Fantastisch

zeer goede service en ze komen hun afspraken naze stuurde zelf nog de lakpotjes op en vriendelijke onvangst.

Een mooi bedrijf

Had een paar vw golf tdi gezien ben wezen kijken en werd perfect geholpen door de verkoper. Het voelde meteen vertrouwd. Ben met 2 auto 's proef wezen rijden waarvan ik er 1 van heb gekocht na proefrit. Rij hem nu al een aantal weken en ben er zeer tevreden over

Komt afspraken meer dan na!!

Auto gekocht, zonder er in gereden te hebben, auto was net binnen vandaar. Henk gaf me het vertrouwen dat alles echt top geregeld zou worden. Bij aflevering alles gecheckt, alles correct en keurig geregeld. Waar vind je dit nog?

Op 22 april 2020 een mooie golf station op de site van Jan van Veen gezien en medewerker gesproken. Voor de volgende dag meteen een afspraak voor een proefrit gemaakt samen met mijn echtgenote. Na een paar kilometers al direct bevallen, en weer teruggekeerd naar de garage. Ik zei tegen de medewerker dat wij graag onze oude autosleutels wilden inruilen voor deze nieuwe. Medewerker zei, dan heb je een mooie en goede auto en keuze gemaakt. In het weekend van 12 juli ontdekt dat het niveau van koelwater snel zakte. Een week later in het weekend van de 19e juli kreeg ik start problemen. We konden direct de volgende dag bij de garage terecht . Ondanks dat deze 2 reparaties en onderdelen niet onder de garantie vallen , heeft de garage ons niets berekend. Hiermee heeft de garage bij ons een hele goede indruk achtergelaten en een zeer vriendelijk service verleend. Charlie Ipsen Hoofddorp

Top auto en top service!

Onlangs een audi a3 aangeschaft bij Jan van Veen auto’s. Erg tevreden! Ik werd op een vriendelijke en proffesionele manier geholpen bij het kiezen van mijn audi. Na mijn proefrit wou ik de auto ook meteen mee naar huis nemen! Auto werd daarom ook meteen rijklaar voor mij gemaakt. Ik rij er nu al een paar weken mee en ik ben nog steeds erg blij met mijn keuze!

Top service als er wat is staan ze meteen paraat en mensen met kennis

Tot nu toe alleen telefonisch contact gehad maar heb al gelijk vertrouwen, ben heel erg benieuwd naar de service die ik aankomende week zal krijgen

Goeie service en kennis van VAG occasions

VW Golf Variant gevonden bij Jan Van Veen. Ruime keus, goede service en voorlichting.

Snel geregeld, klantvriendelijk

Heb hier onlangs een Seat ibiza gekocht. Werd vriendelijk verwelkomd, het personeel is kundig en niet opdringerig. Voor het ophalen van de auto werd ik van station Zaltbommel opgehaald (super service), de auto stond voor me klaar en ik kon gelijk genieten van mijn droom auto

Golf GTE

Golf GTE gekocht bij deze fijne garage. Scherpe prijs en fantastisch geholpen !

Nette zaak, vriendelijk personeel

Heb hier onlangs een VW Polo gekocht. Werd vriendelijk verwelkomd. Het aanbod is zeer ruim. Het personeel is kundig en niet opdringerig. Alles snel en correct afgehandeld. Ik kon de auto dezelfde dag nog meenemen!

Vriendelijk en gast vrij

Top service en zeker een aanrader! Komen hun afspraken na, en leveren de auto goed af.

Uitstekende service

Direct bij aankomst al een goed gevoel bij Jan van Veen auto’s. Ben nu een trotse eigenaar van een Audi en ben zeer tevreden met de service en de afwikkeling. Alles is mooi opgeleverd en allemaal volgens planning.

Top service

Een maand geleden kwamen we via een internet advertentie bij Jan van Veen terecht en we werden vriendelijk geholpen. Goede service en een super snelle levering van mijn Skoda Citigo ben nog altijd heel erg blij en tevreden.

