Nette zaak, vriendelijk personeel

Heb hier onlangs een VW Polo gekocht. Werd vriendelijk verwelkomd. Het aanbod is zeer ruim. Het personeel is kundig en niet opdringerig. Alles snel en correct afgehandeld. Ik kon de auto dezelfde dag nog meenemen!

Vriendelijk en gast vrij

Top service en zeker een aanrader! Komen hun afspraken na, en leveren de auto goed af.

Uitstekende service

Direct bij aankomst al een goed gevoel bij Jan van Veen auto’s. Ben nu een trotse eigenaar van een Audi en ben zeer tevreden met de service en de afwikkeling. Alles is mooi opgeleverd en allemaal volgens planning.

Top service

Een maand geleden kwamen we via een internet advertentie bij Jan van Veen terecht en we werden vriendelijk geholpen. Goede service en een super snelle levering van mijn Skoda Citigo ben nog altijd heel erg blij en tevreden.

Heldere afspraken, goede service

Via internet bij Jan van Veen terecht gekomen. Degene waarvoor ik kwam had voor mij net teveel gebruikersschade. Vervolgens werd er goed meegedacht in welk ander vergelijkbaar aanbod er stond en meerdere Ibiza’s kunnen bekijken. Ik heb er vervolgens 1 gekocht. In het algemeen netjes geholpen door Bert. Nette aflevering en heldere afspraken en communicatie. Persoonlijk hoeft voor mij de reclame op de vloermat niet, heb liever dan de originele en de sticker achterop. Wat reclame om kentekenplaat is voldoende. Kortom: erg prettige ervaring en een goed gevoel bij mijn aankoop.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede prijs voor de auto die je krijgt. Enige jammere is die sticker op de achterklep bij aflevering. Naam op de nummerplaat is al voldoende.

Een goede indruk

Op het moment van binnenloop kreeg ik een goede indruk. Ook de uiteindelijke afronding van het kopen van een auto is goed verlopen. Kortom was ik tevreden over de gang van zaken

Zeer professioneel en goeie ervaring mee. Top!

Zeker aan te bevelen, als je op zoek bent naar een geschikte auto. Ik weet in het vervolg naar welke auto garage ik ga. Goeie service ook. !

Vriendelijk bedrijf met kennis van zaken.

Na enige tijd op internet gezocht te hebben ,kwam ik bij jullie terecht. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen. Ze namen alle tijd voor mij en hebben mijn vragen professioneel beantwoord.Ik ben nu een trotse eigenaar van een mooie Polo van nog geen 3 jaar oud. Hierbij wil ik Jeroen en Bert bedanken voor de goede en snelle service.

Kundige, nette zaak!

Vorige week hier mijn eerste auto gekocht (Seat Ibiza). Was de auto tegengekomen op internet en daarom eens een kijkje gaan nemen. De showroom is erg netjes, het personeel is behulpzaam en veel kennis over de auto's die er te bezichtigen zijn. Er zat een deuk in de achterklep van de auto welke voor aflevering nog helemaal uitgedeukt en overgespoten is! Daarnaast bij aflevering ook nog eens twee nieuwe voorbanden bijgeleverd omdat de vorige slijtage vertoonden. Super service!

geweldige service

Een bedrijf wat in deze tijden de service kan verlenen die je van ze gewend bent is toch bijzonder te noemen. We hebben hier 6 jaar gelden een auto gekocht, nu wezen kijken voor de volgende en gekocht. Complimenten voor het team die goed inspelen op de veiligheid en hygiene die nu het allerbelangrijkst is.

Betrouwbaar. Vriendelijk. Grote keuze.

Wij hebben hier 6 maanden geleden onze 2e handse Octavia gekocht. We zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Bert. In de garantieperiode 1 keer terug geweest voor wat kleine puntjes, we hebben een leenauto meegekregen en onze auto aan het einde van de dag weer Op en Top teruggekregen. Onze volgende auto wordt er wéér eentje van Jan van Veen!

Het is een zeer mooi, en professioneel bedrijf met vriendelijk en goed personeel.

Zojuist een Volkswagen CC gekocht hier, waar we heel blij mee zijn. We kwamen niet uit de buurt maar vonden dit bedrijf er super professioneel en mooi uitzien met veel en goeie occasions . Ook is de prijs kwaliteits verhouding goed voor de auto die we gekocht hebben en we kregen een goeie inruilwaarde voor onze eigen auto terug. We zijn vriendelijk en fijn geholpen door "Klaas" , en vonden het een prettige samenwerking. Wanneer we weer toe zijn aan een andere auto komen we hier zeker weer kijken.

Een geweldig bedrijf dat daadwerkelijk klant vriendelijk is en niet alleen dat ze houden zich ook aan hun woord. Je kan er altijd terecht en ze zijn altijd bereid om stap extra te zetten voor de klant. Ik beveel daarom dit bedrijf ook aan iedereen die een betrouwbare auto wil kopen waarvan je zeker weet dat de auto goed is en dat als er dan toch iets mee is dat je op uitstekende service en hulp kan verwachten van de Jan van veen crew.

Mooi bedrijf, goed geholpen.

Na een korte zoektocht uitgekomen bij Jan van Veen Auto´s. Er is een groot assortiment en ter plekke zijn we netjes geholpen. Zeker een aanrader!

