Perfecte service! Mooi aanbod van goed onderhouden auto's!

Recent heb ik hier een Skoda Octavia gekocht. Bij Jan van Veen Auto's nemen ze uitgebreid de tijd voor je en krijg je een goed en volledig overzicht van de auto om zo weloverwogen een keuze te kunnen maken. Bij aflevering was mijn auto keurig schoon, volledig krasvrij gemaakt en hebben ze groot onderhoud uitgevoerd. Ben nog steeds erg blij met onze nieuwe auto en kan Jan van Veen Auto's bij eenieder aanraden.

Na 2 tegenvallers vlak na aankoop toch uiteindelijk tevreden

Paar dagen na aankoop van mijn nieuwe Golf variant bleek de airco het niet te doen. Kreeg direct afspraak om koelvloeistof te laten bijvullen maar dit bleek niet voldoende. Er werd een drukregelklep besteld en ik zou wanneer die binnen was een nieuwe afspraak krijgen...dit is uiteindelijk gelukt! airco deed het weer maar paar dagen later een steeds harder piepend/ratelend geluid van onder de motorkap. Op advies van ervaren vriend niet meer helemaal naar Zaltbommel mee durven rijden vanuit Amsterdam....Toen bood Jan van Veen aan om de auto op te halen en een leenauto achter te laten. Dit was echt goede service! (Amsterdam-Zaltbommel is ruim 100 km... heen en weer 200 km per keer!....) Het bleek de multiriem te zijn en die werd vervangen. Hierna geen problemen meer gehad ( nog geen 2 maanden na aankoop) Ik was tevreden over de geleverde service, maar ook een beetje teleurgesteld dat de auto kennelijk niet helemaal zo goed gecheckt was voorafgaand aan de verkoop.

Top ervaring. Geen gladde verkopers en praatjes maar een eerlijk’verhaal’ en een goed product. Ik kreeg door de verkopers een heel goed gevoel en daarom een auto gekocht bij J van Veen aanrader!!!!

Heel fijn

Zeer goed geholpen

Prima met een kanttekening helaas.

Goed geholpen en vrindelijke mensen. Mijn 3e auto bij hun gekocht. Helaas krijg je alleen garantie op de motor en versnellingbak. Dat vind ik wel jammer . Het is een prima auto tot nu toe echter jammer dat ik pas bij het wassen zag dat hij nog op winterbanden staat in mei. Verder zit er een storing in de acc die werkt niet altijd. Maar kan er dus niets van zeggen omdat daar geen garantie op zit helaas. Echter na overleg kon ik toch langs komen om naar de acc te kijken en was het garantie. Gelukkig is niet alles zwart wit.

Bedankt voor je review Peter. Fijn om je even telefonisch gesproken te hebben, ondanks de standaard garantie zijn wij een garage die altijd meedenkt wanneer er problemen zijn. Fijn dat we gelijk een afspraak konden maken om het op te lossen! Groetjes Bert Kreling

Geslaagde auto aankoop. Prima service en klantbehandeling

Aankoop goede occasion. Via Marktplaats kwam ik op dit adres. Omschrijving auto klopte exact. Aangevraagde proefrit goed voorbereid. Auto (Seat Arena) beviel goed; verkoper was vriendelijk en wilde beweging in iets lagere prijs. Zodoende konden we de aankoop afronden. Aflevering geheel op tijd en alle afgesproken punten waren netjes volgens afspraak afgewerkt.

Hele fijne mensen, aardig, behulpzaam en betrouwbaar. Ik heb daar met een gerust hart mijn auto kunnen kopen en ik ben meer dan tevreden. Hele goede service. Ze doen net een stukje meer dan andere auto bedrijven. Super blij mee!

Van A tot Z top afgeleverd!

