Fantastisch bedrijf

Eindelijk hebben ik en mijn familie een bedrijf gevonden wat gewoon zegt waar het op staat. We hebben bij aanschaf van onze nieuwe auto eerlijk advies gekregen en konden de auto binnen een week meenemen dat is nu bijna een half jaar geleden en de auto bevalt nog steeds super. Ons onderhoud deze week laten uitvoeren in de garage, ook super.

Gewoon matig

In februari hier een auto gekocht op 4 winterbanden met profieldiepte van 6mm en APK. Vervolgens het hele jaar met zomerbanden gereden, nu weer terug op de winterbanden voor de APK keuring. En nu komt de auto ineens niet door de keuring vanwege te slechte banden? Ik mag er volgens hun nu niet meer mee aankomen en is de rekening van 253,- voor 2 banden voor eigen rekening. Ik heb hier binnen enkel weken na aankoop al een dure reparatie laten uitvoeren en nu mag ik er weer zelf voor opdraaien? Dat gaan we dus niet doen. Jammer, een paar bandjes kost qua inkoop toch niets voor hun.

Gewoon erg goed!

Behulpzaam, betrokken, deskundig en (wat mij betreft erg belangrijk) oprecht. Zo zou ik de dienstverlening van Jan van Veen auto’s willen omschrijven. En dat geldt niet alleen bij de aankoop van de auto, maar ook bij de aflevering en de service/contactmomenten daarna. Dit alles maakt het kopen en rijden in de nieuwe auto nog plezieriger, temeer omdat je er van op aan kunt dat ze voor je klaar staan mochten er in de toekomst onverhoopt problemen zijn.

Goede service gecombineerd met capabel en vriendelijk personeel!!!

Wij hebben een louter positieve ervaring met Jan van Veen Auto's! We werden zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. Alles was helder, duidelijk en transparant. De auto stond op de dag van aflevering keurig klaar op ons te wachten precies zoals we hadden afgesproken. Miste alleen een bosje bloemen voor de vrouw... :-) Toen we een uurtje na thuiskomst weer gingen rijden bleek een lampje van de kentekenverlichting kapot te zijn gegaan, meteen gebeld en we konden direct terecht op zaterdagmiddag... De monteur is er zelfs nog even wat langer voor gebleven om ons te helpen. Als dat geen services is! Super!

Fantastisch

Heb er dit jaar 2 auto’s gekocht voor m’n vrouw 1 en voor me zelf 1. Super goeie service en alles werd netjes afgerond konden de auto’s binnen en week ophalen. Hele aardige en behulpzame mensen.

Top service, meedenkend, snelle levering, prima prijzen en vriendelijke, professionele medewerkers

Vlak voor het nieuwe jaar een volkswagen polo bluemotion gekocht. Een week later al rijklaar. Prima prijs. Een schitterende accommodatie waar voor ieder wat wils tussen zit. Vriendelijke, behulpzame en oprechte medewerkers. Een professioneel geheel en zeker een aanrader.

Top bedrijf.

Net mijn touran opgehaald,punten die ik had aangegeven,zijn netjes weggewerkt. Als je kijkt wat ze voor groot en klein doen kwa Het huisgevoel top,waren er maar meer van zulke bedrijven. Je krijgt ook een pasje met korting op kl en gr beurten,jammer dat ik te ver weg woon,anders had ik er gebeur van gemaakt. Bert en de rest van de team,ga zo door👍👍👍. Mijn volgende auto kom ik zeker bij jullie halen. Gr,R.Bronkhorst.

Mooi bedrijf met goede service en deskundigheid

Vorige week mijn nieuwe A3 opgehaald. Na overleg werden er wat aanpassingen gedaan voor de aflevering en de auto stond er top bij. Goede communicatie met het personeel. Kortom ik ben blij met m’n aankoop en zal mensen dit bedrijf zeker aanraden als ze een jong gebruikte auto willen aanschaffen.

