Uitstekend!

Ik heb een hele goeie ervaring met Jan Van Veen auto’s. Ik ben uitstekend geholpen door Bert. Telefonisch contact gehad of de auto nog beschikbaar was, dezelfde dag konden we nog terecht en een dag later hebben we de auto gekocht. De auto zag er nog als nieuw uit en is netjes afgeleverd met een grote beurt etc. Ik beveel zeker aan! Echt een top ervaring gehad.

Uitstekend!

Super vriendelijk personeel, goede service! Veel keuze, een aanrader om hier een auto te kopen.

Gewoon goed, doen wat ze beloven.

Een prima bedrijf, niet opdringerig en denken mee. Beveel dit bedrijf zeker aan .

Auto snel en netjes kennen omruilen Auto netjes afgeleverd vriendelijke mensen top servers

Auto is afgeleverd zoals een auto afgeleverd hoort te worden!!!

Super vriendelijk en zeer professioneel geholpen, ik zou daar iedereen heen sturen om een nieuwe auto te kopen! Top service!

Uitstekende service!

Onze dochter had bij dit bedrijf al een auto gekocht en omdat de service prima was ben ik hier ook heen gegaan. Aangezien ik mijn auto snel verkocht had moest ik met spoed een andere hebben en ben daar ook heen gegaan. Hans heeft mij goed geadviseerd en na onze proefrit deze auto gekocht. De volgende dag stond mijn auto al klaar met de dingen die wij besproken hadden. Na twee weken nog terug geweest om de afgesproken puntjes op de i te zetten omdat er toen geen tijd voor was omdat ik mijn auto de volgende dag al op kon halen. Alles is netjes afgewerkt en ik ben uitermate tevreden over dit bedrijf. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Keurig in alle facetten

Kortgeleden een mooie Skoda gekocht bij JanvanVeen auto's. Erg goed geholpen door verkoper Hans van Schijndel. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar rustig alles uitgelegd. Na de proefrit uiteindelijk de keuze gemaakt. Tot nu toe bevalt hij prima!

Geweldig service

Dit is mijn tweede aangeschaft bij Jan van veen. Auto was erg betrouwbaar nooit problemen gehad. Service is snel en efficiënt, je weet direct waar je aan toe bent. Vriendelijk personeelsleden. Na jaren opnieuw een auto aangeschaft e -golf, en ben uiterst tevreden

Geweldig !!

Al meer dan 8 jaar klant Autos’s zijn altijd goed en betrouwbaar Prima service en zeer vriendelijk personeel Komen hun afspraken na

Goed geholpen bij de aankoop van onze auto

Goede adviezen en prettig geholpen door de verkoper

Proffesioneel en snel leverend bedrijf

Er moest van alles aan mijn auto gebeuren nieuwe versnellingsbak ,grote beurt, apk onderdelen vervangen aan mijn voorbumper Had mijn auto gebracht zonder afspraak en binnen een week was hij helemaal weer tiptop in orde Uiterst goed bedrijf Bedankt mannen

Kwaliteit auto's met hele goede service.

Ik had hier een auto gezien die voldeed aan al mijn eisen. Toen ik proefrit kwam maken stonden ze mij vriendelijk te woord en lieten geheel de keuze over aan mij. Ik kon heel fijn mijn oude auto inruilen zonder gedoe en kreeg er een redelijke prijs voor terug. Hij heeft veel keuzes in auto's en worden allemaal goed nagekeken en gepoetst. Ik ben zo blij met mijn aankoop maar dat is ook mede dankzij de vriendelijke verkoper en het betrouwbare bedrijf.

Super service

Prettig contact, goed met mij meegedacht en zeer tevreden over het eindresultaat.

Uitstekende kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Zeer goed ontvangen en het was gelijk mogelijk om een proefrit te maken. Auto was in zeer nette staat en na de proefrit hebben we meteen zaken kunnen doen. Enkele dagen later kon ik de wagen ophalen, was keurig gepoetst en had nog een beurtje gehad als extra service.

Goede en klantvriendelijke garage

Recent heb ik bij Jan van Veen Auto's een Skoda Fabia Combi (occasion) gekocht. Nadat ik de auto online had zien staan heb ik telefonisch een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Ik werd zowel aan de telefoon als in de garage keurig en heel vriendelijk te woord gestaan door Hans van Schijndel. Ik heb de auto bekeken en heb een proefrit gemaakt. Mijn vragen werden netjes beantwoordt en er werd alle tijd voor me genomen. De onderhandeling verliep correct. De auto werd vervolgens netjes en keurig volgens afspraak geleverd. Ik ben dan ook erg blij en tevreden met mijn nieuwe auto. Kortom: een fijne betrouwbare garage waar je zeer vriendelijk en netjes geholpen wordt.

Top service

Zeer goede service, erg vriendelijk personeel, niet opdringerig, veel geduld als je niet goed een keuze kunt maken, hè Klaas! Het is de tweede keer dat we hier met veel plezier een goede, betrouwbare auto hebben gekocht

Geweldig en zeer betrouwbaar

Fijn geholpen! Heel veel keus en goed advies. Voor de volgende auto komen we zeker terug.

Super autobedrijf

Vandaag mijn werkbus opgehaald super netjes afgeleverd heel vriendelijk personeel jan van veen is een aanrader als je op zoek ben naar een mooie auto en goede service Heb eerder een golf variant gekocht en dat heeft mijn doen besluiten om ook nu de werk bus daar te kopen

Op en top

Keurige golf gte gekocht. Alles is mooi en netjes verlopen. Aanrader!!

Professionele service

Wij zijn goed geholpen door hans, ontvangst met koffie en een gemoedelijke sfeer. Daarbij de auto ook goedgekeurd! Al met al een aanrader.

Top bedrijf, top personeel, top service

Ik ben geholpen door Klaas, een expert in zijn vak. Hij weet wat hij verkoopt en is duidelijk in zijn communicatie en afspraken. Ik heb een Seat Ibiza gekocht en hij rijdt uitstekend. Jan van Veen auto’s is zeker grote aanrader!

Super proffesioneel autobedrijf, ongedwongen sfeer en een fijne verkoper (Hans)

Vanaf het moment dat we binnenstapte voelde het meteen goed. Een ruim assortiment aan verschillende auto's en automerken. Wij werden ontvangen door verkoper Hans en soms kan je bij een autoverkoper nog weleens het gevoel krijgen dat die het door wil drukken. Dit was bij Hans zeker niet het geval. Wij hebben uiteindelijk in 3 verschillende auto's gereden en uiteindelijk geslaagd met een volkswagen. Wij hadden onze kinderen mee en die hebben heerlijk een tekening gemaakt die als het goed is nog steeds op Hans zijn kantoor hangt. Nogmaals hele fijne ervaring en mensen met een goeie kennis en fijne service.

Mooie auto, gezellige verkoper, snel geregeld.

Afgelopen week een e golf gekocht bij Klaas. Alles telefonisch geregeld, en de auto dus ongezien gekocht. Best een beetje spannend, maar Klaas zei; die auto is perfect, en zo niet, dan draaien we alles terug. Niks overdreven. Prachtige auto. We hebben er veel plezier van. Prima inruilprijs voor onze eigen golf gekregen ook.

communicatie en service perfect.

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om