. Ik wens jou heelveel succes met jou carrière

Super vriendelijke service!

Erg netjes in de communicatie (Makkelijk contact te krijgen, snelle respons, flexibel), medewerkers komen oprecht vriendelijk over. De auto werd nog even nagekeken en toevallig bleken de remschijven aan vervanging toe. Deze werden kosteloos vervangen. Super service! Hartelijk dank en ik raad Kwinkelberg zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige en zeer vriendelijk geholpen

Zeer goed ben ik geholpen ivm aanschaf occasion. De verkoper is deskundig en heeft door zijn vriendelijke uitstraling en eerlijke uitleg ervoor gezorgd dat ik de auto direct gekocht heb.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg tevreden met service en prijs/kwaliteit

Goede ervaring bij de aanschaf van een auto. Een duidelijke en transparante aanpak, een goede service/na-service, en een goede prijs/kwaliteitsverhouding zorgde voor een prettige aankoopproces.

Top service

Mooie BMW gekocht. Super goed geholpen door Marcel. Alles heel transparant. Er wordt echt een stapje extra gedaan voor de klant. Auto keurig afgeleverd. Setje all weather banden zonder meerkosten voor ons gemonteerd. Paar puntjes die we nog hadden werden direct opgelost. We hadden bij de koop niet opgemerkt dat de hoedenplank ontbrak. Hier werd achteraf niet moeilijk over gedaan. Marcel heeft gewoon een nieuwe voor ons besteld en bij ons thuis laten afleveren. Top!

Net dat stapje extra!

Rustig en ongedwongen geholpen. Er werd echt geluisterd en doorgevraagd om te achterhalen wat nou het beste bij ons past. Alles wat besproken was, was netjes geregeld, zonder te hoeven controleren. Marcel, bedankt voor onze nieuwe auto!