Zeer betrouwbare auto dealer Jan van veen auto's

Zeer goede gastvrijheid Transacties en betalingen verloopt zeer soepel De auto's van Jan van veen zeer betrouwbaar a kwaliteit En ik raad ook de mensen aan om onderhoudsbeurten te doen bij Jan van veen auto's de garage is a kwaliteit goedgekeurde autogarage en zeer gedreven personeel met goed opgeleide monteurs Ik heb zelf binnen 6 maanden me tweede Auto gekocht bij Jan van veen auto's en dat is fijn met de betrouwbaarheid en samenwerking die heb kunnen ervaren en zeker weer in de toekomst als het zover is om bij hun weer auto te kopen Klaas bedankt voor de soepele samenwerking en betrouwbaarheid dankjewel

Deze auto garage met zijn mensen ademt een en al professionaliteit uit. Ze zorgen ervoor dat je je meteen op je gemak voelt. Met hun bekwaamheid en kennis van auto’s, weten ze waar ze over praten. Niet de auto staat centraal maar de Klant zelf. Bedankt voor de soepele transactie, en de aankoop van mijn nieuwe auto, inclusief inruil van mijn auto. Heel veel auto garages kunnen nog veel leren Van Jan van veen auto garage. Ik zal het zeer zeker door vertellen aan mijn vrienden en familie kring. Nogmaals bedankt voor alles met vriendelijke groet Dhr S. Dailal

Goed bedrijf

Goed geïnformeerd over de keuze, en nazorg goed nagekomen, fijne verkoper Klaas

Top bedrijf met engelen geduld!

Mooi Passat aangeschaft bij Jan van Veen. Geholpen door Klaas. Wat een topper is dat! Uiteindelijk opgehaald en helaas kwamen er een paar mankementen aan het licht. Professioneel opgepakt door Gerrit en met engelen geduld de issues opgelost! Als ik een 11 kon geven dan deed ik dat. Ga vooral zo door. Kan nu al zeggen dat mijn volgende auto zeker bij Bert, Klaas, Gerrit en hun team vandaan komt! Super bedankt!

Top service van dit bedrijf .

Bij een lekkage in de kofferbak van mij Golf , werd het snel en vakkundig opgelost door Gerrit en zijn team . Bedankt mannen .

Zeer net en mooi bedrijf

Ik heb vandaag mijn volkswagen caddy opgehaald. Lang gezocht en uit eindelijk een mooie nette caddy gevonden bij jan van veen autos. Zeer tevreden over de afhandeling van de koop. Dit bedrijf is zeker aan te raden als je een bedrijfsauto zoekt. En of een personen auto. Gr Brandon

PERFECT, ZEKER AAN TE BEVELEN

Dit bedrijf is super, klant gericht, en perfecte service en eigenlijk verdienen ze meer als een 10

Goede service en klantvriendelijk!

Lang gezocht naar een bedrijfsauto en gevonden bij Jan van veen. Gesproken met Klaas. Leuke, enthousiaste en vriendelijke verkoper met verstand van zaken. Snelle en nette aflevering. Kortom, goede ervaring! Gr marc

Super fijne service!

Een maandje geleden mijn VW polo gekocht bij Jan van Veen auto's. Leuke verkoper die je netjes en vriendelijk behandeld!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verrassend goed geholpen en uiteindelijk na een testrit en onderhandelingen een Audi A3 gekocht. Goede service en aflevering.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al een tijdje op zoek naar een andere auto en deze gevonden bij Jan van Veen. Heel goed geholpen, auto is keurig afgeleverd, onderhoudsbeurt en bij afhalen werd de auto nog even gewassen.\r\nIn de toekomst ga ik hier zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top auto gekocht, super blij mee. Bijzonder prettig geholpen bij de aanschaf en vandaag bij het ophalen van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn auto opgehaald. Super blij mee! Absolute aanrader als je een goede auto zoekt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Audi A3 gekocht. Keurige auto, goede service en bij het inruilen van mijn oude Ibiza met hier en daar wat gebreken tot een mooie overeenkomst kunnen komen. Topbedrijf met behulpzame medewerkers die direct voor je klaar staan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nTop bedrijf goede voorraad auto.s en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette zaak met een goede service en mooie en goed onderhouden auto’s \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel erg blij met mn nieuwe auto die ik bij Jan van Veen heb gekocht. \r\nwat een fijne en snelle service en een mooie auto voor een scherpe prijs .\r\nu ziet mij zeker terug