Lang was ik op zoek naar een leuke tweede auto in het gezin, jong, weinig km’s, goed onderhouden en vooral een betrouwbare dealer. Bij andere garages kwam dat gevoel niet. Totdat ik steeds Jan van Veen tegenkwam in de recensies en goede aanbevelen. Heb op hun site gekeken en ik kreeg meteen een vertrouwd gevoel. We werden goed ontvangen, er was geen druk om te kopen, ze hadden vertrouwen in de klant bij het proefritje, de auto zag er al voor het afleveren erg schoon uit, motorisch en technisch helemaal in orde. We vertrouwden het zo erg dat we meteen hebben gekocht. Het afleveren duurt wel ongeveer twee weken, omdat ze zo druk zijn. Maar het was het wachten waard. Ze hebben de auto spik en span afgeleverd, zoals banden die wat gesleten waren meteen vervangen. Ik zocht altijd al een plek waar je zonder zorgen een occasion kan kopen, waar je terecht kan voor onderhoud, mensen die je kunt vertrouwen, geen gladde jongens maar harde werkers. Dat als er problemen zijn ik zonder zorgen kan bellen. Die heb ik bij deze gevonden. Mijn volgende auto wordt ook gekocht bij Jan van Veen. Fijn het idee dat ik nu al weet waar ik terecht kan, zonder lange zoektocht te hoeven doen. Als je een Audi, VW, Seat, Skoda zoekt beveel ik deze garage ten zeerste aan!

Super auto en bedrijf

Dit is de 1e keer dat we auto bij hun kochten en super bevallen. Een echte aanrader

Prettig en correct geholpen

Recent een VW Passat gekocht bij Jan van Veen. Daar gaan kijken vanwege het grote aanbod VW/VAG. En er staat eigenlijk gewoon geen rommel tussen. Heel relaxed en plezierig geholpen door Wesley in de orienterende fase. Uiteindelijk tot aankoop over gegaan en de auto is keurig afgeleverd en diverse dingen die afgesproken waren mbt onderhoud en poetsen waren allemaal netjes uitgevoerd en de auto stond op de afgesproken dag klaar. Alles conform afspraak en geen gedoe. Zeker voor herhaling vatbaar, ze maken hun slogan waar.

Topgarage

Gelet op onze eerdere ervaringen opnieuw een auto gekocht bij Jan van Veen Auto's B.V.. Zeer tevreden! Fijne garage met vriendelijk pesoneel.

Professioneel, vriendelijk op maat.

Zeer vriendelijk en professionele mensen. Kwalitatief super goede auto’s. Jaren klant, ondertussen de 6e auto aangeschaft, zonder problemen.

Top bedrijf, komen hun afspraken na en meer echt een aanrader als je een VAG zoekt. Zou een volgende auto er zo weer kopen

Supergoed

Goed Geholpen

Keurig en perfect bedrijf

Was een juiste keuze om daar een auto te kopen

Jan van Veen, daar rij je inderdaad voor om

we doen de boodschappen in ons eigen dorp, witgoed kopen we ook daar, maar voor de auto rijden we wel 50 km om , naar Zuilichem. en dat al sinds een aantal jaren, bij eerdere auto's . Een goede service! Je weet dat je kwaliteit koopt.

Beter dan de norm

Ik kwam mijn eerste auto proefritten en werd super vriendelijk geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd kwa pakketen en verzekeringen voor de wagen. Gezellige werknemers en de sfeer op de zaak was ook goed te zien onder de collega’s. Ik raad het zeker aan!!

Hier is de klant nog koning

De 4 jarige auto die ik hier kocht bleek toch een kleine imperfectie te hebben. Met een appje bracht ik het bedrijf hiervan op de hoogte. Zonder morren, kronkelen of pingelen werd het probleem de dag erna al opgelost. Hier voel je je als klant welkom en gewaardeerd. Als we nog eens een goede occasion nodig hebben gaan we hier zeker terug. We moeten ruim een uur rijden om er te komen maar dat is het zeker waard.

Professioneel, goede kwaliteit.

Zeer tevreden over de kwaliteit, mogelijkheden aan auto’s. Mooi bedrijf. De medewerkers helpen heel goed.

