• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verrassend goed geholpen en uiteindelijk na een testrit en onderhandelingen een Audi A3 gekocht. Goede service en aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een tijdje op zoek naar een andere auto en deze gevonden bij Jan van Veen. Heel goed geholpen, auto is keurig afgeleverd, onderhoudsbeurt en bij afhalen werd de auto nog even gewassen.\r\nIn de toekomst ga ik hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top auto gekocht, super blij mee. Bijzonder prettig geholpen bij de aanschaf en vandaag bij het ophalen van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn auto opgehaald. Super blij mee! Absolute aanrader als je een goede auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Audi A3 gekocht. Keurige auto, goede service en bij het inruilen van mijn oude Ibiza met hier en daar wat gebreken tot een mooie overeenkomst kunnen komen. Topbedrijf met behulpzame medewerkers die direct voor je klaar staan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nTop bedrijf goede voorraad auto.s en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette zaak met een goede service en mooie en goed onderhouden auto’s \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel erg blij met mn nieuwe auto die ik bij Jan van Veen heb gekocht. \r\nwat een fijne en snelle service en een mooie auto voor een scherpe prijs .\r\nu ziet mij zeker terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed. Gastvrij ontvangen door een goede verkoper. Kreeg alle tijd en ruimte voor een proefrit, de deal was snel rond!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Audi A3 gekocht. Ik had geen eerdere ervaring met Jan van Veen auto\'s maar ik werd positief verrast. Door de no-nonsens mentaliteit en de korte lijnen. Hier kunnen ze bij andere autobedrijven nog wat van leren. Na de aanschaf was er een klein probleem met de sporing van de auto. Hiermee kon ik direct terugkomen en is zonder problemen opgelost. Bert en Klaas zijn prettig in de omgang.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn VW Polo opgehaald. De vorige kwam ook hiervandaan. De reden waarom ik terugkom is de betrouwbaarheid en de deskundigheid van het personeel. Ik rijd weer met een tevreden gevoel het terrein af. Bedankt team!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo dat was weer een fijn dagje Zuilichem kennis gemaakt met Bert de nieuwe die nu de scepter zwaait via de telefoon een prijs afgesproken.En vandaag gewisseld de auto was in top conditie Klaas heeft de papieren geregeld bakje koffie er bij en we hopen dat we met deze A3 weer een tijdje kunnen rijden. Dit was iets van de tiende auto bij jan van Veen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie auto gekocht en helemaal geen spijt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf ! Vorige week een vw polo gekocht , 5 dagen naar aankoop terug gegaan omdat klein beetje naar rechts trok . Word gelijk geholpen en de remschijven en blokken worden ook gelijk vervangen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg prettig en ongedwongen geholpen ze namen de tijd voor me en kwamen professioneel over zo ziet heel het bedrijf eruit trouwens van mijn kant niks dan lof ik ga er voor mijn volgende auto zeker weer met heel veel vertrouwen heen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en de monteurs zijn vakbekwaam! top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf! Dat mag even gezegd worden. Het bedrijf zelf ziet er alleen al strak en goed geregeld uit en dat uit zich ook in de service. Snelle reacties, klantvriendelijk personeel dat met je meedenkt en informeert. Prijs/kwaliteit verhouding is goed en reëel. Hier kan je met een gerust hart een auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In dec 2017 tweedehands Skoda Octavia gekocht. Al snel koeivloeistofverlies. In eerste instantie mogelijk door vervangen waterpomp bij grote beurt. In voorjaar nog steeds koelvloeistofverlies. Terug. Netjes nagekeken en slang vervangen. Bleek niet het probleem. Begin september weer controle: helaas lekke koppakking. Volledig op garantie (3 mnd Jan v Veen garantie op motor) gerepareerd zonder gedoe! Klasse service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een 2e Polo gekocht en weer goed geholpen door Klaas. De auto bleek hagelschade te hebben die wij niet hadden gezien bij aankoop ivm regen.\r\n\r\nAlles is keurig opgelost met een nieuwe apk waarbij ook de remschijven en blokken zijn vervangen.\r\nBij aflevering nog een foto met strik om het af te maken.\r\nIs in middels onze 3e gekochte auto hier.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf grandioos geholpen 2e auto gekocht 4 jaar geleden een skoda octavia gekochtprima auto nu een golf variant mijn vrouw samen met klaas uit gezocht zeer mooie auto en klaas op zijn best als verkoper prima gedaan ook de aflevering bedankt klaas

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 30-08-2018 een Skoda Superb gekocht. Prima inruil prijs gehad. De verkopers zijn heel vriendelijk en geven je alle tijd en ruimte. Zeer goed behandeld. Even een probleempje gehad met de radio. Een belletje en was zo opgelost. Prima!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een Polo Bluemotion en ben vriendelijk geholpen en heb een eerlijke prijs voor mijn Audi A3 terug gekregen. Goed kunnen lachen met de verkoper, en eerlijk zaken kunnen doen. Zeer tevreden over deze firma! Een dikke 10!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een Polo voor mijn dochter\r\nGoed op weg geholpen door Klaas en een mooie 1.2 diesel gekocht. \r\nAuto kreeg een beurt met nieuwe velgen en banden( kleine meerprijs) en 3 maanden garantie.\r\nKreeg bij afleveren nog een strik op de motorkap voor de foto.\r\nBedankt Pieter.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf keurige vw passat gekocht met 159.000km , inruil v50, nu na 8000km een beoordeling: prima keuze geweest bij jan van veen, goed geholpen en afgeleverd, motor in prima conditie(dat is even afwachten na alle verhalen over vw blue motion diesels) inruilwaarde mocht fractie hoger maar goed tevreden ;bedankt en tot de volgende aanschaf gok ik zo .\r\n