Heldere afspraken, goede service

Via internet bij Jan van Veen terecht gekomen. Degene waarvoor ik kwam had voor mij net teveel gebruikersschade. Vervolgens werd er goed meegedacht in welk ander vergelijkbaar aanbod er stond en meerdere Ibiza’s kunnen bekijken. Ik heb er vervolgens 1 gekocht. In het algemeen netjes geholpen door Bert. Nette aflevering en heldere afspraken en communicatie. Persoonlijk hoeft voor mij de reclame op de vloermat niet, heb liever dan de originele en de sticker achterop. Wat reclame om kentekenplaat is voldoende. Kortom: erg prettige ervaring en een goed gevoel bij mijn aankoop.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede prijs voor de auto die je krijgt. Enige jammere is die sticker op de achterklep bij aflevering. Naam op de nummerplaat is al voldoende.

Een goede indruk

Op het moment van binnenloop kreeg ik een goede indruk. Ook de uiteindelijke afronding van het kopen van een auto is goed verlopen. Kortom was ik tevreden over de gang van zaken

Zeer professioneel en goeie ervaring mee. Top!

Zeker aan te bevelen, als je op zoek bent naar een geschikte auto. Ik weet in het vervolg naar welke auto garage ik ga. Goeie service ook. !

Vriendelijk bedrijf met kennis van zaken.

Na enige tijd op internet gezocht te hebben ,kwam ik bij jullie terecht. Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen. Ze namen alle tijd voor mij en hebben mijn vragen professioneel beantwoord.Ik ben nu een trotse eigenaar van een mooie Polo van nog geen 3 jaar oud. Hierbij wil ik Jeroen en Bert bedanken voor de goede en snelle service.

Kundige, nette zaak!

Vorige week hier mijn eerste auto gekocht (Seat Ibiza). Was de auto tegengekomen op internet en daarom eens een kijkje gaan nemen. De showroom is erg netjes, het personeel is behulpzaam en veel kennis over de auto's die er te bezichtigen zijn. Er zat een deuk in de achterklep van de auto welke voor aflevering nog helemaal uitgedeukt en overgespoten is! Daarnaast bij aflevering ook nog eens twee nieuwe voorbanden bijgeleverd omdat de vorige slijtage vertoonden. Super service!

geweldige service

Een bedrijf wat in deze tijden de service kan verlenen die je van ze gewend bent is toch bijzonder te noemen. We hebben hier 6 jaar gelden een auto gekocht, nu wezen kijken voor de volgende en gekocht. Complimenten voor het team die goed inspelen op de veiligheid en hygiene die nu het allerbelangrijkst is.

Betrouwbaar. Vriendelijk. Grote keuze.

Wij hebben hier 6 maanden geleden onze 2e handse Octavia gekocht. We zijn zeer goed geholpen en geadviseerd door Bert. In de garantieperiode 1 keer terug geweest voor wat kleine puntjes, we hebben een leenauto meegekregen en onze auto aan het einde van de dag weer Op en Top teruggekregen. Onze volgende auto wordt er wéér eentje van Jan van Veen!

Het is een zeer mooi, en professioneel bedrijf met vriendelijk en goed personeel.

Zojuist een Volkswagen CC gekocht hier, waar we heel blij mee zijn. We kwamen niet uit de buurt maar vonden dit bedrijf er super professioneel en mooi uitzien met veel en goeie occasions . Ook is de prijs kwaliteits verhouding goed voor de auto die we gekocht hebben en we kregen een goeie inruilwaarde voor onze eigen auto terug. We zijn vriendelijk en fijn geholpen door "Klaas" , en vonden het een prettige samenwerking. Wanneer we weer toe zijn aan een andere auto komen we hier zeker weer kijken.

Een geweldig bedrijf dat daadwerkelijk klant vriendelijk is en niet alleen dat ze houden zich ook aan hun woord. Je kan er altijd terecht en ze zijn altijd bereid om stap extra te zetten voor de klant. Ik beveel daarom dit bedrijf ook aan iedereen die een betrouwbare auto wil kopen waarvan je zeker weet dat de auto goed is en dat als er dan toch iets mee is dat je op uitstekende service en hulp kan verwachten van de Jan van veen crew.