Mooi bedrijf met ervaren gemotiveerde medewerkers.

Na 4 weken met veel plezier in onze, bij van Veen gekochte, vw passat gereden t hebben. Moest er n banden wissel plaats vinden. De plaatselijke garage kwam er voor de wissel achter dat er een anti diefstal slot op de wielen zit en het verloop miste. Na een telefoontje was er snel een over een stemming gevonden. van Veen zorgde voor een oplossing en dat alles in de garantie. Top service ook na de aanschaf.

Nadat we via internet voorwerk hadden gedaan, een afspraak gemaakt voor een proefrit met een auto bij Jan van Veen. We werden vriendelijk ontvangen met koffie/thee en kregen uitgebreid de tijd om de auto te bekijken en ermee te rijden. Na onderhandelen kwamen we tot het besluit de auto te kopen. Enig minpuntje was, dat we twee weken moesten wachten voordat de auto klaar was gezien de drukte. Begin april was het dan zover: de auto werd versierd met een mooie strik en sindsdien rijden wij blij rond in onze nieuwe aanwinst! Ook bij het afleveren waren de heren weer erg attent en vriendelijk, niets dan lof eigenlijk.

Top bedrijf

Een paar weken geleden een volkswagen polo gekocht bij jullie , ik ben goed geholpen en de auto rijd perfect , zeker een aanrader!

Prettige club, fijne omgang en totaal niet opdringerig

Fijne mensen die je graag écht helpen. Prettig in de omgang, mooi uitgebreid aanbod en stonden open voor het (kosteloos) volledig oppoetsen (spuitwerk) van de occasion. Een 9 in plaats van een 10 omdat een klein gaatje in de bekleding niet hersteld was terwijl dat wel was besproken. Overigens geen melding van gemaakt omdat we er thuis pas achter kwamen en het niet boeiend genoeg vonden om de grote oversteek naar Zuilichem voor te maken. Hadden we dat wel gedaan ben ik er van overtuigd dat ze het kosteloos hadden hersteld. Aanrader!

Onze eerste ervaring met Jan van Veen is tot nu zeer goed.

Onze aankoop van de Passat ging behoorlijk snel mede door bemiddeling van mijn (schoon)zus. Op maandag gekocht en supersnel geregeld dat wij de auto al op vrijdag konden ophalen . Alles was goed geregeld.

Goed.

Hoi Bert ik ben tevreden ik heb paar auto’s gekocht, maar je heb my met winter banden gestuurd daar ben ik niet tevreden.rest alles is oké.i ik wil het wel horen. Groetjes

Zijlstraat 3

5305 EE Zuilichem

0418 - 673026

Over Jan van Veen Auto's B.V.

Een auto kopen behoort tot de top vijf van gebeurtenissen die het meeste impact maken op mensen. Wij snappen dat als geen ander. Een auto is geen pakje boter. Daarom hebben we bij Jan van Veen Auto's altijd minstens 250 occasions op voorraad. Zodat je ontzettend veel keuze hebt. Wel zo fijn! Vanuit het hele land weten klanten ons te vinden. Dat is omdat ze weten: een bezoek aan Jan van Veen Auto's valt nooit tegen. Wij zoeken niet een koper bij een auto. Maar wij zoeken een auto voor jóu! Belangrijk is wat past bij jou! Het gaat om wat past bij jóuw leven. Bij een fase van je leven. Daarin denken we graag mee. Met een eerlijk advies. Niet er omheen draaien. Daarom nemen we uitgebreid de tijd voor je. Luisteren we naar jouw verhaal. Naar jouw situatie. En gaan we samen op zoek naar de auto die daar het beste bij past. Dat zijn allemaal zaken die je misschien niet overal zult ervaren, maar onze klanten weten als sinds 1994 niet beter. Daarom: Een auto kopen? Jan van Veen Auto's. Echt, je rijdt er graag voor om. Jan van Veen Auto's Je rijdt er graag voor om