Fantastisch bedrijf

Eindelijk hebben ik en mijn familie een bedrijf gevonden wat gewoon zegt waar het op staat. We hebben bij aanschaf van onze nieuwe auto eerlijk advies gekregen en konden de auto binnen een week meenemen dat is nu bijna een half jaar geleden en de auto bevalt nog steeds super. Ons onderhoud deze week laten uitvoeren in de garage, ook super.

Gewoon matig

In februari hier een auto gekocht op 4 winterbanden met profieldiepte van 6mm en APK. Vervolgens het hele jaar met zomerbanden gereden, nu weer terug op de winterbanden voor de APK keuring. En nu komt de auto ineens niet door de keuring vanwege te slechte banden? Ik mag er volgens hun nu niet meer mee aankomen en is de rekening van 253,- voor 2 banden voor eigen rekening. Ik heb hier binnen enkel weken na aankoop al een dure reparatie laten uitvoeren en nu mag ik er weer zelf voor opdraaien? Dat gaan we dus niet doen. Jammer, een paar bandjes kost qua inkoop toch niets voor hun.

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen een beoordeling bij ons bedrijf te plaatsen. Feedback is voor ons van enorm belang en we zijn blij dat u uw ervaring met ons heeft willen delen. We hebben deze kwestie intern besproken en inmiddels contact met u gehad over de aflevering van uw auto, nu bijna een jaar geleden. We hebben u een, naar onze mening, mooie tegemoetkoming gedaan. Jammer dat u dit niet zo ervaart. We willen u desondanks nog veel veilige kilometers wensen met uw Volkswagen Passat. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, horen we dit graag via 0418-673026. Groeten, Jan van Veen Auto's

Gewoon erg goed!

Behulpzaam, betrokken, deskundig en (wat mij betreft erg belangrijk) oprecht. Zo zou ik de dienstverlening van Jan van Veen auto’s willen omschrijven. En dat geldt niet alleen bij de aankoop van de auto, maar ook bij de aflevering en de service/contactmomenten daarna. Dit alles maakt het kopen en rijden in de nieuwe auto nog plezieriger, temeer omdat je er van op aan kunt dat ze voor je klaar staan mochten er in de toekomst onverhoopt problemen zijn.

Goede service gecombineerd met capabel en vriendelijk personeel!!!

Wij hebben een louter positieve ervaring met Jan van Veen Auto's! We werden zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. Alles was helder, duidelijk en transparant. De auto stond op de dag van aflevering keurig klaar op ons te wachten precies zoals we hadden afgesproken. Miste alleen een bosje bloemen voor de vrouw... :-) Toen we een uurtje na thuiskomst weer gingen rijden bleek een lampje van de kentekenverlichting kapot te zijn gegaan, meteen gebeld en we konden direct terecht op zaterdagmiddag... De monteur is er zelfs nog even wat langer voor gebleven om ons te helpen. Als dat geen services is! Super!

Fantastisch

Heb er dit jaar 2 auto’s gekocht voor m’n vrouw 1 en voor me zelf 1. Super goeie service en alles werd netjes afgerond konden de auto’s binnen en week ophalen. Hele aardige en behulpzame mensen.

Top service, meedenkend, snelle levering, prima prijzen en vriendelijke, professionele medewerkers

Vlak voor het nieuwe jaar een volkswagen polo bluemotion gekocht. Een week later al rijklaar. Prima prijs. Een schitterende accommodatie waar voor ieder wat wils tussen zit. Vriendelijke, behulpzame en oprechte medewerkers. Een professioneel geheel en zeker een aanrader.

Top bedrijf.

Net mijn touran opgehaald,punten die ik had aangegeven,zijn netjes weggewerkt. Als je kijkt wat ze voor groot en klein doen kwa Het huisgevoel top,waren er maar meer van zulke bedrijven. Je krijgt ook een pasje met korting op kl en gr beurten,jammer dat ik te ver weg woon,anders had ik er gebeur van gemaakt. Bert en de rest van de team,ga zo door👍👍👍. Mijn volgende auto kom ik zeker bij jullie halen. Gr,R.Bronkhorst.

Mooi bedrijf met goede service en deskundigheid

Vorige week mijn nieuwe A3 opgehaald. Na overleg werden er wat aanpassingen gedaan voor de aflevering en de auto stond er top bij. Goede communicatie met het personeel. Kortom ik ben blij met m’n aankoop en zal mensen dit bedrijf zeker aanraden als ze een jong gebruikte auto willen aanschaffen.

Zeer betrouwbare auto dealer Jan van veen auto's

Zeer goede gastvrijheid Transacties en betalingen verloopt zeer soepel De auto's van Jan van veen zeer betrouwbaar a kwaliteit En ik raad ook de mensen aan om onderhoudsbeurten te doen bij Jan van veen auto's de garage is a kwaliteit goedgekeurde autogarage en zeer gedreven personeel met goed opgeleide monteurs Ik heb zelf binnen 6 maanden me tweede Auto gekocht bij Jan van veen auto's en dat is fijn met de betrouwbaarheid en samenwerking die heb kunnen ervaren en zeker weer in de toekomst als het zover is om bij hun weer auto te kopen Klaas bedankt voor de soepele samenwerking en betrouwbaarheid dankjewel