Prima service en een showroom vol leuke auto's

Prima geholpen door een eerlijke verkoper. Leuke auto gekocht voor een eerlijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Verschillende keren een auto gekocht naar volle tevredenheid

We worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Zeer goed.

Prettig geholpen, zonder verkooppraatjes!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na mijn auto hier te hebben gekocht bleek de auto veel olie te verbruiken. Na binnen de garantietermijn contact te hebben opgenomen hierover werd dit netjes afgehandeld, in eerste instantie een olieweging uitgevoerd bij een dealer in de buurt. Hieruit bleek dat de auto boven het gestelde verbruik gesteld door Skoda overschreed en werd er door Kwinkelenberg een oplossing aangeboden. Hierbij ging het om een herstel van het probleem door een gespecialiseerd bedrijf, geheel voor rekening van Kwinkelenberg. Hierna was het probleem volledig verholpen en rijden wij al enkele maanden klachtenvrij. Wij zijn zeer te spreken over het afhandelen van dit garantie geval.

Zeer tevreden goede service

Beveel deze garage zeker aan!! Verkoper Jos deskundig, aardige serieuze verkoper!!

Geweldige ervaring.

Eerlijke verkoper, doet wat hij belooft. Mooie auto,s, vriendelijke bejegening. We zijn heel blij met de gekochte auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No-nonsense dealer, met uitstekende service

We zijn snel en goed geholpen. We zagen een tweede-hands auto en konden snel een proefrit maken. Een dealer zonder nonsense, en waarbij de klant nog echt koning is. Goede antwoorden op vragen, en het gevoel van oprechtheid. Uiteindelijk overgaan tot deal, en ook daarna nog een goede service, dus zeker geen dealer van de sneller verkoop en handelt niet alleen uit eigenbelang.

Super service

Goede ontvangst, geen pusherig gedrag, uitgebreide uitleg en genoeg ruimte en tijd latend voor een eigen beslissing. Zeer sympathieke verkoper/adviseur.

Aardige kerel die Marcel

Plug-in gekocht, mooie inruilprijs gekregen, Marcel erg vriendelijk. Auto rijdt na 2 mnd als een zonnetje. Alles perfect geregeld! Bedankt. Helemaal top!!!!!!!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, snel én grondig

We zijn hier zeer goed geholpen. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en onze vragen werden allemaal grondig en naar tevredenheid beantwoord. We zijn erg blij met de gekochte occasion.

Top bedrijf

ik kocht een auto zonder garantie en na paar dagen begon de motor te tikken We schrokken ons dood en gingen gelijk naar de kia dealer Kia dealer kon alleen een hoop leugens verkopen en hoopte dat ik zou happen ( kia Amsterdam noord) Ik heb zonder garantie marcel de verkoper gebeld En die schrok zeg ook dood En gaf zonder twijfel aan ko. Zo snel mogelijk langs(ZONDER GARANTIE) DAAR WERD DE AUTO NAGEKEKEN En zij gaven aan of de cilinderders/ ketting/klepstoters nou mensen daar komt ie Ik kon de auto gelijk laten staan en werd door hun gelijk gefikst, alleen had ik geen tijd wegens volgende dag operatie en hun monteur ging op vakantie ,hebben we een gunstige datum gepland voor beiden Enkele dagen na afspraak is mijn vrouw met de auto naar der werk gereden en ze moest gelijk stoppen want de motor ging heel erg en harder tikken Anwb kwam en bracht gelijk de auto bij dichtbijzijnde garage Dasr kwamen ze der achter dat de ketting erg speling had TOTALE KOSTEN 700 EURO Ik hem toen marcel gebeld en doorgegeven wat er was gebeurd Nou marcel van kwinkelenberg auto s Ga gelijk aan om 50/50 meet te betalen aan de reparatie (DIT ZONDER GARANTIE NOU HEB IK DIT ECHTBNOG NOOIT GEHOORD DAT ERN GARAGE ZO TE WERK GAAT RESPECT RESPECT RESPECT RESPECT WAT EEN TOP GARAGE

• Deskundigheid/Vakmanschap

Begripvol, meedenkend en goed service

Hele mooie auto gekocht, zeer goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nemen alle tijd voor je, ook als je een auto koopt in de lagere prijsklasse.

