Goed geholpen!

Prettig te woord gestaan, geen overbodige toestanden. Duidelijkheid en helderheid over de auto. Erg tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een tevreden klant, met een goed gevoel.

We hebben in een ongedwongen en prettige sfeer een auto kunnen uitzoeken waar bij we een goede deal hebben kunnen afsluiten. Marcel bedankt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Inruil auto niet alleen een wissel maar ook service met een gouden randje!

Top jongens waarbij de klant centraal staat!

Vriendelijk geholpen

Fijne verkoper, Voelde me op me gemak! Was vriendelijk gesprek Goed overeen te komen met de prijs Gewoon goed

Prima,betrouwbaar adres

Jaar geleden auto gekocht Prima garage Betrouwbare verkopers Houden zich aan haakte afspraken

Oplichters

hier een auto gekocht, tevens voor 250 euro afleverbeurt erbij genomen. Bij afhalen van de auto nog gevraagd wat er gedaan is bij deze beurt. antwoord "exact weet ik het niet maar: motorolie, interieur filter en luchtfilter." zie in de reactie de foto's van 2 laatstgenoemden. Dit is absoluut niet gedaan en maakt voor mij deze garage totaal onbetrouwbaar. ik heb de verkoper hiermee geconfronteerd en mijn geld voor deze beurt terug geëist. meneer kon niets meer doen dan de auto nogmaals een beurt geven. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. je kan niet m'n vertrouwen schaden en dan zomaar denken dat je zodra ik daarachter kom akkoord ga met het opnieuw doen. "tja dan stuur ik wel de filters naar je huis." Doe dat maar denk maar niet dat ik het daarbij laat zitten. Dit is een stereotype autogarage. Hier kun je geen afspraken mee maken en het beste aan je voorbij laten gaan. Voor mij al te laat, maar dat zullen ze weten ook.

Een goede garage

Een goede garage die overal mee wilt helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed ,geweldig bedrijf om een auto te kopen

Wij zijn hier uitstekend geholpen ,vriendelijk personeel een dikke duim omhoog

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne verkoper met geen poeha verkooppraatjes

Duidelijk geholpen en overdracht auto was ook naar wens. waardeer tevens dat de verkoper de 2e keer mee reed om het 1 ene ander uit te leggen. Tot nu toe is de auto naar wens.

Ontzettend fijn geholpen.

Ik ben ontzettend fijn geholpen met de aankoop van mijn auto.

Prima nette service

Afgelopen week een Opel Insignia gekocht. Ondanks dat we om 16:40 uur op zaterdag nog langs kwamen (problemen onderweg) was Marcel bereid om langer te blijven en ons een proefrit te laten maken. Gisteren de auto opgehaald en alles netjes volgens afspraak. Nu hopen op veel fijne en veilige kilometers!!

Op een zeer prettige manier door Marcel geholpen

We hebben bij Kwinkelenberg een auto gekocht naar volle tevredenheid.. Vanwege de nette benadering en ongedwongen sfeer voelden we ons zeer op gemak. De auto werd in keurige staat afgeleverd.

Klantgerichtte en profesionele service

Van aankomst bij de garage tot aan het wegrijden met onze nieuwe auto professioneeel geholpen, goede service en eerlijk advies. Raad deze garage zeker aan

Aardig personeel en komt beloften na!

Kort na aanschaf van mijn Honda CR-Z bij Kwinkelenberg begaf de airco het. Gelukkig had ik 3 maanden garantie bij aanschaf en werd alles zonder gedoe gratis gerepareerd. Top personeel en goede service, een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie Skoda Octavia gekocht bij Marcel. Auto was bij aankomst precies zoals verteld, geen rariteiten of andere onverwachte zaken. Onderhandelingen over inruil duidelijk en prima. Afspraken worden netjes nagekomen.\r\nKortom top geregeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedankt voor deze mooie aankoop en aangename afhandeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig en goed geholpen bij het kopen van een auto. Tevens erg behulpzaam! Omdat er eigenlijk meteen getankt zou moeten worden en ik niet bekend ben in Utrecht werd er zelfs door een medewerker naar het tankstation gereden om te tanken. Ook voor vragen over de auto en het koppelen van een mobiel met het display van de auto werd de tijd genomen. Super!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedendag, ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.\r\nAudi A4 automaat daar gekocht met 3 maanden garantie, na 2 maanden problemen met de versnellingsbak, hebben ze de bak helemaal netjes laten reviseren onder garantie.\r\nKreeg ook na een week toen de auto nog niet klaar was netjes een leen auto mee.\r\nSuper nette mensen daar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkopers en goede service!!! Erg tevreden...heb er al 2 auto\'s gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net een honda insight gekocht bij Marcel zeer klantvriendelijk en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne gesprekken in aanloop naar de koop Vam de auto

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede indruk met deskundig en prettig personeel. Niet opdringerig en weten waar ze het over hebben. Auto prima afgeleverd volgens afspraak.\r\nVlot en snel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb zaken gedaan met Jos en dat is prima en prettig verlopen! Het zijn vriendelijke niet opdringerige verkopers. Beveel dit bedrijf zeker aan. Hebben mooi gevarieerd aanbod. Door klein probleempje de auto een dag later afgeleverd, als compensatie geleverd met volle tank! Dat is service!