Ik had 's morgens gebeld voor een auto. Bij aankomst 's middags stond de auto klaar. Een proefrit werd meteen geregeld. Daarna kon de auto ook op de brug bekeken worden. Ze zijn heel duidelijk. Bij goedkope auto's geen garantie. Bekijk de auto goed. Staat de prijs je aan, dan beslissen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen

Ik heb laatst een afspraak gemaakt om een proefrit te maken met een BMW 118i. Jos is erg klantvriendelijk en deskundig! Ook een technische keuring mocht er gemaakt worden, voordat ik uiteindelijk het definitieve besluit nam om de auto te kopen. Voor de rest staat er een zeer groot en diverse selectie aan auto's te koop!

Naar

Helaas kloppen de negative reviews. Nare manier van zaken doen. En Jos, een afspraak inplannen een half uur voor mijn afspraak is iets anders dan iemand die toevallig voor dr deur staat hé pik..

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Beste heer Reedijk, We snappen de teleurstelling dat de Ford Mustang verkocht was. Telefonisch hebben wij een afspraak gemaakt voor de volgende dag, uw vrije dag. U vroeg ons naar de openingstijden, die zijn van 8.30uur tot 18.00uur. U besloot zelf om 12uur bij de auto te komen kijken. Wij gaven toen aan de auto niet vast te kunnen houden gezien de grote belangstelling in de Ford Mustang. Helaas is er die ochtend iemand u voor geweest. Met vriendelijke groet, Kwinkelenberg Automotive B.V.

Ik kan met trots zeggen dat ik de nieuwe eigenaar ben van de Ford Mustang, wat zowel een droom is als een leuk speeltje. Het contact met mij/ons was relaxed en oprecht. Zodra we ergens niet uitkwamen, werd er meteen mee gedacht en de juiste hulp aangeboden. Superblij

• Deskundigheid/Vakmanschap

Met goed vertrouwen een super auto gekocht

Bij Marcel gekomen om te kijken voor een nieuwe auto. Ze hadden een Toyota Aygo staan. Test rit gemaakt en voelde al als mijn auto. Goede deal kunnen sluiten en na een week na een onderhoudsbeurt heb ik m op kunnen halen. Blij ermee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke en eerlijke organisatie.

Perfect en snel geholpen bij de aanschaf van onze auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn om zaken mee te doen

Onlangs een Volkswagen Touran gekocht. De afspraak was snel gemaakt en de auto stond keurig klaar en we zijn goed geholpen. Bij de proefrit kwam een klein mankement naar voren wat nog direct aangepakt werd. De auto kon direct worden overgeschreven en we zijn erg blij met de aankoop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service altijd bereid om te helpen

Altijd vrolijk Als ik bel word mij altijd netjes te woord gestaan al bel ik 3x per dag! Nette uitleg Goeie service Echt een aanrader! Voor andere

Prettige bejegening,

Vriendelijk ontvangen, proefrit meteen geregeld, ongedwongen verkoop, billijke inruil voor eigen auto. Snelle overdracht gekochte auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

fantastisch geholpen door Jos!

Wederom weer goed geholpen door Jos.

• Deskundigheid/Vakmanschap

One of the best services I have ever had.

One of the best services I have ever had.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en alles keurig volgens afspraak afgeleverd

Bij eerste bezoek door Jos keurig voorgelicht over de Beetle. Ook duidelijk dat hij bepaalde informatie niet had. Na online offerte werden we het ter plaatse snel eens. Tweede bezoek: de aflevering. Auto stond keurig klaar , papieren snel in orde en voldoende uitleg. Kortom: zeer te spreken. 1 Minpuntje: toen we net wegreden, bleek de tank bijna leeg. Dit zijn wij niet gewend! Misschien stond het ergens of is het vergeten??

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring van b.v was heel fijne.

Ze hebben me heel goede gehulde. Heel professioneel service en we waren heel blij.